abonnement Unibet Coolblue
pi_182311239
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 01:12 schreef Candaasje het volgende:

Ik kan veel zeggen over het Belgische systeem hier (we zijn 2 weken onder weg en de meerderheid van mijn jaar vertekent al lichte tekenen van een burn-out geloof ik :') )
Wat is er dan specifiek aan het Belgische systeem dat het zo vroeg in de studie al zoveel stress oplevert? :)
Let me see you stripped down to the bone
  Moderator / Redactie Sport donderdag 4 oktober 2018 @ 09:51:01 #103
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_182311262


Feli Zet w/
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_182311281
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 09:48 schreef minilot het volgende:

[..]

Wat is er dan specifiek aan het Belgische systeem dat het zo vroeg in de studie al zoveel stress oplevert? :)
Volgens mij nog steeds het ouwerwetse klassysteem, zelfs op uni niveau en stampen stampen van feiten.
Itt tot het nederlandse ( vrije) onderwijs.
Ik hoor het ook graag nog of dat nog steeds zo is.

@ Bramito: gebak op 3 okt. Moest je het wel uitleggen, denk ik.
Goeie actie van je.
pi_182311283
Overmorgen (potentieel) negendaagse roadtrip.

Mijn moeder zegt al de hele week: 'ik bel niet hoor, want je moet vast nog heel veel doen!'
Mijn moeder was vroeger twee weken voordat we op vakantie gingen al hyperdruk met tienduizend benodigdheden inslaan en zaken klaarleggen om in te pakken en het hele huis van top tot teen schrobben en ik heb van al die dingen precies geen zak gedaan :') Ze snapt er niks van! O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_182311306
Hieperdepiep voor Zet! *O* Is je baard al grijs, kerel? :*
Let me see you stripped down to the bone
pi_182311344
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 09:52 schreef minilot het volgende:
Overmorgen (potentieel) negendaagse roadtrip.

Mijn moeder zegt al de hele week: 'ik bel niet hoor, want je moet vast nog heel veel doen!'
Mijn moeder was vroeger twee weken voordat we op vakantie gingen al hyperdruk met tienduizend benodigdheden inslaan en zaken klaarleggen om in te pakken en het hele huis van top tot teen schrobben en ik heb van al die dingen precies geen zak gedaan :') Ze snapt er niks van! O+
Eh...ik heb een collega die half november 2 weken naar azie gaat voor een strandvakantie. Die gaat zelfs de koffer een paar keer proefinpakken 8)7
We have far more in common than that which devides us..
pi_182311352
En hoe verder weg je gaat, hoe meer stress?
Het is verbazend hoe relaxed je erin staat voor een roadtrip met Gunther.
Er zijn planken met boeken voor reistips met kleine kinderen. (8>

Nou moet ik ook nog van alles doen voor vertrek zondag naar Frankrijk.
In ieder geval zijn paspoorten en rijbewijs uptodate.
En af en een toe een oprisping: neem je een verrekijker mee? Zijn je fototoestellen in orde?
Doen we daar fietsen huren?
Terwijl het andere stel al 2 weken aan het griep kwakkelen zijn -O-
Wij gaan wél! Plan B.
pi_182311353
Inzake aanbod, hangt er al worst in je nieuwe huis dan, Frantic? Ik dacht dat je alleen een droogkast bij je ouders had! :)

[ Bericht 0% gewijzigd door minilot op 04-10-2018 10:08:17 ]
Let me see you stripped down to the bone
pi_182311375
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 07:30 schreef mjan het volgende:

[..]


[..]

Dank! Ik ga Vroeg voorstellen ^O^
High Tea is maar iets hoger minder laag op mijn ladder dan een baby shower - is het met diezelfde vriendin? *)
Let me see you stripped down to the bone
pi_182311390
Succes met de spaghetti, Fft! *O*
Let me see you stripped down to the bone
pi_182311393
Haha...dat “proefinpakken” herken ik van lang geleden.
Huis poetsen voor vertrek, ook wel.

Nu alleen een mailtje naar de executeur om op de hoogte te brengen, die heeft een gesloten envelop met testament en wie de huissleutel heeft.
pi_182311403
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 09:57 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Eh...ik heb een collega die half november 2 weken naar azie gaat voor een strandvakantie. Die gaat zelfs de koffer een paar keer proefinpakken 8)7
Achgut! :D
Let me see you stripped down to the bone
pi_182311439
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 09:57 schreef AnneX het volgende:
En hoe verder weg je gaat, hoe meer stress?
Het is verbazend hoe relaxed je erin staat voor een roadtrip met Gunther.
Er zijn planken met boeken voor reistips met kleine kinderen. (8>
Ja, maar hoe-hou-ik-een-kritische-kleuter-tevreden-tijdens-een-lange-vliegreis is volgens mij toch iets meer hogere wiskunde dan op stap met een baby. Daarvoor is uiteindelijk vooral van belang dat ik mijn tieten bij me heb (was ik wel van plan) en dat -ie geregeld een schone luier krijgt (wat ik na al die maanden intussen volgens mij zelfs parachuutspringend voor elkaar zou krijgen), en verder heeft -ie nog niet echt een mening. ^O^

Balen van het andere stel! Maar samen is ook leuk, toch? *O* Groetjes aan de Mr.X! :W
Let me see you stripped down to the bone
  donderdag 4 oktober 2018 @ 10:08:00 #115
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_182311447
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 09:52 schreef AnneX het volgende:

[..]

@ Bramito: gebak op 3 okt. Moest je het wel uitleggen, denk ik.
Goeie actie van je.
mja, was speciaal voor een collega die echt een geschiedenis freak was. Die vond 'm helemaal leuk.
Siesta & Fiesta!
pi_182311465
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 10:08 schreef Bramito het volgende:

[..]

mja, was speciaal voor een collega die echt een geschiedenis freak was. Die vond 'm helemaal leuk.
Cool!
Let me see you stripped down to the bone
  donderdag 4 oktober 2018 @ 10:17:12 #117
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_182311565
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 10:09 schreef minilot het volgende:

[..]

Cool!
Die gast wist echt veel man.
Siesta & Fiesta!
pi_182311679
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 09:59 schreef minilot het volgende:

[..]

High Tea is maar iets hoger minder laag op mijn ladder dan een baby shower - is het met diezelfde vriendin? *)
Natuurlijk! :Y
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  donderdag 4 oktober 2018 @ 10:29:15 #119
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_182311727
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 10:09 schreef minilot het volgende:

[..]

Cool!
Why dit the hipster burn his lips on the caramel chocochino vegan latte?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_182311765
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 10:29 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Why dit the hipster burn his lips on the caramel chocochino vegan latte?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')
Let me see you stripped down to the bone
pi_182311773
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 10:25 schreef mjan het volgende:

[..]

Natuurlijk! :Y
Echt?! :D
Let me see you stripped down to the bone
  donderdag 4 oktober 2018 @ 10:34:39 #122
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_182311804
Babyshowers zijn vreselijk
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_182311841
Ik vind een babyshower minder erg dan een normale kinderverjaardag waarvan de ouders toch willen dat je er bent, want dat zouden de kinderen zo geweldig vinden. Dus ga je op een vrije dag naar de verjaardag van een kind van 1 of 2 jaar oud, kind is bang voor je en voor alle andere mensen. Gezellig in een kringverjaardag met de familie en vrienden waar je niets mee hebt. En vervolgens is je vriendin ook nog eens teleurgesteld wanneer je na 2 uur al naar huis gaat terwijl ze nog soep en broodjes had.
pi_182311904
Of, de variant waarbij de kinderen al net iets ouder zijn. En er wel zijn om een cadeau aan te nemen, maar vervolgens gewoon lekker met de andere kinderen gaan spelen. Want dat is wat wél echt leuk is als je een kind bent. En dan zit je als kinderloos stel tussen de huismoeders een marsepeintaartje te eten en te luisteren naar de verhalen over het pensioen van Henk, of wat er nou weer in het dorp is gebeurd met het klasgenootje van vroeger.
pi_182311911
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 10:32 schreef minilot het volgende:

[..]

Echt?! :D
Jep! De rest van mijn vrienden bedenkt dat soort dingen echt niet :+
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_182311932
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 10:41 schreef Myraela het volgende:
Of, de variant waarbij de kinderen al net iets ouder zijn. En er wel zijn om een cadeau aan te nemen, maar vervolgens gewoon lekker met de andere kinderen gaan spelen. Want dat is wat wél echt leuk is als je een kind bent. En dan zit je als kinderloos stel tussen de huismoeders een marsepeintaartje te eten en te luisteren naar de verhalen over het pensioen van Henk, of wat er nou weer in het dorp is gebeurd met het klasgenootje van vroeger.
Tip: koester je kinderloze vrienden O+
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_182311998
Ik ga mijn kinderloze vrienden ook echt niet uitnodigen voor Günthers verjaardagen. Zolang het nog een wurmpje is niet, want compleet onzinnig en zodra wat ouder gaat het op z'n verjaardag om z'n eigen vrienden en vriendinnen, niet om die van mij!
Let me see you stripped down to the bone
  donderdag 4 oktober 2018 @ 11:08:25 #128
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_182312329
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 10:41 schreef Myraela het volgende:
Of, de variant waarbij de kinderen al net iets ouder zijn. En er wel zijn om een cadeau aan te nemen, maar vervolgens gewoon lekker met de andere kinderen gaan spelen. Want dat is wat wél echt leuk is als je een kind bent. En dan zit je als kinderloos stel tussen de huismoeders een marsepeintaartje te eten en te luisteren naar de verhalen over het pensioen van Henk, of wat er nou weer in het dorp is gebeurd met het klasgenootje van vroeger.
Dat klinkt meer alsof je gewoon baggervrienden hebt Myr :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 4 oktober 2018 @ 11:10:32 #129
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_182312354
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 10:46 schreef minilot het volgende:
Ik ga mijn kinderloze vrienden ook echt niet uitnodigen voor Günthers verjaardagen. Zolang het nog een wurmpje is niet, want compleet onzinnig en zodra wat ouder gaat het op z'n verjaardag om z'n eigen vrienden en vriendinnen, niet om die van mij!
Ik heb ze gewoon vrije keuze gegeven, het maakt me ook echt niet uit als iemand niet komt omdat hij het stom vindt, snap ik. En dat weten ze ook

Maar ze kwamen allemaal wel, twee stellen wel expres nadat een paar stuiterkanonnen weg waren, prrrrima.
Eten, drank op tafel als die Muppet op bed ligt en baby's in de hoek. Topavond gehad en ik vond het wel erg fijn dat ze niet alleen deel uitmaken van mijn leven maar ook die van die kleine brulkikker hier.

So happy togetherrrrrrr
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_182312360
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 09:51 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]

Feli Zet w/
Ha deze is leuk :D
Gefeliciteerd Z!!
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  donderdag 4 oktober 2018 @ 11:12:25 #131
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_182312389
Ik ben wel gek op high tea trouwens, snap de vergelijking met een babyshower niet zo

Foods, mits zelfgemaakt en awesome _O_ :9
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_182312390
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 10:00 schreef minilot het volgende:
Succes met de spaghetti, Fft! *O*
Thanks! Ik heb het omgerekend en vind zowel de donkere sojasaus als de sesamolie wel heel weinig, vooral de donkere sojasaus (2,5 ml). Vraag me af of zoiets echt smaakverschil brengt. Verder doe ik er zelf nog sesamzaad doorheen en maak er zoetzure komkommer bij.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  donderdag 4 oktober 2018 @ 11:14:48 #133
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_182312426
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 11:12 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Thanks! Ik heb het omgerekend en vind zowel de donkere sojasaus als de sesamolie wel heel weinig, vooral de donkere sojasaus (2,5 ml). Vraag me af of zoiets echt smaakverschil brengt. Verder doe ik er zelf nog sesamzaad doorheen en maak er zoetzure komkommer bij.
Goeie kwaliteit sesamolie ga je 2,5 ml echt wel proeven
En donkere sojasaus sta ik steeds van verbaasd hoe zo weinig zoveel kan doen :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_182312450
Wij leggen altijd een week voor we vertrek qua vakantie een lijssie op tafel, waar dan vanalles bij wordt geschreven, gelegd.. ook qua voorpret leuk, die tafel wordt steeds voller dan :D O+
pi_182312489
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 11:08 schreef Molo het volgende:
Dat klinkt meer alsof je gewoon baggervrienden hebt Myr :D
Het is één vriendin, en één schoonzus. Bij familie voelt het wel echt als een verplichting, maar die vriendin ga ik wel zeggen dat ik er geen zin meer in heb. :') Voor wie doe ik het nou eigenlijk.
pi_182312558
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 11:10 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik heb ze gewoon vrije keuze gegeven, het maakt me ook echt niet uit als iemand niet komt omdat hij het stom vindt, snap ik. En dat weten ze ook

Maar ze kwamen allemaal wel, twee stellen wel expres nadat een paar stuiterkanonnen weg waren, prrrrima.
Eten, drank op tafel als die Muppet op bed ligt en baby's in de hoek. Topavond gehad en ik vond het wel erg fijn dat ze niet alleen deel uitmaken van mijn leven maar ook die van die kleine brulkikker hier.

So happy togetherrrrrrr
Dat is in mijn vriendenkring eigenlijk ook zo. We maken allemaal deel uit van elkaars leven, de kinderen van mijn vrienden net zo goed als hun ouders.
We have far more in common than that which devides us..
  donderdag 4 oktober 2018 @ 11:25:20 #137
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_182312581
Vakantie, wat neem ik mee?
Kleding, mobiel, ipad, oplaadadapter hiervoor, Goed koksmes of twee als we een huisje huren. Soms mijn camera, soms ook niet, hang van de vakantie af. Geld, paspoort, Creditcard, Rijbewijs, zonnebril en een reserve bril.
Boek.
Mijn man neemt een eierdopje mee, omdat er nooit eierdopjes zijn in de huisjes.
Voor de rest? Pff, kan het altijd daar nog kopen.
Koop meestal een Moca, want die in de huisjes zijn vrijwel nooit goed schoon gemaakt en de rubbers versteend.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 4 oktober 2018 @ 11:26:53 #138
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_182312601
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 10:42 schreef mjan het volgende:

[..]

Tip: koester je kinderloze vrienden O+
Jep, eigen de enige stellen waar we nog veel mee omgaan zijn kinderloos. Degene die kinderen habben draait het alleen nog maar daarom
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_182312652
Eierdopje :D :D
pi_182312682
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 11:23 schreef Kaatje1 het volgende:
Dat is in mijn vriendenkring eigenlijk ook zo. We maken allemaal deel uit van elkaars leven, de kinderen van mijn vrienden net zo goed als hun ouders.
Het heeft ook niets te maken met geen onderdeel uit willen maken van het leven van dat kind. Ik vind het hartstikke leuk als haar dochter erbij is. Stelde laatst nog voor om naar Blijdorp te gaan, maar die vriendin wil meestal zonder haar dochtertje afspreken. Omdat haar leven altijd al om haar dochter draait.

Maar ik geloof gewoon oprecht niet dat ik dat kind een plezier doe met mijn verschijning op een kringverjaardag. Eigenlijk geloof ik sowieso niet dat kinderen kringverjaardagen leuk vinden. Vond ik vroeger in ieder geval niet. Wie doe je er eigenlijk wel een plezier mee.
  donderdag 4 oktober 2018 @ 11:36:34 #141
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_182312720
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 10:42 schreef mjan het volgende:

[..]

Tip: koester je kinderloze vrienden O+
Doen wij ook. Heerlijk om mensen over de vloer te hebben die niet over kinderen praten.
Siesta & Fiesta!
pi_182312780
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 11:23 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Dat is in mijn vriendenkring eigenlijk ook zo. We maken allemaal deel uit van elkaars leven, de kinderen van mijn vrienden net zo goed als hun ouders.
Prima toch, als dat zo werkt?
Ik zat zelf toen ik een kind was verder ook niet echt te wachten op de vrienden van mijn ouders als ik zelf jarig was, en bij machte van projectie vind ik gewoon dat zulks erfelijk overdraagbaar is. 8-)
Let me see you stripped down to the bone
  donderdag 4 oktober 2018 @ 11:40:50 #143
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_182312798
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 11:31 schreef Bluezz het volgende:
Eierdopje :D :D
Speciaal een setje van RVS gekocht.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_182312983
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 11:40 schreef minilot het volgende:

[..]

Prima toch, als dat zo werkt?
Ik zat zelf toen ik een kind was verder ook niet echt te wachten op de vrienden van mijn ouders als ik zelf jarig was, en bij machte van projectie vind ik gewoon dat zulks erfelijk overdraagbaar is. 8-)
Van huis uit ken ik het ook niet, verjaardagen waren met vriendjes en vriendinnetjes. Maar in mijn vriendengroep komen ooms/tantes/neven/nichten en aanhang. Ik stond daar eerst ook een beetje van te kijken. Maar nu ken ik al die mensen ruim 30 jaar en daar bouw je ook een band mee op.
We have far more in common than that which devides us..
pi_182313212
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 11:40 schreef minilot het volgende:

[..]

Prima toch, als dat zo werkt?
Ik zat zelf toen ik een kind was verder ook niet echt te wachten op de vrienden van mijn ouders als ik zelf jarig was, en bij machte van projectie vind ik gewoon dat zulks erfelijk overdraagbaar is. 8-)
Gelijk heb je. Ik vond jarig zijn ook weinig aan. Er kwamen nooit kinderen en ik moest rustig spelen terwijl de volwassenen met elkaar praatten. Het enige goede was dat ik geld en kado's kreeg :')

Aan de andere kant kan een kinderverjaardag met volwassenen er bij ook tof zijn. Wij waren pas bij vrienden waarbij moeder, zoon en dochter elk jaar een groot tuinfeest vieren. Er waren kinderen tussen de 0 en 16 en dat loopt altijd prima. De pubers hadden zich afgezonderd in de woonkamer en de kinderen van 3-11 waren soms bij ons of soms apart aan het spelen. Er waren een stuk of 20 volwassenen die we allemaal al jaren kennen dus er was ook genoeg gespreksstof buiten zwemles en moederkoek. En die kinderen zijn allemaal zeer prima opgevoed, dat scheelt heel veel.
Spoilers!
pi_182313588
Ik was net bij de apotheek. Het is altijd feest daar. :')

Vandaag waren mijn pillen kwijt. Ze zouden in de automaat zitten. Dat was niet zo. Dan in de kluis om in de automaat te gaan. Dat was ook niet zo.
Hij zou nieuwe batch klaarmaken, maar toen had ie niet genoeg. :')

Ik wilde ook nieuwe voorraad anticonceptie maar https://www.nrc.nl/nieuws(...)-te-krijgen-a1615588
jammer joh.
Ze delen alleen nog maar uit op rantsoen. :o
Sterkheidsbaas van alles.
  donderdag 4 oktober 2018 @ 12:35:00 #147
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_182313642
quote:
2s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 12:31 schreef Lonaa het volgende:

Ik wilde ook nieuwe voorraad anticonceptie maar https://www.nrc.nl/nieuws(...)-te-krijgen-a1615588
jammer joh.
Ze delen alleen nog maar uit op rantsoen. :o
Dan dus maar onthouding of kindjes maken.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_182313655
WTF @ de pil?! Zelf geen last van, want slik 'm momenteel niet maar :o
Het moest niet mogen -O-
Let me see you stripped down to the bone
  donderdag 4 oktober 2018 @ 12:36:21 #149
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_182313670
quote:
2s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 12:31 schreef Lonaa het volgende:
Ik was net bij de apotheek. Het is altijd feest daar. :')

Vandaag waren mijn pillen kwijt. Ze zouden in de automaat zitten. Dat was niet zo. Dan in de kluis om in de automaat te gaan. Dat was ook niet zo.
Hij zou nieuwe batch klaarmaken, maar toen had ie niet genoeg. :')

Ik wilde ook nieuwe voorraad anticonceptie maar https://www.nrc.nl/nieuws(...)-te-krijgen-a1615588
jammer joh.
Ze delen alleen nog maar uit op rantsoen. :o
ga je niet dood aan.. gewoon geen sex.. opgelost slotje..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_182313673
quote:
11s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 12:35 schreef golfer het volgende:

[..]

Dan dus maar onthouding of kindjes maken.
Ja, er is ook niet direct een oplossing, blijkbaar. :')
De minister draagt als oplossing aan dat vrouwen maar 'een andere pil moeten slikken'
Sterkheidsbaas van alles.
pi_182313681
Oh, ik ben wel blij dat ik niet de enige bent die redelijk met zn bek vol tanden staat. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_182313692
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 12:07 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]


Aan de andere kant kan een kinderverjaardag met volwassenen er bij ook tof zijn. Wij waren pas bij vrienden waarbij moeder, zoon en dochter elk jaar een groot tuinfeest vieren. Er waren kinderen tussen de 0 en 16 en dat loopt altijd prima. De pubers hadden zich afgezonderd in de woonkamer en de kinderen van 3-11 waren soms bij ons of soms apart aan het spelen. Er waren een stuk of 20 volwassenen die we allemaal al jaren kennen dus er was ook genoeg gespreksstof buiten zwemles en moederkoek. En die kinderen zijn allemaal zeer prima opgevoed, dat scheelt heel veel.
Ja hee, da's valsspelen. Feestjes in de tuin altijd +1!

Dat gezegd hebbende: winterbarbecue op je landgoed? :9 O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_182313698
MINI! Niet aan de pil = nieuwe baby maken? :D
Sterkheidsbaas van alles.
pi_182313729
quote:
2s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 12:37 schreef Lonaa het volgende:
MINI! Niet aan de pil = nieuwe baby maken? :D
Wat mij betreft wel. Al maanden hoor, maar cyclus wil nog niet zo met al dat geborstvoed. Prioriteiten, prioriteiten.. :)
Let me see you stripped down to the bone
  donderdag 4 oktober 2018 @ 12:40:01 #155
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_182313755
mijn cyclus is op het moment cpmleet van het padje af door de acupunctuur.. verbazingwekkend dat dat zo enorm goed werkt! :o
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_182313761
Maar wat nu, Lonaa? De bips danig invetten? *O*
Let me see you stripped down to the bone
pi_182313793
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 12:40 schreef minilot het volgende:
Maar wat nu, Lonaa? De bips danig invetten? *O*
Ja, ik denk het. ;(

Ik heb nog voor 3 maand liggen, denk ik. Misschien toch maar overstappen op spiraaltje. Ondanks eng :')
Sterkheidsbaas van alles.
  donderdag 4 oktober 2018 @ 12:41:59 #158
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_182313796
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 12:40 schreef minilot het volgende:
Maar wat nu, Lonaa? De bips danig invetten? *O*
je kan toch ook nog aan de rubbers? :o
of varkensdarmen als je daar allergisch voor bent..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_182313813
Rubbers ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_182313820
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 12:37 schreef minilot het volgende:

[..]

Ja hee, da's valsspelen. Feestjes in de tuin altijd +1!

Dat gezegd hebbende: winterbarbecue op je landgoed? :9 O+
Poeh, een winterbarbecue. Ik denk het niet wegens koud.
Spoilers!
pi_182313826
Gooeeed. Douchen, vuilnis naar de straatcontainer, postkantoor, slijterij, kapper, bieb, broertje helpen. :W
Let me see you stripped down to the bone
pi_182313835
quote:
7s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 12:41 schreef Barreltje het volgende:
je kan toch ook nog aan de rubbers? :o
of varkensdarmen als je daar allergisch voor bent..
Echt nog liever geen seks. :')
pi_182313838
quote:
2s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 12:42 schreef Lonaa het volgende:
Rubbers ;(
Inderdaad. :N
Let me see you stripped down to the bone
pi_182313851
Bizar gedoe steeds met die medicijnen die niet op voorraad zijn. Ik heb er nu geen last van, ik slik geen merkloze pil. Ik betaal al jaren grof geld voor de medische noodzaak om specifiek deze pil te slikken.
Spoilers!
  donderdag 4 oktober 2018 @ 12:45:26 #165
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_182313872
Nu is het voor mijn type relatie niet relevant, maar indien ik niet in de heren maar in de damesmeisjes was en geen kinderwens had zou ik mij laten steriliseren ipv mijn ega ende bijslaapje de pil te laten slikken
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 4 oktober 2018 @ 12:46:11 #166
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_182313884
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 12:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
Bizar gedoe steeds met die medicijnen die niet op voorraad zijn. Ik heb er nu geen last van, ik slik geen merkloze pil. Ik betaal al jaren grof geld voor de medische noodzaak om specifiek deze pil te slikken.
Ik krijg condooms ook niet vergoed, en die voorkomen veel meer dan zwangerschap
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_182313899
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 12:45 schreef Pietverdriet het volgende:
mijn ega ende bijslaapje
Mooi volledig! :D O+

Oh ja, todolijst. Ajuus!
Let me see you stripped down to the bone
pi_182313920
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 12:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
Bizar gedoe steeds met die medicijnen die niet op voorraad zijn. Ik heb er nu geen last van, ik slik geen merkloze pil. Ik betaal al jaren grof geld voor de medische noodzaak om specifiek deze pil te slikken.
Lang leve de zorg *O*
Sterkheidsbaas van alles.
  donderdag 4 oktober 2018 @ 12:48:14 #169
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_182313940
ik heb gelukkig geen medicijnen meer nodig *O*

behalve over een maand of 3 weer al hoop ik dat het tussentijds gefixt wordt ;)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_182314056
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 12:46 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ik krijg condooms ook niet vergoed, en die voorkomen veel meer dan zwangerschap
Zoals ik zei, medische noodzaak. Wat dezelfde reden is waarom J niet gesteriliseerd is, die heeft daar geen enkel probleem mee. Maar aangezien het niet nodig is, gaan we daar geen geld aan uitgeven.
Spoilers!
pi_182314079
quote:
7s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 12:48 schreef Barreltje het volgende:
ik heb gelukkig geen medicijnen meer nodig *O*

behalve over een maand of 3 weer al hoop ik dat het tussentijds gefixt wordt ;)
Doet je schildklier zijn werk weer momenteel?
Spoilers!
  donderdag 4 oktober 2018 @ 12:54:49 #172
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_182314105
ohh jongens! ik ben op zoek naar nette platte (= zonder hakje hoger an 2 cm) damesschoenen..
maar dan NIET een herenschoen die ineens dames schoen is geworden (omdat het hip is ofzo, doe normal!) , geen pump ( ik wil wel een overdekte wreef, en ook geen lompe dr martens os sneakers ofzo, want NETJES :)

maar ik kom er maar niet uit! :o er is gewoon niet zo veel te vinden -O-
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_182314138
quote:
7s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 12:54 schreef Barreltje het volgende:
ohh jongens! ik ben op zoek naar nette platte (= zonder hakje hoger an 2 cm) damesschoenen..
maar dan NIET een herenschoen die ineens dames schoen is geworden (omdat het hip is ofzo, doe normal!) , geen pump ( ik wil wel een overdekte wreef, en ook geen lompe dr martens os sneakers ofzo, want NETJES :)

maar ik kom er maar niet uit! :o er is gewoon niet zo veel te vinden -O-
welke maat en welke kleur?
Sterkheidsbaas van alles.
pi_182314150
Zwarte lak Clarks desert boot. O+ Ik bedacht me gisteren nog hoe blij ik ben dat ik die schoentjes heb.

Of valt dat voor jou onder de categorie herenschoenen
pi_182314152
Slopen gaat toch snel altijd *O*
  donderdag 4 oktober 2018 @ 12:57:01 #176
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_182314154
quote:
2s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 12:36 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja, er is ook niet direct een oplossing, blijkbaar. :')
De minister draagt als oplossing aan dat vrouwen maar 'een andere pil moeten slikken'
Paracetamol, tegen de hoofdpijn? :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  donderdag 4 oktober 2018 @ 12:57:11 #177
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_182314161
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 12:53 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Doet je schildklier zijn werk weer momenteel?
mijn schildklier was complete de weg kwijt :o
van die 62.5 microgram( of welke eenheid dan ook) sloeg ie nogal op hol.. dus nu 3 weken van de medicijnen af en nu daalt de waarde weer een beetje.. over 2 weken weer prikken.. wat een gedoe zeg..

de arts zei dat er geen reet van klopte want die 62.5 is alsof je een suikerklontje in een zwembad gooit, daar wordt het water niet zoeter van.. maar ik reageerde er blijkbaar ENORM op..

we wachten het af.. de acupuncturiste is er ook hard mee bezig allemaal.. ^O^
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  donderdag 4 oktober 2018 @ 12:58:42 #178
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_182314193
quote:
2s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 12:56 schreef Lonaa het volgende:

[..]

welke maat en welke kleur?
maat 39/40 en kleur maakt me vooralsnog niet uit..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb ik je lekker te SOGGEN gegeven? ;)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_182314212
quote:
7s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 12:57 schreef Barreltje het volgende:

[..]

mijn schildklier was complete de weg kwijt :o
van die 62.5 microgram( of wele eenheid dan ook) sloeg ie no op hol.. dus nu 3 weken van de medicijnen af en nu dealt de waarde weer een beetje.. over 2 weken weer prikken.. wat een geode zeg..

de arts zei dat er geen reet van klopte want die 62.5 is alsof je een suikerklontje in een zwembad gooit, daar wordt het water niet zoeter van.. maar ik reageerde er blijkbaar ENORM op..

we wachten het af.. de acupuncturiste is er ook hard mee bezig allemaal.. ^O^
Wat een gelul van die arts. Schildkliermedicatie komt echt op de paar microgram nauwkeurig.
Spoilers!
pi_182314224
quote:
7s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 12:58 schreef Barreltje het volgende:

[..]

maat 39/40 en kleur maakt me vooralsnog niet uit..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb ik je lekker te SOGGEN gegeven? ;)
Ja. :7

Ballerina's/instappers vallen af zeker?
Sterkheidsbaas van alles.
  donderdag 4 oktober 2018 @ 13:01:23 #181
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_182314236
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 12:59 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Wat een gelul van die arts. Schildkliermedicatie komt echt op de paar microgram nauwkeurig.
nouja, als ik de dosis hoor die vaak normaler zijn.. dan is die van mij daarbij vergeleken wel vrij nihil..

ik was al van 75 naar 62.5 gegaan.. dat leverde dus niks op..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  donderdag 4 oktober 2018 @ 13:01:45 #182
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_182314242
quote:
2s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 13:00 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja. :7

Ballerina's/instappers vallen af zeker?
jazeker! want dat is een open wreef..

een lag/plat enkel laarsje is dan weer wel fijn..

maar vooral GEEN hoge hak < 2cm
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_182314280
quote:
7s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 13:01 schreef Barreltje het volgende:

[..]

jazeker! want dat is een open wreef..

een lag/plat enkel laarsje is dan weer wel fijn..

maar vooral GEEN hoge hak < 2cm
https://www.zalando.nl/to(...)k-to311n007-q11.html ?
Sterkheidsbaas van alles.
pi_182314287
quote:
7s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 13:01 schreef Barreltje het volgende:

[..]

nouja, als ik de dosis hoor die vaak normaler zijn.. dan is die van mij daarbij vergeleken wel vrij nihil..

ik was al van 75 naar 62.5 gegaan.. dat leverde dus niks op..
75-100 is gemiddeld geloof ik ja. Ik slik 325 maar 12.5 meer of minder is echt een wereld van verschil.
Spoilers!
  Official ESF Kreviewer donderdag 4 oktober 2018 @ 13:04:48 #185
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_182314316
Het enige wat ik van mijn schildklier weet is dat er waarschijnlijk 1 zit.
pi_182314319
Oh, deze vind ik geloof ik wel mooi:
https://www.zalando.nl/pi(...)y-pi911na27-o11.html
Sterkheidsbaas van alles.
  donderdag 4 oktober 2018 @ 13:05:47 #187
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_182314338
quote:
iets eleganter, zodat ik ze ook onder een jurkje aan kan :P

tnx personal shopper! :*
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_182314341
quote:
2s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 12:47 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Lang leve de zorg *O*
Ik vind wel dat in een stelsel waarin de pil vergoed wordt, condooms óók vergoed zouden moeten worden!
Let me see you stripped down to the bone
  donderdag 4 oktober 2018 @ 13:07:28 #189
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_182314370
quote:
2s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 13:04 schreef Lonaa het volgende:
Oh, deze vind ik geloof ik wel mooi:
https://www.zalando.nl/pi(...)y-pi911na27-o11.html
beter beter!

deze: https://www.zalando.nl/pi(...)c-pi911na35-o11.html is idd een beetje meer waar ik naar op zoek ben.. maarr... dan met een moot motiefje oid in het leer :P
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_182314488
quote:
7s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 13:07 schreef Barreltje het volgende:

[..]

beter beter!

deze: https://www.zalando.nl/pi(...)c-pi911na35-o11.html is idd een beetje meer waar ik naar op zoek ben.. maarr... dan met een moot motiefje oid in het leer :P
Dat zijn Chelsea Boots, misschien kan je daar iets gerichter op zoeken. :)
Sterkheidsbaas van alles.
pi_182314537
Van Haren heeft er ook een zwik met of zonder rits en in kleurtjes:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_182314583
Ik herken overigens je issue wel hoor Barrel. k zoek al tijden gewone zwarte pumps. Ronde neus, geen teendecollete, geen naaldhak maar een iets bredere, welke past. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_182314657
Ik weet niet of ik dit verschrikkelijk vind of eigenlijk wel leuk:
https://www.shoetimeonlin(...)instapper-24305.html
Sterkheidsbaas van alles.
pi_182314682
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 12:56 schreef FranticDJ het volgende:
Slopen gaat toch snel altijd *O*
Meest bevredigend van alle soorten klussen - het hoeft niet netjes en het schiet tenminste een beetje op O+
Scheve bijlees, maar wat ben je precies aan het slopen? :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_182314750
quote:
2s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 13:19 schreef Lonaa het volgende:
Ik weet niet of ik dit verschrikkelijk vind of eigenlijk wel leuk:
https://www.shoetimeonlin(...)instapper-24305.html
Zolang je nog geen 80+ bent zou ik ver uit de buurt blijven.
  donderdag 4 oktober 2018 @ 13:26:58 #196
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_182314823
quote:
2s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 13:19 schreef Lonaa het volgende:
Ik weet niet of ik dit verschrikkelijk vind of eigenlijk wel leuk:
https://www.shoetimeonlin(...)instapper-24305.html
voor Ludolf of Piet?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_182314873
Ik zei toch dat ik het niet zo goed wist.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_182314913
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 13:21 schreef minilot het volgende:

[..]

Meest bevredigend van alle soorten klussen - het hoeft niet netjes en het schiet tenminste een beetje op. O+
Scheve bijlees, maar wat ben je precies aan het slopen? :)
Naja dit moet wel een beetje precies aan de randjes.. ben m’n vloer er uit aan t slopen.. houtwerk is m’n pa aan t afvoeren. Ik ben halverwege met de betonnen balken. Nu aan t wachten tot m’n radiator leeggelopen is..

“*druiper/blaasontsteking..
pi_182314941
Barrel,
ziet hier niet wat tussen?
https://www.schuurman-sch(...)rsjes-plat/?count=20
Sterkheidsbaas van alles.
  donderdag 4 oktober 2018 @ 13:37:00 #200
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_182315049
quote:
2s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 13:19 schreef Lonaa het volgende:
Ik weet niet of ik dit verschrikkelijk vind of eigenlijk wel leuk:
https://www.shoetimeonlin(...)instapper-24305.html
het eerste :P dit vind ik zo'n voorbeeld van mannenschoen die hip is voor vrouwen....
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  donderdag 4 oktober 2018 @ 13:38:39 #201
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_182315086
quote:
2s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 13:31 schreef Lonaa het volgende:
Barrel,
ziet hier niet wat tussen?
https://www.schuurman-sch(...)rsjes-plat/?count=20
ik ga vanavond even beter kijken! de term Chelsea boots had ik nog nooit gehoord.. dus daar kan ik iig wat mee! tnx , je hebt me enorm verder geholpen!
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  donderdag 4 oktober 2018 @ 13:38:49 #202
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_182315088
quote:
7s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 13:37 schreef Barreltje het volgende:

[..]

het eerste :P dit vind ik zo'n voorbeeld van mannenschoen die hip is voor vrouwen....
ik vond het eerder een dame die mannenschoenen geleend heeft omdat haar pumps vol regen stonden...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')