Best vermakelijke serie, alleen met vlagen best snel afgeraffeld in seizoen 1 qua verhaallijn.quote:
En kan makkelijker in je poeperd!quote:Op donderdag 27 september 2018 23:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar het ruikt toch naar lavendel
Netflix?quote:Op donderdag 27 september 2018 23:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Best vermakelijke serie, alleen met vlagen best snel afgeraffeld in seizoen 1 qua verhaallijn.
Toch niet the real dealquote:Op donderdag 27 september 2018 23:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar het ruikt toch naar lavendel
een kaarsquote:Op donderdag 27 september 2018 23:51 schreef Molo het volgende:
[..]
En kan makkelijker in je poeperd!
quote:Op donderdag 27 september 2018 23:53 schreef -Miauw- het volgende:
Kan ik nog inschenken voor iemand?
Portje graagquote:Op donderdag 27 september 2018 23:53 schreef -Miauw- het volgende:
Kan ik nog inschenken voor iemand?
quote:Op donderdag 27 september 2018 23:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waarom zou je dat willen
Wat heb je verder?quote:Op donderdag 27 september 2018 23:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
hier is de frizzante op. wat moet ik nu
Droog een kaar is je anus, dan trek je net zo'n smoelwerk als Jef Alberts denk ikquote:
Doet me altijd aan mijn zus denken.quote:
bier, likeur 43, likeur 43 orachata, limoncello, bananenlikeur, amaretto, aarbeienlikeur, uhhhh en nog veel meer zoette drankjes troepquote:
echtquote:Op vrijdag 28 september 2018 00:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Doet me altijd aan mijn zus denken.
Ze gaat binnenkort meedoen met een zangshow op tv
43 graagquote:Op vrijdag 28 september 2018 00:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
bier, likeur 43, likeur 43 orachata, limoncello, bananenlikeur, amaretto, aarbeienlikeur, uhhhh en nog veel meer zoette drankjes troep
Ik weet niet hoe het heet, volgens mij is het nieuw.quote:
talent project?quote:Op vrijdag 28 september 2018 00:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het heet, volgens mij is het nieuw.
Ik ga mee met de opnames en ik voel me nu al ongemakkelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |