Sorry hoorquote:
Van files ga ik geen last hebben zo. Straks even een pakket ophalen en dan onderweg maar wat eten regelen.quote:
Begin je dan ook om 8 ?quote:Op donderdag 27 september 2018 18:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Van files ga ik geen last hebben zo. Straks even een pakket ophalen en dan onderweg maar wat eten regelen.
En ik met taart en hapjes en chips, want mijn vader is jarigquote:Op donderdag 27 september 2018 18:24 schreef Samzz het volgende:
Vandaag was een redelijk goede dag. Die vanavond gaat eindigen met warme chocomel met slagroom.
Ik rij maar meteen doorquote:Op donderdag 27 september 2018 18:24 schreef Samzz het volgende:
Vandaag was een redelijk goede dag. Die vanavond gaat eindigen met warme chocomel met slagroom.
Ligt eraan waar ik moet werken. Normaal gesproken heb ik 's morgens niet zoveel last van files. Evengoed probeer ik er rond 8:15 te zijn.quote:
Congratsquote:Op donderdag 27 september 2018 18:24 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
En ik met taart en hapjes en chips, want mijn vader is jarig![]()
Rij zequote:Op donderdag 27 september 2018 18:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik rij maar meteen door
Wat voor werk doe je ?quote:Op donderdag 27 september 2018 18:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ligt eraan waar ik moet werken. Normaal gesproken heb ik 's morgens niet zoveel last van files. Evengoed probeer ik er rond 8:15 te zijn.
Ik ben ook een beetje ziekig, niet handig als voorbereiding voor mijn trip naar Munchen volgende week. Ga van het weekend maar even ergens uitwaaien.quote:Op donderdag 27 september 2018 18:29 schreef Samzz het volgende:
Mij voeten zijn wel koud. En dan dus die koortslip.
Did look fab today, tho. Toen was die koortslip er nog niet.
Ik ben niet ziek, heurquote:Op donderdag 27 september 2018 18:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben ook een beetje ziekig, niet handig als voorbereiding voor mijn trip naar Munchen volgende week. Ga van het weekend maar even ergens uitwaaien.
Vitaminepilliequote:Op donderdag 27 september 2018 18:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben ook een beetje ziekig, niet handig als voorbereiding voor mijn trip naar Munchen volgende week. Ga van het weekend maar even ergens uitwaaien.
Niet pijpen of zoenen.quote:Op donderdag 27 september 2018 18:29 schreef Samzz het volgende:
Mij voeten zijn wel koud. En dan dus die koortslip.
Did look fab today, tho. Toen was die koortslip er nog niet.
Ander onderwerpquote:Op donderdag 27 september 2018 18:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vervelend he, als je niet mag pijpen?
Ja, altijd weer een teleurstelling.quote:Op donderdag 27 september 2018 18:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom zou je iets anders doen dan missionaris? Raar.quote:Op donderdag 27 september 2018 18:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vooruitstrevende mannenquote:Op donderdag 27 september 2018 18:35 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Waarom zou je iets anders doen dan missionaris? Raar.
Ja, maar falafel.quote:Op donderdag 27 september 2018 18:35 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik at alweer falafel.![]()
Dit keer met bulgur salade en hummus.
Bulgur saladequote:Op donderdag 27 september 2018 18:35 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik at alweer falafel.![]()
Dit keer met bulgur salade en hummus.
(Te) veel ui ?quote:Op donderdag 27 september 2018 18:36 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, maar falafel.Ik ga er alleen wel vieze scheetjes van laten heb ik gemerkt.
Ik vind het gewoon vies.quote:Op donderdag 27 september 2018 18:37 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wat is daar nou niet lekker aan.
Strand is helaas niet om de hoekquote:Op donderdag 27 september 2018 18:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben niet ziek, heur.
Ik ga zaterdag op t strand uitwaaien.
Het zijn natuurlijk ook kikkererwten. Ik eet ook nog eens meerdere keren per dag hummus vandaag. Ohhh shitquote:Op donderdag 27 september 2018 18:36 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, maar falafel.Ik ga er alleen wel vieze scheetjes van laten heb ik gemerkt.
Wat doe je voor werk ?quote:Op donderdag 27 september 2018 18:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Strand is helaas niet om de hoek![]()
Ga zondag misschien wel richting de Veluwe, zag dat ze weer rondleidingen bij Radio Kootwijk geven![]()
Moet ook nog naar Textielmuseum toe, die moet ook op de agenda.
Lekker ventileren vanavond in bedquote:Op donderdag 27 september 2018 18:37 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Het zijn natuurlijk ook kikkererwten. Ik eet ook nog eens meerdere keren per dag hummus vandaag. Ohhh shit
Owja, herfst komt er weer aan.quote:
Walgelijk.quote:Op donderdag 27 september 2018 18:35 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Waarom zou je iets anders doen dan missionaris? Raar.
Ik heb het geproefd toen het uit een potje kwam wat niet over de datum was.quote:Op donderdag 27 september 2018 18:37 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Waarom. Smaak, textuur? En hoe maak je het?
Ben toch alleenquote:Op donderdag 27 september 2018 18:38 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Lekker ventileren vanavond in bed
Nah, dat heb ik niet zo.quote:Op donderdag 27 september 2018 18:38 schreef ElDinosaur het volgende:
Meestal is de bereiding waarom je het niet lust en niet het ingredient zelf.
https://ottolenghi.co.uk/(...)coriander-sauce-shopquote:Op donderdag 27 september 2018 18:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Owja, herfst komt er weer aan.
[..]
Walgelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |