ding was afgelopen nacht volgens mij in rotterdam met een zwikje lui metquote:
Dankje! de eerste twee zijn voor mij geen probleem. Weet je of je het wel kunt combineren met een Studenten-weekend ov?quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 17:06 schreef MTL het volgende:
Bij Flex moet je 18+ zijn en krijg je een kredietcheck, bij de ander niet.
Ook kan je bij de Flex variant geen regionale abonnementen combineren. Heb je dus een lokaal busabbo, dan werkt die niet.
Best schappelijk, in Wildlands durven ze ¤5 te vragen voor een diepvriespuntje met margarine en schouderham.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 18:09 schreef James1988 het volgende:
Er is ook een schofterig duur hotdogkraampje, waar ze ¤ 3,50 vragen voor een wit puntje met een worst
Prognose: geen treinverkeer Siegburg/Bonn - Montabour tot einde komende week.twitter:DB_Bahn twitterde op zaterdag 13-10-2018 om 18:34:07Update zur #Streckensperrung: Voraussichtlich bis Ende der kommenden Woche kein Zugverkehr auf der Strecke zwischen Siegburg/Bonn und Montabaur (Frankfurt/Köln). Aktuelle Informationen, z.B. zu alternativen Reisemöglichkeiten, finden Sie auf https://t.co/E6oPyW4NTS. #ICE511 reageer retweet
Blijf maar weg uit IJsland jijquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 18:09 schreef James1988 het volgende:
Er is ook een schofterig duur hotdogkraampje, waar ze ¤ 3,50 vragen voor een wit puntje met een worst
Kopenhagen valt best mee. Het is wel duurder maar valt op veel vlakken ook best mee.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 19:06 schreef James1988 het volgende:
Dat de Nordics duur zijn is mij bekend. In Noorwegen heb ik ooit iets van 15 euro neergeteld voor een grote kebab en een grote cola.
Wat hij noemt vind ik ook niet overdreven. Het wordt in Scandinavië pas duur als er alcohol bij komt kijken.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:22 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Kopenhagen valt best mee. Het is wel duurder maar valt op veel vlakken ook best mee.
Het sterfhuis bij de snelle draaikolk van de Rode grot van Sint Tysilio blijkt nog ietsjes onverwoestbaarder dan gehoopt, maddafakkahzquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:39 schreef James1988 het volgende:
Voor de liefhebbers van Wales: vandaag is de laatste dag van Arriva Trains Wales.
Voor ETCS testen lijkt me dan! De loc is één van de nieuwe TRAXX MS2 DACHINLB machines.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 11:13 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ding was afgelopen nacht volgens mij in rotterdam met een zwikje lui metgele hesjes
van treintestcentrum, Dekra & Bombardier
Deutschland Australië Confederation Helvetica Italia Nederland Belgiëquote:
De Mac is echt 2 minuten lopen geloof ik.quote:Op zondag 14 oktober 2018 21:20 schreef James1988 het volgende:
Dat was weer een leuk rondje
Jammer alleen dat er in Heerlen dus helemaal niks te vreten valt na 19:00, zelfs de Smullers is dan al dicht
Midden in het centrum ja.quote:Op maandag 15 oktober 2018 08:15 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
De Mac is echt 2 minuten lopen geloof ik.
Jij loopt dik 16km/u? Die zit namelijk op 550m afstand. En we hadden maar 12 minuten overstap, dus dat werd hem sowieso niet.quote:Op maandag 15 oktober 2018 08:15 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
De Mac is echt 2 minuten lopen geloof ik.
Als je het station uitloopt ligt er een snackbar meteen tegenover de royal, 5 minuutjes heen en terug max.quote:Op maandag 15 oktober 2018 11:32 schreef dennistd het volgende:
[..]
Jij loopt dik 16km/u? Die zit namelijk op 550m afstand. En we hadden maar 12 minuten overstap, dus dat werd hem sowieso niet.
twitter:juhuls twitterde op maandag 15-10-2018 om 13:55:16Bevestigd is dat er een gijzeling is een apotheek. Een verslaggever van Ntv heeft ooggetuigen gesproken die zeggen dat de gijzelnemer voorafgaand aan de gijzeling een meisje in brand zou hebben willen steken in de McDonalds. Pas op: nog niet bevestigd! reageer retweet
En bestellen en wachten tot het gefrituurd is. Mag je volgende trein gaan pakken.quote:Op maandag 15 oktober 2018 11:57 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Als je het station uitloopt ligt er een snackbar meteen tegenover de royal, 5 minuutjes heen en terug max.
Zijn kinderen van een van onze scholen bij betrokken. Gelukkig iedereen ongedeerd en terug onderweg naar Almelo (tenminste ik geloof dat ze uit Almelo komen).quote:Op maandag 15 oktober 2018 14:18 schreef dennistd het volgende:
Maar goed dat we gisteren op Köln Hbf waren en niet vandaag: hele station is afgesloten vanwege een gijzeling bij een apotheek (tegenover de McDonald's): https://www1.wdr.de/nachr(...)drohungslage100.htmltwitter:juhuls twitterde op maandag 15-10-2018 om 13:55:16Bevestigd is dat er een gijzeling is een apotheek. Een verslaggever van Ntv heeft ooggetuigen gesproken die zeggen dat de gijzelnemer voorafgaand aan de gijzeling een meisje in brand zou hebben willen steken in de McDonalds. Pas op: nog niet bevestigd! reageer retweet
Misschien is er wel meer aan de hand maar me dunkt dat ProRail dit wel in paar dagen gefikst heeft.quote:Op maandag 15 oktober 2018 20:06 schreef James1988 het volgende:
Lokführer heeft wat foto's geplaatst van de schade aan de infrastructuur van de SFS Frankfurt - Keulen na de brand van een paar dagen geleden. Er gaan geruchten dat het wel tot de dienstregelingswissel kan duren voordat er weer treinen kunnen rijden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als er sprake was van ballast zou ik je gelijk geven, maar hier ligt een betonnen baan. Beton moet uitharden.quote:Op maandag 15 oktober 2018 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik word daar altijd zo doodziek van hevervang gewoon honderd meter spoor, heck misschien wel een kilometer, of desnoods 2. Is met uiterlijk een week klaar. Maar nee hoor het moet weer eeeeeeeuwen duren
Waarom toch?
ProRail, tussen Keulen en Frankfurt?quote:Op maandag 15 oktober 2018 20:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Misschien is er wel meer aan de hand maar me dunkt dat ProRail dit wel in paar dagen gefikst heeft.
Hypothetisch bedoeld natuurlijk als dit in Nederland gebeurde. De Duitsers zijn een ramp met onderhoud.quote:Op maandag 15 oktober 2018 20:28 schreef James1988 het volgende:
[..]
Als er sprake was van ballast zou ik je gelijk geven, maar hier ligt een betonnen baan. Beton moet uitharden.
En dan is het nog maar hopen dat er geen milieuvervuiling is, in een transformator van een ICE3 zit 1600 liter olie, als dat weggelekt is mag je er ook nog een bodemsanering tegenaan gooien.
[..]
ProRail, tussen Keulen en Frankfurt?
Grundlage für das System RHEDA 2000® bildet eine Fahrbahnkonstruktion,quote:Op maandag 15 oktober 2018 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Waarom heet het zo eigenlijk? Is het een afkorting of heeft het met de plaats Rheda, bekend van station Rheda-Wiedenbrück, te maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |