Melden bij een FA, dat mag niet.quote:Op zondag 30 september 2018 00:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat denk jij ervan wanneer de notes verwijderd zouden zijn?
Mad.quote:Op zondag 30 september 2018 00:36 schreef Vanillekwark het volgende:
haha zijn die VBL-sukkels ook hier
Al klaar voor ronde 2?quote:Op zondag 30 september 2018 00:38 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik ben zo ontzettend tevreden met mijn leven
Ik kijk die zooi nooits. Meeste slaan toch nergens op.quote:Op zondag 30 september 2018 00:37 schreef naatje_1 het volgende:
ghehe, net even in notes gekeken en kennelijk heb ik er een KLB-note bijgekregen sinds de vorige keer dat ik keek
Ik ga voor 8 tellen.quote:
Haags is er nog....quote:Op zondag 30 september 2018 00:41 schreef vosss het volgende:
[..]
OK JONGENS RONDE 2 KAN ZO BEGINNEN!!!!
Niet gelezen.quote:Op zondag 30 september 2018 00:47 schreef praadje het volgende:
Zo, ik heb mijn BOB sleutelhanger binnen. Las op de site dat iets verderop controle was en in het verleden heb ik een jaar of 4 de alcohol misbruikt (verslaafd inderdaad). Nu 5 jaar droog en dat moet wel beloond worden. Moest er wel 3x voor langsrijden voor ze me aanhielden, pepermuntjes in mijn mond om nog wat extra verdacht over te komen maar ik kon mijn lach niet houden dus vertelde dat ik gewoon een Bob hanger wilde als kers op mijn taart. De flikken konden er ook mee lachen se.
Hmm.quote:Op zondag 30 september 2018 00:47 schreef praadje het volgende:
Zo, ik heb mijn BOB sleutelhanger binnen. Las op de site dat iets verderop controle was en in het verleden heb ik een jaar of 4 de alcohol misbruikt (verslaafd inderdaad). Nu 5 jaar droog en dat moet wel beloond worden. Moest er wel 3x voor langsrijden voor ze me aanhielden, pepermuntjes in mijn mond om nog wat extra verdacht over te komen maar ik kon mijn lach niet houden dus vertelde dat ik gewoon een Bob hanger wilde als kers op mijn taart. De flikken konden er ook mee lachen se.
Wel gelezen, goed bezigquote:Op zondag 30 september 2018 00:47 schreef praadje het volgende:
jezus, wat een dijk van een verhaal zeg.quote:Op zondag 30 september 2018 00:47 schreef praadje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |