Lolquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 19:08 schreef Saind het volgende:
Ik kwam net een bekende tegen die met een huisgenote de trap op liep
Niet echt een knappe huisgenote
Ik overweeg een playstation te kopen voor red deadquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 19:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
De eerste dagen Red Dead ga ik alleen maar vissen en jagen.
Beter welquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 19:18 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik overweeg een playstation te kopen voor red dead
ik overweeg mijn vader over te halen om een playstation te kopen zodat ik red dead kan spelen. Hij wil zo graag cod spelen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 19:18 schreef Saind het volgende:
[..]
Hieronder een demonstratie van xbox onlinequote:Op dinsdag 2 oktober 2018 19:20 schreef Saind het volgende:
Twijfel wel over playstation
Xbox controller is echt veel chiller
Gaat wel leuk worden, JC er ook bij, mis Inso, Lans, Scrummiequote:Op dinsdag 2 oktober 2018 19:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Beter wel
Dan kan je in mn cowboyclub
ja sure maar ik game toch niet onlinequote:Op dinsdag 2 oktober 2018 19:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hieronder een demonstratie van xbox online
Fantastisch toch.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 19:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gaat wel leuk worden, JC er ook bij, mis Inso, Lans, Scrummie
Dan kan je ook niet bij de cowboyclubquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 19:22 schreef Saind het volgende:
[..]
ja sure maar ik game toch niet online
Heb je GTA Online wel eens gespeeld? Dat was AIDS jongen niet te zuinigquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 19:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan kan je ook niet bij de cowboyclub
Ik was ook geschokt toen ik de Playstation controller laatst vast had. Het ligt niet lekker in de hand en voelt als goedkoop plastic aan.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 19:20 schreef Saind het volgende:
Twijfel wel over playstation
Xbox controller is echt veel chiller
Ik ookquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 19:18 schreef Saind het volgende:
[..]
Hopelijk krijgen we dan geen ban als Lans het isquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 19:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Fantastisch toch.
Laten we doen dat iedere dag iemand anders de hoofdcowboy is die bepaalt wat we gaan doen die dag.
Als veteraan FIFA speler kan ik dit bevestigenquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 19:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik was ook geschokt toen ik de Playstation controller laatst vast had. Het ligt niet lekker in de hand en voelt als goedkoop plastic aan.
GTA Online is alweer 5 jaar oud ofzo. Ze hebben daar wel iets aan gedaan he. Met je maten een trein beroven; dat is toch wat we willen Saind?quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 19:24 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb je GTA Online wel eens gespeeld? Dat was AIDS jongen niet te zuinig
Heb er al 2 kapot gegooidquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 19:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik was ook geschokt toen ik de Playstation controller laatst vast had. Het ligt niet lekker in de hand en voelt als goedkoop plastic aan.
We kunnen nu wel Fortnite PS4 tegen Xbox spelenquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 19:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Xboxgod. Ik speel toch nog FIFA 17 als ik al iets speel
beter kondigen ze GTA6 snel aan na RDR2quote:
105gbquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 19:31 schreef JanCees het volgende:
hoe groot gaat die gimma wel niet worden knut
denk al mn andere spellen eerst verwijderen voordat het past
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |