Ik moest lachen.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 16:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zou me niets verbazen. Je ziet vaak dat laagbegaafde mensen erg dik zijn.
Vorige week thais rijstgerechtje met garnalen, mosselen in de schelp en inktvisringen gegeten. Was niet mis.quote:
Zo vermoeiend jijquote:Op woensdag 3 oktober 2018 17:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je bent niet volwassen als je geen andijvie lust?
Hoe kun je jouw statement anders lezen dan wijsneus?
Is hij vaak de laatste tijd. Desalniettemin zullen we hem met een glimlach blijven benaderen.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 16:58 schreef GGMM het volgende:
Saind is chagrijnig vandaag.![]()
Misschien heeft hij niet genoeg gedronken.
Niks mis met je zo nu en dan even helemaal laten gaan en volstoppen ouwe reusquote:Op woensdag 3 oktober 2018 17:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik had gisteren 's middags een patatje mayo met kroket, later op de middag een aardbeien milkshake en kipnuggets en eenmaal thuis wat kip tikka massala en popcorn.
#wieraaktme
Deze prestatie verdient een ballon.quote:
We doen net of dit logisch is om jou geen slecht gevoel te geven.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 17:03 schreef Saind het volgende:
[..]
Zo vermoeiend jij
andijvie niet lusten betekent dat je onvolwassen bent
andersom gaat dat niet per se op
Dit wist je wel
onlogisch ben jij dit?quote:Op woensdag 3 oktober 2018 17:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Niks mis met je zo nu en dan even helemaal laten gaan en volstoppen ouwe reus
Hier kan je moeder trouwens uitgebreid over meepraten.
Oh wat logischquote:Op woensdag 3 oktober 2018 17:03 schreef Saind het volgende:
[..]
Zo vermoeiend jij
andijvie niet lusten betekent dat je onvolwassen bent
andersom gaat dat niet per se op
Dit wist je wel
Ik heb niks tegen homosensuelen, maar ik vermoed dat jij er een bent gezien je fixatie op gespierde ontblote mannelijke bovenlijven.quote:
Graag eentje met lachgas zodat onlogisch zich niet zo slecht hoeft te voelen als hij de zoveelste kutgrap maakt.quote:
Ik weet niet of zoveel lachgas wel goed is voor je.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 17:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Graag eentje met lachgas zodat onlogisch zich niet zo slecht hoeft te voelen als hij de zoveelste kutgrap maakt.
Tering wat erg.quote:
Haha jij die een boek leestquote:Op woensdag 3 oktober 2018 17:09 schreef Elan het volgende:
Ik zit dus dat boekje te lezen over Van der Laan.
Wisten jullie dat zijn ex is doodgereden en hij toen gebeld werd (standaard procedure bij dodelijke verkeersslachtoffers) en hij toen zijn kinderen moest gaan bellen
Zo nu en dan. Niet heel veel hoor.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 17:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha jij die een boek leest
We geloven je Elan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |