Het ziet er erg komisch uit als ik daar mee aan de slag ga.quote:Op donderdag 27 september 2018 21:26 schreef CherryLips het volgende:
Ja dat gekloot met dat dekbed in die hoes. Kan het na twintig jaar nog niet.
De dood.quote:Op donderdag 27 september 2018 21:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Nou dat je ook gewoon niets kunt doen want het is zo definitief en niets is zeker int leven.
Ik doe het ook meestal 's avonds met de gordijnen dicht.quote:Op donderdag 27 september 2018 21:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het ziet er erg komisch uit als ik daar mee aan de slag ga.
In dat geval zijn er andere dingen die je moet regelen als je geen kinderen wil krijgen, dat is niet altijd even handig. Niet iedereen heeft zich om zich vol hormonen te stoppen bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 27 september 2018 21:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Nou dat je ook gewoon niets kunt doen want het is zo definitief en niets is zeker int leven.
quote:Op donderdag 27 september 2018 21:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik doe het ook meestal 's avonds met de gordijnen dicht.
Huehue.
Ja dat bepaal jij niet voor mij. Dat doen de dokters alquote:Op donderdag 27 september 2018 21:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Post anders een vrouwenreet voor de verandering.quote:
Goed idee wel, even zoeken.quote:Op donderdag 27 september 2018 21:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Post anders een vrouwenreet voor de verandering.
Die van jou?quote:Op donderdag 27 september 2018 21:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Post anders een vrouwenreet voor de verandering.
samzz.zipquote:Op donderdag 27 september 2018 21:37 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Goed idee wel, even zoeken.
quote:Op donderdag 27 september 2018 21:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Je mag hem wel appen hoor. Doe ik niet moeilijk over.
Duurt lang.quote:Op donderdag 27 september 2018 21:37 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Goed idee wel, even zoeken.
Watquote:Op donderdag 27 september 2018 21:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Doe het niet ze is cc chagerijnig.
Auwquote:Op donderdag 27 september 2018 21:48 schreef TaMieke het volgende:
Mijn gordijnen hangenEn mn kapstok
![]()
Nagel hard omgeslagen, bloeduitstorting
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |