Nice! Lijkt me best leuk om dat beetje aan te sturenquote:Op donderdag 27 september 2018 23:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vannacht een systeem dat live gaat. Ik doe voornamelijk de coördinatie. Om 1:00 ff in een webex de status checken. Daarna gaat eerst iemand in Bangalore een en ander uitvoeren, gevolgd door iemand in Sydney. Waarschijnlijk uur of 5 moet ik zelf actief iets doen
het is hier ook zo goedkoopquote:Op donderdag 27 september 2018 23:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Echt geen idee![]()
Ik kan het makkelijk laten staan én makkelijk drinken![]()
Maar ik drink niet wekelijks en ook niet vaak in mijn eentje eigenlijk.
Werken in een bar is natuurlijk niet erg bevorderend, maar dat Spaanse eten 4 , 5 keer per dag is natuurlijk ook mede verantwoordelijkquote:Op donderdag 27 september 2018 23:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
daarom effe stoppen is een goed idee
ken ze hooguit van telefoongesprekken en conference calls nooit irl ontmoet. Hou het vannacht op chatten, anders is het hele huis telkens wakker.quote:Op donderdag 27 september 2018 23:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Nice! Lijkt me best leuk om dat beetje aan te sturen
Nog contact onder elkaar in die tijd? Ken je die mensen beetje?
quote:Op donderdag 27 september 2018 23:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
het is hier ook zo goedkoop
d`at is gewoon het probleem denk ik
Hehehequote:Op donderdag 27 september 2018 23:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ergens zou ik nog wel willen dat me zo extreem zou kunnen gedragen en er daarna mee weg kunnen komen
Leuk!quote:Op donderdag 27 september 2018 23:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ken ze hooguit van telefoongesprekken en conference calls nooit irl ontmoet. Hou het vannacht op chatten, anders is het hele huis telkens wakker.
yep heb wel eea op zolder staanquote:
Tussendoor slapen lijkt mij echt slopendquote:Op donderdag 27 september 2018 23:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep heb wel eea op zolder staanhoop wel m'n ogen tussendoor dicht te doen als er een task van een uur ofzo gestart is
een uur navelstaren is ook niks. Als ik niet kan slapen ga ik tussendoor wel ff Fokkenquote:Op donderdag 27 september 2018 23:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Tussendoor slapen lijkt mij echt slopend
Ik drink nooit tijdens het werk. Ook niet als ik moet werken, Dus op zich valt dat wel mee.quote:Op donderdag 27 september 2018 23:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Werken in een bar is natuurlijk niet erg bevorderend, maar dat Spaanse eten 4 , 5 keer per dag is natuurlijk ook mede verantwoordelijk
quote:Op donderdag 27 september 2018 23:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
een uur navelstaren is ook niks. Als ik niet kan slapen ga ik tussendoor wel ff Fokken
Ja maar rood lust ik nietquote:Op donderdag 27 september 2018 23:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Je houdt er gewoon van.
Maar je hoeft toch ook niet radicaal te stoppen? Gewoon beperken, en dan kun je het beste rood drinken ook nog. Dacht ik.
Slaap lekker! en Succes straksquote:Op donderdag 27 september 2018 23:34 schreef Koen66 het volgende:
Maar nu ff 1.5 uur slapen nog, Trusten voor straks allemaal![]()
Truste en sterkte vannacht!quote:Op donderdag 27 september 2018 23:34 schreef Koen66 het volgende:
Dit jaquote:Op donderdag 27 september 2018 23:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Tussendoor slapen lijkt mij echt slopend
Genieten de aankomende drie weken en daarna weer terug naar 2 dagenquote:Op donderdag 27 september 2018 23:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar rood lust ik niet(Nog niet
)
Ik heb nu toegezegd, 2 keer in de week.... (ik dronk bijna elke dag)
2 keer in de week gaat redelijk....
maar ja komende 3 weken vrienden en familie......
Tukse en werkse!quote:Op donderdag 27 september 2018 23:34 schreef Koen66 het volgende:
gelukkig moet ik ook werken, en als ik moet werken dan drink ik niet. Maar helaas is het de afgelopen 2 weken maar 3 dagen werkenquote:Op donderdag 27 september 2018 23:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Genieten de aankomende drie weken en daarna weer terug naar 2 dagen
Meer werkenquote:Op donderdag 27 september 2018 23:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
gelukkig moet ik ook werken, en als ik moet werken dan drink ik niet. Maar helaas is het de afgelopen 2 weken maar 3 dagen werkenSchiet dus niet ehct op
OK Sterkte .. Hoe gaat het daar nu .? zag iets dat jullie een eigen iets zouden kunnen overnemen en zo ..quote:Op donderdag 27 september 2018 23:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik drink nooit tijdens het werk. Ook niet als ik moet werken, Dus op zich valt dat wel mee.
Ik eet erg weinig vind ik. Rond 9 uur wakker, dan koffie. En dan pas rond 12 uur warm eten. Als ik thuis kom van het werk een tosti. Of andersom, middag tostie en avond warm.
2 eetmomenten per dag, het is echt het alcohol bij mij en de vele koolhydraten (brood, aardappels....)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |