u vraagt ik voer uitquote:Op zaterdag 29 september 2018 23:59 schreef naatje_1 het volgende:
iemand anders mag openen deze keer trouwens, alweer genoeg wollah NB's geopend
479089quote:Op zondag 30 september 2018 00:01 schreef vosss het volgende:
[..]
wollah
Op die link klikken en dan kijken welk nummer er in de url staat
ha newbquote:
heb nog 20 accounts in het stof liggen gelukkig. maar ff opgraven binnenkortquote:Op zondag 30 september 2018 00:02 schreef vosss het volgende:
[..]
Balen; dan kan je er net niet in, gewoon 1 te laat met registreren.
moeten ze het verder opschuivenquote:Op zondag 30 september 2018 00:03 schreef vosss het volgende:
Nee geen idee wanneer je er in kan. Volgens mij schuift dat steeds op. Vroeger kon ik er ook niet in, maar kennelijk met een ID van 13785 op enig moment dus wel. Is geen kut te doen.
Ik heb een beter idee. Nachtbagger in MEN. Topic kapen en al onze baggerposts nummerenquote:
krijgen ze een beroerte als je een keer vergeet te tellenquote:Op zondag 30 september 2018 00:04 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ik heb een beter idee. Nachtbagger in MEN. Topic kapen en al onze baggerposts nummeren
in onz loopt er al 1 speciaal voor wollah bedoel ikquote:Op zondag 30 september 2018 00:04 schreef vosss het volgende:
[..]
Waarom in ONZ? Ok KLB niet dat was net al, maar is NWS niet gewoon een optie?
vis een optiequote:Op zondag 30 september 2018 00:04 schreef vosss het volgende:
[..]
Waarom in ONZ? Ok KLB niet dat was net al, maar is NWS niet gewoon een optie?
Ow ik heb geen idee eigenlijkquote:
Gezellig, ik mag volgend jaar ook naar oldbies. Samen gaan?quote:Op zaterdag 29 september 2018 23:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Aja, nee, ik moet moet 10 jaar op FOK! nog halen(speciaal dit account afgestoft om volgend jaar in het waarschijnlijk uitgestorven oldbies-forum te kunnen posten
)
Oeh, gaan we leven inblazen in die ouwe meukquote:Op zondag 30 september 2018 00:09 schreef praadje het volgende:
[..]
Gezellig, ik mag volgend jaar ook naar oldbies. Samen gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |