Ik was loodgieterquote:Op vrijdag 28 september 2018 12:28 schreef Already_in_use het volgende:
Ben nog steeds met de loodgieter aan het appen.
Ik kan hem wel vullenquote:Op vrijdag 28 september 2018 12:32 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Kun jij mijn leidingen ontstoppen?
Is het zo'n hete boi dat je hem niet met rust kan laten?quote:Op vrijdag 28 september 2018 12:28 schreef Already_in_use het volgende:
Ben nog steeds met de loodgieter aan het appen.
En mij laat ze links liggen 9 vd 10 keerquote:Op vrijdag 28 september 2018 12:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Is het zo'n hete boi dat je hem niet met rust kan laten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 september 2018 10:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nog niet.![]()
Moet nog aan m'n B&B-felicitatiedicht beginnen.
quote:Op vrijdag 28 september 2018 12:42 schreef devzero het volgende:
[..]het is nog een beetje vroeg daarvoor, maar heb nu al van spanning in mijn broek geplast
Hij gaf me zelf zijn nummer.quote:Op vrijdag 28 september 2018 12:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Is het zo'n hete boi dat je hem niet met rust kan laten?
Dat hoeft niet hoor. Bolke&Bolke zijn heel aardig.quote:Op vrijdag 28 september 2018 12:42 schreef devzero het volgende:
[..]het is nog een beetje vroeg daarvoor, maar heb nu al van spanning in mijn broek geplast
Hij wil gewoon een beetje AiU on the side!quote:Op vrijdag 28 september 2018 12:46 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Hij gaf me zelf zijn nummer.
Maar heeft ook weer een vriendin. Jonge jonge zeg.
jezusquote:Op vrijdag 28 september 2018 12:32 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Kun jij mijn leidingen ontstoppen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |