Het rook naar de doodquote:Op vrijdag 28 september 2018 00:49 schreef UitStraling het volgende:
Die plaat van OMD, Maid of Orleans vond ik vroeger als klein huppeltje wel erg boeiend en spannend, stukje geschiedenisliefde misschien wel onbewust los gemaakt zelfs
quote:Op vrijdag 28 september 2018 00:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En een verbrandende neus en walkman die ze blijkbaar op had
ook wel wat creepyquote:Op vrijdag 28 september 2018 01:04 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb een hekel aan Mike Oldfield, autistische gek maar de lieve stem van Maggie schildert wel een mooi sfeerbeeld van een uitgehuwelijkte Britse prinses aan Frankrijk, zwak voor
quote:Op vrijdag 28 september 2018 01:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yep, seconde 2.32 bijvoorbeeld
Lag een keer ouderwets en urenlang in de rij voor kaartjes voor Metallica, whisky en melig in de ochtend, tot ik een verhoging vond en schreeuwde of er iemand interesse had in kaartjes voor Spandau Ballet, bierdouche to the maxquote:Op vrijdag 28 september 2018 01:52 schreef Stray_cat het volgende:
Super goed ook live, ik was erbij een keer. Later waren ze in een kroeg waar ik ook was. Handtekening van Tony gekregen, leuke gast.![]()
Jaja, je bent geweldigquote:Op vrijdag 28 september 2018 01:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lag een keer ouderwets en urenlang in de rij voor kaartjes voor Metallica, whisky en melig in de ochtend, tot ik een verhoging vond en schreeuwde of er iemand interesse had in kaartjes voor Spandau Ballet, bierdouche to the max
Is dat uit je liedjequote:Op zaterdag 29 september 2018 01:38 schreef lrishCassidy het volgende:
Zwijgend zeg je meer dan je ooit hebt gezegd. Mooie zin.
quote:Op zaterdag 29 september 2018 01:38 schreef lrishCassidy het volgende:
Zwijgend zeg je meer dan je ooit hebt gezegd. Mooie zin.
Klik mijn liedjes eens aanquote:
quote:Op zaterdag 29 september 2018 01:47 schreef heracles het volgende:
[..]
Nee. Daar hebben we geen zin in
Als ik ze aankijk geven ze geen geluid. Duhhhquote:Op zaterdag 29 september 2018 01:47 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Klik mijn liedjes eens aan
Aanklikquote:Op zaterdag 29 september 2018 01:49 schreef heracles het volgende:
[..]
Als ik ze aankijk geven ze geen geluid. Duhhh
quote:Op zaterdag 29 september 2018 01:50 schreef lrishCassidy het volgende:
Ben ik echt zo anders dan de gemiddelde user hier?
quote:Op zaterdag 29 september 2018 01:50 schreef lrishCassidy het volgende:
Ben ik echt zo anders dan de gemiddelde user hier?
Ik ben soloquote:
Das mooi. Altijd blijven lachen. Je bent een gevoelig type denk ikquote:
Ja is dat zo? Hoe zie jij mij?quote:Op zaterdag 29 september 2018 01:57 schreef heracles het volgende:
[..]
Das mooi. Altijd blijven lachen. Je bent een gevoelig type denk ik
Beetje onzeker misschien. Is nergens voor nodig. Zijn we allemaal. Je moet je niet gek laten makenquote:Op zaterdag 29 september 2018 01:57 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ja is dat zo? Hoe zie jij mij?
Echt vreselijkquote:
Smaken verschillen heel erg. En ik doe dit al een tijdje en de meeste zijn alleen bezig met hun eigen muziek. Ik ook. Vind mijn muziekjes de beste op het foruym maar ik weet zeker dat Aloa daar heel anders over denkt. Kijk maar wat Aloa aan muziekjes plaatst.quote:
Die plaatst elke keer hetzelfde.quote:Op zaterdag 29 september 2018 02:02 schreef heracles het volgende:
[..]
Smaken verschillen heel erg. En ik doe dit al een tijdje en de meeste zijn alleen bezig met hun eigen muziek. Ik ook. Vind mijn muziekjes de beste op het foruym maar ik weet zeker dat Aloa daar heel anders over denkt. Kijk maar wat Aloa aan muziekjes plaatst.
En jij plaatst soms leuke dingen en soms vreselijke dingen. In mijn oren.
Is niet erg hoor. Gewoon een allergische frustratie. Is niet persoonlijk.quote:
quote:Op zaterdag 29 september 2018 02:03 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Die plaatst elke keer hetzelfde.
Ja dus, wat probeer je me nu duidelijk te maken?quote:Op zaterdag 29 september 2018 02:05 schreef heracles het volgende:
[..]Dat is waar hij van gelukkig wordt in het wereldje waarin hij leeft
Mensen kennen veel van Prince. Dat is omdat veel mensen Prince kennen. Dus dan krijg je al snel ruzie tussen fanatiekelingen die het altijd beter weten.quote:Op zaterdag 29 september 2018 02:04 schreef lrishCassidy het volgende:
Ik plaats vaak Prince maar ik plaats veel van wat anderen nog niet van hem kennen.
haha.quote:Op zaterdag 29 september 2018 02:06 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ja dus, wat probeer je me nu duidelijk te maken?
Bullshit.quote:Op zaterdag 29 september 2018 02:07 schreef heracles het volgende:
[..]
Mensen kennen veel van Prince. Dat is omdat veel mensen Prince kennen. Dus dan krijg je al snel ruzie tussen fanatiekelingen die het altijd beter weten.
quote:Op zaterdag 29 september 2018 02:07 schreef lrishCassidy het volgende:
Oh wacht ontopic voor ik op m'n kop krijg:
Crazy Warnings
Hadden we het nog over je liedje dan? Ben alweer bezig met moord en doodslagquote:Op zaterdag 29 september 2018 02:13 schreef lrishCassidy het volgende:
Ik snapte het ook niet in eerste instantie met mijn moeder, ging over hetzelfde.
Komt door je icoontjequote:Op zaterdag 29 september 2018 02:12 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Jij snapt mijn liedje niet
Nu ben je gewoon aan het trollenquote:
Ik zie dat wel bij hem hoorquote:Op zaterdag 29 september 2018 02:31 schreef heracles het volgende:
[..]
Nu ben je gewoon aan het trollen
Heerlijke muziek man!quote:Op zaterdag 29 september 2018 02:31 schreef heracles het volgende:
[..]
Nu ben je gewoon aan het trollen
Ja. Dat heb ik altijd een mooi liedje gevonden.quote:
Heb wel sinds kort deze in mijn favorieten staanquote:
Het is niet persoonlijk jongen. Komt goed. Maar ik ben al weer bezig met heel andere dingen.quote:
Ben je nou je liedje aan het opschrijven of doe je een 'Cry for help' of zoietsquote:Op zaterdag 29 september 2018 02:43 schreef lrishCassidy het volgende:
Let's say I'm feeling better
Let's say I'm feeling fine
Let's say I gave you all I had
And now I'm out of time
And my best wasn't good enough
Ssst, muziekbattlequote:Op zaterdag 29 september 2018 02:46 schreef heracles het volgende:
[..]
Ben je nou je liedje aan het opschrijven of doe een 'Cry for help' of zoiets
Niemand heeft ze beluistertquote:Op zaterdag 29 september 2018 02:46 schreef lrishCassidy het volgende:
Jullie snappen mijn muzieklinkjes echt niet hè
Gewoon baggerquote:Op zaterdag 29 september 2018 02:51 schreef heracles het volgende:
Not everyone understands house music; it's a spiritual thing, a body thing, a soul thing.
Je hebt al weer een tijdje geen muziek gepost. Het is ondertussen langer geleden dan de hiërogliefenquote:Op zaterdag 29 september 2018 02:59 schreef lrishCassidy het volgende:
Mensen die tussen de regels door lezen weten wat ik bedoel met mijn muziek.
Ik poste net nog een linkquote:Op zaterdag 29 september 2018 03:00 schreef heracles het volgende:
[..]
Je hebt al weer een tijdje geen muziek gepost. Het is ondertussen langer geleden dan hiërogliefen
Oke. Je bent eenzaam. Dat is te verhelpen.quote:Op zaterdag 29 september 2018 03:03 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ik poste net nog een link
Another Lonely Christmas.
Je vriendje heeft je verlaten?quote:Op zaterdag 29 september 2018 03:03 schreef lrishCassidy het volgende:
En als je me echt leest deze avond dan zie je iets.
Hij maakt het wel spannend hequote:Op zaterdag 29 september 2018 03:06 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Je vriendje heeft je verlaten?
You wishquote:Op zaterdag 29 september 2018 03:06 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Je vriendje heeft je verlaten?
Veel succes ermee jij mad IrishCrazidyquote:
truste!quote:Op zaterdag 29 september 2018 03:20 schreef heracles het volgende:
[..]
Veel succes ermee jij mad IrishCrazidy
Adieu adieu allen. Ik ga slapen
Mad...quote:Op zaterdag 29 september 2018 03:20 schreef heracles het volgende:
[..]
Veel succes ermee jij mad IrishCrazidy
Adieu adieu allen. Ik ga slapen
Trustequote:Op zaterdag 29 september 2018 03:20 schreef heracles het volgende: