Ik mag 139 niet.quote:Op vrijdag 28 september 2018 10:10 schreef vosss het volgende:
Waarom is topic 139 op slot en meteen door naar 140????
Ok duidelijkquote:
Hij moet wel zijn beroemde smile behoudenquote:Op vrijdag 28 september 2018 10:14 schreef StephanL het volgende:
Sinds wanneer hebben ze een bitje daar? Ricciardo deed een bitje in.
Hij zal wel één van de weinigen zijn dan denk ik. Ze hebben een helm op, dat zou al genoeg moeten zijn.quote:Op vrijdag 28 september 2018 10:19 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Hij moet wel zijn beroemde smile behouden
Is het moment van de baan opkomen op vrijdag inderdaad bepalend voor je startpositie dan?quote:De startvolgorde is ook al bekend: de volgorde waarop de coureurs op de baan komen met de nieuwe onderdelen is namelijk bepalend voor de startvolgorde. Lando Norris, zittend in de wagen van Alonso, stond als eerste klaar voor de eerste vrije training en hij werd gevolgd door Ricciardo en Verstappen. Daardoor is nu al vrij zeker dat Alonso als zestiende start, Ricciardo als zeventiende, Verstappen achttiende en de Toro Rosso's op de laatste startrij. De eerste kwalificatie, Q1, zal morgen dus enkel om de vijftiende plek draaien.
Mochten er nog meer gridstraffen komen dit weekend, dan schuiven de vijf bovengenoemde coureurs nog een pek op.
Huh? Gaat toch aan de hand van punten die ze per vervangen onderdeel krijgen?quote:Op vrijdag 28 september 2018 11:55 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Is het moment van de baan opkomen op vrijdag inderdaad bepalend voor je startpositie dan?
misschien wat veel trillingen daarquote:Op vrijdag 28 september 2018 10:20 schreef StephanL het volgende:
[..]
Hij zal wel één van de weinigen zijn dan denk ik. Ze hebben een helm op, dat zou al genoeg moeten zijn.
Winkelman zet ik altijd op mute. Die heeft sowieso weinig nuttigs te vertellen. Helft van de tijd weet hij niet eens wie er in de auto's zitten.quote:Op vrijdag 28 september 2018 12:17 schreef StephanL het volgende:
Vanochtend zei Rick Winkelman dat het in volgorde ging van aanmelding bij de FIA. Schijnbaar weten ze het zelf ook niet meer.
Geen idee,zou kunnen. Veel curbs meepakken misschienquote:Op vrijdag 28 september 2018 12:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
misschien wat veel trillingen daar
LOL Kan zijn idd dat hij verkeerd zat met die regel.quote:Op vrijdag 28 september 2018 12:31 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Winkelman zet ik altijd op mute. Die heeft sowieso weinig nuttigs te vertellen. Helft van de tijd weet hij niet eens wie er in de auto's zitten.
Totdat het boven een bepaald aantal gridplaatsen komt (>15 geloof ik), dan telt het moment waarop de nieuwe onderdelen zijn aangemeld / in gebruik genomen en moet je automatisch achteraan starten.quote:Op vrijdag 28 september 2018 12:06 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Huh? Gaat toch aan de hand van punten die ze per vervangen onderdeel krijgen?
https://www.autosport.com(...)alty-system-for-2018quote:From now on, any driver that earns a penalty over 15 grid places, which is the equivalent of taking three extra new elements for the first time, will simply have to start from the back of the grid.
Rather than the positions of multiple penalised drivers being decided by how many grid places their penalties were ostensibly for, they will be lined up in the order of when they made the component changes.
A statement issued by the FIA said: "The change to the power unit penalty system was also approved, whereby if a driver incurs a penalty exceeding 15 grid places he will be required to start the race from the back of the starting grid.
"If more than one driver receives such a penalty they will be arranged at the back of the grid in the order in which the offences were committed."
Ja ik las het net. Gaat nergens over als je het mij vraagt, gooi dan een muntje op of zo.quote:Op vrijdag 28 september 2018 13:11 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Totdat het boven een bepaald aantal gridplaatsen komt (>15 geloof ik), dan telt het moment waarop de nieuwe onderdelen zijn aangemeld / in gebruik genomen en moet je automatisch achteraan starten.
Dat is dit jaar veranderd ten opzichte van de vorige jaren.
Inderdaad. Opvallend maar zal wel een goede reden achterzitten.quote:Op vrijdag 28 september 2018 13:12 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Ja ik las het net. Gaat nergens over als je het mij vraagt, gooi dan een muntje op of zo.
Oh, dit is een circuit.quote:Op vrijdag 28 september 2018 14:24 schreef franske19 het volgende:
Wat is dit ook een vreselijk saai circuit.
Dus stel iemand gaat door tot Q3 en een ander vind het na Q1 wel welletjes, dat maakt dus geen zak uit?quote:Op vrijdag 28 september 2018 13:11 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Totdat het boven een bepaald aantal gridplaatsen komt (>15 geloof ik), dan telt het moment waarop de nieuwe onderdelen zijn aangemeld / in gebruik genomen en moet je automatisch achteraan starten.
Dat is dit jaar veranderd ten opzichte van de vorige jaren.
Edit: Met bron
[..]
https://www.autosport.com(...)alty-system-for-2018
Nee, aangezien het aantal gridplaatsen straf meer is dan er rijders op de grid staan. Voorheen telde dan ook de volgorde waarin men achteraan gezet werd. Dat is nu niet anders.quote:Op vrijdag 28 september 2018 14:44 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Dus stel iemand gaat door tot Q3 en een ander vind het na Q1 wel welletjes, dat maakt dus geen zak uit?
quote:Op vrijdag 28 september 2018 15:04 schreef opgebaarde het volgende:
Ik hoop dat Max volgende jaar de gele balk bij de camera houdt
waarom?quote:Op vrijdag 28 september 2018 15:04 schreef opgebaarde het volgende:
Ik hoop dat Max volgende jaar de gele balk bij de camera houdt
Omdat we al drie jaar tegen die lelijke gele balk kijken en continu die balk zoekenquote:
zal niet gebeuren denk ikquote:Op vrijdag 28 september 2018 15:15 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Omdat we al drie jaar tegen die lelijke gele balk kijken en continu die balk zoeken
Dus als volgend jaar die gele balk bij Verstappen blijft, dan hoeven wij ons als enthousiaste en kritische kijker niet aan te passen én zijn we niet in de war als we (delen) van een oude race terugkijken.
sjiekhendig
Bij TR had hij een zwarte.quote:Op vrijdag 28 september 2018 15:15 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Omdat we al drie jaar tegen die lelijke gele balk kijken en continu die balk zoeken
Dus als volgend jaar die gele balk bij Verstappen blijft, dan hoeven wij ons als enthousiaste en kritische kijker niet aan te passen én zijn we niet in de war als we (delen) van een oude race terugkijken.
sjiekhendig
ben er ook bang voor, maar aan de andere kant is er officieel geen nummer 1 en 2 in het team, dan kan Max net zo goed houden wat die nu heeftquote:
Gaat op basis van ranking toch, dus ik neem aan dat hij dat ook gewoon wilquote:Op vrijdag 28 september 2018 15:18 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
ben er ook bang voor, maar aan de andere kant is er officieel geen nummer 1 en 2 in het team, dan kan Max net zo goed houden wat die nu heeft
quote:Op vrijdag 28 september 2018 15:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gaat op basis van ranking toch, dus ik neem aan dat hij dat ook gewoon wil
Buiten dat wel duidelijk is dat de wedstrijd weer slaapverwekkend gaat worden, waar Hamilton weer de beste coureur ooit blijkt omdat hij met veruit de snelste auto ook weet te winnen, niets.quote:Op vrijdag 28 september 2018 19:35 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben in slaap gevallen tijdens VT2, wat gemist?
Beetje voorbarig. Eerst maar eens zien of hij pole kan pakken en dan kan er nog weer van alles gebeuren in de race, al verwacht ik dat het hoofdzakelijk nog aardig is zondag omdat de Red Bulls achteraan starten.quote:Op vrijdag 28 september 2018 19:42 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Buiten dat wel duidelijk is dat de wedstrijd weer slaapverwekkend gaat worden, waar Hamilton weer de beste coureur ooit blijkt omdat hij met veruit de snelste auto ook weet te winnen, niets.
We zullen zien.quote:Op vrijdag 28 september 2018 19:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Beetje voorbarig. Eerst maar eens zien of hij pole kan pakken en dan kan er nog weer van alles gebeuren in de race, al verwacht ik dat het hoofdzakelijk nog aardig is zondag omdat de Red Bulls achteraan starten.
twitter:svandoorne twitterde op vrijdag 28-09-2018 om 20:35:46She wasn’t very excited 😏 #Matryoshka https://t.co/HPdibOIdUC reageer retweet
"Wet dream ? What is that wet dream ?"quote:Op vrijdag 28 september 2018 23:06 schreef DKUp het volgende:
Ziggy Genot:
True or False met Sirotkin
“Joe ken ownly wens!”
Olav kan zichzelf onmogelijk belangrijker maken dan ie is.quote:Op vrijdag 28 september 2018 23:21 schreef potjecreme het volgende:
Olav maakt zichzelf weer belangrijker dan dat hij is...
Dat weet jij dat weet ik...quote:Op vrijdag 28 september 2018 23:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Olav kan zichzelf onmogelijk belangrijker maken dan ie is.
Heerlijk commentaar, vooral als hij het aantal rondes te gaan voor de tiende keer verkeerd zegt en verontschuldigtquote:
Wordt lachen als Max een 'China'tje' pullt.quote:Op vrijdag 28 september 2018 19:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Beetje voorbarig. Eerst maar eens zien of hij pole kan pakken en dan kan er nog weer van alles gebeuren in de race, al verwacht ik dat het hoofdzakelijk nog aardig is zondag omdat de Red Bulls achteraan starten.
Dat is helemaal niet raar. Kwestie van afstelling, is toch al langer bekend dat RBR topsnelheid offert voor snelheid in de meer technische delen van de baan?quote:Op zaterdag 29 september 2018 04:55 schreef StephanL het volgende:
[ afbeelding ]
Van de FP2. Geen Ferrari's, geen Red Bulls in het lijstje maar wel twee Renaults en nog belangrijker een Torro Rosso.
Raar dat die twee Renaults er in staan maar geen Red Bulls.
ik heb niet eens de moeite genomen om de wekker te zetten voor de VT'squote:Op vrijdag 28 september 2018 19:35 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben in slaap gevallen tijdens VT2, wat gemist?
Heel Ferrari is het op zijn Italiaans kwijt aan het raken. Zonde, want ze hadden/hebben de beste autoquote:Op zaterdag 29 september 2018 00:47 schreef Fer het volgende:
Wat is er eigenlijk met Raikkonen, sinds Monza lijkt er een blokje onder zijn gas te zitten.
quote:
Dit dus...quote:
Mee eens, maar ik ben bang dat dat over 10 of 20 jaar veranderd is in Kamphues, Doornbos en Coronel.quote:Op zaterdag 29 september 2018 09:53 schreef GM78 het volgende:
[..]
Dit dus...
Jack ja, maar Olav![]()
Hij is zeker niet perfect. Maar zeg je in Nederland F1, dan zeg je ook Olav...
Legendarische uitspraken, geen blad voor de mond nemen.
Wat moeten wij toch zonder Olavje
Olav doet dat commentaar al honderd jaar vol met passiequote:Op zaterdag 29 september 2018 09:53 schreef GM78 het volgende:
[..]
Dit dus...
Jack ja, maar Olav![]()
Hij is zeker niet perfect. Maar zeg je in Nederland F1, dan zeg je ook Olav...
Legendarische uitspraken, geen blad voor de mond nemen.
Wat moeten wij toch zonder Olavje
Met Giedo toch?quote:Op zaterdag 29 september 2018 10:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Olav doet dat commentaar al honderd jaar vol met passie. Al moet ik zeggen dat die paar keer dat ze dit seizoen een duo presentatie hebben gedaan met Doornbos erbij ook niet verkeerd was. Dan heb je het enthousiasme van Olav (die nog wel eens iets mist) met de droge analyse van Doornbos.
Oh dat kan ook jaquote:
er moet iemand achteraan staan.quote:Op zaterdag 29 september 2018 09:57 schreef Sunri5e het volgende:
Als je zo’n Stroll en Sirotkin voor de camera ziet dan begrijp ik wel dat zo helemaal achteraan staan.... Triest om te zien eigenlijk.
Nou, slechter dan een P15 gaan beide heren straks niet scoren.quote:Op zaterdag 29 september 2018 09:57 schreef Sunri5e het volgende:
Als je zo’n Stroll en Sirotkin voor de camera ziet dan begrijp ik wel dat zo helemaal achteraan staan.... Triest om te zien eigenlijk.
Net als voor Monza bedoel je?quote:Op zaterdag 29 september 2018 00:47 schreef Fer het volgende:
Wat is er eigenlijk met Raikkonen, sinds Monza lijkt er een blokje onder zijn gas te zitten.
3/10, structureel.quote:Op zaterdag 29 september 2018 11:13 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Net als voor Monza bedoel je?
Wat was die 40pk upgrade in Canada toch fantastisch.quote:Op zaterdag 29 september 2018 11:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
STR is weer terug naar de vorige spec Honda zei men op Sky
Jip, zei Rick ook.quote:Op zaterdag 29 september 2018 11:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
STR is weer terug naar de vorige spec Honda zei men op Sky
lekker sandbaggenquote:Op zaterdag 29 september 2018 11:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
STR is weer terug naar de vorige spec Honda zei men op Sky. Vannacht geplaatst.
Wilten ze dat ja?quote:Op zaterdag 29 september 2018 11:26 schreef StephanL het volgende:
[..]
Honda wilt de motor optialiseren voor Suzuka.
Pakken ze nu wel de gridstraffen dit weekend?quote:Op zaterdag 29 september 2018 11:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
STR is weer terug naar de vorige spec Honda zei men op Sky. Vannacht geplaatst.
Ja want ze hadden al gewisseld.quote:Op zaterdag 29 september 2018 11:33 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Pakken ze nu wel de gridstraffen dit weekend?
2019 wordt weer een tussenjaartje al zal RBR met Honda ook nog wel 3e worden bij de constructeurs, of er races gewonnen gaan worden is wel de vraagquote:
Als die motor sprongen voorwaarts blijft maken zou het op bijvoorbeeld Monaco best kunnenquote:Op zaterdag 29 september 2018 11:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
2019 wordt weer een tussenjaartje al zal RBR met Honda ook nog wel 3e worden bij de constructeurs, of er races gewonnen gaan worden is wel de vraag
Ik krijg steeds meer vertrouwen in een competitief Honda RBR-team volgend jaar.quote:Op zaterdag 29 september 2018 11:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
2019 wordt weer een tussenjaartje al zal RBR met Honda ook nog wel 3e worden bij de constructeurs, of er races gewonnen gaan worden is wel de vraag
op basis van wat dan?quote:Op zaterdag 29 september 2018 11:42 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik krijg steeds meer vertrouwen in een competitief Honda RBR-team volgend jaar.
Het zou me niks verbazen als ze meer punten gaan pakken dan dit jaar en op meer circuits om de hoogste podiumplaatsen gaan strijden.
Honda knalt Renooit voorbij, ze gooien er veel geld tegenaan, ze testen op drie plaatsen om hun motor te verbeteren en laten bij vlagen al zien dat die motor zo slecht niet is.quote:
voorlopig laat Honda met STR nog steeds te weinig zien, ik geloof ook wel dat Honda de betere partner is dan Renault maar denk dat 2019 te vroeg is om mee te doen met Ferrari en Mercedes of zelfs een race te winnen maar ik laat me graag verrassenquote:Op zaterdag 29 september 2018 11:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Honda knalt Renooit voorbij, ze gooien er veel geld tegenaan, ze testen op drie plaatsen om hun motor te verbeteren en laten bij vlagen al zien dat die motor zo slecht niet is.
RB snapt het concept in tegenstelling tot McLaren wel: geef ons een motor en wij bouwen er een goed chassis omheen tegenover wij bouwen een chassis en jullie zorgen maar dat de motor erin past.
Mee te doen lijkt me wel, maar een keer een race winnen zou ik zeker niet uitsluiten. Circuits als Monaco waar topsnelheid er niet echt toe doet, crashes, regen, wat geluk met strategie en ga zo maar door.quote:Op zaterdag 29 september 2018 12:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
voorlopig laat Honda met STR nog steeds te weinig zien, ik geloof ook wel dat Honda de betere partner is dan Renault maar denk dat 2019 te vroeg is om mee te doen met Ferrari en Mercedes of zelfs een race te winnen maar ik laat me graag verrassen
Op basis van het feit dat Honda nu al meer power lijkt te hebben dan Renault en ze er bovendien veel meer geld tegenaan knallen.quote:
ik hoop met je mee hoorquote:Op zaterdag 29 september 2018 12:07 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Op basis van het feit dat Honda nu al meer power lijkt te hebben dan Renault en ze er bovendien veel meer geld tegenaan knallen.
En wishfull thinking uiteraard. Vlak dat niet uit.
Toch mooi dat hij zo geduldig is en koestert wat hij heeft bij RBR. En niet vol inzet op zo snel mogelijk bij Mercedes rijden.quote:Op zaterdag 29 september 2018 12:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
Max wil 4x wereldkampioen worden voor zijn 30e. Verwacht over 2 jaar voor kampioenschap te kunnen strijden met RBR.
Bron: stukje interview met Rachel op Sky.
Dit.quote:Op zaterdag 29 september 2018 12:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
voorlopig laat Honda met STR nog steeds te weinig zien, ik geloof ook wel dat Honda de betere partner is dan Renault maar denk dat 2019 te vroeg is om mee te doen met Ferrari en Mercedes of zelfs een race te winnen maar ik laat me graag verrassen
Sowieso is 'zo snel mogelijk bij Mercedes rijden' nogal kortzichtig. Het kan zo maar zijn dat RBR over een jaar of 2 het dominante team is. De aankomende wijzigingen in het regelement kunnen daarna bovendien ook de boel nog eens flink opschudden.quote:Op zaterdag 29 september 2018 12:10 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Toch mooi dat hij zo geduldig is en koestert wat hij heeft bij RBR. En niet vol inzet op zo snel mogelijk bij Mercedes rijden.
Hoeft niet per se slecht nieuws te zijn. Misschien willen ze de nieuwe motor sparen voor de GP van Japan volgend weekend ivm thuispubliek.quote:Op zaterdag 29 september 2018 12:13 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dit.
Zeker dat ze nu terug gaan naar de vorige spec, is geen goed nieuws.
Zeker zekers. Dat hoop ik, maar ben zo bang dat het ijdele hoop isquote:Op zaterdag 29 september 2018 12:29 schreef zoem het volgende:
[..]
Hoeft niet per se slecht nieuws te zijn. Misschien willen ze de nieuwe motor sparen voor de GP van Japan volgend weekend ivm thuispubliek.
Ik heb al gepost waarom ze terug zijn gegaan. Officiële reactie Honda in dit artikel: https://www.gpblog.com/nl(...)naar-spec-motor.htmlquote:Op zaterdag 29 september 2018 12:29 schreef zoem het volgende:
[..]
Hoeft niet per se slecht nieuws te zijn. Misschien willen ze de nieuwe motor sparen voor de GP van Japan volgend weekend ivm thuispubliek.
Ook dan is het slecht nieuws. Ding werkt dus weer eens niet. Zoals gewoonlijk bij Hondaquote:Op zaterdag 29 september 2018 12:29 schreef zoem het volgende:
[..]
Hoeft niet per se slecht nieuws te zijn. Misschien willen ze de nieuwe motor sparen voor de GP van Japan volgend weekend ivm thuispubliek.
Zou mooier zijn als het voor Ferrari zou gaan rijden.quote:Op zaterdag 29 september 2018 12:10 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Toch mooi dat hij zo geduldig is en koestert wat hij heeft bij RBR. En niet vol inzet op zo snel mogelijk bij Mercedes rijden.
In mijn optiek de mooiste combi, Max bij Ferrari.quote:Op zaterdag 29 september 2018 13:21 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Zou mooier zijn als het voor Ferrari zou gaan rijden.
Van iemand die dit werk al 25 jaar doet verwacht ik wat meer inzicht en kunde. Hij snapt er weinig van en maakt teveel fouten.quote:
Renaultrijder gespot.quote:Op zaterdag 29 september 2018 13:18 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ook dan is het slecht nieuws. Ding werkt dus weer eens niet. Zoals gewoonlijk bij Honda.
Stond zulke info maar in de OPquote:Op zaterdag 29 september 2018 13:33 schreef vosss het volgende:
Wtf waarom is het nog niet begonnen?? 13:10 toch???
Ik zag het net staan. Ik zou gezworen hebben dat de Q om 13:10 zou zijn?!quote:
Q om 10 over ietsquote:Op zaterdag 29 september 2018 13:36 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik zag het net staan. Ik zou gezworen hebben dat de Q om 13:10 zou zijn?!
De race jaquote:Op zaterdag 29 september 2018 13:36 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik zag het net staan. Ik zou gezworen hebben dat de Q om 13:10 zou zijn?!
Koekkoekquote:Op zaterdag 29 september 2018 13:36 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik zag het net staan. Ik zou gezworen hebben dat de Q om 13:10 zou zijn?!
Nieuwe versnellingsbakken heb ik ook gehoord. Maar die bouwen ze echt niet zo last minute in idd.quote:Op zaterdag 29 september 2018 13:54 schreef Peterselieman het volgende:
nieuwe versnellingsbakken hoorde ik, al was dat gisteravond.
Wat veranderen ze nu weer
FP1 ging RIC eerder naar buiten. Die staat dus voor Max op de grid morgen.quote:Op zaterdag 29 september 2018 14:12 schreef tralalala het volgende:
Daniel weer balen dat hij juist dit keer achter Max mag rijden.
Als ze die qua racepace morgen ook kunnen dan kan er nog best wat meer inzitten dan P5/6 met een beetje mazzel.quote:Op zaterdag 29 september 2018 14:15 schreef Peterselieman het volgende:
sector 3 is die Bull bloedsnel
Vandaar dattie maar 2/100 sneller is dan z'n teammaat.quote:Op zaterdag 29 september 2018 14:26 schreef Peterselieman het volgende:
Vettel op Ultra's naar buiten ipv Hypers
Hele top vier op ultras.quote:Op zaterdag 29 september 2018 14:26 schreef Peterselieman het volgende:
Vettel op Ultra's naar buiten ipv Hypers
Die reed ook op Ultra’s toch?quote:Op zaterdag 29 september 2018 14:32 schreef fathank het volgende:
[..]
Vandaar dattie maar 2/100 sneller is dan z'n teammaat.
en dan wil men volgend jaar nog een Q4 erbij doenquote:Op zaterdag 29 september 2018 14:37 schreef Tinos85 het volgende:
Alle uitvallers in Q2 zijn er doordat er geen tijd gereden wordt
Ja dit.quote:Op zaterdag 29 september 2018 14:39 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Toont maar weer eens aan dat die gridstraffen voor het vervangen van onderdelen een grote grap is. Doe dan punten in mindering voor de constructeur.
Dat is helemaal een grap jaquote:Op zaterdag 29 september 2018 14:39 schreef vosss het volgende:
[..]
en dan wil men volgend jaar nog een Q4 erbij doen
Ah ja natuurlijkquote:Op zaterdag 29 september 2018 14:38 schreef Fir3fly het volgende:
Renault is slim. Het is beter P11 te starten op ultrasoft dan P10 op hypersoft.
nouja of ze dom zijn weet ik niet. Dat ze niet altijd werken zoals bedoeld is in elk geval wel duidelijk. Flopshow.quote:Op zaterdag 29 september 2018 14:40 schreef Fir3fly het volgende:
Deze kwalificatie toont heerlijk aan hoe ongelooflijk dom de huidige regels in F1 zijn!
3 tienden scheelt het denk ik ongeveer.quote:Op zaterdag 29 september 2018 14:38 schreef Fir3fly het volgende:
Maar mensen zijn te dom om dat te snappen hier.
Ze kunnen gewoon een ronde neerzetten op ultras. Wie weet pak je nog wat plekken. Nu geef je het gewoon cadeau.quote:Op zaterdag 29 september 2018 14:38 schreef Fir3fly het volgende:
Renault is slim. Het is beter P11 te starten op ultrasoft dan P10 op hypersoft.
Nee, dat zegt dat niet. Het is alsnog beter om als 11e te starten op ultrasoft (of de nog hardere) dan 8e up hypersoft. Zie Alonso in Singapore.quote:Op zaterdag 29 september 2018 14:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dat het om de bandenkeuze gaat snapt iedereen .Maar dat wil dus zeggen dat ze er absoluut geen vertrouwen in hebben dat ze in se top 10 kunnen kwalificeren.
Eh, nee. Beter om gewoon banden en motor te sparen voor de race.quote:Op zaterdag 29 september 2018 14:44 schreef franske19 het volgende:
[..]
Ze kunnen gewoon een ronde neerzetten op ultras. Wie weet pak je nog wat plekken.
quote:Op zaterdag 29 september 2018 14:39 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Toont maar weer eens aan dat die gridstraffen voor het vervangen van onderdelen een grote grap is. Doe dan punten in mindering voor de constructeur.
Volgens mij wel ja.quote:Op zaterdag 29 september 2018 14:47 schreef maan_man het volgende:
Even theoretisch. Als nog iemand q2 niet had gereden, dan was de beste van de niet rijder uit de q1 naar de q3 gegaan. Of niet?
omdat ie in de Q toch al verslagen is door max en die battle niet meer kan winnen. En hij gaat weg daar. En hij start toch voor Max.quote:
Dan was max zonder in q2 te rijden in q3 terecht gekomen denk ikquote:Op zaterdag 29 september 2018 14:47 schreef maan_man het volgende:
Even theoretisch. Als nog iemand q2 niet had gereden, dan was de beste van de niet rijders uit de q1 naar de q3 gegaan. Of niet?
Er zijn nog steeds mensen die roepen dat Ferrari de beste auto heeftquote:
Zo zijn er ook nog steeds mensen die Vettel de beste coureur noemenquote:Op zaterdag 29 september 2018 14:53 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Er zijn nog steeds mensen die roepen dat Ferrari de beste auto heeft.
Ik geloof wel dat toen Mercedes de nieuwe spec introduceerde (in Oostenrijk?) de Ferrari de bovenhand had.quote:Op zaterdag 29 september 2018 14:53 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Er zijn nog steeds mensen die roepen dat Ferrari de beste auto heeft.
Achter de schermen op de vingers getikt vanwege steggelen met de mgu sindsdien zijn ze nergens meer.quote:Op zaterdag 29 september 2018 14:53 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Er zijn nog steeds mensen die roepen dat Ferrari de beste auto heeft.
Ook daar waren de Mercedessen veel sneller. Ze vielen alleen uit.quote:Op zaterdag 29 september 2018 14:55 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat toen Mercedes de nieuwe spec introduceerde (in Oostenrijk?) de Ferrari de bovenhand had.
Maar volgens Toto is toen de zweep erover gegaan.
Volgens mij was dat juist het probleem en is het vermogen tijdelijk teruggeschroefdquote:Op zaterdag 29 september 2018 14:56 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ook daar waren de Mercedessen veel sneller. Ze vielen alleen uit.
Tja, dit is niet nieuw natuurlijk.quote:Op zaterdag 29 september 2018 14:56 schreef Peterselieman het volgende:
Het gat met P5 van Ocon is met 1,8 seconde veel en veel te groot. Daar moet iets aan gedaan worden. Normaal zitten de Red Bulls er wel tussen, maar dan nog, want je moet geen kampioenschap in een kampioenschap hebben
klopt, maar de voor de langere termijn is het wel beter voor de sportquote:Op zaterdag 29 september 2018 14:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
Tja, dit is niet nieuw natuurlijk.
Probleem is dat de teams met de meeste invloed helemaal niet zo gebaat zijn bij een veld dat in zijn geheel competitief is.
Wat dan? En historisch gezien is het gat juist kleiner dan ooit.quote:Op zaterdag 29 september 2018 14:56 schreef Peterselieman het volgende:
Het gat met P5 van Ocon is met 1,8 seconde veel en veel te groot. Daar moet iets aan gedaan worden.
Ja, jammer.quote:Op zaterdag 29 september 2018 15:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
HAM verloor de wagen bijna door overstuur.
Zou natuurlijk op alle fronten de race leuker maken als hij morgen achteraan moest starten.quote:Op zaterdag 29 september 2018 15:02 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja, jammer.
Dat het bij bijna gebleven is.
En dan gek vinden dat er mensen zijn die hem uitkotsenquote:
Dat was alleen maar Hamiltonpromotie.Bottas is gemiddeld zo'n 0.15 sneller dan Raikkonen, terwijl we geen enkele reden hebben om aan te nemen dat dat aan iets anders dan de auto ligt. Door Vettel leek het wat.quote:Op zaterdag 29 september 2018 14:55 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat toen Mercedes de nieuwe spec introduceerde (in Oostenrijk?) de Ferrari de bovenhand had.
Maar volgens Toto is toen de zweep erover gegaan.
Had voor hem nog weinig zin om het rondje af te maken na die fout.quote:
En welke reden hebben we om aan te nemen dat dat aan Vettel lag dan?quote:Op zaterdag 29 september 2018 15:05 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat was alleen maar Hamiltonpromotie.Bottas is gemiddeld zo'n 0.15 sneller dan Raikkonen, terwijl we geen enkele reden hebben om aan te nemen dat dat aan iets anders dan de auto ligt. Door Vettel leek het wat.
Deze al gepost?twitter:VanGamerenF1 twitterde op zaterdag 29-09-2018 om 13:07:15Mooi radioberichtje van Max aan het begin van de derde vrije training met overslaande stem. Even de radio testen. En zijn engineer laat het niet zomaar passeren... 😂 #F1 https://t.co/XN4iLlACaH reageer retweet
Omdat als het aan de auto lag Raikkonen ook wel sneller dan Bottas zou zijn. En als het aan Hamilton lag en niet aan de Mercedes zou die wel een groter gat slaan met Bottas dan die 0.13.quote:Op zaterdag 29 september 2018 15:08 schreef TAV74 het volgende:
[..]
En welke reden hebben we om aan te nemen dat dat aan Vettel lag dan?
quote:Op zaterdag 29 september 2018 15:11 schreef Breekfast het volgende:
Deze al gepost?twitter:VanGamerenF1 twitterde op zaterdag 29-09-2018 om 13:07:15Mooi radioberichtje van Max aan het begin van de derde vrije training met overslaande stem. Even de radio testen. En zijn engineer laat het niet zomaar passeren... 😂 #F1 https://t.co/XN4iLlACaH reageer retweet
bijna goed. Rondje om en door het olympische parkquote:Op zaterdag 29 september 2018 15:14 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Dit circuit lijkt net een rondje om het plaatselijke industrieterrein.
Als is een spierziekte wil je daar niet mee spotten aub.quote:Op zaterdag 29 september 2018 15:11 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Omdat als het aan de auto lag Raikkonen ook wel sneller dan Bottas zou zijn. En als het aan Hamilton lag en niet aan de Mercedes zou die wel een groter gat slaan met Bottas dan die 0.13.
Op gaan passen met strafpuntenquote:Op zaterdag 29 september 2018 15:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
Max moet naar de stewards, extra straf mogelijk: https://www.gpblog.com/nl(...)en-bij-stewards.html
https://racingnews365.nl/(...)negeren-gele-vlaggen
Ric was eerder op de baan. Volgorde waarmee ze de pit uitreden in FP1 is waarop ze starten afaikquote:Op zaterdag 29 september 2018 16:11 schreef Tinos85 het volgende:
Ik snap m even niet. Waarom Verstappen op 20 en Ricciardo op 17. Beiden toch een nieuwe versnellingsbak?
Klopt. Maar waarom staat Max achter de Toro Rosso’s dan? Die zaten achter hem.quote:Op zaterdag 29 september 2018 16:12 schreef CrashO het volgende:
[..]
Ric was eerder op de baan. Volgorde waarmee ze de pit uitreden in FP1 is waarop ze starten
Beetje jammer idd.quote:Op zaterdag 29 september 2018 15:35 schreef VEM2012 het volgende:
Het verschil tussen Mercedes en Ferrari is weer ouderwets. Toen het een beetje aan elkaar gewaagd was had Vettel de overhand. Maar nu het per rondje weer bijna een seconde verschil is is er geen houden meer aan.
Hamilton weer wereldkampioen.
Wat hij bij Jack zei was dat Sirotkin net voor hem spinde.quote:Op zaterdag 29 september 2018 16:13 schreef opgebaarde het volgende:
Was ook opvallend dat Max zijn snelste ronde met geel in sector twee neerzetten
Klopt. Heb ik ook gehoord. "Moest er een beetje omheen" zei hij ook nog.quote:Op zaterdag 29 september 2018 16:17 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Wat hij bij Jack zei was dat Sirotkin net voor hem spinde.
Voor zover ik weet start hij dan ook 18e, niet 20e. Ex evt extra straf that is.quote:Op zaterdag 29 september 2018 16:16 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Klopt. Maar waarom staat Max achter de Toro Rosso’s dan? Die zaten achter hem.
Hier het filmpje: https://www.gpblog.com/nl(...)enoot-verslaan-.htmlquote:Op zaterdag 29 september 2018 16:17 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Wat hij bij Jack zei was dat Sirotkin net voor hem spinde.
RB heeft ook nog nieuwe versnellingsbakken gepakt dus krijgen extra gridstraf.quote:Op zaterdag 29 september 2018 16:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Voor zover ik weet start hij dan ook 18e, niet 20e. Ex evt extra straf that is.
True. Maar ze hebben beide een nwe versnellingsbak. Dan zouden ze 19e en 20e moeten staan. Niet 17e en 20e. De voorlopige startopstelling van GPblog klopt sowieso niet.quote:Op zaterdag 29 september 2018 16:35 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
RB heeft ook nog nieuwe versnellingsbakken gepakt dus krijgen extra gridstraf.
Dat kan gewoon. Zowel Vettel als Hamilton hebben dat ook al eens gedaan en toen is het ook niet eens under investigation geweest.quote:Op zaterdag 29 september 2018 16:13 schreef opgebaarde het volgende:
Was ook opvallend dat Max zijn snelste ronde met geel in sector twee neerzetten
Dat heb je als je bij mb of fiarrari rijdt hequote:Op zaterdag 29 september 2018 16:57 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat kan gewoon. Zowel Vettel als Hamilton hebben dat ook al eens gedaan en toen is het ook niet eens under investigation geweest.
Wat een verrassingquote:
Onzin. Dat maakt gewoon 2 auto's uit.quote:Op zaterdag 29 september 2018 17:09 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
18 of 20 maakt ook geen reet uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |