abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 19:28:03 #276
545 dop
:copyright: dop
pi_182340015
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 19:04 schreef Brybry het volgende:
Heb hem geconfronteerd!
Plotwending: We vinden elkaar toch iets te leuk om oké te zijn met anderen daten en/of Tinderen :D
dat was iedereen hier van jou wel duidelijk, denk ik.
Fijn dat het bij hem ook zo is.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_182341022
Nou, richting de date. Zal naderhand een leuk verhaaltje schrijven met hoe het gegaan is.
pi_182341121
Succes aan de daters vandaag! Ik ben weer in het land *O*
Gek? kan je dat eten?
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 22:06:22 #279
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_182343255
Morgen eindelijk de eerder besproken date in Den Haag. Zin an. Lijkt me zo'n leuke meid O+ O+ kan alleen maar tegenvallen dus :P
pi_182343315
Hoeveel verschillende dates scoren jullie per maand?
  Official ESF Kreviewer vrijdag 5 oktober 2018 @ 23:17:50 #281
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_182344774
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 22:09 schreef Aluah-Snackbar het volgende:
Hoeveel verschillende dates scoren jullie per maand?
Ik zit aan de lage kant hier met ongeveer 10 tot 12 dates per week.

Vanwaar die zinloze vragen elke keer?
pi_182344862
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 23:17 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ik zit aan de lage kant hier met ongeveer 10 tot 12 dates per week.

Vanwaar die zinloze vragen elke keer?
:D
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_182345970
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 23:17 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ik zit aan de lage kant hier met ongeveer 10 tot 12 dates per week.

Vanwaar die zinloze vragen elke keer?
Pff amateur
pi_182346068
Nou het verhaaltje.

Ik stapte mijn appartement uit. Ik keek naar rechts, ik keek naar links en ineens zag ik mijn buurman die ik nog niet eerder had gezien. Samen pratend liepen we langzaam naar buiten, onze nummers uitgewisseld voor problemen en dergelijke. Eenmaal buiten aangekomen keek ik op mijn mobiel: "shit, het is al aan de late kant ik moet weg".

Snel lopend liep ik vervolgens naar het station. Eenmaal bij het station aangekomen zag ik dat ze nog niet op me aan het wachten was. Na 5 minuten begon ik toch wel een beetje zenuwachtig te worden, komt ze nog? Na nog 5 minuten wachten zie ik haar aan komen lopen. Ze heeft een leuke jurk aan en een glimlach waar ik gewoon niet boos op kan zijn. "De trein had vertraging" zegt ze.

Samen lopen we al pratend en lachend naar het straatje met de barretjes. Eenmaal ergens gepositioneerd besteld zij een wijntje en ik een bier en zo gaat het nog even door. We praten wat, we lachen wat en voordat we er erg in hebben is het 23:15. "Mijn trein gaat om 23:20 en die halen we nooit meer" zegt ze, "ik pak wel de trein van 00:20". Na dit gezegd te hebben stel ik voor terug naar mijn appartement te gaan wat direct naast het station ligt zodat ze niet te laat komt.

"Is goed" zegt ze, "maar ik betaal voor de bier en wijn". Ik, een beetje uit het veld geslagen, zeg: "weet je het zeker, ik wil best betalen hoor". Maar ze is zeker van haar zaak en laat zich niet ompraten. Binnen bij de toonbank maak ik nog een grapje dat ik me niet heel erg mannelijk voel, "ben je ook niet" antwoord ze.

Na het betalen gingen we rustig lopend weer terug naar mijn appartement. Eenmaal binnen ging ze eerst mijn appartement grondig bekijken. Ze benoemde alles wat raar was (natuurlijk op een grappige manier). Vervolgens namen we plaats op mijn bank om daar de laatste 40 minuten van de avond te spenderen. ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door Restyler op 06-10-2018 01:00:55 ]
pi_182346656
Dus....


Ook al gelogen over zijn lengte...
Begin leek qua karakter leuk tot dat die teveel had gedronken en toch echt dacht ik met hem mee naar huis zou gaan... :')
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 02:31:03 #286
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_182347112
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 00:27 schreef Restyler het volgende:
Binnen bij de toonbank maak ik nog een grapje dat ik me niet heel erg mannelijk voel, "ben je ook niet" antwoord ze.
:D Klinkt als een succesvolle date. Toch een tweede?
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_182347836
En dan zeg je dus “Ga jij eens gauw weg, ik betaal natuurlijk gewoon.” En dan kijk je haar een beetje streng aan, neemt haar mee naar je appartement en zorgt ervoor dat ze die laatste trein ook mist 😜 Geen gezeik over mannelijkheid.

Yasmin, wat een druif. Next!

Ik zie dat mijn date voor vanmiddag me gisteravond nog geappt heeft toen ik al sliep. “Welterusten lieve schat. Morgen mijn eerste tinderdate”. Ik smelt nu al een beetje O+ Krijg wel een beetje kriebels. Volgens mij is het echt een leukerd dus dan slaan de zenuwen meteen toe :@
Sarcasme. Herken het.
pi_182347934
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 07:15 schreef Spirit82 het volgende:
En dan zeg je dus “Ga jij eens gauw weg, ik betaal natuurlijk gewoon.” En dan kijk je haar een beetje streng aan, neemt haar mee naar je appartement en zorgt ervoor dat ze die laatste trein ook mist 😜 Geen gezeik over mannelijkheid.

Yasmin, wat een druif. Next!

Ik zie dat mijn date voor vanmiddag me gisteravond nog geappt heeft toen ik al sliep. “Welterusten lieve schat. Morgen mijn eerste tinderdate”. Ik smelt nu al een beetje O+ Krijg wel een beetje kriebels. Volgens mij is het echt een leukerd dus dan slaan de zenuwen meteen toe :@
Pak haar! Goed bezig mr.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_182347947
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 00:27 schreef Restyler het volgende:
Nou het verhaaltje.

Ik stapte mijn appartement uit. Ik keek naar rechts, ik keek naar links en ineens zag ik mijn buurman die ik nog niet eerder had gezien. Samen pratend liepen we langzaam naar buiten, onze nummers uitgewisseld voor problemen en dergelijke. Eenmaal buiten aangekomen keek ik op mijn mobiel: "shit, het is al aan de late kant ik moet weg".

Snel lopend liep ik vervolgens naar het station. Eenmaal bij het station aangekomen zag ik dat ze nog niet op me aan het wachten was. Na 5 minuten begon ik toch wel een beetje zenuwachtig te worden, komt ze nog? Na nog 5 minuten wachten zie ik haar aan komen lopen. Ze heeft een leuke jurk aan en een glimlach waar ik gewoon niet boos op kan zijn. "De trein had vertraging" zegt ze.

Samen lopen we al pratend en lachend naar het straatje met de barretjes. Eenmaal ergens gepositioneerd besteld zij een wijntje en ik een bier en zo gaat het nog even door. We praten wat, we lachen wat en voordat we er erg in hebben is het 23:15. "Mijn trein gaat om 23:20 en die halen we nooit meer" zegt ze, "ik pak wel de trein van 00:20". Na dit gezegd te hebben stel ik voor terug naar mijn appartement te gaan wat direct naast het station ligt zodat ze niet te laat komt.

"Is goed" zegt ze, "maar ik betaal voor de bier en wijn". Ik, een beetje uit het veld geslagen, zeg: "weet je het zeker, ik wil best betalen hoor". Maar ze is zeker van haar zaak en laat zich niet ompraten. Binnen bij de toonbank maak ik nog een grapje dat ik me niet heel erg mannelijk voel, "ben je ook niet" antwoord ze.

Na het betalen gingen we rustig lopend weer terug naar mijn appartement. Eenmaal binnen ging ze eerst mijn appartement grondig bekijken. Ze benoemde alles wat raar was (natuurlijk op een grappige manier). Vervolgens namen we plaats op mijn bank om daar de laatste 40 minuten van de avond te spenderen. ;)
Prima ;)

Vrouw test je een beetje uit met zo een opmerking, kijkt welk type vlees je in de kuip hebt.

Verder nog een move gemaakt / beetje fysiek geweest?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_182348608
Oh fuck mensen wat doe ik nou. Ik app met mijn date van vanmiddag, we hebben het over koffie, ik maak een foto van mijn koffie automaat en stuur die nietsvermoedend op en zie vervolgens pas dat je mijn voorgevel frontaal in de weerspiegeling ziet. Immens. Enorm. Oja ik kwam net onder de douche vandaan en had nog geen kleren aan. Godverdomme wat een binnenkomer. Hij heeft er nils over gezegd en ik heb de foto gewist in de app en durf er niks meer over te zeggen.

/huil
Sarcasme. Herken het.
pi_182348616
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 02:31 schreef twiFight het volgende:

[..]

:D Klinkt als een succesvolle date. Toch een tweede?
Ja ze zei direct toen ze weg ging: "ik vond het heel leuk, we moeten nog een keer afspreken" en toen ze in de trein zat stuurde ze het nog een keer via de app, dat ze het leuk vond.

quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 07:15 schreef Spirit82 het volgende:
En dan zeg je dus “Ga jij eens gauw weg, ik betaal natuurlijk gewoon.” En dan kijk je haar een beetje streng aan, neemt haar mee naar je appartement en zorgt ervoor dat ze die laatste trein ook mist 😜 Geen gezeik over mannelijkheid.
Haha, dat van mannelijkheid was wel bedoeld als grap natuurlijk. Qua betalen: de vorige keer had ik de date betaald dus nu was ze heel duidelijk dat ze nu wilde betalen, zodat het weer '1-1' stond. Iets met emancipatie.

quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 07:53 schreef ludovico het volgende:

[..]
Verder nog een move gemaakt / beetje fysiek geweest?
Nou de laatste 40 minuten hebben we niet alleen naast elkaar zitten praten, haha.
pi_182348618
Morgen m'n derde date sinds ik weer begonnen ben en hopelijk beter dan de tweede.
Had al wel verwacht dat ik vragen zou krijgen over waarom ik geen alcohol (meer) drink maar puur erop afgewezen worden niet.
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 01:17 schreef Yasmin23 het volgende:
Dus....

Ook al gelogen over zijn lengte...
Begin leek qua karakter leuk tot dat die teveel had gedronken en toch echt dacht ik met hem mee naar huis zou gaan... :')
Vind je het vooral erg dat hij gelogen heeft erover of heb je echt een minimumlengte?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_182348628
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 09:13 schreef Spirit82 het volgende:
Oh fuck mensen wat doe ik nou. Ik app met mijn date van vanmiddag, we hebben het over koffie, ik maak een foto van mijn koffie automaat en stuur die nietsvermoedend op en zie vervolgens pas dat je mijn voorgevel frontaal in de weerspiegeling ziet. Immens. Enorm. Oja ik kwam net onder de douche vandaan en had nog geen kleren aan. Godverdomme wat een binnenkomer. Hij heeft er nils over gezegd en ik heb de foto gewist in de app en durf er niks meer over te zeggen.

/huil
Wut!? :o _O-
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 09:28:22 #294
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_182348751
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 09:13 schreef Spirit82 het volgende:
Oh fuck mensen wat doe ik nou. Ik app met mijn date van vanmiddag, we hebben het over koffie, ik maak een foto van mijn koffie automaat en stuur die nietsvermoedend op en zie vervolgens pas dat je mijn voorgevel frontaal in de weerspiegeling ziet. Immens. Enorm. Oja ik kwam net onder de douche vandaan en had nog geen kleren aan. Godverdomme wat een binnenkomer. Hij heeft er nils over gezegd en ik heb de foto gewist in de app en durf er niks meer over te zeggen.

/huil
_O-

Pics or I didn't happen.

Ach, het ijs is in elk geval gebroken.
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 09:38:02 #295
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_182348839
Hoe dan :')

Maak je verder niet druk, het had ook in een advertentie kunnen zijn. Doen wel meer mensen namelijk.
pi_182348888
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 09:13 schreef Spirit82 het volgende:
Oh fuck mensen wat doe ik nou. Ik app met mijn date van vanmiddag, we hebben het over koffie, ik maak een foto van mijn koffie automaat en stuur die nietsvermoedend op en zie vervolgens pas dat je mijn voorgevel frontaal in de weerspiegeling ziet. Immens. Enorm. Oja ik kwam net onder de douche vandaan en had nog geen kleren aan. Godverdomme wat een binnenkomer. Hij heeft er nils over gezegd en ik heb de foto gewist in de app en durf er niks meer over te zeggen.

/huil
Ligt eraan of ze op je 36e al een beetje hangen
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 09:45:05 #297
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_182348906
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 09:14 schreef V1z0R het volgende:
Morgen m'n derde date sinds ik weer begonnen ben en hopelijk beter dan de tweede.
Had al wel verwacht dat ik vragen zou krijgen over waarom ik geen alcohol (meer) drink maar puur erop afgewezen worden niet.

[..]

Vind je het vooral erg dat hij gelogen heeft erover of heb je echt een minimumlengte?
Waarom in godesnaam afgewezen worden omdat je geen alcohol drinkt? Of is het de reden erachter?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_182348924
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 09:45 schreef Molo het volgende:

[..]

Waarom in godesnaam afgewezen worden omdat je geen alcohol drinkt? Of is het de reden erachter?
Omdat de drinker waarschijnlijk onzeker wordt als hij/zij de enige is die alcohol drinkt
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 09:55:18 #299
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_182349003
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 09:47 schreef MCH het volgende:

[..]

Omdat de drinker waarschijnlijk onzeker wordt als hij/zij de enige is die alcohol drinkt
Mensen met issues *O*
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_182349017
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 09:13 schreef Spirit82 het volgende:
Oh fuck mensen wat doe ik nou. Ik app met mijn date van vanmiddag, we hebben het over koffie, ik maak een foto van mijn koffie automaat en stuur die nietsvermoedend op en zie vervolgens pas dat je mijn voorgevel frontaal in de weerspiegeling ziet. Immens. Enorm. Oja ik kwam net onder de douche vandaan en had nog geen kleren aan. Godverdomme wat een binnenkomer. Hij heeft er nils over gezegd en ik heb de foto gewist in de app en durf er niks meer over te zeggen.

/huil
Stuur maar even door, dan kan ik beoordelen of het wel écht zo erg was. :+

On a more serious note: hier ga je later alleen maar om lachen :D
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')