Kringloop topic, de rozequote:Op maandag 1 oktober 2018 22:01 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ehhhmmmm weet ik niet meerVolgens mij wel, maar geen idee welk topic.
ik kan daar zo happy van worden! leuk joh!quote:Op maandag 1 oktober 2018 22:00 schreef Poes. het volgende:
[..]
Klopt, zo zit ik dus ookVlindur vond laatst een paar mooie laarzen voor me bij..... de kringloop
Waren nog als nieuw. ¤2,50
Yay Samzz! Wanneer kun je hem verwachten?
@LP;Miauw
Jaaa, die rok waar ik het over had net, 2 euro! Zo leuk!quote:Op maandag 1 oktober 2018 22:02 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik kan daar zo happy van worden! leuk joh!
ik had laatst splinter nieuwe roze adidasjes voor 7.50 bij de kringloop! super happy!
Gevonden! Die is mooi zegquote:
Wauw, dat zijn nog eens leuke vondstenquote:Op maandag 1 oktober 2018 22:02 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik kan daar zo happy van worden! leuk joh!
ik had laatst splinter nieuwe roze adidasjes voor 7.50 bij de kringloop! super happy!
Jaa vorige week aangehad, kreeg complimenten ookquote:Op maandag 1 oktober 2018 22:03 schreef Poes. het volgende:
[..]
Gevonden! Die is mooi zegLegging er onder en gáán
[..]
Wauw, dat zijn nog eens leuke vondsten
Ik heb ook zoiets van, laat een ander er maar voor betalen
Ik heb een sportbh van een paar euro van de action. Zit primaquote:Op maandag 1 oktober 2018 22:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Shoppen.
Shoppen voor noodzakelijke dingen.Voor het mooie wil ik er nog een sportbh bij, maar da's ook weer ¤50. Zeker waard, maar andere dingen zijn leuker.
met mijn boobies kan ik niet zulke goedkope bh's aan.. zeker niet als sport bh.. helaas zijn die dingen dan al snel een duur geintje hahaquote:Op maandag 1 oktober 2018 22:07 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ik heb een sportbh van een paar euro van de action. Zit prima( Ik heb er wel een t-shirt over heen) Primark heeft ook hele mooie sportbh's.
Ja dan wordt het duurkoop inderdaad.quote:Op maandag 1 oktober 2018 22:09 schreef liiszle het volgende:
[..]
met mijn boobies kan ik niet zulke goedkope bh's aan.. zeker niet als sport bh.. helaas zijn die dingen dan al snel een duur geintje haha
Dat is voor fitness enzo prima, maar bij hardlopen heb ik het er echt voor over, dan moet het ingesnoerd.quote:Op maandag 1 oktober 2018 22:07 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ik heb een sportbh van een paar euro van de action. Zit prima( Ik heb er wel een t-shirt over heen) Primark heeft ook hele mooie sportbh's.
Ja snap ik, anders loopt het echt niet.quote:Op maandag 1 oktober 2018 22:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat is voor fitness enzo prima, maar bij hardlopen heb ik het er echt voor over, dan moet het ingesnoerd.
Zonder ondersteuning loopt het gewoon niet lekker neequote:Op maandag 1 oktober 2018 22:13 schreef IJsdraakje het volgende:
En dan heb ik nog vrij kleine boobs.
Ja zeker!quote:Op maandag 1 oktober 2018 22:15 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik heb de luxe dat het ook gewoon kan, dat scheelt ook.
Super! Ik ken de band verder niet, maar zo te horen ben jij groot fanquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 06:46 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Wat gingen jullie hard
Gisteren was het concert echt te gek. Ik had ze al 5x eerder gezien maar ze waren nu echt nog beter. En we stonden mooi vooraan
Het voorprogramma was ook nog eens erg gaaf.
Tja fan...Ik weet niet. Moet dan toch meer denken aan hoe ik 12 was en groot van fan de Spice girls vroeger. Zo is het nu niet, maar luister graag naar hun muziek.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 06:51 schreef Poes. het volgende:
[..]
Super! Ik ken de band verder niet, maar zo te horen ben jij groot fan![]()
Wat ben je vroeg van bed af joh
En ja, het ging over jurkjes, dus dan gaan de dames los
quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 06:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Tja fan...Ik weet niet. Moet dan toch meer denken aan hoe ik 12 was en groot van fan de Spice girls vroeger. Zo is het nu niet, maar luister graag naar hun muziek.
Jurkjesstuk of 10 TopVintage jurkjes en verder vooral Bonprix of 2ehands.
Dat verwachte ik dus ook, vandaar dat ik je vroeg vondquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 06:55 schreef Sarabi het volgende:
En hoop zo nog wel in slaap te vallen eigenlijk. Sliep pas rond 1 uur.
Ja, hoewel ik bij meer winkels bestel dan enkel TopVintagequote:Op dinsdag 2 oktober 2018 07:01 schreef Poes. het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Sarabi heeft TopVintage jurkjes, dat is jouw afdeling toch?
Vast, maar Vintage triggerde mequote:Op dinsdag 2 oktober 2018 07:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, hoewel ik bij meer winkels bestel dan enkel TopVintage.
How comequote:Op dinsdag 2 oktober 2018 07:07 schreef Sarabi het volgende:
Die van Sammz zijn wel net wat mooier
Maar ik hou van de stijl.
Sinds Tatu? Dat is 20 jaar geleden ofzoquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 07:33 schreef sararaats het volgende:
Ik draag normaal nooit rokjes maar ontdekte dat het met een korte legging wel gaat.
Sinds T.a.t.u of hoe die ook heten vind ik schotse rokjes.
Ik had ooit een zwart blauw maar daar groeide ik uit in de breedte
Volgens mij wel. Maar ook alleen om de lesbische scènesquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 07:48 schreef Samzz het volgende:
Tatu.
Hoeveel hitjes hebben die gehad? Twee?
Doe je een Michael Jacksontje?quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 07:53 schreef sararaats het volgende:
Ik beleef nu mijn jeugd omdat mijn echte jeugd verpest is.
Lekker warm in bed, hulp komt niet.
Nee hoezo?quote:
Dat was een grapje Saraquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 08:07 schreef sararaats het volgende:
[..]
Nee hoezo?
Ik ben vroeger gepest vandaar.
Ik loop achter op leeftijdsgenoten.
They're not gonna get us!quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 07:48 schreef Samzz het volgende:
Tatu.
Hoeveel hitjes hebben die gehad? Twee?
Hoe kan dat? Pijn?quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 09:17 schreef liiszle het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Ik ben een partij moe.. M'n nacht was nog geen 5 uurtjes..
Fibromyalgie en slaap problemenquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 09:19 schreef Poes. het volgende:
[..]
Hoe kan dat? Pijn?
Ik kruip er zo ook weer in.
I know the feelingquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 09:21 schreef liiszle het volgende:
[..]
Fibromyalgie en slaap problemenmijn hersenen willen niet "uit" dus blijf heel wakker en als ik slaap is het heel oppervlakkig.. Dus snel wakker.. En idd ook beetje pijn door de manueel gister.
Bindweefsel massage en flink gekraakt.. Heb ik altijd wel ff last van.
Maar ben rond half 1 vrij.. Dan ff bedje in.
Lekker als je met dit weer de optie hebt om je bed in te kruipen! Geniet er van
Heerlijk he? Ik leef weken op 4-5u slaap per nacht.. En do/vr/zat was mn lichaam. T zat haha. 2x overdag geslapen en vrijdag nacht 11 uur gepakt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 09:23 schreef Poes. het volgende:
[..]
I know the feelingIk heb er ook nog eens een legit slaapstoornis bij, helemaal feest
![]()
Ja Billy gaat op dinsdag naar de BSO, heb dus tot 16.30 ''vrij''. Pilletje er in en lekker weer op bed, heb het ook wel even nodig..
Morgen gelukkig weer naar Pilates, zal even horen of ze de maandag er ook al bij kan doen. Dan skip ik de fitness eerst even, omdat de fysio-fitness momenteel al zwaar genoeg is.
Ali vind ik wat eng wbt maten, en terugsturen is geen optie.. Deze was ''maar'' 19 euro, een stuk goedkoper dan de rest wat bij Bonprix/H&M/Hema whatever online staat. Nu maar hopen dat hij pastquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 09:27 schreef liiszle het volgende:
[..]
Heerlijk he? Ik leef weken op 4-5u slaap per nacht.. En do/vr/zat was mn lichaam. T zat haha. 2x overdag geslapen en vrijdag nacht 11 uur gepakt.
Nou lekker genieten van je vrije dagje! Lekker
En leuke tanktini! Op alie staan er ook heeeel veel met goede kwaliteit!
Als pilates voor je werkt idd, lekker er eentje extra bij pakken!
Jaa tis idd wel een risico.. Zie dat veel mensen er altijd slagen op badkleding. Ik kom met mijn boobs nooit in die Aziatische modellen haha dus ik probeer t niet eens..quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 09:29 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ali vind ik wat eng wbt maten, en terugsturen is geen optie.. Deze was ''maar'' 19 euro, een stuk goedkoper dan de rest wat bij Bonprix/H&M/Hema whatever online staat. Nu maar hopen dat hij past![]()
Ja je had ook wel een extreem weekend, jammer dat je daar nu de rekening voor betaald.. Hopelijk kun je vanmiddag nog wat extra rust pakken
Wat leuk!quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 10:00 schreef liiszle het volgende:
[..]
Jaa tis idd wel een risico.. Zie dat veel mensen er altijd slagen op badkleding. Ik kom met mijn boobs nooit in die Aziatische modellen haha dus ik probeer t niet eens..
Ik denk dat de pijn meer door de manueel komt dan door t drukke weekend.. Alhoewel de vermoeidheid daar wel vandaan komt. Maar dat vind ik niet erg, ik heb de optie om smiddags bij te tanken.
En ik ben een beetje inmood... Heb zondag avond nog gedate met een oude date van me.. En ik voel me zo goed bij en met hem.. Maar heb alle verwachtingen er uit gehaald, doe beetje hard to get.. En blijkbaar werkt dat zn vruchten af.. Krijg steeds lieve berichten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |