niksquote:Op zaterdag 29 september 2018 07:53 schreef Samzz het volgende:
Weet niet wat ik vandaag aan moet doen.
Denk dat ik dan op t politiebureau eindigquote:
Die agenten hebben vast slechtere dagen gehad dan.quote:Op zaterdag 29 september 2018 07:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Denk dat ik dan op t politiebureau eindig.
Waarschijnlijk. Maar ik wil geen strafblad.quote:Op zaterdag 29 september 2018 08:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die agenten hebben vast slechtere dagen gehad dan.
Naaktlopen is geen misdrijf, hooguit een overtreding. Ga ervoorquote:Op zaterdag 29 september 2018 08:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarschijnlijk. Maar ik wil geen strafblad.
Dit. Eerst al om 6:15 wakker, exact m’n doordeweekse wekkertijdquote:Op zaterdag 29 september 2018 08:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Matige uitslaappoging weer trouwens.
Hmmm.quote:Op zaterdag 29 september 2018 08:13 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Naaktlopen is geen misdrijf, hooguit een overtreding. Ga ervoor
Ik heb tot half acht geslapenquote:Op zaterdag 29 september 2018 08:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Matige uitslaappoging weer trouwens.
Ik ook zo ongeveer. Nu even ontbijten en dan maar eens kijken wat de dag gaat brengen.quote:
Hoe is tot half acht uitslapen matigquote:Op zaterdag 29 september 2018 08:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ook zo ongeveer. Nu even ontbijten en dan maar eens kijken wat de dag gaat brengen.
Plannen zijn een beetje veranderd dus eerst maar het huis poetsen, dan de kapper en dan naar het ziekenhuis op bezoek bij een vriendin van mij die een baby gekregen heeft.
Denk dat ik die over ga slaanquote:Op zaterdag 29 september 2018 08:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe is tot half acht uitslapen matig?
Ga je niet meer naar de Veluwe?
Baby's verpesten ook alles.quote:Op zaterdag 29 september 2018 08:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat ik die over ga slaan![]()
Of ik moet zo al in de auto stappen, maar dan mis ik ‘s middags de rondleiding bij het zendstation van Radio Kootwijk. Ga me denk ik aanmelden voor later deze maand en hopen dat het net zo’n mooi weer is.
Jij gaat er ook zo op uit?
Deze is 6 weken te vroeg dus die heeft nog een iets langere weg te gaan. Ken dat stel een beetje en die stellen het wel erg op prijs als ik even langs zou komen. Aangezien ik begin volgende week ook weer weg ben liever nu.quote:Op zaterdag 29 september 2018 08:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Baby's verpesten ook alles.
Ik ga vanmiddag naar t strand als t goed is. Date gaat toch door ondanks ranzige koortslip.
Ga je 'm aansteken?quote:Op zaterdag 29 september 2018 08:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Baby's verpesten ook alles.
Ik ga vanmiddag naar t strand als t goed is. Date gaat toch door ondanks ranzige koortslip.
Niet echt. Maar dat is okay.quote:Op zaterdag 29 september 2018 08:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Deze is 6 weken te vroeg dus die heeft nog een iets langere weg te gaan. Ken dat stel een beetje en die stellen het wel erg op prijs als ik even langs zou komen. Aangezien ik begin volgende week ook weer weg ben liever nu.
Goed nieuws over je date welen goed weer om richting strand te gaan. Iemand uit de buurt?
Volgens mij is pyromaan zijn wel strafbaar.quote:
Zijn er niet stukken strand waar je wel vreugdevuren mag aansteken?quote:Op zaterdag 29 september 2018 08:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij is pyromaan zijn wel strafbaar.
Niet zonder vergunning.quote:Op zaterdag 29 september 2018 08:41 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Zijn er niet stukken strand waar je wel vreugdevuren mag aansteken?
Flauw.quote:
Niet echt een planning. Meer een go with the flow.quote:Op zaterdag 29 september 2018 08:43 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Flauw.
Maar tof, dagje uitwaaien. Gaan jullie daarna door uit eten enzo? Of heb je niet echt een planning?
Een uur of 1300. Ik moet namelijk nog douchen en klaarmaken en zo.quote:Op zaterdag 29 september 2018 08:50 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Hoe veel tijd heb je om te kiezen?
Dat laatste zag ik niet aankomen.quote:Op zaterdag 29 september 2018 08:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een uur of 1300. Ik moet namelijk nog douchen en klaarmaken en zo.
Het weer ziet er wel goed uit. Gaat sowieso een jurk worden.
quote:Op zaterdag 29 september 2018 08:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat laatste zag ik niet aankomen.
Sammz een jurk persoon? No way!quote:Op zaterdag 29 september 2018 08:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat laatste zag ik niet aankomen.
Wie is Sammz?quote:Op zaterdag 29 september 2018 08:56 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Sammz een jurk persoon? No way!
Je bent te laat. Heb al een date.quote:Op zaterdag 29 september 2018 09:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb de eerste was al draaien en de vorige al weer gestreken. Een lieve vriendin die strijken als hobby heeft zou wel welkom zijn, want dat ga ik nooit leuk vinden.
Wrijf het er nog maar eens in.quote:Op zaterdag 29 september 2018 09:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je bent te laat. Heb al een date.
Ik heb voor de meeste taken in huis vaak een geschikte muziekstijl om er bij op te zetten. Beetje vreemd i know maar wie weet werkt dat voor jou ook welquote:Op zaterdag 29 september 2018 09:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb de eerste was al draaien en de vorige al weer gestreken. Een lieve vriendin die strijken als hobby heeft zou wel welkom zijn, want dat ga ik nooit leuk vinden.
Had ze het over lsd?quote:Op zaterdag 29 september 2018 09:19 schreef Samzz het volgende:
Just a spoonful of sugar helps the medicine go down.
Wijze vrouw, die Mary Poppins.
Dat is hier ook het geval. Muziek staat hier sowieso veel aan.quote:Op zaterdag 29 september 2018 09:07 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ik heb voor de meeste taken in huis vaak een geschikte muziekstijl om er bij op te zetten. Beetje vreemd i know maar wie weet werkt dat voor jou ook wel
Het is altijd tijd voor jurkenadvies.quote:Op zaterdag 29 september 2018 09:30 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Moet jij geen dozen sjouwen?
Is ze aan het verhuizen en jij gaat haar niet eens helpen?quote:Op zaterdag 29 september 2018 09:30 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
14quote:
Ga zo wegquote:Op zaterdag 29 september 2018 09:30 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Niet zo raar pratenquote:Op zaterdag 29 september 2018 09:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is ze aan het verhuizen en jij gaat haar niet eens helpen?
quote:Op zaterdag 29 september 2018 10:03 schreef Californium het volgende:
Altijd raar als mensen in Gronings dialect(?) ofzo tegen mij beginnen te praten
“Euhhhh.... what”
Vaak nemen mensen aan dat je lokale dialect wel spreekt. In bepaalde gebieden is dat ook nog eens meer het geval.quote:Op zaterdag 29 september 2018 10:03 schreef Californium het volgende:
Altijd raar als mensen in Gronings dialect(?) ofzo tegen mij beginnen te praten
“Euhhhh.... what”
ik heb vannacht de hele nacht wakker gelegen met de vraag of je die houthakkersblouse ook aantrekt naar je werk op het makelaarskantoorquote:
Jup.quote:Op zaterdag 29 september 2018 10:06 schreef MCH het volgende:
[..]![]()
goed dat ze jou ergens in een lab gaan wegstoppen
Ja ik begrijp Limburgers ook heel vaak niet, zal wel een mentaliteitsverschilletje zijn.quote:Op zaterdag 29 september 2018 10:08 schreef Californium het volgende:
[..]
Jup.
Maar over paar maanden ben ik toch weg hier
Maar zelfs na mijn drie keer “wat”quote:Op zaterdag 29 september 2018 10:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vaak nemen mensen aan dat je lokale dialect wel spreekt. In bepaalde gebieden is dat ook nog eens meer het geval.
Als ik af en toe terug in Limburg ben dan vind ik het vreemd dat de standaard vaak het lokale dialect is als je op een terras zit.
was je in de stad of daarbuiten?quote:Op zaterdag 29 september 2018 10:09 schreef Californium het volgende:
[..]
Maar zelfs na mijn drie keer “wat”
Ging ie iets meer zijn best doen
Wat heeft dat met mentaliteit te maken?quote:Op zaterdag 29 september 2018 10:09 schreef MCH het volgende:
[..]
Ja ik begrijp Limburgers ook heel vaak niet, zal wel een mentaliteitsverschilletje zijn.
Stadquote:
Watquote:Op zaterdag 29 september 2018 10:08 schreef MCH het volgende:
[..]
ik heb vannacht de hele nacht wakker gelegen met de vraag of je die houthakkersblouse ook aantrekt naar je werk op het makelaarskantoor
Had ik vorig jaar ook in Friesland, alsof daar nooit mensen van buiten die provincie komen.quote:Op zaterdag 29 september 2018 10:09 schreef Californium het volgende:
[..]
Maar zelfs na mijn drie keer “wat”
Ging ie iets meer zijn best doen
Que?quote:Op zaterdag 29 september 2018 10:08 schreef MCH het volgende:
[..]
ik heb vannacht de hele nacht wakker gelegen met de vraag of je die houthakkersblouse ook aantrekt naar je werk op het makelaarskantoor
In Groningen is het nait soezen moar broezen, dat kennen jullie niet onder de rivieren.quote:Op zaterdag 29 september 2018 10:10 schreef Californium het volgende:
[..]
Wat heeft dat met mentaliteit te maken?
Bestaat NL volgens jullie alleen uit Groningen /Friesland, randstad en “onder de rivieren” ofzo?quote:Op zaterdag 29 september 2018 10:13 schreef MCH het volgende:
[..]
In Groningen is het nait soezen moar broezen, dat kennen jullie niet onder de rivieren.
Eigenlijk alleen randstad, want de rest telt niet echt meequote:Op zaterdag 29 september 2018 10:15 schreef Californium het volgende:
[..]
Bestaat NL volgens jullie alleen uit Groningen /Friesland, randstad en “onder de rivieren” ofzo?
Dus als je iemand niet verstaat is dat een mentaliteitsdingetje? Ok danquote:Op zaterdag 29 september 2018 10:13 schreef MCH het volgende:
[..]
In Groningen is het nait soezen moar broezen, dat kennen jullie niet onder de rivieren.
Fair enoughquote:Op zaterdag 29 september 2018 10:16 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Eigenlijk alleen randstad, want de rest telt niet echt mee
Logisch toch?quote:Op zaterdag 29 september 2018 10:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dus als je iemand niet verstaat is dat een mentaliteitsdingetje? Ok dan
RIP Gelderland.quote:Op zaterdag 29 september 2018 10:15 schreef Californium het volgende:
[..]
Bestaat NL volgens jullie alleen uit Groningen /Friesland, randstad en “onder de rivieren” ofzo?
drenthe en overijssel zijn fake newsquote:
Zeeland is gewoon België.quote:Op zaterdag 29 september 2018 10:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
drenthe en overijssel zijn fake news
We verafschuwen de Fransen er omquote:Op zaterdag 29 september 2018 10:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dus als je iemand niet verstaat is dat een mentaliteitsdingetje? Ok dan
limburg ook volgens 50% van fok. en volgens de andere 50% is het duitsland..quote:
Door de helft hakken.quote:Op zaterdag 29 september 2018 10:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
limburg ook volgens 50% van fok. en volgens de andere 50% is het duitsland..
Jullie zijn ook gewoon raar, heb het met collega's en studiegenoten in het echte leven gezienquote:Op zaterdag 29 september 2018 10:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
limburg ook volgens 50% van fok. en volgens de andere 50% is het duitsland..
dan wil ik wel graag bij de duitse helftquote:
Goede keuze.quote:Op zaterdag 29 september 2018 10:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan wil ik wel graag bij de duitse helft
alles is beter dan Walloniëquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |