Ik heb ook niks tegen hemquote:Op zaterdag 29 september 2018 12:14 schreef Mani89 het volgende:
Ben ik echt de eendige die niks tegen Ruben van Gucht heeft?
quote:
Of hij wil af van zijn ideale schoonzoon imago.quote:Op zaterdag 29 september 2018 12:22 schreef marcodej het volgende:
Vloeken als commentator, De Gucht is een idioot.
Je bent echt een dramaqueen.quote:Op zaterdag 29 september 2018 12:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ruben van Gucht is weer continu in platitudes aan het praten. Een aaneenschakeling van afgezaagde clichés en gezegdes.
Niet iemand uit Baskenland of Donker Afrika die op z'n 12e al liet zien talent te hebben in de Ronde van de Stumpers.quote:Op zaterdag 29 september 2018 10:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tja, als je na één keer vragen geen antwoord kunt krijgen zal dat na twee keer vast niet veranderen.
HELEMAAL NIETquote:
Wereldwijf.quote:Op zaterdag 29 september 2018 12:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zo'n grefo die het achter de ellebogen heeft.
Ik mis optie 4: "Waar gáát dit over."quote:Op zaterdag 29 september 2018 12:42 schreef wimderon het volgende:
Poll: In welk #Team zit jij?
• #TeamAnna
• #TeamAnnemiek
• #TeamThorwald
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Waarom mis je die?quote:Op zaterdag 29 september 2018 12:44 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik mis optie 4: "Waar gáát dit over."
Alsof Meneer Thorwald dit kan sturen. Alsof ze niet al te graag van elkaar willen winnen. Alsof het voor de vlaggetjeswindvanen wat uitmaakt.quote:
Dit heeft niet zoveel met vlaggetjes te maken, aangezien het in principe de enige twee zijn die deze koers kunnen winnen. Nou ja, tenzij Thorwald broddelwerk aflevert.quote:Op zaterdag 29 september 2018 12:49 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Alsof Meneer Thorwald dit kan sturen. Alsof ze niet al te graag van elkaar willen winnen. Alsof het voor de vlaggetjeswindvanen wat uitmaakt.
Alsof. Alsof. Alsof.
KIES ER GEWOON EENquote:Op zaterdag 29 september 2018 12:49 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Alsof Meneer Thorwald dit kan sturen. Alsof ze niet al te graag van elkaar willen winnen. Alsof het voor de vlaggetjeswindvanen wat uitmaakt.
Alsof. Alsof. Alsof.
Fakkels in aanslag?quote:Op zaterdag 29 september 2018 13:03 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Alvast warmlopen voor De Derby.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |