Ik zat in het AFAS Live, te luisteren naar onder andere Obamaquote:Op vrijdag 28 september 2018 23:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die zit nog bij een klantje van haar ofzo.
Heul niet.quote:Op vrijdag 28 september 2018 23:25 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik zat in het AFAS Live, te luisteren naar onder andere Obama
Veel. Erg Leerzaam. Overigens was het niet alleen Obama die sprak, maar een stuk of 10 CEO's, professoren en enterpreneurs.quote:Op vrijdag 28 september 2018 23:26 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Doe je goed. Nog iets opgepikt over leiderschap?
Had z'n rolstoel een lekke band?quote:Op vrijdag 28 september 2018 23:28 schreef Coco. het volgende:
Als je te veel naar links gaat, ga je vanzelf naar rechts.
~ Koos Alberts
Daar noem je ook even 4 engnekken.quote:Op vrijdag 28 september 2018 23:29 schreef monkyyy het volgende:
En ik heb ook Olcay Gulsen, Alexander Klöpping, Peter van der Vorst, Balkenende gezien.
Balkenende lijkt me ook wel leuk om te zien.quote:Op vrijdag 28 september 2018 23:29 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Veel. Erg Leerzaam. Overigens was het niet alleen Obama die sprak, maar een stuk of 10 CEO's, professoren en enterpreneurs.
En ik heb ook Olcay Gulsen, Alexander Klöpping, Peter van der Vorst, Balkenende gezien.
Klein krom mannetje, SAD!quote:Op vrijdag 28 september 2018 23:31 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Balkenende lijkt me ook wel leuk om te zien.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
quote:Op vrijdag 28 september 2018 23:32 schreef monkyyy het volgende:
[..]Wie is de interviewer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Olcay heeft in het echt nog een gekker hoofd dan op tvquote:Op vrijdag 28 september 2018 23:30 schreef superniger het volgende:
[..]
Daar noem je ook even 4 engnekken.
Ben Tiggelaarquote:
quote:Op vrijdag 28 september 2018 23:32 schreef monkyyy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
quote:Op vrijdag 28 september 2018 23:34 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Z'n vrouw heeft ook zo'n bos.
Dat was geweldig.quote:Op vrijdag 28 september 2018 23:38 schreef superniger het volgende:
Hopelijk laten ze Hiddema/de Vries zien.
Deze zomer echt niet hoor.quote:
Na zijn dood hadden ze nog maar 1 goed seizoen met Eddy Zoey.quote:Op vrijdag 28 september 2018 23:39 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Expeditie Robinson was met Ernst Paul vroeger echt een genot.
Snap niet dat al die kut-BN'ers erin moeten.quote:Op vrijdag 28 september 2018 23:40 schreef superniger het volgende:
[..]
Na zijn dood hadden ze nog maar 1 goed seizoen met Eddy Zoey.
quote:Op vrijdag 28 september 2018 23:39 schreef superniger het volgende:
Toine van Peperstraten als eerst eruit.
Die kop van Gijpquote:
VARA Genotquote:Op vrijdag 28 september 2018 23:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Sinds dit seizoen doen ze DWDD na door andere tv-programma's te recenseren.
Nu vraag ik me al twee minuten af hoe je van 'House Vision' 'Auschwitz' kunt maken.quote:
Vergeleken met die Rotterdammer van gisteren een heel bescheiden jongen.quote:Op vrijdag 28 september 2018 23:51 schreef RensAjacied het volgende:
Een prima jongen maar hij vindt zichzelf ook wel heel goed
Waarvan akte, monkyyy.quote:Op vrijdag 28 september 2018 23:51 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Nu is een goed moment om de vaatwasser in te ruimen.
BLACKHEADquote:
beflikkering.gifquote:Op zaterdag 29 september 2018 00:01 schreef Coco. het volgende:
Je wordt gewoon besodeflikkerd waar je bij staat.
precies weet ik niet maar min 20km/u moet wel lukkenquote:Op maandag 1 oktober 2018 23:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hoe hard kun je met zo'n ding scheuren?
Dit is niet extreem hard, zo snel rijdt een bakfiets ook.quote:Op maandag 1 oktober 2018 23:06 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
precies weet ik niet maar min 20km/u moet wel lukken toch
ik heb vaak al spijt als ik naar dit programma kijkquote:Op maandag 1 oktober 2018 23:18 schreef Ronaldsen het volgende:
Jan Slagter heeft spijt van zijn deelname
stop jij maar met neukenquote:Op maandag 1 oktober 2018 23:19 schreef Klepper272 het volgende:
Man, doe niet zo moeilijk.
Stop gewoon!
Dat dacht ik ook al haha.quote:
Ja, zij gaat ook stoppen.quote:Op maandag 1 oktober 2018 23:23 schreef monkyyy het volgende:
Ik ben er, heeft Slagter het over zijn buitenvrouw Lillian?
Ophoesten, hahahaquote:Op maandag 1 oktober 2018 23:23 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Wie gaat straks al die gemiste accijnzen ophoesten?
Michiel de Ruyterquote:Op maandag 1 oktober 2018 23:26 schreef monkyyy het volgende:
Frank Lammers zal voor mij altijd die domme, mollige Jumbo huisvader blijven
Jumbo huisvader de zeevaarder.quote:
Ik doe met je mee. Vorige week begonnen. Vanavond 3 weggepaft. Hoezo kanker komt je niet aanwaaien?quote:Op maandag 1 oktober 2018 23:32 schreef Harwich het volgende:
ik steek nu mijn 5e sigaret van mijn leven en van vandaag op
Ik heb een dag in coma gelegen,prima lesquote:Op maandag 1 oktober 2018 23:39 schreef monkyyy het volgende:
Ik ben een keer in de sloot gevallen na teveel drank, toen heb ik het wel afgeleerd
Aan een touwquote:Op maandag 1 oktober 2018 23:46 schreef KingRoland het volgende:
dat is toch de vrouw van Antonie Kamerling? waar hangt hij trouwens de laatste tijd uit?
boxquote:Op maandag 1 oktober 2018 23:46 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Ik moet de eerste nog tegenkomen die haar niet irritant vindt.
Die is definitief gestopt met roken, drinken en ongezond leven.quote:Op maandag 1 oktober 2018 23:46 schreef KingRoland het volgende:
dat is toch de vrouw van Antonie Kamerling? waar hangt hij trouwens de laatste tijd uit?
Domme vraag.quote:
we verwachten ook niets anders van je.quote:
Hoeveel handgranaten zie jij nou iedere dag in Amsterdam liggen?quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 23:06 schreef Oscar. het volgende:
https://www.at5.nl/artike(...)-heineken-ontvoerder
daar loop ik elke dag
komt toch wel dicht bij zo
quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 23:08 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Hoeveel handgranaten zie jij nou iedere dag in Amsterdam liggen?
A: 4-10
B: 11-20
C: 21- oneindig
Jij bent salty omdat je geen grond bezit.quote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 23:11 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Jij bent salty omdat je geen grond bezit.
mag jij best doen in 4 jaar tijdquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 23:16 schreef monkyyy het volgende:
Ik zal mijn tarieven eens met 20% verhogen.
Heb jij ook een kort pittig kapsel?quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 23:14 schreef monkyyy het volgende:
Dit kapsel had de jongeman die verduisteringsgordijnen installeerde in mijn woning vorige week ook.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 23:20 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Heb jij ook een kort pittig kapsel?
Maar nee, niet kort en pittig.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 23:20 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Heb jij ook een kort pittig kapsel?
zo'n blote reet?quote:
en dickiequote:Op dinsdag 2 oktober 2018 23:38 schreef Van_Poppel het volgende:
Valt nogal tegen vandaag...kijk uit naar de show van donderdag met Johan Derksen.
nou, die gaat echt niet met Johannes aan tafel zittenquote:
Hij gaat zijn verhaal vertellen ofzo...benieuwd of die opbrengsten ook naar het KWF gaan.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 23:55 schreef monkyyy het volgende:
Het is me trouwens niet helemaal duidelijk, hij gaat theater voorstellingen doen ofzo, maar wat dan precies?
matigquote:Op woensdag 3 oktober 2018 17:16 schreef dvdfreak het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Om van te kotsen.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 23:11 schreef marcodej het volgende:
Amerika en GB zijn de maat der dingen.
Nee.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 23:20 schreef PzKpfw het volgende:
Je bent altijd beter af zonder de bemoeizuchtige EU.
Wij hebben geen klanten in UK...so we don't carequote:Op woensdag 3 oktober 2018 23:18 schreef monkyyy het volgende:
Is jullie bedrijf/werkgever al Brexit proof?
Ja.quote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2018 23:22 schreef PzKpfw het volgende:
En hoe 'hoort' zo iemand er uit te zien dan meneer?
Jawel, Fok! is ook darkweb.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 23:25 schreef monkyyy het volgende:
Ik ben nog nooit op het dark web geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |