Eerste.quote:Op donderdag 4 oktober 2018 17:15 schreef Aluah-Snackbar het volgende:
[..]
Neuk je al op de eerste date of pas na de zoveelste. Of verschilt dit?
Op zoek naar vast. En als gevolg daarvan één groot neukfestijn.quote:Op donderdag 4 oktober 2018 17:11 schreef Aluah-Snackbar het volgende:
Is daten voor jullie één groot neukfestijn met zoveel mogelijk verschillende mensen. Of zijn jullie op zoek naar een vaste relatie. Of beiden?
Wanneer gaan vrouwen al met je naar bed wat is jouw ervaring. Op de eerste date al of pas na 'x' dates?quote:Op donderdag 4 oktober 2018 17:17 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Op zoek naar vast. En als gevolg daarvan één groot neukfestijn.
Neuken is in de meeste gevallen toch pas date 2. Maar toch ook vaak genoeg date 1. Bij date 3 nog geen seks, dan is dat een red flag.quote:Op donderdag 4 oktober 2018 17:18 schreef Aluah-Snackbar het volgende:
[..]
Wanneer gaan vrouwen al met je naar bed wat is jouw ervaring. Op de eerste date al of pas na 'x' dates?
Wat een onzin weer.quote:Op donderdag 4 oktober 2018 17:20 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Neuken is in de meeste gevallen toch pas date 2. Maar toch ook vaak genoeg date 1. Bij date 3 nog geen seks, dan is dat een red flag.
Gastquote:Op donderdag 4 oktober 2018 17:20 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Neuken is in de meeste gevallen toch pas date 2. Maar toch ook vaak genoeg date 1. Bij date 3 nog geen seks, dan is dat een red flag.
Hier eigenlijk bijna altijd de eerste date geweest.quote:Op donderdag 4 oktober 2018 17:20 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Iedereen mag zijn voorkeuren hebben neem ik aan.quote:Op donderdag 4 oktober 2018 17:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
3e date geen sex gelijk red flag.
Wat te kort door de bocht hoor.
Die is morgen avond.quote:Op donderdag 4 oktober 2018 17:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoe is het met je Hollandse date afgelopen eigenlijk?
Ja voorkeur is wat anders als een red flag :pquote:Op donderdag 4 oktober 2018 17:28 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Iedereen mag zijn voorkeuren hebben neem ik aan.
Ah, leuk! Wel zin in?quote:Op donderdag 4 oktober 2018 17:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Die is morgen avond.
Beetje zenuwachtig.
Jij ook al. Ik heb aardig wat gewone vriendinnen en voor de meesten geld wel dat date 3 voor hen bepalend is in de zin van of ze er wel of niet voor willen gaan. Nou, als je ervoor wil gaan en dan nog met seks wil wachten, dan heb ik het idee dat ik met die vrouw op dat gebied niet match.quote:
Ja eigenlijk wel. Zie dit ook wel als een date maar weet ook nog niet zoveel van hem. Geen social media ofzo. Alleen 3 fotos van tinder... Dus wat spannendquote:Op donderdag 4 oktober 2018 17:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ah, leuk! Wel zin in?
Zenuwen zijn vaak wel positief
Dat mag, maar dat ligt er natuurlijk maar net aan wanneer de dates gepland zijn natuurlijk. Ik heb wel eens tot date 5 moeten wachten vanwege een andere ‘red flag’. Nou waren die dates wel vrij snel op elkaar en gebeurden er wel andere dingen...quote:Op donderdag 4 oktober 2018 17:30 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Jij ook al. Ik heb aardig wat gewone vriendinnen en voor de meesten geld wel dat date 3 voor hen bepalend is in de zin van of ze er wel of niet voor willen gaan. Nou, als je ervoor wil gaan en dan nog met seks wil wachten, dan heb ik het idee dat ik met die vrouw op dat gebied niet match.
Mag het?
Met geen seks bedoel ik niet dat er dan per sé geneukt moet worden.quote:Op donderdag 4 oktober 2018 17:36 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Dat mag, maar dat ligt er natuurlijk maar net aan wanneer de dates gepland zijn natuurlijk. Ik heb wel eens tot date 5 moeten wachten vanwege een andere ‘red flag’. Nou waren die dates wel vrij snel op elkaar en gebeurden er wel andere dingen...
Nee okay, dat is waar. En ach... er is een reden dat we die tijd van de maand ‘blowjobweek’ noemen hequote:Op donderdag 4 oktober 2018 17:39 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Met geen seks bedoel ik niet dat er dan per sé geneukt moet worden.
En een red flag is niet hetzelfde als een no go.
Niet lastig dat je zo weinig weet verder, en of jullie een klik hebben enzo? (Buiten van de zenuwen dan)quote:Op donderdag 4 oktober 2018 17:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel. Zie dit ook wel als een date maar weet ook nog niet zoveel van hem. Geen social media ofzo. Alleen 3 fotos van tinder... Dus wat spannend
Met die Spaanse jongen van afgelopen zaterdag had ik van te voren al teveel gezien dus vrijwel geen zenuwen.
Waar je maar zin in hebt, na zoveel dates weet je toch wel of er iets in zit (of niet)quote:Op donderdag 4 oktober 2018 17:36 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Dat mag, maar dat ligt er natuurlijk maar net aan wanneer de dates gepland zijn natuurlijk. Ik heb wel eens tot date 5 moeten wachten vanwege een andere ‘red flag’. Nou waren die dates wel vrij snel op elkaar en gebeurden er wel andere dingen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |