Maar ik kan nergens vinden dat ik het daadwerkelijk heb ontvangen. Toen ik het aan heb gevraagd was dit per 1 januari 2018, en nu beweren ze dat ik het in 2017 al zou hebben ontvangen...quote:
Maar hoeveel staat er dat je ontvangen zou hebben?quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 18:03 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Ja, daarin staat ook dat ik geen recht heb op huurtoeslag omdat mijn inkomen te hoog zou zijn
Ik zou op ontvangen van de belastingdienst zoeken in internetbankieren.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 18:19 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Maar ik kan nergens vinden dat ik het daadwerkelijk heb ontvangen. Toen ik het aan heb gevraagd was dit per 1 januari 2018, en nu beweren ze dat ik het in 2017 al zou hebben ontvangen...
En als je zoekt op 'belastingdienst' of alleen 'huurtoeslag'? Misschien dat ze net een andere omschrijving hanteren.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 18:11 schreef Ypmaha het volgende:
Als ik in internetbankieren op 'huurtoeslag 2017' zoek krijg ik 0 resultaten. Dus voor zover ik weet heb ik helemaal niks ontvangen aan huurtoeslag.
Wtf?
Deel je altijd je bsn op fok?quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 18:11 schreef Ypmaha het volgende:
Dit is raar. Bij actuele berekening staat bij 'bedrag huurtoeslag' 0 euro;
Per 1 september vorig jaar raakte ik werkloos, daarvoor verdiende ik sowieso te veel
Als ik dan naar het vakje mijn beschikkingen ga, lees ik iets anders;
Het bedrag klopt wel met het bedrag in de brief.
Als ik in internetbankieren op 'huurtoeslag 2017' zoek krijg ik 0 resultaten. Dus voor zover ik weet heb ik helemaal niks ontvangen aan huurtoeslag.
Wtf?
kut sorryquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 18:40 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik heb het plaatje even weggehaald
[..]
Kun je dit posten en het nummer even eruit knippen?
Als hij niets ontvangen heeft valt er niets terug te betalen....quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 18:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Waarschijnlijk hebben ze gewoon ook automatisch gekeken of je in 2017 ook recht op toeslag had. En zijn ze tot de conclusie gekomen van niet.
Nee dat hoeft hij dus toch ook niet. Omdat hij werkeloos was vanaf september 2017 hebben ze gewoon automatisch gekeken of hij recht had. Zo te zien heeft hij recht op 0 euro en moet 0 euro terug betalen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 18:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als hij niets ontvangen heeft valt er niets terug te betalen....
Ik zag daarstraks nog ergens 500nogwat euro staan dat ontvangen zou zijn.... maar dat plaatje is verkniptquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 18:51 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Nee dat hoeft hij dus toch ook niet. Omdat hij werkeloos was vanaf september 2017 hebben ze gewoon automatisch gekeken of hij recht had. Zo te zien heeft hij recht op 0 euro en moet 0 euro terug betalen.
Post 5?quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 18:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zag daarstraks nog ergens 500nogwat euro staan dat ontvangen zou zijn.... maar dat plaatje is verknipt
Ja! Plaatje is in bewerkte toestand weer terug.quote:
Het lijkt erop dat je toch zelf per 1 september hebt aangevraagd. Misschien omdat je toen ook werkloos werd? Het recht op toeslag wordt echter niet berekend op je inkomen per maand, maar op basis van wat je per jaar verdient.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 18:11 schreef Ypmaha het volgende:
Per 1 september vorig jaar raakte ik werkloos, daarvoor verdiende ik sowieso te veel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |