quote:In S.T.A.L.K.E.R. - Oblivion Lost, speel je dus zo'n stalker. Je gaat in je ééntje het gebied in, the zone, om research te doen. Al snel zul je tot de conclusie komen dat er iets verschrikkelijks aan de hand is in het verlaten, enge, sombere gebied.
April 12, 2006, 02:33 p.m.Chernobyl zone was lit by an intolerably bright light. The clouds were evaporating in the silver bright sky with a thunder and earthquake to follow. People fell on the ground facedown closing their bleeding eyes and ears. The glow spread over an immense territory which was subsequently called the Zone. People ran away saving their lives. It looked like a radioactive explosion at the nuclear plant occurred. The army sealed off the Zone...
The explosion epicenter was a kilometre away from the nuclear plant. Obviously, some tests had been held there and they caused the disaster. Presumably, the entire personnel died within seconds, but still there was a probability of survivals among the staff. It appeared impossible to arrange a rescue operation, as the Zone was characterized by strange energy disturbances posing mortal danger to the explorers. Attempts to use robots were unavailing. Several months after the accident the crisis situation peaked when the Zone abruptly grew five kilometres bigger. People from nearby towns and villages were urgently evacuated, and the peril of a difficult-to-imagine scope loomed over the world.
Year 2008
The Zone exploded, radioactive clouds covered vast territories. A dreadful amount of people, animals and forests perished. Thirty kilometres of the area got cordoned off by the army, scientists failed to explain what had happened. The Zone grew, various death-bearing anomalies were spotted inside. Some invisible force tore living beings apart, inflicted awful blood-sputtering wounds. Expeditions faced mutant animals, unlikely to have appeared in the Zone through natural course of evolution. The catastrophe, mutants, anomalies, contamination Everything appeared to be a consequence of some eerie phenomenon
Year 2010
First expeditions can enter the Zone several kilometers deep without mortal danger . Amateur researchers, marauders and poachers, called stalkers, show up. They move around the Zone searching for various anomalous formations, i.e. artifacts, they would sell to various organizations.
De reusachtig grote omgeving bestaat uit heuvels, bossen, verlaten gebouwen, huisjes, kapotte auto's. Het geeft een enge verlaten indruk waarin je je nooit echt veilig voelt. Even wat informatie over de omgeving, en hoe deze tot stand is gekomen. Eén van de developers verteld:
quote:Wat kunnen we nog meer verwachten van deze game?
We created the Zone based on reconstruction of Chernobyl atomic power plant and the 20-kilometer zone around it. Players, while progressing through the game, will see the Dead Forest, cities of Pripyat' and Chernobyl, sneak inside the Chernobyl atomic facility sarcophagus, go through the memorable areas, really existing in the epicentre of the tragedy to have occurred some 16 years ago.
Je zult niet de enige geïnteresseerde zijn die het gebied als Stalker zal verkennen. Geïnteresseerde wetenschappers, elite troepen, soldaten, andere Stalkers kun je onderweg tegenkomen. Net als mismaakte, gemuteerde wezens en andere gevaarlijke mysterieuze levensvormen.
Je mag zelf een route kiezen aangezien je in de gehele omgeving geen limieten zult zien. Je kan dus zelf een weg kiezen, met alle gevolgen van dien. Lopen is soms niet de meest effectieve manier om jezelf te verplaatsen, dus is een andere vorm van transport uiteraad logischer. In het spel zijn er verschillende vormen van transport mogelijk, waaronder een helikopter, auto's en gepantserde voertuigen. Bijna al deze voertuigen komen van het leger en zijn verouderd. Dit is natuurlijk omdat alle voertuigen na gebruik toch vernietigd moeten worden vanwege de radioactieve omgeving.
Niet alleen de gemuteerde wezens en NPC's vormen een gevaar, ook de omgeving kan doden. Niet alleen vanwege de besmette gebieden, maar ook vanwege andere vreemde oorzaken zoals de volgende:
quote:Veel van dit soort vreemde berichten staan er ook nog op de website:
Gravity concentration
Gravity field with differently directed acceleration.
Tears entrapped living creature apart.Visual indicators:
- Dents in the ground
- Bent metallic objects
- A stone thrown inside a gravity concentration patch changes flight trajectory
Rusty hair
All the metal grates and rods acquire rusty hair through time. Touching rusty hair causes the body to smoke and blacken.
quote:Het spel kent dus een Singleplayer een een Multiplayer-gedeelte. Waarschijnlijk komt S.T.A.L.K.E.R. - Oblivion Lost uit November 2003. Dan pas, helaas..
...Somebody from "monolith" stalkers claimed he was attacked by a poplar fluff near the "Dump"... Either he drank too much in the stalker pub or new troubles are coming...
Tot slot dan nog de screenshots om alvast in de stemming te komen:
Need I say more? Kijk voor meer info op de website van deze game of pak een biertje en bekijk één van de filmpjes. Voor zover ik weet is een PC-versie de enige versie waar men op dit moment aan werkt. Tot die tijd kunnen we ons nog gaan vermaken met titels als Doom III en Unreal 2, maar S.T.A.L.K.E.R. - Oblivion Lost lijkt in mijn ogen misschien wel de grootste kanshebber om beste game sinds tijden te worden.
[Dit bericht is gewijzigd door Disorder op 30-12-2002 21:15]
Eerlijk gezegd doet de naam Stalker bij mij een andere gedachte opkomen dan waar het spel daadwerkelijk over gaat
Overigens, eindelijk een spel zonder grenzen. Daar heb ik lang op gewacht. Dat wekt bij mij grote irritatie als blijkt dat ik met mijn character vast zit in een van te voren bepaald gebied.
[Dit bericht is gewijzigd door -ScuL- op 30-12-2002 20:37]
quote:Dan moet je het verhaaltje aan het begin van mijn post lezen waarin wordt uitgelegd dat Stalkers gewoon amateursoldaten/researchers zijn die interesse hebben in het gebied dat word geteisterd door vreemde verschijnselen en radioactieve straling. Ze gaan het gebied, the Zone, binnen om er vreemde objecten te stelen om ze vervolgens uiteraard voor een leuk prijsje te verkopen.
Op maandag 30 december 2002 20:35 schreef -ScuL- het volgende:
Eerlijk gezegd doet de naam Stalker bij mij een andere gedachte opkomen dan waar het spel daadwerkelijk over gaat
De systeemeisen voor het spel schijnen trouwens wel erg zwaar te zijn, maar het spel is nog lang niet klaar, dus waarschijnlijk moet het redelijk te spelen zijn voor veel mensen. Al zal ik in ieder geval flink moeten upgraden
-edit- Het moet trouwens S.T.A.L.K.E.R. - Oblivion Lost zijn.
Het zou fijn zijn als een moderator hier wat aan kon doen.
quote:Your wish is my command
Op maandag 30 december 2002 20:59 schreef Disorder het volgende:[..]
-edit- Het moet trouwens S.T.A.L.K.E.R. - Oblivion Lost zijn.
Het zou fijn zijn als een moderator hier wat aan kon doen.
quote:Ik zie nog niks eigenlijk
Op maandag 30 december 2002 21:10 schreef Bastard het volgende:[..]
Your wish is my command
quote:Helemaal mee EENS, dit word een spel om te kopen
Op maandag 30 december 2002 20:13 schreef Disorder het volgende:
Vreemd eigenlijk dat er over dit spel nog geen topic is. Naar mijn mening één van de waarschijnlijk beste games die er in 2003 uit zullen komen.
quote:Man, alle goeie dingen worden altijd maar weer uitgesteld he
Op woensdag 8 januari 2003 19:23 schreef Disorder het volgende:
Helaas, maar waar. Stalker komt zeer waarschijnlijk pas in 2004 uit.http://www.gamer.nl/nieuws/16011
quote:Geen dank verders
Op donderdag 9 januari 2003 13:11 schreef Gorro het volgende:
Iemand wees mij laatst hierop idd, nadat ik de film die op het boek gebaseerd is had gezien. Het spel zal vast heel anders worden dan de (geweldige imo) film (boek heb ik niet gelezen), maar kijk er tog naar uit.
En zelfs het gras schijnt 3-d te zijn
quote:Moet toch eens gebeuren
Op donderdag 13 maart 2003 20:39 schreef Piro het volgende:
HEBBEEE!
Moet ik die ti 4200 toch upgraden
Zie ook Far Cry, Doom3 etc
quote:Doom3 en Far Cry kunnen mij lang niet zoveel boeien als dit spel!
Op donderdag 13 maart 2003 21:54 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Moet toch eens gebeuren
Zie ook Far Cry, Doom3 etc
De Chernobyl reactor, precies zoals ie in het echt ook is. Hier gaat het dus eigenlijk om.
Dit is dus echt heel erg mooi. Kijk eens naar de grootte van dat gebouw.
quote:Begin 2004, als het goed is. Het spel zou eerst in de herfst van die jaar uitkomen, maar dat is de makers niet gelukt.
Op zondag 6 juli 2003 20:50 schreef Strolie75 het volgende:
Geil spelleke, wanneer is de release?
quote:Mijn upgrade staat voor eind dit jaar geplanned, samen met de release van HL2.
Op zondag 6 juli 2003 20:53 schreef TWuD het volgende:
Leuk... maar ik zou halflife 2 en far cry ook nie onderschatten.. die dit jaar wel uitkomen (zeggen ze) heb de filmpjes gezien van de e3 beurs in LA en moet zeggen adt ut tijd wordt om up te graden dus spaar maar alvast jongens![]()
![]()
quote:Mijn Upgrade komt binnenkort
Op zondag 6 juli 2003 20:54 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Mijn upgrade staat voor eind dit jaar geplanned, samen met de release van HL2.
quote:Ja , http://files.worthplaying.com/files/modules.php?name=Downloads&d_op=viewdownload&cid=352
Op maandag 21 juli 2003 02:00 schreef piet_pelle het volgende:
Wat, trailer ??
quote:hhhmz, ik zal die trailer ook eens binnen trtekken ff, maar dat zou idd erg kut zijn zeg, want op de screens ziet het er echt ubergeil uit allemaal
Op maandag 21 juli 2003 12:02 schreef Disorder het volgende:
Na het zien van de trailer begin ik toch te twijfelen over dit spel, en wel over het volgende. Het spel ziet er op screenshots nou eenmaal beter uit dan in beweging. De loopanimaties, valbewegingen en stuiterende objecten zien er verschrikkelijk knullig uit. Echt knudde gewoon. Hopelijk wordt hier nog aan gewerkt, dan zie ik het nog wel goed komen. Maar wat zou het zonde zijn als men het daar liet liggen. Het stoort namelijk verschrikkelijk. Let bijvoorbeeld eens op de vijandelijke stalkers, die lopen niet, maar glijden eigenlijk over de grond. Ik heb zulke slechte animaties al lange tijd niet meer gezien.
quote:Ik heb bij de trailer alleen maar geluid en geen beeld..... Heb hem al geopend met MP , Divx , QT , PowerDVD enz. maar niks nakkes nada
Op maandag 21 juli 2003 12:02 schreef Disorder het volgende:
Na het zien van de trailer begin ik toch te twijfelen over dit spel, en wel over het volgende. Het spel ziet er op screenshots nou eenmaal beter uit dan in beweging. De loopanimaties, valbewegingen en stuiterende objecten zien er verschrikkelijk knullig uit. Echt knudde gewoon. Hopelijk wordt hier nog aan gewerkt, dan zie ik het nog wel goed komen. Maar wat zou het zonde zijn als men het daar liet liggen. Het stoort namelijk verschrikkelijk. Let bijvoorbeeld eens op de vijandelijke stalkers, die lopen niet, maar glijden eigenlijk over de grond. Ik heb zulke slechte animaties al lange tijd niet meer gezien.
quote:Niemand wil mij blijkbaar helepen met mijn probleem dat ik alleen geluid heb maar geen beeld
Op maandag 21 juli 2003 14:11 schreef Dubbeldrank het volgende:
Die trailer is wel geil hoor
quote:zal is beetje rondkijken
Op dinsdag 30 december 2003 16:19 schreef Dat_Drink_Ik_Op het volgende:
er zwerft ook zo'n alpha van dit spel op het internet,
en dat ziet er niet verkeerd uit.
quote:*downloading!
Op dinsdag 30 december 2003 15:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
Omhoog met die hoer...
Er is een nieuwe, bloedgeile trailer
De onderste 2 zijn de nieuwe (Low res en High res)
Half Life 2, eat your hart out.. Dit wordt DE shooter van 2004...
quote:Ja, ik ook..
Op dinsdag 30 december 2003 17:43 schreef vosss het volgende:[..]
*downloading!
Als ze tegelijk uitkomen kies ik eerst deze![]()
quote:Ik wacht wel hoor
Op dinsdag 30 december 2003 17:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
De game komt trouwens EIND MEI pas uit...
quote:Die Zweedse link was heel snel..
Op dinsdag 30 december 2003 17:51 schreef vosss het volgende:[..]
Ik wacht wel hoor
Anyway, heb je geen snellere links naar die nieuwe film (highres), want hier zijn alle links zo traag als dikke stront door een dunne trechter
quote:http://forum.gamers.nl/showthread.php?s=148fef643b183580374be95c79261f88&threadid=51963
Op dinsdag 30 december 2003 17:52 schreef Disorder het volgende:
En ook van STALKER is inmiddels een alpha geleakt. Het gaat om een build uit 2002, met 6 speelbare levels. Hoe krijgen die developers het voor elkaar.
quote:
En ook van STALKER is inmiddels een alpha geleakt. Het gaat om een build uit 2002, met 6 speelbare levels. Hoe krijgen die developers het voor elkaar.
quote:het zijn eigenlijk met 2 'werelden', ik noem ze maar even levels:
quote:Wsl moet je net als met Prince of Persia een pixelshader hebben op je vid-kaart..
Op dinsdag 30 december 2003 19:11 schreef Disorder het volgende:
Ik hoor wel geluiden van wolven in de verte en als ik op m'n muisknop druk hoor ik het geluid van een pistoolschot, maar ik krijg geen beeld. Alles blijft op zwart. Is mijn videokaart niet goed genoeg voor dit spel?
quote:screenshots dan???
Op dinsdag 30 december 2003 19:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
ff een kleine waarschuwing..
Zelfde regels gelden als bij de HL2 leak..
Dus posts over hoe je um aan de praat krijgt en zo mogen niet..(zie FAQ)
Op Tweakers wel geloof ik...
quote:Nope.. Niks, nakkes, nada.
Op dinsdag 30 december 2003 19:26 schreef apengek het volgende:[..]
screenshots dan???
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 19:26 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Nope.. Niks, nakkes, nada.
.
[Dit bericht is gewijzigd door Dr.Daggla op 30-12-2003 19:50]
quote:Wat voor een is het?
Op dinsdag 30 december 2003 19:50 schreef Disorder het volgende:
Ik haat mijn videokaart.
quote:Ik zou gewoon wachten totdat HL2 en S.T.A.L.K.E.R. in de schappen liggen en dan pas kijken voor een nieuwe, ze zijn dan gegarandeerd weer een paar tientjes goedkoper dan nu
Op dinsdag 30 december 2003 19:50 schreef Disorder het volgende:
Ik haat mijn videokaart.
Tot die tijd nog ff afzien met je huidige
Doe ik ook met mijn Ti4200 128MB
quote:Een GeForce 2 MX400. Die heeft die pixel shader optie niet. Dat zorgde er bij de Deus Ex2 demo, de Silent Hill 3 demo en nu de Stalker alpha voor dat het dus gewoon niet werkt.
Op dinsdag 30 december 2003 19:51 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Wat voor een is het?
quote:For god sake, koop een nieuwe! Vergeet wat ik zei over dat wachten!
Op dinsdag 30 december 2003 19:59 schreef Disorder het volgende:[..]
Een GeForce 2 MX400. Die heeft die pixel shader optie niet. Dat zorgde er bij de Deus Ex2 demo, de Silent Hill 3 demo en nu de Stalker alpha voor dat het dus gewoon niet werkt.
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 19:31 schreef Xrenity het volgende:
[EDIT]
-lezen-
de alpha is btw helemaal niet leuk, slechte AI, en binnen 3 schoten ben je dood.
[Dit bericht is gewijzigd door Xrenity op 30-12-2003 20:01]
quote:En Far Cry straks ook niet..
Op dinsdag 30 december 2003 19:59 schreef Disorder het volgende:[..]
Een GeForce 2 MX400. Die heeft die pixel shader optie niet. Dat zorgde er bij de Deus Ex2 demo, de Silent Hill 3 demo en nu de Stalker alpha voor dat het dus gewoon niet werkt.
quote:Far Cry, STALKER en HL2 hoopte ik eik al onder de kerstboom te vinden dit jaar
Op dinsdag 30 december 2003 20:02 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
En Far Cry straks ook niet..
.
Tijd voor een upgrade.
Ik kan niet meer wachten hoeveel moois eraan zit te komen!
quote:En Doom³ en Half-life 2 zullen ook ruk draaien. Ik moet ook nog nieuw geheugen kopen. Ik heb SDRam, en dat werkt ook niet snel genoeg. Ik zal dus een nieuw moederbord moeten kopen om nieuw geheugen te kunnen draaien. Dan moet ik ook nog eens een nieuwe videokaart kopen. Ik sta nu al in het rood
Op dinsdag 30 december 2003 20:02 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
En Far Cry straks ook niet..
.
Tijd voor een upgrade.
[Dit bericht is gewijzigd door Disorder op 30-12-2003 20:04]
back OT
quote:Ik heb met je te doen, zullen we een lichtje voor Disorder in het leven roepen?
Op dinsdag 30 december 2003 20:04 schreef Disorder het volgende:[..]
En Doom³ en Half-life 2 zullen ook ruk draaien. Ik moet ook nog nieuw geheugen kopen. Ik heb SDRam, en dat werkt ook niet snel genoeg. Ik zal dus een nieuw moederbord moeten kopen om nieuw geheugen te kunnen draaien. Dan moet ik ook nog eens een nieuwe videokaart kopen. Ik sta nu al in het rood
![]()
![]()
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 20:05 schreef vosss het volgende:[..]
Ik heb met je te doen, zullen we een lichtje voor Disorder in het leven roepen?
quote:Ik heb het stap voor stap gedaan.. Eerst het belangrijkste (videokaart) en een MoBo, processor.. Geheugen had ik al, maar dat is inmiddeks
Op dinsdag 30 december 2003 20:04 schreef Disorder het volgende:[..]
En Doom³ en Half-life 2 zullen ook ruk draaien. Ik moet ook nog nieuw geheugen kopen. Ik heb SDRam, en dat werkt ook niet snel genoeg. Ik zal dus een nieuw moederbord moeten kopen om nieuw geheugen te kunnen draaien. Dan moet ik ook nog eens een nieuwe videokaart kopen. Ik sta nu al in het rood
![]()
![]()
quote:de alpha ziet er iig heel mooi uit hier
Op dinsdag 30 december 2003 20:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
Terwijl iederen de aandacht richt op Far Cry, HL2 en Doom III, is STALKER echt bezig een enorme sleeper-hit te worden...
Ik heb al die filmpjes inmiddels gezien, en dit kan alleen maar heel goed worden...
[Dit bericht is gewijzigd door Dr.Daggla op 31-12-2003 03:34]
Nog nieuws behalve die geleakte alpha (die ik niet ga downloaden)
Is er al een release-date bekend ofzo?
quote:Niet dat ik weet maar die alpha is best grappig. De besturing voelt iig erg goed aan, ik heb echt het idee dat dit een retestrakke multiplayer gaat worden
Op vrijdag 13 februari 2004 08:50 schreef vosss het volgende:
schop!Nog nieuws behalve die geleakte alpha (die ik niet ga downloaden)
Is er al een release-date bekend ofzo?
quote:Grappig dat mensen iets verwachten van een alpha, de graphics leken iig nergens op dus wat had je er precies van verwacht ?
Op zondag 4 januari 2004 13:23 schreef search64 het volgende:
De geleakte Alpha doet het bij mij iig prima, maar dat kan ook zijn omdat er nog geen vijanden inzitten, of ik was gewoon te ongeduldig. Het ziet er aardig uit, maar ik had eigenlijk iets meer verwacht.
Daar zijn alpha versies toch ook voor, om de bugs er nog uit te halenquote:Op zaterdag 28 februari 2004 16:09 schreef Tribal_Souljah het volgende:
heb de alpha gespeeld was nog al buggy![]()
simpele figuur, heb je wel een idee wat co-op inhoudt?quote:Op zaterdag 28 februari 2004 20:02 schreef Piro het volgende:
Die co-op mode lijkt me ook best wel hip, alleen moet ie dan met 8 spelers of eventueel meer uitkomen, 2 teams tegen elkaar bijvoorbeeld.
Je kunt hierbij wel een co-op mode inbouwen waarbij je eventueel tegen elkaar speelt. Geef gewoon beide spelers de rol van een aparte stalker en dump ze in het spel. Aangezien elke stalker zelf vrienden en vijanden kan maken kan je in dit geval dus samenspelen maar elkaar ook als vijanden zien, terwijl je toch samen de 'single player' speelt.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 20:11 schreef donald_dick het volgende:
[..]
simpele figuur, heb je wel een idee wat co-op inhoudt?
als je elkaar als vijand kan zien, dan is het geen co opquote:Op zaterdag 28 februari 2004 20:24 schreef kipknots het volgende:
[..]
Je kunt hierbij wel een co-op mode inbouwen waarbij je eventueel tegen elkaar speelt. Geef gewoon beide spelers de rol van een aparte stalker en dump ze in het spel. Aangezien elke stalker zelf vrienden en vijanden kan maken kan je in dit geval dus samenspelen maar elkaar ook als vijanden zien, terwijl je toch samen de 'single player' speelt.
Jawel, je co-opped als team tegen een ander co-oppend team, NPC's zijn boring, zéker als je met z'n vieren een slachting aanricht in radioactief rusland.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 20:28 schreef donald_dick het volgende:
[..]
als je elkaar als vijand kan zien, dan is het geen co op![]()
Lijkt erop dat ik wel gelijk hadquote:How does the single-player game differ from the multiplayer cooperative mode?
The multiplayer cooperative mode is very much like the single-player game, just with more than one human player living in the Zone.
Mwah, een 64 spelers in een gebied van 30 vierkante kilometer lijkt me ook niet echt geweldig. Van mij mogen in de coop de npc's ook wel blijvenquote:Op zaterdag 28 februari 2004 23:43 schreef Piro het volgende:
[..]
Jawel, je co-opped als team tegen een ander co-oppend team, NPC's zijn boring, zéker als je met z'n vieren een slachting aanricht in radioactief rusland.
das gewoon team deathmatchquote:Op zaterdag 28 februari 2004 23:43 schreef Piro het volgende:
[..]
Jawel, je co-opped als team tegen een ander co-oppend team, NPC's zijn boring, zéker als je met z'n vieren een slachting aanricht in radioactief rusland.
maar dan met RPG elementen en doelen om te behalen...quote:Op maandag 1 maart 2004 00:08 schreef donald_dick het volgende:
[..]
das gewoon team deathmatch
ja dus? wat veranderen de rpg elementen daaraan ?quote:Op maandag 1 maart 2004 00:40 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
maar dan met RPG elementen en doelen om te behalen...
Objectives? Das weer wat anders dan TDM.. Ik hoop trouwens wel dat alle gebruikelijke varianten er in zitten.quote:Op maandag 1 maart 2004 00:40 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
maar dan met RPG elementen en doelen om te behalen...
quote:Op maandag 1 maart 2004 01:02 schreef vosss het volgende:
Hoi Daggla
Weet jij al een officiele release-date?
quote:There is no clear-cut ship date for this game; the best Oleg could tell me was "late spring or early summer [of 2004]" -ign.com
Ja, dat Shadows over Chernobyl klinkt zo cheesy..quote:Op maandag 1 maart 2004 01:13 schreef vosss het volgende:
Hoe geil klinkt dat:Oblivion Lost
Die naam staat nog steeds op de officiele site. Ik heb weer hoop.quote:Op maandag 1 maart 2004 01:13 schreef vosss het volgende:
Hoe geil klinkt dat:Oblivion Lost
TDM wordt een beetje saai, zeker op zon groot level...quote:Op maandag 1 maart 2004 01:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Objectives? Das weer wat anders dan TDM.. Ik hoop trouwens wel dat alle gebruikelijke varianten er in zitten..
Niets mis met een potje TDM in een goede clan-war.quote:Op maandag 1 maart 2004 09:11 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
TDM wordt een beetje saai, zeker op zon groot level...
Bij sommige spellen zelfs beterquote:Op dinsdag 2 maart 2004 14:44 schreef Skull-splitter het volgende:
Kopen is goed
bron: www.gamer.nlquote:
Twee minuten bewegende beelden S.T.A.L.K.E.R.
Als alles verloopt zoals het hoort te verlopen, kunnen we al in het volgende kwartaal aan de haal gaan met S.T.A.L.K.E.R.: Shadow Of Chernobyl. Dat de releasedata negen van de tien keer nog verraderlijker zijn dan de apostel Judas weten we echter ook, maar dat terzijde. S.T.A.L.K.E.R. is een veelbelovende First Person Shooter, die in ontwikkeling is bij GSC Gameworld. In het spel neem je de rol aan van een lonesome ranger, ook wel Stalker genoemd. Stalkers zwerven rond in en rondom het gebied dat door de ontplofte kernreactor in Tsjernobyl getroffen is, en proberen hier mysteries op de lossen. De game belooft de speler een grote vrijheid, prachtige graphics en goede A.l.
Om al deze facetten nogmaals aan te tonen is er vandaag een zeer grote trailer online gekomen, die je voor een 120 MB grote download, dik twee minuten beeldmateriaal levert, op een resolutie van 800 bij 600. Downloaden kan vanaf dit adres.
Far Cry staat bij mij hoger in het verwachtingslijstje, Splinter Cell net daar onder, stukje daaronder STALKER (UT moet er gewoon bij, geweldige LAN en online game)quote:Op dinsdag 2 maart 2004 18:12 schreef engessa het volgende:
Pff.. het wachten duurt zo lang.. de laatste paar maanden weinig interessant uitgekomen op gamegebied voor de pc en nu komt ineens vanalles tegelijk (Far Cry, Splinter Cell, UT2004) en dan DAARNA pas Stalker. Had liever gisteren Stalker gehad.. Dan had de rest nog wel een poosje weg kunnen blijven.
psst.. Dagla, kijk eens twee posts boven jequote:Op woensdag 3 maart 2004 11:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
120mb filmpje van STALKER
Het later wegvliegen van objecten klopt volgens mij wel (ze simuleren de 'shockwaves' van explosies). Wel vond ik dat objecten hier en daar overdreven ver wegvlogen, zoals bijvoorbeeld die ladder die het beeld uit vloog door een simpel granaatje. Wat wel weer leuk was was dat kogels door 'dunne' objecten heen gingen.quote:Op woensdag 3 maart 2004 13:25 schreef Disorder het volgende:
Inderdaad. Een granaat ontplofte en zo'n seconde later vlogen de objecten pas weg. Ook stuiteren granaten nog steeds alle kanten op en lijkt het alsof ze gewoon stock geluiden gebruikt hebben voor de wapens. Visueel prachtig, maar er mag nog aardig aan gesleuteld worden.
Shockwaves gaan alleen met de snelheid van het geluid of net iets sneller (vandaar de knal over het algemeen), maar dit sloeg alles... Kastjes enzo waren dan weer wel cool gedaanquote:Op woensdag 3 maart 2004 14:03 schreef kipknots het volgende:
[..]
Het later wegvliegen van objecten klopt volgens mij wel (ze simuleren de 'shockwaves' van explosies). Wel vond ik dat objecten hier en daar overdreven ver wegvlogen, zoals bijvoorbeeld die ladder die het beeld uit vloog door een simpel granaatje. Wat wel weer leuk was was dat kogels door 'dunne' objecten heen gingen.
Mwa, vond het er wel vet uitzien.. Alleen het duurde idd ff voor er iets weg vloog.. Dat wordt vast nog wel gefixed..quote:Op woensdag 3 maart 2004 12:33 schreef Skull-splitter het volgende:
Mag ik zeggen dat ik alleen visueel onder de indruk was, maar dat er NIETS leek te kloppen van de physics? (veel te overdreven enzo)
quote:Op woensdag 3 maart 2004 20:33 schreef Skull-splitter het volgende:
Dat probleem heeft Far Cry nog altijd een STUK minder dan bij STALKER... Far Cry heeft alleen geen splashdamage bij granaten, terwijl het eigenlijk kleine stukjes metaal zijn die de wonden moeten maken... Kwestie van je huiswerk doen, schijnen wel meer foutjes in het wapentuig van Far Cry te zitten... (M16 die nauwkeuriger is dan de OICW, naar het schijnt)
quote:Op woensdag 3 maart 2004 21:04 schreef Skull-splitter het volgende:
Nee hoor, vind ze best prettig spelen eigenlijk...
kan niet vinden op internet over de release datum.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 09:33 schreef Gstyles het volgende:
damndamn, en wanneer komtie uit?????????
Far Cry heeft daar idd enorm last van, maar in die oude leak (sept 2002) voelen de wapens uit S.T.A.L.K.E.R. heerlijk aan, en niet zo'n "nep" gevoel als bij Far Cry.quote:Op woensdag 3 maart 2004 20:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
[afbeelding]!
De zin klopte niet meer omdat ik een stuk had weggelaten.. Wat ik bedoelde is dat de wapens in Far Cry erg "nep" aanvoelen.. Beetje lastig onder woorden te brengen wat ik bedoel.. Denk dat je het wel begrijpt,.
shockwaves hebben geen vaste snelheid hoor. t ligt aan de explosie snelheid hoesnel de shockwave gaatquote:Op woensdag 3 maart 2004 16:02 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Shockwaves gaan alleen met de snelheid van het geluid of net iets sneller (vandaar de knal over het algemeen), maar dit sloeg alles... Kastjes enzo waren dan weer wel cool gedaan
zekr, het lijkt me een heel leuk spelquote:Op zondag 25 april 2004 16:56 schreef Bensel het volgende:
Zou wel kut zijn als het dan pas uit komt..
Om ons te laten smachten naar al die toffe spellen en de boel nog eens extra te hypen?quote:Op maandag 26 april 2004 12:06 schreef kooba het volgende:
Waarom worden godverdomme alle toffe spellen uitgesteld?!
Een andere hobby zoeken lijkt mij het beste idee... Heel typisch, in de tijd dat er geen vette spellen op de markt zijn heb ik ineens weer iets dat op een sociaal leven lijkt...quote:Op maandag 26 april 2004 12:10 schreef kooba het volgende:
Ja dat snap ik, maar vrolijk word ik er niet van. Ik bedoel, Far Cry heb ik uit, HL2 en DIII zie ik binnenkort ook nog niet verschijnen, hoe moet dat nou verder?!
Ghehehequote:Op maandag 26 april 2004 12:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Een andere hobby zoeken lijkt mij het beste idee... Heel typisch, in de tijd dat er geen vette spellen op de markt zijn heb ik ineens weer iets dat op een sociaal leven lijkt...
Nee, die komt pas ná de release, althans, volgens een PR-manager van de developer.quote:Op woensdag 3 maart 2004 21:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..], ik vond het nog lang niet goed aanvoelen eerlijk gezegd..
Enfin, das voor het FC topic... Ik hoop iig dat er een STALKER demo komt gauw.
.
http://www.gamesagent.net/?site=detailarticle&s=2&ID=150quote:GamesAgent.net: Do you plan to relase a playable demo?
Answer: Yes, a playable demo is planned! But the demo will come out after the release of the game.
Neem eenquote:Op maandag 26 april 2004 12:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Een andere hobby zoeken lijkt mij het beste idee... Heel typisch, in de tijd dat er geen vette spellen op de markt zijn heb ik ineens weer iets dat op een sociaal leven lijkt...
Nee, gewoon op het boek en de film als ik me niet vergis...quote:Op woensdag 28 april 2004 14:31 schreef -Mzraki- het volgende:
Klopt het trouwens dat Stalker gebaseerd is op het boek "Roadside Picnic"?
Die had ik inderdaad al geplannedquote:Op donderdag 29 april 2004 09:08 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Nee, gewoon op het boek en de film als ik me niet vergis...
Voor wat "nostalgische" info komende zondag naar Discovery kijken, hebben een reportage over Chernobyl, lijkt me zeer interessant
Nee!quote:Op maandag 26 april 2004 12:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Om ons te laten smachten naar al die toffe spellen en de boel nog eens extra te hypen?
Tja denk dat het eerder een probleem is met welk spel begin ik het eerst??!!??quote:Op donderdag 1 juli 2004 20:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Far Cry, Stalker, Doom 3, Half Life 2, mensen, hoe moet ik al die spellen in hemelsnaam rondspelen?
Dit jaar?!!?!?!quote:Op maandag 19 juli 2004 11:07 schreef lampie_666 het volgende:
Edit: ik lees dat de release rond 28 september ligt nu nog. Ze proberen hem dan ook wereldwijd te releasen...
Ja als het goed is wel dat staat op de officiele site ergens.. zou zo niet meer weten waar het precies stond want heb al zoveel zitten lezen over het spel.. ze hebben ergens op de site ook wat vragen en antwoorden gepost.. Maar heb een beetje over de gameplay zitten lezen maar je moet echt slapen eten je wapen schoonhouden. Tijdens het slapen dan krijg je ook dromen.. Zal eens kijken of ik de link nog kan vinden, maar na het lezen werd ik er toch best wel opgewonden van..quote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:33 schreef -Xerxes- het volgende:
Dit jaar?!!?!?!![]()
![]()
![]()
omg! Dat zou echt gaaf zijn
De releasedatum staat al een hele tijd op 27 Mei hoor.quote:Op maandag 27 december 2004 20:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
*kick*
Ik heb zo'n flauw vermoeden dat we deze game niet meer zien in 2004...
Ik al ruim anderhalf jaarquote:Op maandag 27 december 2004 22:22 schreef Enyalius het volgende:
zit hier al een half jaar op te wachten
quote:S.T.A.L.K.E.R. not in May - 02/03/2005
S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl will not hit its previously planned May release date. According to GSC's Oleg Yavorksy, GSC stated, "We're happy THQ has afforded us more time to work on this. S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl is a huge, genre-defining game and we're going to make sure we release the game when it's reached our own very high standards, and those expected by our fans, and not before."
Het begint er behoorlijk op te lijkenquote:Op woensdag 23 maart 2005 07:36 schreef QyRoZ het volgende:
Hallo, is dit het Duke Nukem Forever topic?
quote:Op maandag 30 mei 2005 20:06 schreef -Xerxes- het volgende:
The Elder Scrolls IV: Oblivion E3 2005 Hi-Res Movie is uit
OMG, dit spel gaat kont schoppen denk ik zo
Verkeerde topic dudequote:Op maandag 30 mei 2005 20:06 schreef -Xerxes- het volgende:
The Elder Scrolls IV: Oblivion E3 2005 Hi-Res Movie is uit
OMG, dit spel gaat kont schoppen denk ik zo
Ik denk niet dat ze een spel gaan uitbrengen dat niet gedraaid kan worden op een paar generaties kaarten. Daarmee schieten ze zichzelf in de voet. Kijk maar naar het misbaar wat er opsteekt als er een generatie wordt afgedankt, ook al is ie al behoorlijk oud (zie BF2 en het laten vallen GF4 support).quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:12 schreef alsem het volgende:
wat zijn de systeem eisen? is die te draaien met de huidige videokaarten? (x800xt , geforce6/7 series)?
post je specs.. dan laten we wel weten of ie draaitquote:Op donderdag 23 juni 2005 13:12 schreef alsem het volgende:
wat zijn de systeem eisen? is die te draaien met de huidige videokaarten? (x800xt , geforce6/7 series)?
Computers werken erg anders dan consoles Dagglaquote:Op maandag 27 juni 2005 09:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
Als de geruchten kloppen dan zijn de systeemeisen een XBOX 360.
Oftewel, hij komt wsl exclusief op de X360.
Goh, zou het.quote:Op maandag 27 juni 2005 10:58 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Computers werken erg anders dan consoles Daggla
Uit de XBox 360 specs zou je veel meer kunnen halen dan dezelfde specs op een PC.
Dan klopt jouw beredenatie toch nietquote:Op maandag 27 juni 2005 11:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Goh, zou het.
Vond het al zo raar dat ik geen Windows scherm kreeg tijdens het opstarten van m'n consoles.....
Maar goed, het duurt meestal wel een jaar of 3 voor ze het maximale er uit weten te halen hoor..
Daar zullen we het maar op houden danquote:Op maandag 27 juni 2005 11:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Welke?
Volgens mij begrijpen we elkaar niet helemaal..
Heb je een linkje naar t gerucht ergens? Ik geloof hier namelijk helemaal, maar dan ook helemaal niets van.quote:Op maandag 27 juni 2005 09:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
Als de geruchten kloppen dan zijn de systeemeisen een XBOX 360.
Oftewel, hij komt wsl exclusief op de X360.
Het staat onder andere in de PU en dat zegt me al genoeg eigenlijkquote:Op dinsdag 28 juni 2005 08:15 schreef McDBigMac het volgende:
[..]
Heb je een linkje naar t gerucht ergens? Ik geloof hier namelijk helemaal, maar dan ook helemaal niets van.
FoK!Games is ook niet vies van geruchten posten maar die hebben t in ieder geval nog niet durven te plaatsen.
Dat het grote onzin is toch?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 08:37 schreef Tain het volgende:
[..]
Het staat onder andere in de PU en dat zegt me al genoeg eigenlijk
Er staat wel meer in de PU over deze game.. dat er niks meer over vernomen wordt e.d.?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:11 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Dat het grote onzin is toch?
Zo'n game als dit ga je toch niet op een console uitbrengen
Hang jezelf als gamedeveloper dan maar meteen op aan je ballen.
het triple pack met starcraft: ghost lijkt me ook wel watquote:Op donderdag 29 september 2005 19:05 schreef QyRoZ het volgende:
Ik wacht op de dual-pack samen met Duke Nukem 4ever.
Ja hallo; alsof ik ook al niet keilang op die andere Oblivion zit te wachten (The Elder Scrolls)quote:Op donderdag 29 september 2005 19:23 schreef Dragon_Lee het volgende:
Ondertussen wacht ik wel geduldig af...
Stalker heet inmiddels al nieteens meer Oblivion lost, het heet nu Shadow of Chernobyl dacht ikquote:Op donderdag 29 september 2005 20:27 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja hallo; alsof ik ook al niet keilang op die andere Oblivion zit te wachten (The Elder Scrolls)
Ik hoor juist klachten over enorm veel lag enzo, het spel moet nog behoorlijk verbeterd worden want het verkeerd duidelijk nog in alpha/beta fasequote:Op maandag 28 november 2005 23:41 schreef BadRabbit het volgende:
Voor de liefhebbers hier een filmpje van de meest recent gelekte beta: http://rapidshare.de/files/8146102/stalkerbeta_large_.rar.html Het vreemde is dat deze build aantoont dat het spel bijna af is, terwijl onlangs werd aangekondigd dat het spel pas in oktober 2006 op z'n vroegst uitkomt???! Waar zijn ze mee bezig daar bij THQ en GSC?
Daikatana verhaal dusquote:Op maandag 28 november 2005 23:53 schreef Fliepke het volgende:
Mooi dat dit topic ook uit 2002 is
Tegen de tijd dat dit spel uitkomt is het zo achterhaalt dat het met moeite zesjes gaat halen op de grote sites
Achterhaald qua gameplay misschien?quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:13 schreef Refragmental het volgende:
Haha want ja... graphics maken het spel!!
Wat is er zo uniek aan Stalker danquote:Op dinsdag 29 november 2005 00:39 schreef Refragmental het volgende:
Zijn er al andere spellen uitgekomen met eenzelfde soort gameplay dan?
Een FPS gebaseerd in een wereld waar je alle kanten op kunt bijvoorbeeld, dus niet volgens een vast verhaal volgens een vaste route zoals alle andere FPS'en? Die heb ik nu nog niet gezien. En al helemaal niet in een setting zoals die van STALKER.quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:43 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Wat is er zo uniek aan Stalker dan
qftquote:Op woensdag 23 maart 2005 07:36 schreef QyRoZ het volgende:
Hallo, is dit het Duke Nukem Forever topic?
Waarom denk je dat deze game er nog niet is?quote:Op woensdag 30 november 2005 00:16 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Een FPS gebaseerd in een wereld waar je alle kanten op kunt bijvoorbeeld, dus niet volgens een vast verhaal volgens een vaste route zoals alle andere FPS'en? Die heb ik nu nog niet gezien. En al helemaal niet in een setting zoals die van STALKER.![]()
Ik denk dat Boiling Point: Road to Hell nog het dichtst bijkomt qua gameplay. En dat was ook al zo'n "succes" story. Check t topic maar op dit forum ergens. Volgens mij zitten er in deze gameplay nog zoveel vrijheidsgraden dat het moeilijk is om de boel beheersbaar te krijgen of te houden. Bij BoilingPoint zijn er nog wel wat patches uitgekomen maar t is nooit echt wat geworden en wat ze daar op dit moment aan t doen zijn weet ik niet. Ik weet wel dat ik liever een spel koop dat af is dan in alpha fase en ik heb liever dat ze nooit releasen ipv heel slecht. Kan ik me ook niet bekocht voelen zoals destijds bij BP (in eerste instantie was ik heel positief trouwens maar de laatste patch verziekte bij mij meer dan dat ie oploste en toen had ik t helemaal gehad met die game).quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:39 schreef Refragmental het volgende:
Zijn er al andere spellen uitgekomen met eenzelfde soort gameplay dan?
quote:Op woensdag 30 november 2005 16:04 schreef QyRoZ het volgende:
Ik heb gehoord dat 3DRealms de productie heeft overgenomen. Ze kunnen het nog wel even uitbrengen voor dat Duke Nukem Forever uit komt.
Die lag komt vooral doordat iedereen thuis een servertje start. Ik heb zelf met een aantal mensen kunnen spelen, zowel via LAN als via internet, en ik heb er vrijwel geen last van gehad.quote:Op maandag 28 november 2005 23:51 schreef babba het volgende:
[..]
Ik hoor juist klachten over enorm veel lag enzo, het spel moet nog behoorlijk verbeterd worden want het verkeerd duidelijk nog in alpha/beta fase
Sorry, dat is niet alleen oud maar inmiddels ook tegengesproken nieuws.quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:53 schreef McDBigMac het volgende:
Gezien de laatste berichten (S.T.A.L.K.E.R. zou bijna af zijn, release ergens eind maart?) dit onderwerp maar weer eens leven inblazen? Hier mijn source.
Bron: Oblivion-Lost.comquote:Refutation 1923 GMT, 07.Jan.2006
Several sites have written that S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl has gone gold, referencing the recent news by stalker-world.com.ua. What the site tried to say, is that the game has reached beta stage. The release is still scheduled for "When It's Done", and as THQ has previously stated, this will not occur before Fall 2006.
26 Maartquote:Op maandag 19 februari 2007 10:54 schreef -Dries- het volgende:
Wanneer komt ie uit dan?
* alsem is downloadingquote:Op woensdag 21 februari 2007 12:48 schreef -skippybal- het volgende:
En de Beta is public![]()
Klikkerdeklikklik
http://www.bf2sklad.ru/stk-mp-setup_new.exequote:Op woensdag 21 februari 2007 14:47 schreef Refragmental het volgende:
Godverdomme!!! Waarom doet de downloadmanager et niet onder Vista 64bit
Doom3 en farcry zijn allebei mooier en zijn allebei tenminste niet 30 jaar over datum..quote:Op woensdag 9 april 2003 20:42 schreef FallenAngel666 het volgende:
[..]
Doom3 en Far Cry kunnen mij lang niet zoveel boeien als dit spel!
Zit er heeeeeeel erg naar uit te kijken!
Welke demo?quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:27 schreef alsem het volgende:
[..]
Doom3 en farcry zijn allebei mooier en zijn allebei tenminste niet 30 jaar over datum..
eff de demo gespeelt, wat een boutspel zeg... ik had wel beter verwacht van een spel waar ze zolang over gedaan hebben..
Zelfde als de fileplanet link?quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:54 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
http://www.bf2sklad.ru/stk-mp-setup_new.exe
![]()
Jup, heeft natuurlijk nog wel een key nodigquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:40 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Zelfde als de fileplanet link?![]()
key?quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:58 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Jup, heeft natuurlijk nog wel een key nodig
Nope. Gewoon even hier je key halen, de beta downloaden en invoeren (wijst zich vanzelf).quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:05 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
key?
gewoon de beta installeren en spelen werkt niet?
Heb je daar ook niet een code weer voor nodig?quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:10 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Nope. Gewoon even hier je key halen, de beta downloaden en invoeren (wijst zich vanzelf).
Wel op enter drukken als je 'm hebt ingevoerd anders gaat 'ie zeggen dat fout is. Bugje
Nou, het is geen 2003 meer maar ondertussen 2007, maar STALKER is sinds vandaag officieel GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLD!quote:Op maandag 30 december 2002 20:13 schreef Disorder het volgende:
2003
Stug, maar het staat op de officiele site, dus het is echt geen rumor.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:02 schreef vosss het volgende:
Vorige week een public beta op het net gooien en dan nu al de goldstatus???
Dat lijkt met nogal stug. Ik bedoel je gooit een beta toch online zodat je de nodige feedback en bugreports krijgt om zo de laatste aanpassingen te kunnen doen?!![]()
¤31,99 en wordt gratis verzonden.quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:34 schreef McDBigMac het volgende:
Weet iemand een site waar je een pre-order kan doen voor een redelijke prijs?
Ik keek even bij free record shop maar daar hebben ze alleen maar een tinbox versie van 60 euri en dat gaat mij (veel) te ver. 50 euri is echt maximum en ik had eigelijk gehoopt dat ie voor een iets redelijker bedrag in de schappen zou verschijnen. Ik hou me aanbevolen in ieder geval.
De retail komt over iets van twee weken uit, en die beta is ook niet echt boeiend.quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:58 schreef apengek het volgende:
ik moet nog steeds een beta key invoeren bij die link naar fileplanet :S
oke dan ist goedquote:Op donderdag 8 maart 2007 14:02 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
De retail komt over iets van twee weken uit, en die beta is ook niet echt boeiend.
Toch leuk he, van die oude berichtenquote:Op dinsdag 30 december 2003 15:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
Omhoog met die hoer...
Er is een nieuwe, bloedgeile trailer
De onderste 2 zijn de nieuwe (Low res en High res)
Half Life 2, eat your hart out.. Dit wordt DE shooter van 2004 ...
Mwoah, de sfeer in Stalker lijkt me echt briljantquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:27 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ik denk trouwens dat ik meer uit m'n dak ga van Crysis eerlijk gezegd
Dat wel, ik verwacht dat ik hem binnenkort ook wel in m'n collectie hebquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:28 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Mwoah, de sfeer in Stalker lijkt me echt briljant![]()
De US release heeft een tijd op 16/3 gestaan. Die staat nu op 22/3, de UK/euro release is 23/3. Zou me niet verbazen als je m pas de 26ste in de Nederlands retail aantreft, ik meen dat ook op FRS en Dixon's websites gezien te hebben.quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:14 schreef vosss het volgende:
Ik dacht de 16de toch?
Dat heb ik thans gelezen op verscheidene plaatsen
Ik heb m inmiddels besteld bij cd-wow, en kreeg nog een euro korting omdat t mn eerste order was. Dus voor 31 euro op mn eigen deurmat. Nu maar hopen dat ze m een beetje bijtijds versturen maar voor zo'n korting op de standaard retailprijs wil ik ook nog wel even wachten.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:17 schreef Dubbeldrank het volgende:
¤31,99 en wordt gratis verzonden.
www.cd-wow.nl
Is het wel een beetje een betrouwbaar bedrijf? Mensen meer ervaring met cd-wow.nl? Want anders bestel ik em daar ook welquote:Op woensdag 14 maart 2007 10:58 schreef McDBigMac het volgende:
[..]
Ik heb m inmiddels besteld bij cd-wow, en kreeg nog een euro korting omdat t mn eerste order was. Dus voor 31 euro op mn eigen deurmat. Nu maar hopen dat ze m een beetje bijtijds versturen maar voor zo'n korting op de standaard retailprijs wil ik ook nog wel even wachten.
Geen idee, is ook de eerste keer voor mij. Er ging iets mis tijdens mijn online bestelling met creditcard waardoor ik geen ordernr kreeg gemailed en toen heb ik hun (engelstalige) klantenservice gebeld Die kwam professioneel over en ze konden mijn order bevestigen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:06 schreef _Qmars_ het volgende:
[..]
Is het wel een beetje een betrouwbaar bedrijf? Mensen meer ervaring met cd-wow.nl? Want anders bestel ik em daar ook wel
De OP is van 2002... is leuk om te lezen dat het verhaal over 2006 gaat, dat ligt alweer een jaar achter ons, maar toen was het toekomstmuziekquote:Op woensdag 14 maart 2007 15:04 schreef vosss het volgende:
Nou, nog 4 reacties en dan is het eerste topic toch nog vol voor de release.
Eindelijk........na 5 jaar
Misschien stellen ze hem nog een paar keer uit tot 2010quote:Year 2010
First expeditions can enter the Zone several kilometers deep without mortal danger . Amateur researchers, marauders and poachers, called stalkers, show up. They move around the Zone searching for various anomalous formations, i.e. artifacts, they would sell to various organizations.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |