32 graden, maar calima dus erg benauwdquote:Op vrijdag 28 september 2018 17:22 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hoe is het weer daar in Tenerife ?
echt zo irritant is datquote:Op vrijdag 28 september 2018 17:24 schreef devzero het volgende:
Je kijkt 1x bij de linked in pagina van een oude studiegenoot en de volgende dag heb je een linked-in invite van hemStiekem gluren is er niet bij
Wat me ook opvalt is dat ik sinds ik in dit spel post, het aantal linked in views bij mij is verdubbeldquote:
Je bent populairquote:Op vrijdag 28 september 2018 17:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat me ook opvalt is dat ik sinds ik in dit spel post, het aantal linked in views bij mij is verdubbeld
kan je uitzettenquote:Op vrijdag 28 september 2018 17:24 schreef devzero het volgende:
Je kijkt 1x bij de linked in pagina van een oude studiegenoot en de volgende dag heb je een linked-in invite van hemStiekem gluren is er niet bij
Ik heb nog ruim anderhalf uur. Zit even wat te eten in een tentjequote:Op vrijdag 28 september 2018 17:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
jij hoorde dat we je gingen verslaan vandaag en opeens ben je terug
jajaquote:Op vrijdag 28 september 2018 17:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb nog ruim anderhalf uur. Zit even wat te eten in een tentje
Maar opzich kan ik wel 1100 gebruiken want dan kom ik weer op een mooi rond getal uitquote:
quote:Op vrijdag 28 september 2018 17:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maar opzich kan ik wel 1100 gebruiken want dan kom ik weer op een mooi rond getal uit
broodje frikandel speciaal en broodje kroketquote:Op vrijdag 28 september 2018 17:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
alleen patat? Of er nog wat bij?
#viesdikquote:Op vrijdag 28 september 2018 17:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
broodje frikandel speciaal en broodje kroket
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |