Yesssquote:Op donderdag 27 september 2018 22:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ergens nog best een goed idee eigenlijk
Komt wel van beide kanten, maar als je geen kinderen wil moet je inderdaad wel zorgen dat je voorafgaand daarover nadenkt en niet achteraf gaat janken.quote:Op donderdag 27 september 2018 22:33 schreef madam-april het volgende:
[..]![]()
Heb nog wel echt de grootste hekel aan van die kerels, die hun verantwoordelijkheid niet willen nemen door een condoom te gebruiken, maar die dan gaan lopen janken als een meid zwanger wordt en geen abortus wil.. uuhm als je geen kind wil, moet je ervoor zorgen dat ze niet zwanger wordt..
Ik heb nu ook zo'n jonge stagiair onder mijn hoede genomen tegen beter weten in, komt uit het meest achtergestelde gebied van Limburg, ik zie de genetische achterstand en pijn in zijn ogen, moeder zwaar borderliner, die staat ieder weekend wel ergens bij een treinovergang te schreeuwen, heeft een waslijst aan geestelijke problemen, maar vooral ook te weinig zelfvertrouwen door een alcoholverslaafde vader met een kwade dronk en losse handjes, snapt zelf ook niet dat zijn vader inmiddels het volgende zwakbegaafde meisje zwanger heeft gemaakt.quote:Op donderdag 27 september 2018 22:33 schreef madam-april het volgende:
[..]![]()
Heb nog wel echt de grootste hekel aan van die kerels, die hun verantwoordelijkheid niet willen nemen door een condoom te gebruiken, maar die dan gaan lopen janken als een meid zwanger wordt en geen abortus wil.. uuhm als je geen kind wil, moet je ervoor zorgen dat ze niet zwanger wordt..
Dat kan ik me heel goed voorstellen.. Ik voelde me echt heel erg klote tov mijn schoonzusje toen ik, door de pil heen, zwanger werd. Zij hadden alles voorelkaar, huis, vaste baan, etc. probeerde al ruim een jaar zwanger te worden en het lukte maar niet. En ik was nog bezig met mijn opleiding, we woonde bij mijn schoonouders, waren totaal niet bezig met kinderen krijgen en ik werd wel zwanger..quote:Op donderdag 27 september 2018 22:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zo mee eens!
En ik kan geen kinderen krijgen, en dan is dat echt zo klote om te horen als er weer zo'n iemand een kind krijgt
Ik vind het vooral triestquote:Op donderdag 27 september 2018 22:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zo mee eens!
En ik kan geen kinderen krijgen, en dan is dat echt zo klote om te horen als er weer zo'n iemand een kind krijgt
Kan ze alvast vooruit rijden en bier bestellen zodat het al klaar staat als ik aankom op het terrasquote:
Kijk es aanquote:Op donderdag 27 september 2018 22:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kan ze alvast vooruit rijden en bier bestellen zodat het al klaar staat als ik aankom op het terras
Ja doe!quote:Op donderdag 27 september 2018 22:43 schreef DerRabbit het volgende:
Hier nog even snel douchen![]()
Zit dat alweer 3 uur uit te stellen
Stellage omheen bouwen, op wieltjesquote:
Eikelquote:Op donderdag 27 september 2018 22:43 schreef Molo het volgende:
Ik had een gare Antilliaan in behandeling die echt rond de twintig kinderen had
Zorgde voor geen enkele
Op een gegeven moment wilde eentje toch contact met hem
Was hij homo
Nouuuu, dát kon niet hoor
Terwijl hij verder behalve de zaadleverancier uithangen werkelijk niets had bijgedragen aan zijn leven of opvoeding
Wat een fucking loser
quote:Op donderdag 27 september 2018 22:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Stellage omheen bouwen, op wieltjes
En dan ontspannen
Mooi ditquote:Op donderdag 27 september 2018 22:43 schreef Molo het volgende:
Zorgde voor geen enkele
Was hij homo
Terwijl hij verder behalve de zaadleverancier uithangen werkelijk niets had bijgedragen aan zijn leven of opvoeding
Wat een fucking loser
Ook gezelligquote:Op donderdag 27 september 2018 22:47 schreef Molo het volgende:
Mijn kind danst inmiddels krijsend en al door de kamer heen met haar koortskoppie
Is een cultuurdingetjequote:Op donderdag 27 september 2018 22:43 schreef Molo het volgende:
Zorgde voor geen enkele
Was hij homo
Wat een fucking loser
Ik word er eventjes compleet gestoord van, maar jaquote:
quote:Op donderdag 27 september 2018 22:47 schreef Molo het volgende:
Mijn kind danst inmiddels krijsend en al door de kamer heen met haar koortskoppie
quote:Op donderdag 27 september 2018 22:48 schreef charmed_angel het volgende:
bah ik moest mijn fles wijn delen en nu zit ik aan superzoete troepFrizzante
Lekker opbokken naar Sint Maarten met die cultuur van je dan man, holy crapquote:
Que?quote:Op donderdag 27 september 2018 22:48 schreef charmed_angel het volgende:
bah ik moest mijn fles wijn delen en nu zit ik aan superzoete troepFrizzante
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |