Ik doe mijn bestquote:Op woensdag 3 oktober 2018 13:47 schreef liiszle het volgende:
Dat kun jij!
Ik ben mn kleding aant uitzoeken en fotograferen wat weg kan.. Wat een hoop zeg..
You can do it.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 13:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik doe mijn bestde choreo's komen meestal ook goed.
Het les geven is soms lastiger omdat ik nogal verlegen ben.
Jammer dat je kleding net te klein is voor mij
Succes!!quote:Op woensdag 3 oktober 2018 13:46 schreef Sarabi het volgende:
Thanx allemaal. Hopelijk blijft het allemaal in mijn hoofd hangenzijn even 2 choreo's die ik moet leren (goed genoeg om ze ook te kunnen aan leren aan anderen)
Wat leuk! Zumba? Of ben ik nu in de war?quote:Op woensdag 3 oktober 2018 13:12 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ow dat is dan wel even flink k*t
Persoonlijk heb ik niets met de jaarwisseling, zit het liefst thuis op de bank.
Net te horen gekregen dat ik vanavond was lessen zelfstandig moet geven dus moet even flink gaan voorbereiden.
Sterkte.. nog maar 35+ jaar te gaanquote:
Nu weet ik het weerquote:Op woensdag 3 oktober 2018 14:42 schreef Sarabi het volgende:
Liiszle is van de Zumbaik doe buikdansen
quote:Op woensdag 3 oktober 2018 14:33 schreef Poes. het volgende:
[..]
Wat leuk! Zumba? Of ben ik nu in de war?
[..]
Sterkte.. nog maar 35+ jaar te gaan
Alleen als t echt niet anders kan /serieus.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 15:13 schreef Poes. het volgende:
[..]
Sowieso werkenLekker uitkerinkje klappen toch?
/KLB
/nietteserieusquote:Op woensdag 3 oktober 2018 15:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alleen als t echt niet anders kan /serieus.
Ben op t werk. Maar ik heb al m'n werk al afquote:
En je mag niet naar huis?quote:Op woensdag 3 oktober 2018 15:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben op t werk. Maar ik heb al m'n werk al af.
Ik werk niet maar krijg ook geen uitkeringquote:Op woensdag 3 oktober 2018 15:13 schreef Poes. het volgende:
[..]
Sowieso werkenLekker uitkerinkje klappen toch?
/KLB
Doe je goed, teach mequote:Op woensdag 3 oktober 2018 15:22 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik werk niet maar krijg ook geen uitkering
Slecht hoor
Ik win de lotto steeds maar nietquote:Op woensdag 3 oktober 2018 15:22 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik werk niet maar krijg ook geen uitkering
Slecht hoor
Toerisme.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 15:24 schreef Poes. het volgende:
[..]
Wat voor soort werk doe je?
Is er niet een ander klusje te doen ondertussen?
Ja dan is dit niet het beste seizoen hčquote:Op woensdag 3 oktober 2018 15:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toerisme.
Ik ga zo even lekker buiten keutelen.
Hoezo niet? Mijn huisjes zitten allemaal volquote:Op woensdag 3 oktober 2018 15:25 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ja dan is dit niet het beste seizoen hč
Zoutelande?quote:Op woensdag 3 oktober 2018 15:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoezo niet? Mijn huisjes zitten allemaal vol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |