mee eens, kan wel tegen NAC of zo maar niet op dit niveauquote:Op woensdag 3 oktober 2018 08:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Speelde wel een draak weer hoor.
hoe gaat het knippenquote:Op woensdag 3 oktober 2018 09:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Komen weer paar mooie dagen aan.
vd Beek heeft weinig hele wedstrijden gespeeld dus die was gewoon opquote:Op woensdag 3 oktober 2018 08:59 schreef JanCees het volgende:
[..]
Vd Beek & Tadic hadden ook kunnen/moeten scoren he pff
en ik begreep de wissel niet vd beek eraf
Is echt een enorme klus.quote:
Huntelaar > Dolberg.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 08:59 schreef JanCees het volgende:
meest logische was toch schöne eraf, dolberg erin
nooit gedacht dat er zoveel arbeid in zatquote:Op woensdag 3 oktober 2018 09:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is echt een enorme klus.
Ik heb nu 1 plant af. Daar zitten nog wel toppen aan maar hele kleintjes die ook nog niet mooi wittig zijn. Dus die staat nu weer in de zon kijken of dat nog wat wil groeien.
Vandaag ga ik de beste toppen uit planten 2 en 3 halen
Zo kan je ook zeggen ipv Schone bijna matchwinnaarquote:
nee Dolberg is de betere voetballer vond het wel logisch dat die er in kwam in plaats van Huntelaar, alleen wat heb je aan 5 minutenquote:
Tadic in de spitsquote:Op woensdag 3 oktober 2018 08:59 schreef JanCees het volgende:
[..]
Vd Beek & Tadic hadden ook kunnen/moeten scoren he pff
en ik begreep de wissel niet vd beek eraf
Komt ook wel omdat het grote buitenplanten zijn. Binnenwiet onder de lamp houden ze veel kleiner, is in feite bijna 1 grote top. Dus een stuk minder knipwerk.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 09:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
nooit gedacht dat er zoveel arbeid in zat
Ik heb even gegoogled en hij is een middenvelderquote:Op woensdag 3 oktober 2018 09:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Waar staat die Dani de Wit nou eigenlijk normaal. Had er nog nooit van gehoord![]()
quote:Op woensdag 3 oktober 2018 09:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tadic in de spits
Huntelaar had daar wel gescoord. Derhalve is ten Hag een flopcoach.
ik ook amper, groot, sterk, alleen geen neger dus valt niet in de smaak bij Gijpquote:Op woensdag 3 oktober 2018 09:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Waar staat die Dani de Wit nou eigenlijk normaal. Had er nog nooit van gehoord![]()
Ik probeerde JC ook uit de tent te lokken. Ajax heeft het gisteren gewoon formidabel gedaanquote:Op woensdag 3 oktober 2018 09:10 schreef Tarado het volgende:
[..]niet met je eens, was een goeie oplossing met Tadic daar en de tijd dat Huntelaar bijna 1 op 1 liep ligt ook ver achter ons
Bovenkarspel, dat is bijna Denemarkenquote:Op woensdag 3 oktober 2018 09:12 schreef JanCees het volgende:
zoon van een bloembollenboer
wat een god
http://www.dewitbloembollen.eu/
https://www.noordhollands(...)per-ajax-shirt-video
buiten de ring ja, ver weg dus voor julliequote:Op woensdag 3 oktober 2018 09:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bovenkarspel, dat is bijna Denemarken
Dan te bedenken dat Zyech voor ons had kunnen spelen als die walgelijke kutduitsers toen niet zo met geld strooidenquote:Op woensdag 3 oktober 2018 09:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik probeerde JC ook uit de tent te lokken. Ajax heeft het gisteren gewoon formidabel gedaan
alles wat ik niet kan fietsen is verquote:Op woensdag 3 oktober 2018 09:14 schreef JanCees het volgende:
[..]
buiten de ring ja, ver weg dus voor jullie
Leuk stukjequote:Op woensdag 3 oktober 2018 09:12 schreef JanCees het volgende:
zoon van een bloembollenboer
wat een god
http://www.dewitbloembollen.eu/
https://www.noordhollands(...)per-ajax-shirt-video
M’n zoontje vond het een goed plan om een driftbui te krijgen nog voordat ik koffie had gehad.quote:
zien wel ja, inhoud ligt rond het vriespunt.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 09:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dat is oprecht 1 van de mooiste vrouwen die ik in tijden gezien heb
Hoe weet je dat?quote:Op woensdag 3 oktober 2018 09:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
zien wel ja, inhoud ligt rond het vriespunt.
Ik ben twee en ik zeg neequote:Op woensdag 3 oktober 2018 09:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
M’n zoontje vond het een goed plan om een driftbui te krijgen nog voordat ik koffie had gehad.
Moest even voet bij stuk houden. Man man man.
Dat zie je.quote:
Geen foto's gemaakt?quote:Op woensdag 3 oktober 2018 09:33 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Ik werkte gister dus in zo'n flex plek waar allemaal bedrijven zitten.
En daar werkte een vrouw die zulke enorme borsten had dat zelfs ik er afgeleid van raakte.
Zo moet Tarado zich in Brazilië hebben gevoeld
Hoezo niet meerquote:Op woensdag 3 oktober 2018 09:35 schreef JanCees het volgende:
[..]
http://services.runescape(...)ape-wiki?oldschool=1
geen wikia meer
ik ben niet zo'n borsten man en van nature hebben Braziliaanse vrouwen meer billen dan borsten maar dat ik daar weleens afgeleid ben is de harde waarheidquote:Op woensdag 3 oktober 2018 09:33 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Ik werkte gister dus in zo'n flex plek waar allemaal bedrijven zitten.
En daar werkte een vrouw die zulke enorme borsten had dat zelfs ik er afgeleid van raakte.
Zo moet Tarado zich in Brazilië hebben gevoeld
Mwaquote:Op woensdag 3 oktober 2018 09:35 schreef napoleonfour het volgende:
https://twitter.com/bruluccas_
asje knut
fitnessmodel dus.
jammer van de neptietenquote:Op woensdag 3 oktober 2018 09:35 schreef napoleonfour het volgende:
https://twitter.com/bruluccas_
asje knut
fitnessmodel dus.
en instamodel, dan haak ik al snel af.quote:
model is ook gewoon een hoer die het niet toe wil gevenquote:Op woensdag 3 oktober 2018 09:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
en instamodel, dan haak ik al snel af.
Heb echt heel lang niet op m'n eigen ps gespeeldquote:Op woensdag 3 oktober 2018 09:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ok
Ik schrijf je vast in voor de cowboyclub
valt ook niet mee van 200% aandacht naar 30%quote:Op woensdag 3 oktober 2018 09:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
M’n zoontje vond het een goed plan om een driftbui te krijgen nog voordat ik koffie had gehad.
Moest even voet bij stuk houden. Man man man.
Ff wennen ja.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 09:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
valt ook niet mee van 200% aandacht naar 30%
Gaat vanzelf over.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 09:47 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Mijn zusje had dat heel erg
Mijn broertje bijna niet
Ja.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 10:02 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Loopt ie nu ook de hele tijd achter je aan
een harde maar nuttige les, er zijn mensen die er veel langer over doen met er achter komen dat ze niet het middelpunt van de wereld zijnquote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2018 10:03 schreef Saind het volgende:
[..]
weinig volwasssenen die zich zo gedragen
maar DP post net filmpje van voorbeeld
Dat was voor jou zonen makkelijk danquote:Op woensdag 3 oktober 2018 10:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
een harde maar nuttige les, er zijn mensen die er veel langer over doen met er achter komen dat ze niet het middelpunt van de wereld zijn
Dat deed ik als peuter ook toen m'n eerste broertje geboren werdquote:
inderdaad, op het eerste jaar na is het denk ik ook minder zwaar dan 1quote:Op woensdag 3 oktober 2018 10:05 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Dat was voor jou zonen makkelijk dan
Als tweeling ben je nooit enigs kind geweest
Heb je meer tweelingen in de familiequote:Op woensdag 3 oktober 2018 10:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
inderdaad, op het eerste jaar na is het denk ik ook minder zwaar dan 1
Is wel gezond idd.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 10:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
een harde maar nuttige les, er zijn mensen die er veel langer over doen met er achter komen dat ze niet het middelpunt van de wereld zijn
nee zijn ook twee-eiigquote:Op woensdag 3 oktober 2018 10:06 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Heb je meer tweelingen in de familie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |