Dit is nu een reeks.quote:Op zaterdag 29 september 2018 19:28 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]Ik ben geen postopkrikker.
Hoeveel post nog tot het voltooien van jouw missie?quote:Op zaterdag 29 september 2018 19:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
mijn missie is nog niet voltooid.
tot Tong is ingehaaldquote:Op zaterdag 29 september 2018 19:29 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
Hoeveel post nog tot het voltooien van jouw missie?
kun je niet gewoon 1 post minder plaatsen?quote:Op zaterdag 29 september 2018 19:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
tot Tong is ingehaald
quote:Op zaterdag 29 september 2018 19:31 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
kun je niet gewoon 1 post minder plaatsen?
Congres van de Moegenblatvlekker societeitquote:Op zaterdag 29 september 2018 19:29 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dit is nu een reeks.
Tips over de naam? Baggerreeks #1?
past nietquote:Op zaterdag 29 september 2018 19:32 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
Congres van de Moegenblatvlekker societeit
1 post meer en dan logt ie nooit meer inquote:Op zaterdag 29 september 2018 19:31 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
kun je niet gewoon 1 post minder plaatsen?
jawel jawelquote:Op zaterdag 29 september 2018 19:33 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
1 post meer en dan logt ie nooit meer in
Ik raad je lesbian piss Party vol. 3 aan. Enorm educatief.quote:Op zaterdag 29 september 2018 20:23 schreef robijntjestralendwit het volgende:
Jalaloelal ghehehehe heeeeeeeee (bagger?)
Hoe ist nu? Lekker weekend aan het vieren?
Wij schoppen zo die kleine naar bed,en dan met een zak chips op de bank
Maar ja, wat te kijken?
Nog grote namen?quote:Op zaterdag 29 september 2018 20:35 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik raad je lesbian piss Party vol. 3 aan. Enorm educatief.
RTL5. Op zaterdagavond real live brandweer en politie Antwerpen vanaf 20.00 uur. Daarna USA live, real live politie met commentaar van experts.quote:Op zaterdag 29 september 2018 20:23 schreef robijntjestralendwit het volgende:
Jalaloelal ghehehehe heeeeeeeee (bagger?)
Hoe ist nu? Lekker weekend aan het vieren?
Wij schoppen zo die kleine naar bed,en dan met een zak chips op de bank
Maar ja, wat te kijken?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |