quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 22:37 schreef kapiteintje het volgende:
JAJAJAJAJAWKWKKWKWKWK in IndonesiaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
555555 in ThaisEen oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
Inderdaad, gewaagde voorspelling!!quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 22:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We lazen het hier voor het eerst.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 22:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tussenstanden doorgeven.
TR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ja man!quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 22:40 schreef Parafernalia het volgende:
Tja ik weet niet of ik met 1-1 blij ben eigenlijk
prachtig resultaat op een goede manier gehaaldquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 22:40 schreef Parafernalia het volgende:
Alleen de mods boeit dat iets.. Zodat ze tenminste bezig blijven..quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 22:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tussenstanden doorgeven.
TR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dit wordt 2-1quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 22:40 schreef Parafernalia het volgende:
Vooraf zou iedereen daar voor tekenen lijkt me, maar na deze 90 minuten zou je met alles minder dan drie eigenlijk geen genoegen moeten nemen. Ajax staat Bayern bij vlagen van de mat te spelen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 22:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Puntje is ook een prima resultaat
de basis daarvan is gelegd door Louis van Gaal, helaas ebt dat effect langzaam wegquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 22:43 schreef Zorro het volgende:
Het is wel steeds duidelijker wat een fantastische trainer Jupp Heynckes is.
Er had misschien wat meer ingezeten, maar 1-1 zou terecht zijnquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 22:43 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Vooraf zou iedereen daar voor tekenen lijkt me, maar na deze 90 minuten zou je met alles minder dan drie eigenlijk geen genoegen moeten nemen. Ajax staat Bayern bij vlagen van de mat te spelen.
de beste van de laatste 5 jaarquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 22:43 schreef Zorro het volgende:
Het is wel steeds duidelijker wat een fantastische trainer Jupp Heynckes is.
Robben niet meer gezien na zijn assist.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 22:45 schreef KingRoland het volgende:
je moest muller wisselen
niet robben
wtf
Hij was ook de man voor van Gaal, dus Heynckes wintquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 22:44 schreef Adames het volgende:
[..]
de basis daarvan is gelegd door Louis van Gaal, helaas ebt dat effect langzaam weg
je kunt het hem ook niet kwalijk nemenquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 22:45 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
echt nog veel te licht voor dit niveau.
2 helften zijn nooit hetzelfdequote:Op dinsdag 2 oktober 2018 22:46 schreef Coco. het volgende:
[..]
Robben niet meer gezien na zijn assist.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 22:46 schreef Coco. het volgende:
[..]
Robben niet meer gezien na zijn wissel.
Ik werd uitgelachen toen ik het voorspelde.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 22:45 schreef hjansen82 het volgende:
Met het voorspellen van gelijkspel, hebben ze wel een punt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |