Ach, als ik de gevechten kan zien maakt het me verder niet zo veel uit (en Sander Schrik vind ik zelf eigenlijk wel een fijne commentator), voor de main card is Veronica prima voor mijquote:Op zaterdag 8 december 2018 20:12 schreef bigE het volgende:
HW Tournament is niet op Fight Pass, dus ben ook overgeleverd aan Veronica helaas
May I win ref?quote:Op zaterdag 8 december 2018 20:14 schreef heywoodu het volgende:
Adegbuyi antwoordde met 'Yes' op 'Any questions?', maar kreeg geen gelegenheid om de vraag te stellen.
Ik mis Fred Royers wel een beetje.quote:Op zaterdag 8 december 2018 20:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach, als ik de gevechten kan zien maakt het me verder niet zo veel uit (en Sander Schrik vind ik zelf eigenlijk wel een fijne commentator), voor de main card is Veronica prima voor mij
Ging slopen zei ie in een interview met telegraafquote:Op zaterdag 8 december 2018 20:17 schreef heywoodu het volgende:
Ik ben benieuwd of Ben Saddik nog eens zoiets laat zien als in september, toen hij Marshall echt he-le-maal naar de tering sloeg.
:’)quote:Op zaterdag 8 december 2018 20:22 schreef heywoodu het volgende:
"Als ik hem was zou ik nu gewoon alles op alles zetten."
Wat een lekker wijf.quote:Op zaterdag 8 december 2018 20:14 schreef Max23 het volgende:
[..]
[..]
Nober mist je, kom je ook even ?
[ afbeelding ]
Scherp gezien.quote:Op zaterdag 8 december 2018 20:28 schreef bigE het volgende:
Ik denk niet dat die Pool heeft gewonnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |