Dank, het is mijn levenswerkquote:Op zaterdag 29 september 2018 21:58 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik waardeer de moeite hierin.
Ik denk dat je, net als zoveel grote genieën uit onze geschiedenis, pas na je dood erkend zal worden als de kunstenaar die je echt bent.quote:
tijd om mijn oor eraf te snijden dusquote:Op zaterdag 29 september 2018 22:02 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik denk dat je, net als zoveel grote genieën uit onze geschiedenis, pas na je dood erkend zal worden als de kunstenaar die je echt bent.
Waarom schrijf jij steeds wat ik wil schrijvenquote:Op zaterdag 29 september 2018 22:02 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik denk dat je, net als zoveel grote genieën uit onze geschiedenis, pas na je dood erkend zal worden als de kunstenaar die je echt bent.
enige logische conclusiequote:Op zaterdag 29 september 2018 22:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
tijd om mijn oor eraf te snijden dus
You snooze, you lose.quote:Op zaterdag 29 september 2018 22:02 schreef praadje het volgende:
[..]
Waarom schrijf jij steeds wat ik wil schrijven
waarom heb je het dan niet geschreven?quote:Op zaterdag 29 september 2018 22:02 schreef praadje het volgende:
[..]
Omdat ik èn zit te werken èn televisie zit te kijken èn probeer hier mee te lezen. Maw, ik was niet snel genoeg.quote:Op zaterdag 29 september 2018 22:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
waarom heb je het dan niet geschreven?
niet FOK! boven alles verkiezenquote:Op zaterdag 29 september 2018 22:07 schreef praadje het volgende:
[..]
Omdat ik èn zit te werken èn televisie zit te kijken èn probeer hier mee te lezen. Maw, ik was niet snel genoeg.
FOK!, FOK!über allesquote:
Kennelijk dus niet.quote:Op zaterdag 29 september 2018 22:12 schreef praadje het volgende:
Daarom ben ik ook aan het werken hey. Multitasken ben ik best goed in.
quote:
quote:Op zaterdag 29 september 2018 22:02 schreef praadje het volgende:
[..]
Daarmee wilde ik zeggen dat we steeds hetzelfde denken mop. Plus dat ik steeds moet switchen van computer naar laptop.quote:
ja hoor, maar wie ben jij?quote:Op zaterdag 29 september 2018 22:21 schreef praadje het volgende:
[..]
Daarmee wilde ik zeggen dat we steeds hetzelfde denken mop. Plus dat ik steeds moet switchen van computer naar laptop.
Oke, ik ben er niet best goed in maar het gaat me redelijk af dat multitasken. Zo beter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |