Eerlijk gezegd snap ik de tekst bij zijn gebaar niet, maar als jij hem gemaakt hebt en hoopt dat hij aanslaat dan zal ik hem vanaf nu ook posten, om je te helpenquote:Op woensdag 3 oktober 2018 20:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
GGMM vindt dit gifje leuk
Support is altijd welkomquote:Op woensdag 3 oktober 2018 20:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd snap ik de tekst bij zijn gebaar niet, maar als jij hem gemaakt hebt en hoopt dat hij aanslaat dan zal ik hem vanaf nu ook posten, om je te helpen
Een samenvatting misschien.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 20:40 schreef gniffie het volgende:
Zouden Dickie en Gijpie ook maar 1 potje van Inter hebben bekeken dit jaar. Toch hun werk he
39% jaquote:Op woensdag 3 oktober 2018 20:50 schreef superniger het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ldo-ontslagen-worden
Even invullen.
Gewoon niet happen. Die jongen kan elk moment doorslaan.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 20:49 schreef Coco. het volgende:
[..]
Hoe is je haat jegens PSV deze avond?
Op 'ja' gestemd.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 20:50 schreef superniger het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ldo-ontslagen-worden
Even invullen.
Dat is niet het logo van Inter, debielquote:
Je hebt een ipad zie ik, dan kijk je toch gewoon op De Belg?quote:Op woensdag 3 oktober 2018 20:54 schreef GwaiLow het volgende:
Kijkt iemand de veronica livestream? Wat slecht is dat zeg. Kom er op de ipad totaal niet doorheen met een wachtwoord invullen etc
Nee, als ik moet inloggen om een livestream te mogen kijken haak ik direct af.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 20:54 schreef GwaiLow het volgende:
Kijkt iemand de veronica livestream? Wat slecht is dat zeg. Kom er op de ipad totaal niet doorheen met een wachtwoord invullen etc
Beter goed gejat dan slecht verzonnen, zullen ze in Eindhoven gedacht hebben.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 20:56 schreef tralalala het volgende:
Lichtshowtje jatten van Amsterdam, lekker man, niets mis mee.
Binnenkort weer GLOW Eindhovenquote:Op woensdag 3 oktober 2018 20:56 schreef tralalala het volgende:
Lichtshowtje jatten van Amsterdam, lekker man, niets mis mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |