Even serieus, tuurlijk gaat mijn relatie er niet aan kapot, maar ooit heeft hij toch voor dat preutse meisje gekozen .. straks zit die helemaal niet op dat uitbundige te wachten.quote:
Maar je kan het toch speels vragen of hij er moeite mee heeft? En daarbij zijn er genoeg speeltjes te koop waar je alsnog plezier mee kan hebben.quote:Op vrijdag 28 september 2018 08:46 schreef BABBSS het volgende:
[..]
Even serieus, tuurlijk gaat mijn relatie er niet aan kapot, maar ooit heeft hij toch voor dat preutse meisje gekozen .. straks zit die helemaal niet op dat uitbundige te wachten.
Hij vind het meer sex hebben fijn. Heb weleens gepraat over op andere plekken sex hebben, hier was hij ook enthousiast over. Op de een of andere manier gebeurd het allemaal niet echt en belanden we in ons oude sexpatroon .. misschien wel omdat we er beiden niet zo goed mee weten te beginnen??quote:Op vrijdag 28 september 2018 09:06 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
Je vriend is een geluksvogel. Als hij het zat wordt zegt hij het wel. Heb je het hem al gevraagd?
Hier heb ik wat aan! Thnxquote:Op vrijdag 28 september 2018 09:12 schreef zarGon het volgende:
Okay. Wij mannen zijn simpele wezens. Wij horen iets, verwerken dat en vervolgens doen we er wat aan. Horen, verwerken, doen.
Je moet duidelijk tegen ons zijn en zeggen wat er nou speelt. Wij lezen niet tussen de regels door, wij pikken de hints niet op en wij kunnen niet ruiken wat je denkt.
Kort samengevat: praat met hem. Vertel aan hem wat er allemaal gebeurt en wat je nou eigenlijk wil. Breng hem op de hoogte en geef dus duidelijk aan wat je hier allemaal hebt gezegd.
Je schrikt hem af omdat hij niet weet wat er allemaal in je omgaat en plotseling beseft dat je een nymfomaan bent geworden.
Praten. Communiceren. Duidelijk zijn.
Wou dat ik het 8x daadwerkelijk deed. No problemquote:Op vrijdag 28 september 2018 09:11 schreef Elpis het volgende:
Ik zou maar weer aan de pil gaan. Ieder dag 8x en je hebt geen tijd meer voor het normale leven.
En het verkleint de kans op op baby trollen.
Jullie moeten het samen doen. Jij moet aangeven wat je wil, de juiste richting opsturen, hij moet het oppakken en verder uitbouwen. Het is voor jullie allebei nieuw, en jullie zijn wellicht allebei een beetje bang om de ander af te schrikken. Praten met elkaar helpt, blijven aangeven wat fijn en niet fijn is, feedback is altijd leuk (de ander moet het idee hebben dat het de gewenste richting opgaat), samen de dingen aanpassen die niet helemaal goed gaan...quote:Op vrijdag 28 september 2018 09:15 schreef BABBSS het volgende:
[..]
Hij vind het meer sex hebben fijn. Heb weleens gepraat over op andere plekken sex hebben, hier was hij ook enthousiast over. Op de een of andere manier gebeurd het allemaal niet echt en belanden we in ons oude sexpatroon .. misschien wel omdat we er beiden niet zo goed mee weten te beginnen??
Condoom, overweeg een koperspiraalquote:Op vrijdag 28 september 2018 18:14 schreef Bilzerian het volgende:
gebruik je nu iets anders in plaats van de pil?
Goed plan. Met 8x per dag jaag je er voor 150 euro aan condooms doorheen in een maand. En dat is wel veel geld voor wat eigenlijk toch een beetje een moodkiller is.quote:Op vrijdag 28 september 2018 19:09 schreef BABBSS het volgende:
[..]
Condoom, overweeg een koperspiraal
Neem de Implanon. Heeft mijn vrouw ook, ze wil niks anders meer. Hoog libido en nooit meer ongesteldquote:Op vrijdag 28 september 2018 19:09 schreef BABBSS het volgende:
[..]
Condoom, overweeg een koperspiraal
Implanon geeft wel hormonen af, ik wil helemaal hormoon-vrij. Pech met die ongesteldheid.. maarja dat is niet anders. Maar in ieder geval bedankt voor de tip!quote:Op vrijdag 28 september 2018 21:10 schreef Djeez het volgende:
[..]
Neem de Implanon. Heeft mijn vrouw ook, ze wil niks anders meer. Hoog libido en nooit meer ongesteld
Ik ben overgegaan op Caya pessarium, ook een aanrader!quote:Op vrijdag 28 september 2018 21:42 schreef BABBSS het volgende:
[..]
Implanon geeft wel hormonen af, ik wil helemaal hormoon-vrij. Pech met die ongesteldheid.. maarja dat is niet anders. Maar in ieder geval bedankt voor de tip!
Is het echt zo dat mannen daar op afknappen?quote:Op vrijdag 28 september 2018 22:19 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
ik ben vrijgezel en probeer de mannen juist niet af te schrikken met dat libidoof de verkeerde mannen aan te trekken die alleen op sex uit zijn....
Haha, ik heb serieus al mannen gesproken die dachten dat ik met elke vent in bed dook. Dat is dus absoluut niet zo.quote:Op zaterdag 29 september 2018 14:41 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Is het echt zo dat mannen daar op afknappen?
Natuurlijk. Mannen en vrouwen hebben gemiddeld een redelijk gelijk libido. Het gemiddelde is 3x per maand. Dus logisch dat er ook mannen zijn die iedere dag van bil niet trekken (pun unintended).quote:Op zaterdag 29 september 2018 14:41 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Is het echt zo dat mannen daar op afknappen?
Een "hoog" libido hoeft natuurlijk niet altijd iets te zeggen over frequentie, dat kan ook betekenen dat je vooral op zoek bent naar intensiteit.quote:Op zaterdag 29 september 2018 14:52 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Natuurlijk. Mannen en vrouwen hebben gemiddeld een redelijk gelijk libido. Het gemiddelde is 3x per maand. Dus logisch dat er ook mannen zijn die iedere dag van bil niet trekken (pun unintended).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |