quote:
quote:
Niet eerlijk ik wil dat ook kunnenquote:Op zondag 30 september 2018 21:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja tot die Drizz door slotje moest posten
Solliciteer voor mod op POLquote:Op zondag 30 september 2018 21:08 schreef wollah het volgende:
[..]
Niet eerlijk ik wil dat ook kunnen
Huh.quote:
Clickbait terwijl we niet kunnen klikkenquote:Op zondag 30 september 2018 21:30 schreef BasEnAad het volgende:
WAT EEN DRAMA!
NIEMAND REAGEERDE!
EN WAT ER TOEN GEBEURDE!!!
Je zit al midden in het verhaal, dit is interactief!quote:Op zondag 30 september 2018 21:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Clickbait terwijl we niet kunnen klikken
Oh wow.quote:Op zondag 30 september 2018 21:34 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Je zit al midden in het verhaal, dit is interactief!
Topic gaat op rood, topic gaat op groen, op FOK! is altijd wat te doen
Shit is aan, we rollen zoquote:Op zondag 30 september 2018 21:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh wow.Ben benieuwd hoe het eindigt.
Zo rollen we
leuke dame welquote:Op zondag 30 september 2018 21:56 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Shit is aan, we rollen zo
op de achtergrond:
Stay tuned
Ze lijkt op een wannabe Gooische meidquote:Op zondag 30 september 2018 21:56 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Shit is aan, we rollen zo
op de achtergrond:
Stay tuned
De Limburgse stranden mogen er ook wezen zo te zienquote:Op zondag 30 september 2018 22:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ze lijkt op een wannabe Gooische meid
quote:Op zondag 30 september 2018 22:12 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
De Limburgse stranden mogen er ook wezen zo te zien![]()
![]()
Wehehequote:Op zondag 30 september 2018 22:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]!
En lekker met je cabrio door de Limburgse weiden toeren.
Zegt ze niet ook mi matties Of versta ik dat slecht door haar accent?quote:Op zondag 30 september 2018 22:30 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Wehehe
Zij leeft haar droom![]()
"met haar besties"
Ik hoop dat ze niet vergeet te eten
Nou mijn reactie duurde even omdat ik het liedje 3 keer achter mekaar geluisterd heb. Ik heb t niet gehoord nog.quote:Op zondag 30 september 2018 22:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zegt ze niet ook mi matties Of versta ik dat slecht door haar accent?
Oh. Dan zal ik het verkeerd gehoord hebben.quote:Op zondag 30 september 2018 22:50 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Nou mijn reactie duurde even omdat ik het liedje 3 keer achter mekaar geluisterd heb. Ik heb t niet gehoord nog.
Ik moet nu hier naar kijken![]()
Haha nou ik heb een brede smaak en dit vind ik ook echt leuk.quote:Op zondag 30 september 2018 23:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh. Dan zal ik het verkeerd gehoord hebben.
Je moet helemaal niks toch. En wat doe je jezelf aan.Wat een ontzettend tyfus nummer is dat.
Hoe kom je hier aan? Gaat het wel goed met je?
quote:Op zondag 30 september 2018 23:12 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Haha nou ik heb een brede smaak en dit vind ik ook echt leuk.
Daar schaam ik me echt niet voor.
Maare moet dat wel?
En aangezien dit een interactief topic is, is t nu jouw beurt om dit topic aan te vullen met jouw favoriete muziek. Dan kan ik daar ook even op los gaan
Haha jaja post gewoon een nummertje. Een lekker nummertje waar jij goed op gaat, zoiets. Ik ben wel benieuwdquote:Op zondag 30 september 2018 23:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]interessant wel dat je dit leuk vindt maar helemaal top dat je je er niet voor schaamt.
Oh god. Mijn favo muziek, nu gaan we het krijgen
Zal ik gewoon een voor een, een linkje posten?
Moet het Nederlandstalig zijn? Dan wordt het wel lastig
Een wasmachine.quote:Op zondag 30 september 2018 23:41 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Kan ik hier dan een prijs winnen?
quote:Op zondag 30 september 2018 23:38 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Haha jaja post gewoon een nummertje. Een lekker nummertje waar jij goed op gaat, zoiets. Ik ben wel benieuwdEr zijn geen regels hoor.
Dit topic is t verhaal
Shit, ik ben nog op zoek naar een broodbakmachinequote:
Sorry, die was gisteren.quote:Op zondag 30 september 2018 23:43 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Shit, ik ben nog op zoek naar een broodbakmachine
quote:Op zondag 30 september 2018 23:44 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Sorry, die was gisteren.
Lekker!quote:
Echt een van mijn favo nummersquote:Op zondag 30 september 2018 23:53 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Lekker!
Ik geloof t gelijk
Dit was eigenlijk precies waar ik op hoopte zoiets
Ja joh ik was nieuwsgierig,quote:Op zondag 30 september 2018 23:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Echt een van mijn favo nummersBen over het algemeen dol op indie/folk. Beetje op de achtergrond naar luisteren. Het stoort me niet snel.
Ben blij dat het je goedkeuring kan verdragen.
ja dat vind ik ook wel chill om naar te luisterenquote:Op maandag 1 oktober 2018 00:11 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja joh ik was nieuwsgierig,
het deed mij denken aan:
Enne om kwart over een is het sowieso raak:
Doh!quote:Op maandag 1 oktober 2018 01:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dit topic leeft alleen maar omdat ik door het slotje heen postte.
Ik ben echt tof.
Naaktbakker ftwquote:Op maandag 1 oktober 2018 01:09 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Meer bagger dan nachtbagger, knap.
Zeer zeker tof, t was voorbestemd.quote:Op maandag 1 oktober 2018 01:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dit topic leeft alleen maar omdat ik door het slotje heen postte.
Ik ben echt tof.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |