griekse stemmenquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 17:10 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Nope, maar ik ga hem wel een kans geven, gaat de eerste AC sinds AC3 worden voor mij. Uiteraard GOTY versie in de budgetbak voor 20 euro met originele Japanse stemmen.
Probleem was je kon alleen parry doen en af en toe werkte het niet.. dus meteen dood en dan mag je weer een heel gesprek opnieuw doenquote:
ok ik sla m overquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 17:14 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Probleem was je kon alleen parry doen en af en toe werkte het niet.. dus meteen dood en dan mag je weer een heel gesprek opnieuw doen
Vind ze juist verbazingwekkend positief! Beste AC ooit enzo hoor je.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 17:34 schreef RickoKun het volgende:
Reviews zijn een beetje matig voor AC: Odyssey?
De game is enorm incompleet dus, aangezien ze tal van skins en wapens aanbieden in de store. Daarnaast mag je ook lekker gaan grinden, en anders hebben ze wel Timesavers die je kan kopen!quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 18:17 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Vind ze juist verbazingwekkend positief! Beste AC ooit enzo hoor je.
Daarnaast nooit een cent uitgegeven aan microshit en in AC mis je daar niks mee itt Star Wars. Het is wat cosmetische shit, nou dat mogen ze houden.
Omdat timesavers vaak het best verkopen als games onnodig en vervelend grindy zijn. En in single player games zijn het gewoon betaalde cheat codes.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 19:03 schreef ThePlaneteer het volgende:
Hoezo zijn timesavers nou weer greedy?
Maar itt heroes in Star Wars is het geen gelockte content die er eigenlijk bij hoort. Sterker nog, je mist er niks aan en je game beleving is nog beter ook. Zie daar t probleem niet zo van in, ik heb er nul last van dat ze dat verkopen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 19:07 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Omdat timesavers vaak het best verkopen als games onnodig en vervelend grindy zijn. En in single player games zijn het gewoon betaalde cheat codes.
Skins boeien me ook niet verder maar bij timesavers ligt het gevaar op de loer dat ze de game zo grindy maken dat je in verleiding komt om geld neer te leggen om het te kunnen skippen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 19:16 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Maar itt heroes in Star Wars is het geen gelockte content die er eigenlijk bij hoort. Sterker nog, je mist er niks aan en je game beleving is nog beter ook. Zie daar t probleem niet zo van in, ik heb er nul last van dat ze dat verkopen.
omdat het onzin is?quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 18:14 schreef MMaRsu het volgende:
Jammer dat publicaties enorm vielen over het gebruik van loot boxes en microtransacties in Star Wars, maar als het om Ubisoft en Assassins Creed gaat hoor je er niets van
*normalized*
vind het grindgehalte op zich wel meevallenquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 19:29 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Skins boeien me ook niet verder maar bij timesavers ligt het gevaar op de loer dat ze de game zo grindy maken dat je in verleiding komt om geld neer te leggen om het te kunnen skippen.
Nu weet ik niet of dat bij AC het geval is, wél volgens de heer Sterling maar die praat vaker in hyperbolen. Maar over het algemeen vind ik het geen goede ontwikkeling de timesavers.
enkel voor amerikaquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 18:17 schreef Aether het volgende:
Kingdom Hearts - The Story So Far coming - 30 oktober
[ afbeelding ]
In KINGDOM HEARTS - The Story So Far -, Keyblade wielders can relive the magical adventures of Sora, Donald Duck, Goofy and friends as they attempt to stop the Heartless invasion that threatens their universe. Fans will travel to iconic Disney worlds and join forces with beloved Disney and FINAL FANTASY® characters in order to fight back against the threat of darkness and bring back light to all worlds.
The compilation includes the following games:
KINGDOM HEARTS HD 1.5+2.5 ReMIX
• KINGDOM HEARTS FINAL MIX
• KINGDOM HEARTS Re:Chain of Memories
• KINGDOM HEARTS 358/2 Days (HD Remastered cinematics)
• KINGDOM HEARTS II FINAL MIX
• KINGDOM HEARTS Birth by Sleep Final MIX
• KINGDOM HEARTS Re:coded (HD Remastered cinematics)
KINGDOM HEARTS HD 2.8 FINAL CHAPTER PROLOGUE
• KINGDOM HEARTS Dream Drop Distance HD
• KINGDOM HEARTS 0.2 Birth by Sleep –A fragmentary passage–
• KINGDOM HEARTS χ Back Cover (movie)
Release Date: October 30th, 2018
Was leuk in Nederland geweest fysiekquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 18:17 schreef Aether het volgende:
Kingdom Hearts - The Story So Far coming - 30 oktober
[ afbeelding ]
In KINGDOM HEARTS - The Story So Far -, Keyblade wielders can relive the magical adventures of Sora, Donald Duck, Goofy and friends as they attempt to stop the Heartless invasion that threatens their universe. Fans will travel to iconic Disney worlds and join forces with beloved Disney and FINAL FANTASY® characters in order to fight back against the threat of darkness and bring back light to all worlds.
The compilation includes the following games:
KINGDOM HEARTS HD 1.5+2.5 ReMIX
• KINGDOM HEARTS FINAL MIX
• KINGDOM HEARTS Re:Chain of Memories
• KINGDOM HEARTS 358/2 Days (HD Remastered cinematics)
• KINGDOM HEARTS II FINAL MIX
• KINGDOM HEARTS Birth by Sleep Final MIX
• KINGDOM HEARTS Re:coded (HD Remastered cinematics)
KINGDOM HEARTS HD 2.8 FINAL CHAPTER PROLOGUE
• KINGDOM HEARTS Dream Drop Distance HD
• KINGDOM HEARTS 0.2 Birth by Sleep –A fragmentary passage–
• KINGDOM HEARTS χ Back Cover (movie)
Release Date: October 30th, 2018
Matige reviews heb ik helemaal niet gezegd. Wat ik wel zeg is dat in reviews vaak niet gesproken word over hoe grindy een game is, zodat ze Timesavers kunnen verkopen, een ongekende hoeveelheid aan ingame content die alleen met echt geld te koop is etcetera.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 19:03 schreef ThePlaneteer het volgende:
Maar anyway, metacriric laat een heeel positief beeld zien, dus snap niet hoe jij bij matige reviews komt. Merendeel vind t een goede game.
Ik zou het filmpje zelf even kijken.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 19:29 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Skins boeien me ook niet verder maar bij timesavers ligt het gevaar op de loer dat ze de game zo grindy maken dat je in verleiding komt om geld neer te leggen om het te kunnen skippen.
Nu weet ik niet of dat bij AC het geval is, wél volgens de heer Sterling maar die praat vaker in hyperbolen. Maar over het algemeen vind ik het geen goede ontwikkeling de timesavers.
En als je bij RDR2 een hoop content gelocked zag achter echte geld transacties dan staat het internet binnen 10 seconden vol negativiteit.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 19:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
omdat het onzin is?![]()
de enigste dingen die je kunt kopen zijn wat timesavers en paar cosmetische dingetjes zoals wapens en mounts
Heb ik gedaan maar zoals ik al aan, zijn content staat vaker vol met hyperbolen dus ik neem het niet altijd even serieus ondanks dat ik het altijd zeer vermakelijk vind.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 19:59 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik zou het filmpje zelf even kijken.
timesaves zouden er gewoon niet moeten zijnquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 19:03 schreef ThePlaneteer het volgende:
Maar anyway, metacriric laat een heeel positief beeld zien, dus snap niet hoe jij bij matige reviews komt. Merendeel vind t een goede game.
zal wel een kwestie van perceptie zijn maar ik vind de game echt niet super grindy.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 20:02 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
En als je bij RDR2 een hoop content gelocked zag achter echte geld transacties dan staat het internet binnen 10 seconden vol negativiteit.
Dit is gewoon content achter een betaalmuur houden. Het is een singleplayer game waar je imo zo graag mogelijk alle content wil vrijspelen. Ongetwijfeld dat er vette skins en wapens/mounts achter die betaalmuur zitten.
Je kan het wel lopen goedpraten maar ze sluiten gewoon content weg achter een betaalmuur.
Als jij dat prima vind in een game die 60 euro kost ( voor de goedkoopste editie, en tot 200+ euro voor de duurste editie ) dan moet je dat lekker zelf weten. Ik en anderen die kotsen op dit soort praktijken.
Stel je voor dat je in RDR2 een aantal vette outfits alleen kan krijgen door er echt geld aan te besteden.
Eens, in de nieuwe DMC zitten ook al timesavers helaas. Je ziet het steeds meer in single player games. Aidsmechanics uit telefoongames met als doel spellen zo frustrerend mogelijk te maken in full priced AAA games.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 20:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
timesaves zouden er gewoon niet moeten zijn20 eur betalen voor wat meuk
Vind het dan beter zoals nier het deed, ingame gold voor trophies, dikke primaquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 20:06 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Eens, in de nieuwe DMC zitten ook al timesavers helaas. Je ziet het steeds meer in single player games. Aidsmechanics uit telefoongames met als doel spellen zo frustrerend mogelijk te maken in full priced AAA games.
Wat moet ik spelen om te zien dat de game vol zit met content die achter een betaalmuur zit? Skins/wapens/mountsquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 20:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zal wel een kwestie van perceptie zijn maar ik vind de game echt niet super grindy.
en die skins kunnen me gestolen worden, ik hoef echt niet op een eenhoorn door griekenland hoor.
Maar heb jij de game zelf al gespeeld of praat je gewoon klakkeloos een youtuber na?
Publishers doen het alleen erin omdat schijnbaar idioten het kopen om minder te spelen van de game waar ze 60 euro aan hebben besteed.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 20:06 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Eens, in de nieuwe DMC zitten ook al timesavers helaas. Je ziet het steeds meer in single player games. Aidsmechanics uit telefoongames met als doel spellen zo frustrerend mogelijk te maken in full priced AAA games.
Yup, en ongetwijfeld was het fucking succesvol want sinds die Horse Armor is het echt van kwaad naar erger gegaan.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 20:09 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Ik weet nog wel dat Oblivion voor het eerst met die horse armor kwam, het was echt het meest belachelijke ooit, geld betalen voor één horse armor
Ehh ja?quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 20:19 schreef ThePlaneteer het volgende:
Games zouden dus beter zijn helemaal zonder extra shit waarvoor je moet betalen.
Hoezo haal je steeds andere games erbij?quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 20:21 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ehh ja?
Als ze gewoon een compleet product verkopen wel ja.
Kijk naar Shadow of War ( LOTR ). Die zat ook teringvol met allemaal lootboxes, microtransacties en de hele ingame economie en hoe je je army opbouwde draaide uiteindelijk om legendary orcs die je bijna alleen maar uit betaalde lootboxes kon trekken.
Nu hebben ze ( na een jaar of wat ) uiteindelijk al die zooi uit de game gehaald, en gezorgd dat je dus zonder geld legendary orcs INGAME kan recruiten.
Dat maakt de game gewoon beter, puur en simpel.
Tofste mario game van de switch tot nu toequote:Op vrijdag 5 oktober 2018 20:23 schreef mtchel112 het volgende:
Hoe vinden jullie Odyssey tot nu toe?
Ja we kunnen allemaal er wel slecht over spreken en negatief zijn, puntje bij paaltje levert het aanzienlijk veel geld op voor een Publisher en dat is alleen omdat gamers het kopen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 20:19 schreef ThePlaneteer het volgende:
Games zouden dus beter zijn helemaal zonder extra shit waarvoor je moet betalen. Ignorance is bliss zullen we maar zeggen.
Ik erger me vooral aan de klootmongolen die daadwerkelijk die shit kopen.
Om het duidelijk te maken dat games beter zijn wanneer je er niet NOG meer extra geld in hoeft te steken?quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 20:28 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Hoezo haal je steeds andere games erbij?
In Odyssey zitten 100 wapens ofzo, maar ze hebben 10 skins achter een betaalmuurtje gezet en het is opeens allemaal kut. Terwijl als er gewoon 100 wapens in de game zaten was er volgens jou niks aan de hand geweest.
Ik ga wel klagen als het te laat is.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 20:31 schreef ThePlaneteer het volgende:
Dat publishers geld verdienen over de rug van staatsmongolen zonder dat ik er last van heb vind ik prima.
Ze pompen dat geld weer in de ontwikkeling van nieuwe games. Top.
Ik ga pas klagen als ik er wel last van heb zoals bij FIFA of andere pay to win shit.
Erg handig inderdaad, geld betalen om een groot gedeelte van je 60 euro game niet hoeven te spelen omdat het bewust saai en te kut is gemaakt om er op die manier extra geld aan te verdienen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 20:30 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ja we kunnen allemaal er wel slecht over spreken en negatief zijn, puntje bij paaltje levert het aanzienlijk veel geld op voor een Publisher en dat is alleen omdat gamers het kopen.
Ik gok dat er op dat een groot ( non vocal) deel van het publiek het prima en misschien wel handig vind.
Ja gast, hoe fucking blind moet je zijn om te denken dat het ophoud bij NBA2k? Sorry hoor, vermoeiend is het alleen als je constant mensen moet uitleggen dat het niet blijft bij jasjes. Want een paar jaar geleden WAS het niet zo erg in NBA.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 20:35 schreef ThePlaneteer het volgende:
Lol je wilt alle jasjes hebben.
Echt gamebreaking dat jij een jasje niet kan hebben!
Je bent echt exact hetzelfde type als de kiddos die het uiteindelijk wel kopen. Het is beetje hypocriet op te lezen. Negeer die shit gewoon man. Maakt 't leven stuk makkelijker.
Oja en dan vervolgens wéér een game noemen waar het wél intens kut is (NBA) omdat het daar pay to win is. Echt vermoeiend jij.
We hebben het nu toch over fucking Odyssey?quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 20:37 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja gast, hoe fucking blind moet je zijn om te denken dat het ophoud bij NBA2k? Sorry hoor, vermoeiend is het alleen als je constant mensen moet uitleggen dat het niet blijft bij jasjes.
We hebben het over de fucking gaming industrie in het algemeen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 20:40 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
We hebben het nu toch over fucking Odyssey?
Ik heb ook een grafhekel aan games waar je moet betalen om de ervaring daadwerkelijk te verbeteren of waar je moet lappen om te kunnen winnen en zulke games zou ik boycotten.
Maar Odyssey is dat niet en dat wilde ik even duidelijk maken aangezien jij specifiek over deze game begon.
prima game, het is assassins Creed. Als je Origins dol vind vind je deze ook dol.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 20:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kan iemand het even samenvatten? Odyssey: Ja of Nee?
Ik ben een simpele gamer die het verhaal een keertje doorspeelt op easy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |