quote:Op donderdag 27 september 2018 16:57 schreef FreshFruit72 het volgende:
Gerrit vandaag 100 dagen in Utopia.Feestje.![]()
![]()
Ritititiit Ritititititi, Gerritquote:Op donderdag 27 september 2018 16:57 schreef FreshFruit72 het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 27 september 2018 16:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Waar ik eerder zei pindakaas, het is Chocopasta
STOP DE TIJD
quote:Op donderdag 27 september 2018 16:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Waar ik eerder zei pindakaas, het is Chocopasta
STOP DE TIJD
Macht is daar het aller belangrijkst......totdat ze weg gestemd worden .quote:Op donderdag 27 september 2018 16:56 schreef Soulraven het volgende:
Het is gewoon kinderachtig gedrag. Je woont daar met z'n allen. En nu mag hij heen boodschappen meer omdat Jessie hem niet mag? Ja doei.
Gerquote:Op donderdag 27 september 2018 16:57 schreef FreshFruit72 het volgende:
![]()
Volgens mij zijn ze gewoon afgewimpeld tijdens de SL.quote:Op donderdag 27 september 2018 16:59 schreef Mylene het volgende:
Ik denk niet dat Joa en Tim vandaag nog antwoord terugontvangen van Opgelicht.
whut? wtf?quote:Op donderdag 27 september 2018 16:56 schreef Soulraven het volgende:
Het is gewoon kinderachtig gedrag. Je woont daar met z'n allen. En nu mag hij heen boodschappen meer omdat Jessie hem niet mag? Ja doei.
Dacht dat tien minuten geleden Jessie een bord warm eten had wat volgens haar niet te vreten was......quote:Op donderdag 27 september 2018 17:00 schreef mazaru het volgende:
Shelley moet koken maar heeft geen zin. Ze wil meedoen met fittopia.
Vraagt of Gerrit wil koken.
Tuurlijk niet!!
Geen idee, toen zat ik nog in het zonnetjequote:Op donderdag 27 september 2018 17:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dacht dat tien minuten geleden Jessie een bord warm eten had wat volgens haar niet te vreten was......
Lekker genietonquote:Op donderdag 27 september 2018 17:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Geen idee, toen zat ik nog in het zonnetje
Groot gelijk.......quote:Op donderdag 27 september 2018 17:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Geen idee, toen zat ik nog in het zonnetje
En waarom pakt hij dan zelf niet de telefoon om zijn boodschappen door te geven?quote:
Stom wijf, asociaal.quote:Op donderdag 27 september 2018 17:02 schreef Soulraven het volgende:
[..]
ja Jessie gaat niks voor hem bestellen zei ze.
Gerrit was kennelijk weer eens niets aan doen en vergat dat er voor 12:00 de boodschappen moeten worden doorgegeven. Toen had hij pech volgens Jessie.quote:
Omdat dat recht alleen Jessie heeft.quote:Op donderdag 27 september 2018 17:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
En waarom pakt hij dan zelf niet de telefoon om zijn boodschappen door te geven?
Tuurlijk wel. Heerlijk eten voor ze maken, maar wel ff de hele pot zout er in gooien en bij voorkeur veeeeeeel hete peper.quote:Op donderdag 27 september 2018 17:00 schreef mazaru het volgende:
Shelley moet koken maar heeft geen zin. Ze wil meedoen met fittopia.
Vraagt of Gerrit wil koken.
Tuurlijk niet!!
Ja hoor! En sinds wanneer trekt Gerrit zich iets aan wat een ander vind?quote:Op donderdag 27 september 2018 17:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
Omdat dat recht alleen Jessie heeft.
En één gewoon bord vol voor zichzelfquote:Op donderdag 27 september 2018 17:04 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Heerlijk eten voor ze maken, maar wel ff de hele pot zout er in gooien en bij voorkeur veeeeeeel hete peper.
Natuurlijk.quote:Op donderdag 27 september 2018 17:05 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
En één gewoon bord vol voor zichzelf
Heel snel denk ik, nu het nog hót is .. het is al bijzonder raar dat het ene TV programma twee acteurs die spelen in een ander TV programma op gaan hangen als oplichters.. dat stinkt al aan alle kantenquote:Op donderdag 27 september 2018 16:59 schreef Mylene het volgende:
Ik denk niet dat Joa en Tim vandaag nog antwoord terugontvangen van Opgelicht.
De namen van Timo en Joa werden volgens mij niet genoemd in dat programma.quote:Op donderdag 27 september 2018 17:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Heel snel denk ik, nu het nog hót is .. het is al bijzonder raar dat het ene TV programma twee acteurs die spelen in een ander TV programma op gaan hangen als oplichters.. dat stinkt al aan alle kanten
Dat doet niet af aan het belachelijkequote:Op donderdag 27 september 2018 17:09 schreef Yaksa het volgende:
[..]
De namen van Timo en Joa werden volgens mij niet genoemd in dat programma.
Spreker had het over inwoners van Utopia.
Zo was het niet echt gegaan......12.uur is 12uur en ook al geeft Jessie het door om 5uur......maar Shelly had een lijstje gemaakt waar ook Gerrit zijn boodschappen opstond en die boodschappen van haar deed ze wel maar niet die van Gerritquote:Op donderdag 27 september 2018 17:03 schreef Mylene het volgende:
[..]
Gerrit was kennelijk weer eens niets aan doen en vergat dat er voor 12:00 de boodschappen moeten worden doorgegeven. Toen had hij pech volgens Jessie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja, ik hem mijn mening daarover al gegeven.quote:Op donderdag 27 september 2018 17:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat doet niet af aan het belachelijke
Merel kan niks meer goed doen straks.......quote:Op donderdag 27 september 2018 17:09 schreef FreshFruit72 het volgende:
Mike maakt een rondje met Merel.Jessie houdt alles in de gaten.
Het scheelt al dat Merel sowieso helemaal niets doetquote:Op donderdag 27 september 2018 17:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Merel kan niks meer goed doen straks.......
quote:Op donderdag 27 september 2018 17:13 schreef cobain1994 het volgende:
Ondertussen...Geel speelt valsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat hele inwijdingsgelul is gebaseerd op onwaarheden.quote:Op donderdag 27 september 2018 17:21 schreef Soulraven het volgende:
Nu verteld hij dus alweer onwaarheden, en zo krijg je issues.
Hij snapt zelf niet hoe dit zit. Ik moet zeggen dat ik de naam van de kunsthandel wel verwarring in de hand vind werken.quote:Op donderdag 27 september 2018 17:21 schreef Soulraven het volgende:
Is het ook. Ze spelen er wel op in natuurlijk.quote:Op donderdag 27 september 2018 17:24 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Hij snapt zelf niet hoe dit zit. Ik moet zeggen dat ik de naam van de kunsthandel wel verwarring in de hand vind werken.
Nou ik zou er mijn hand niet voor in het vuur durven steken.quote:Op donderdag 27 september 2018 17:22 schreef mazaru het volgende:
Ze gaan ervan uit dat het vrouwtje de waarheid spreekt en Tros liegt.
Hoe dom zijn die randdebielen?
De Tros gaat echt geen dingen roepen in dat programma die ze niet gecheckt hebben
Is ook zo, maar is een begrip in Den Bosch. De Bosschenaar noemt het ook het kerkwinkeltje.quote:Op donderdag 27 september 2018 17:24 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Hij snapt zelf niet hoe dit zit. Ik moet zeggen dat ik de naam van de kunsthandel wel verwarring in de hand vind werken.
Bedankt voor de info, ben wel benieuwd of die pot er nog staat.quote:Op donderdag 27 september 2018 17:27 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Is ook zo, maar is een begrip in Den Bosch. De Bosschenaar noemt het ook het kerkwinkeltje.
Als de rozenkransen niet ingewijd zijn, liegt die mevrouw. Joa en Tim gaan ervan uit dat zij de waarheid sprak. Ik weet dat er vroeger wel een pot stond om geld te doneren voor de restauratie van de St. Jan (eeuwig durend project). Misschien ga ik morgen wel kijken of die pot er nog staat.
Zo ken ik een cafè wat "De Buurvrouw" heet was ook wel eens verwarrend.quote:Op donderdag 27 september 2018 17:26 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Nou ik zou er mijn hand niet voor in het vuur durven steken.
Naam vd kunstwinkel werkt erg verwarrend.
Komt nog bij dat in de eerste tekst die op de webshop stond ook dit er nog stond (hebben ze nu weggehaald) : 'De rozenkransen zijn gemaakt door nonnen in Italië en met weiwater besprenkeld door een priester van het Kathedraal van Italië. Daarna zijn ze nog een besprenkeld door een priester van de St. Jans kerk.'quote:Op donderdag 27 september 2018 17:27 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Is ook zo, maar is een begrip in Den Bosch. De Bosschenaar noemt het ook het kerkwinkeltje.
Als de rozenkransen niet ingewijd zijn, liegt die mevrouw. Joa en Tim gaan ervan uit dat zij de waarheid sprak. Ik weet dat er vroeger wel een pot stond om geld te doneren voor de restauratie van de St. Jan (eeuwig durend project). Misschien ga ik morgen wel kijken of die pot er nog staat.
Kneusquote:Op donderdag 27 september 2018 17:30 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Zo ken ik een cafè wat "De Buurvrouw" heet was ook wel eens verwarrend.
"Waar kom jij vandaan? " De buurvrouw.Gelijk ruzie thuis.
Ik vind het eigenlijk een 'non' onderwerp van opgelicht, beetje vreemde sensatie zucht. We zullen zien of het invloed heeft op de kijkcijfers.quote:Op donderdag 27 september 2018 17:28 schreef Jemoederniet het volgende:
Ze hebben de advertentie ook al aangepast. Het is nu opeens een bisschop die ze heeft besprekeld, dat was eerst nog de pastoor of priester. En Het Kathedraal van Italië is ook opeens weg. Er staat nog wel winkeltje van de kerk, maar dat klopt dus niet. En het was onduidelijk hoeveel geld er gaat naar precies wie: de kerk of het winkeltje of de kunsthandel. Bespreek zo'n actie ook met degene die het geld krijgt. Dit geldt des te meer bij dingen die met het geloof te maken hebben.
De broeders hebben hun zaakjes duidelijk niet op orde en dan kom je vroeg of laat bij Tros Radar, Opgelicht of Kassa.
quote:Op donderdag 27 september 2018 17:30 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Vind ik niet. Geloof is voor sommigen een belangrijk onderwerp. Neppe religieuze voorwerpen verkopen vind ik wel erg slecht.quote:Op donderdag 27 september 2018 17:31 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk een 'non' onderwerp van opgelicht, beetje vreemde sensatie zucht. We zullen zien of het invloed heeft op de kijkcijfers.
Het is allemaal nepquote:Op donderdag 27 september 2018 17:32 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Vind ik niet. Geloof is voor sommigen een belangrijk onderwerp. Neppe religieuze voorwerpen verkopen vind ik wel erg slecht.
Ik denk dat Joa dat nog eens goed duidelijk moet maken dat het niet het kerkwinkeltje is......volgens mij heeft Tim dat niet door.quote:Op donderdag 27 september 2018 17:21 schreef Soulraven het volgende:
Dat is een andere discussie. Ben zelf ook niet gelovig maar degenen die dat wel zijn hebben ook recht daar op.quote:
Absoluut.....quote:Op donderdag 27 september 2018 17:24 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Heeft hij idd niet. Hij zei net nog dat de kerk en dat winkeltje bij elkaar horen.quote:Op donderdag 27 september 2018 17:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik denk dat Joa dat nog eens goed duidelijk moet maken dat het niet het kerkwinkeltje is......volgens mij heeft Tim dat niet door.
dat wijzen ...quote:Op donderdag 27 september 2018 17:33 schreef chufi het volgende:
Wat een simpel volk zeg ...Jess en Mike nu
quote:Op donderdag 27 september 2018 17:27 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ja koop dan een rozen krans in Utiopaquote:Op donderdag 27 september 2018 17:34 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Dat is een andere discussie. Ben zelf ook niet gelovig maar degenen die dat wel zijn hebben ook recht daar op.
Ik hoop dat ze al een nieuwe hebben besteld. Dat gingen ze doen zeiden ze in die wigwam. Hebben ze de polaroid al besteld? Wanneer komt de sauna?quote:Op donderdag 27 september 2018 17:35 schreef Yaksa het volgende:
Zonnebril was dus niet stuk, alleen een lam pootje.
John heeft hem al gerepareerd.
quote:Op donderdag 27 september 2018 17:30 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Sommigen kopen een rozenkrans, anderen een kom met handtekeningen die nu stof vergaard op de bovenste plank van het keukenkastje.quote:Op donderdag 27 september 2018 17:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja koop dan een rozen krans in Utiopa
Daar heb je wel een punt. Als niet-religieus persoon kan ik mij dat niet zo goed voorstellen. Maar ikzelf zou dan als ik perse een gewijde rozenkrans wil hebben, deze bij een vertrouwd adres kopen en niet zomaar ergens op internet.quote:Op donderdag 27 september 2018 17:32 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Vind ik niet. Geloof is voor sommigen een belangrijk onderwerp. Neppe religieuze voorwerpen verkopen vind ik wel erg slecht.
Als het goed is zou ik als gelovige niet eens naar dat programma kijken met al dat gevloek getier .....quote:Op donderdag 27 september 2018 17:34 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Dat is een andere discussie. Ben zelf ook niet gelovig maar degenen die dat wel zijn hebben ook recht daar op.
quote:Op donderdag 27 september 2018 17:38 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Sommigen kopen een rozenkrans, anderen een kom met handtekeningen die nu stof vergaard op de bovenste plank van het keukenkastje.
En dat heeft een betekenisquote:Op donderdag 27 september 2018 17:38 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Sommigen kopen een rozenkrans, anderen een kom met handtekeningen die nu stof vergaard op de bovenste plank van het keukenkastje.
Oh jééquote:
Hoor stoere jeske nog vertellen dat ze hem helemaal gesloopt had, zij en jefke lachuh maar grootspraak dusquote:Op donderdag 27 september 2018 17:35 schreef Yaksa het volgende:
Oh ik ook hoor mja kijk eens aan wie ze verkopen, schuimpjes.quote:Op donderdag 27 september 2018 17:39 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt. Als niet-religieus persoon kan ik mij dat niet zo goed voorstellen. Maar ikzelf zou dan als ik perse een gewijde rozenkrans wil hebben, deze bij een vertrouwd adres kopen en niet zomaar ergens op internet.
Nee Jessie had van te voren gezegd tegen Joa ik maak hem schat maak je niet druk......quote:Op donderdag 27 september 2018 17:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze al een nieuwe hebben besteld. Dat gingen ze doen zeiden ze in die wigwam. Hebben ze de polaroid al besteld? Wanneer komt de sauna?
Dat lijkt me niet het punt. Het feit dat mensen zo agressief reageren is wel bedenkelijk.quote:Op donderdag 27 september 2018 17:35 schreef Yaksa het volgende:
Wat nog erger is dat ze er nog zo trots op zijn ook......quote:Op donderdag 27 september 2018 17:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet het punt. Het feit dat mensen zo agressief reageren is wel bedenkelijk.
Ik werd er echt een beetje raar van.Vooral het gedrag van Jessie,Jeffry en John.quote:Op donderdag 27 september 2018 17:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet het punt. Het feit dat mensen zo agressief reageren is wel bedenkelijk.
Ja precies. Een beetje bier is ook ook debielquote:Op donderdag 27 september 2018 17:42 schreef Soulraven het volgende:
Je blijft uberhaupt gewoon met je tengels van andermans spul af. Of je het nou stukmaakt of niet.
je kan die ook op het nachtkasje zettenquote:Op donderdag 27 september 2018 17:38 schreef Soulraven het volgende:
[..]
En vooral... Zondequote:Op donderdag 27 september 2018 17:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja precies. Een beetje bier is ook ook debiel
Ik ook hoor. Bier gooien, duwen, dure zonnebrillen afpakken. Die hele houding. Bier uit de handen meppen ook.quote:Op donderdag 27 september 2018 17:43 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik werd er echt een beetje raar van.Vooral het gedrag van Jessie,Jeffry en John.
Net gemist,maar het lijkt me de meneer van de Jumbo.quote:Op donderdag 27 september 2018 17:48 schreef PoezeligDing het volgende:
Wie is die vent bij kleuter Jeffry?
quote:
Allemaal heisa voor niets dus?quote:Op donderdag 27 september 2018 17:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee Jessie had van te voren gezegd tegen Joa ik maak hem schat maak je niet druk......
Met mascara de caravan opgeleuktquote:Op donderdag 27 september 2018 17:45 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Wat heeft Merel dan uitgevroten? Allemaal takjes gesprokkeld, bijna Pasen
Ruim een kiloquote:Op donderdag 27 september 2018 17:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Met mascara de caravan opgeleukt
Ze noemen elkaar allemaal schat dat zegt niksquote:
Dat was dan haar bijdrage aan utopia. En de komende weken zeggen dat ze zo druk is geweest en dat ze veel doet.quote:Op donderdag 27 september 2018 17:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Met mascara de caravan opgeleukt
De prijs is wel on-Utopiaans laag.quote:Op donderdag 27 september 2018 17:55 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Fuck dat. Wil ik rustig thee drinken en hapjes eten, moet ik ook nog met hun lullen.
Ja, net als dat 'ik hou van je' te pas en te onpasquote:Op donderdag 27 september 2018 17:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze noemen elkaar allemaal schat dat zegt niks
Ach ze hebben vandaag al een keer gebeld en een keer een mail gestuurd. Dan moet er gerust wordenquote:Op donderdag 27 september 2018 17:56 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Kapotmoe van al het oplichten.
Als ik dat vier maal per dag tegen jou hier zeg, scroll je toch ook doorquote:Op donderdag 27 september 2018 17:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, net als dat 'ik hou van je' te pas en te onpas
Tja die knuffels mogen me ook gestolen wordenquote:Op donderdag 27 september 2018 17:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 september 2018 17:58 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Als ik dat vier maal per dag tegen jou hier zeg, scroll je toch ook door
Er sprong net een vis uit het water.quote:
Of elkaar op de mond zoenen.quote:Op donderdag 27 september 2018 17:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Tja die knuffels mogen me ook gestolen worden
Zelfs die willen naar huisquote:Op donderdag 27 september 2018 17:59 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Er sprong net een vis uit het water.
Was een grapje natuurlijkquote:
Nou grapje, lieve schatquote:Op donderdag 27 september 2018 17:59 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Was een grapje natuurlijk
luf joequote:Op donderdag 27 september 2018 17:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nodig een kleuterschool uitquote:Op donderdag 27 september 2018 18:00 schreef FreshFruit72 het volgende:
Merel maakt herfstbakjes.Kost haar veel energie.
Dankje. Wat een takkenlui, maar wel mooi, de Broeders weer bij elkaar en dan tegen kamp Sjon, makkelijke verhaallijn. Laat maar lopen en hier en daar bijsturen of een ander wat extra''s gunnen en de TV compilatie is weer compleet.quote:
Heb Shelley nu al aan Gerrit verteld dat de verkering over is?quote:Op donderdag 27 september 2018 18:03 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dankje. Wat een takkenlui, maar wel mooi, de Broeders weer bij elkaar en dan tegen kamp Sjon, makkelijke verhaallijn. Laat maar lopen en hier en daar bijsturen of een ander wat extra''s gunnen en de TV compilatie is weer compleet.
Ik dacht het niet, maar ik val net in hier, dus pin me er niet op vast.quote:Op donderdag 27 september 2018 18:04 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Heb Shelley nu al aan Gerrit verteld dat de verkering over is?
Ja maar het kwartje viel nietquote:Op donderdag 27 september 2018 18:04 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Heb Shelley nu al aan Gerrit verteld dat de verkering over is?
Merel is een soort consulente plots. Een -Vraag het aan Mona- kost 10 euro.quote:Op donderdag 27 september 2018 18:06 schreef PoezeligDing het volgende:
Adviesbureau Merel.
Advies voor wat?
quote:Op donderdag 27 september 2018 18:06 schreef PoezeligDing het volgende:
Adviesbureau Merel.
Advies voor wat?
Weer een Zeefteef erbijquote:
"zijn uw ouders net gescheiden"quote:Op donderdag 27 september 2018 18:08 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als je door de Domen het bos niet meer ziet.
Kijk, dit dus,quote:Op donderdag 27 september 2018 18:08 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 september 2018 18:08 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Kijk, dit dus,thnx Broeder
Nee, die zijn doodquote:Op donderdag 27 september 2018 18:08 schreef Soulraven het volgende:
[..]
"zijn uw ouders net gescheiden"![]()
Shelley en Gerrit praten over hun relatie.quote:
quote:Op donderdag 27 september 2018 18:08 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
¤ 1.495,00quote:Op donderdag 27 september 2018 18:11 schreef Mylene het volgende:
Is dit hem?
https://www.marktplaats.n(...)0c1b&previousPage=lr
bedoelen ze nou bomen of dommenquote:Op donderdag 27 september 2018 18:08 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die zweint overal tussendoor. Misselijk wijf is hetquote:
Dat is de vraag .quote:Op donderdag 27 september 2018 18:12 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
bedoelen ze nou bomen of dommen
Daar vriezen ze deaud in.quote:Op donderdag 27 september 2018 18:11 schreef Mylene het volgende:
Is dit hem?
Ik denk niet dat dit waar isquote:
Maar daar staan leuke dingen bij voor een klein prijsje......quote:Op donderdag 27 september 2018 18:11 schreef Mylene het volgende:
Is dit hem?
Dit kwam een aantal cossen geleden ook al voorbijquote:Op donderdag 27 september 2018 18:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar daar staan leuke dingen bij voor een klein prijsje......
Er kwamen van de week al elektrische kacheltjes binnen.quote:Op donderdag 27 september 2018 18:15 schreef Amphorapotje het volgende:
Na het evenement komt er vast iets voor Cris en His om in te slapen. En ook een elektra kacheltje voor de caravan, en door maar weer.....
hops kan wel aan de buitenkan mt dr hangmatquote:
Ik ga waarzegger wordenquote:Op donderdag 27 september 2018 18:16 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Er kwamen van de week al elektrische kacheltjes binnen.
Wie?quote:Op donderdag 27 september 2018 18:17 schreef Koekiebakkie het volgende:
Waar slaapt die Brandon eigenlijk?
quote:
Wie?quote:Op donderdag 27 september 2018 18:17 schreef Koekiebakkie het volgende:
Komen ze morgen niet?quote:Op donderdag 27 september 2018 18:22 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Bezoek Sanne????
Sanne huilt .. Shelly knuft geeft
of ze wil praten
Sanne ; nee snik nu niet
en weg
Shelly ; roep je me even als je.... Sanne weg
Shelly dr bij ..loop loop
loop snif loop
Maar ze weet niet waar ze de tijd vandaan moet halen.quote:Op donderdag 27 september 2018 18:23 schreef FOKoffieleut het volgende:
minuutje geleden, jessie kookt maar zou graag mee willen sporten
God straft meteen.quote:Op donderdag 27 september 2018 18:23 schreef Amphorapotje het volgende:
Er is vast iets heel ergs thuis bij Sanne, waardoor ze naar huis moet gaan.....
Do we care?quote:Op donderdag 27 september 2018 18:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wat is er met Sanne ( nu weer) ?
Hangmat....quote:Op donderdag 27 september 2018 18:22 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Die witte haarband die af en toe door beeld komt lopen
Lastig... Lastig...quote:
Ik hoop het zo.quote:Op donderdag 27 september 2018 18:23 schreef Amphorapotje het volgende:
Er is vast iets heel ergs thuis bij Sanne, waardoor ze naar huis moet gaan.....
Is dat weleens in beeld?quote:Op donderdag 27 september 2018 18:24 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Hangmat....
Bikkel heur
ja pas nog ..quote:Op donderdag 27 september 2018 18:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Is dat weleens in beeld?
Volgens mij heeft hij een stamat.
quote:Op donderdag 27 september 2018 18:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar daar staan leuke dingen bij voor een klein prijsje......Die kleine caravan met koe......wat een verschil met Mik zijn schilderkunst......
Dan gleuf ik hetquote:Op donderdag 27 september 2018 18:27 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ja pas nog ..
kan nooit lang geleden zijn
korte termijn geheugen flits
Oh nu is Shelly wel weer goed...... en straks weer achter haar rug lullen over shellyquote:
Belachelijk echt.quote:
Vreemde eigenschap...quote:Op donderdag 27 september 2018 18:25 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Shelley is maar vergevingsgezind...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
quote:Op donderdag 27 september 2018 18:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vreemde eigenschap...Ze heeft meer met Sanne dan GerritSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Zal wel ff wennen zijn... dat zelfs haar ouders niet meer haar komen redden als ze weer eens zichzelf bij iedereen onmogelijk heeft gemaakt.quote:Op donderdag 27 september 2018 18:29 schreef Bumfuzzle het volgende:
Lekker voor d'r, dat het pas over meer dan een week is.
Zou ze 'n seintje van boven hebben gehad? Soort van tik op de vingers van de almachtigequote:Op donderdag 27 september 2018 18:26 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
knufjes ... voor Poppedijntje
En ze heeft weer aandachtquote:Op donderdag 27 september 2018 18:28 schreef Amphorapotje het volgende:
Volgende week zondag familie voor Sanne.
Zal wel uit medelijden zijn.quote:Op donderdag 27 september 2018 18:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze heeft meer met Sanne dan Gerrit
Aandachtquote:
quote:Op donderdag 27 september 2018 18:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vreemde eigenschap...Bij mij had ze niet hoeven aankomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die familie weet niet meer waar ze moeten kijken en geven niemand meer een hand. Ze had haar familie eerder verwacht. Ze zit met 24 uur aanvragen in haar hoofd, zei ze gisteren.quote:Op donderdag 27 september 2018 18:28 schreef StruisZVeugelT het volgende:
vlgde week zondag visite voor Sanne
yeahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
met koesjes knuffies , drank en vreetsels red ze dat net
nu ff uithuileh
gedoe ..
Ja, maar dat is niet wederzijds.quote:Op donderdag 27 september 2018 18:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze heeft meer met Sanne dan Gerrit
Nee Shelly is een dom mokkel die liever haar verkering uit ziet gaan via andere. Sanne is daar het hoofdpersoon inquote:Op donderdag 27 september 2018 18:30 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Zal wel uit medelijden zijn.
Soort van het zwakzinnige zusje.
quote:Op donderdag 27 september 2018 18:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee Shelly is een dom mokkel die liever haar verkering uit ziet gaan via andere. Sanne is daar het hoofdpersoon in
Mag dat? Is dat nieuw?quote:Op donderdag 27 september 2018 18:32 schreef Mylene het volgende:
Sanne kan toch bellen naar huis, mag toch zoveel minuten?
+3quote:Op donderdag 27 september 2018 18:33 schreef Bumfuzzle het volgende:
Dat achterlijke geheimzinnige gedoe van sanne![]()
Ze wil gewoon dat mensen heel de tijd gaan vragen wat er is.
Kutwijf.
Pleur alsjeblieft op naar een gesticht ofzo.
zal wel loslopen met de fam,...quote:Op donderdag 27 september 2018 18:30 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Die familie weet niet meer waar ze moeten kijken en geven niemand meer een hand. Ze had haar familie eerder verwacht. Ze zit met 24 uur aanvragen in haar hoofd, zei ze gisteren.
Kwam een tijd terug ter sprake.quote:Op donderdag 27 september 2018 18:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mag dat? Is dat nieuw?
Mag niet.quote:Op donderdag 27 september 2018 18:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mag dat? Is dat nieuw?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Ging dat toen niet om Jeff?quote:Op donderdag 27 september 2018 18:34 schreef Mylene het volgende:
[..]
Kwam een tijd terug ter sprake.
quote:Op donderdag 27 september 2018 18:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Al zijn de tranen nog zo snel...
Het eten haalt ze wel.
Al is de pleuris nog zo groot,
Ze blijft grijpen naar de Food.Lekker eten,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan is het verdriet snel vergeten.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Vecht jij het ff uit met Mylene, Broeder. Dan hoor ik straks wel de conclusiequote:
Ze wil naar huis. De handdoek in de ring. Maar ze wil eerst van haar vader horen of ze daar goed aan doet. Ik denk dat Sanne heel erg geschrokken is van haar publieksstem. Van het begin af aan was ze erg bezig met "hoe kom ik over op tv" en "heb ik veel fans" en dergelijke.quote:Op donderdag 27 september 2018 18:33 schreef krabje het volgende:
sanne wil weten of ze haar schoentjes uit kan doen? is dat net zo iets als koekjes eten?
Sanne wilt bevestiging van haar familie dat ze het prima doet. Publiekstem hakt er in bij haar.quote:Op donderdag 27 september 2018 18:33 schreef Angelique61 het volgende:
Waarom vraag je bevestig vraan Shelly, om mn schoentjes aan te doen zegt Sanne???????? Wasdat?
quote:Op donderdag 27 september 2018 18:36 schreef Harrison het volgende:
[..]
Ze wil naar huis. De handdoek in de ring. Maar ze wil eerst van haar vader horen of ze daar goed aan doet. Ik denk dat Sanne heel erg geschrokken is van haar publieksstem. Van het begin af aan was ze erg bezig met "hoe kom ik over op tv" en "heb ik veel fans" en dergelijke.
Nooit van gehoord.quote:Op donderdag 27 september 2018 18:32 schreef Mylene het volgende:
Sanne kan toch bellen naar huis, mag toch zoveel minuten?
Ja, dat was het, maar toen zeiden ze volgens mij ook dat ze gewoon naar huis kunnen bellen.quote:Op donderdag 27 september 2018 18:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ging dat toen niet om Jeff?
Die uiteindelijk een hulpverlener zou spreken waarvan men eerst dacht dat hij zijn vader mocht bellen.
Oh, had net neer willen zetten dat Manon al naar huis is.......quote:Op donderdag 27 september 2018 18:28 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mooi voor Hiske
Sanne is een lelijk mormel. Die trekt zich nergens van op aan. Ook niet haar familie. Ze trekt aandacht en op een foute manier.quote:Op donderdag 27 september 2018 18:36 schreef Harrison het volgende:
[..]
Ze wil naar huis. De handdoek in de ring. Maar ze wil eerst van haar vader horen of ze daar goed aan doet. Ik denk dat Sanne heel erg geschrokken is van haar publieksstem. Van het begin af aan was ze erg bezig met "hoe kom ik over op tv" en "heb ik veel fans" en dergelijke.
quote:Op donderdag 27 september 2018 18:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh, had net neer willen zetten dat Manon al naar huis is.......
Dat is Brandon.quote:Op donderdag 27 september 2018 18:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Foutje van de regie:
Talpa medewerker gespot:
[ afbeelding ]
De witwasserquote:Op donderdag 27 september 2018 18:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Foutje van de regie:
Talpa medewerker gespot:
[ afbeelding ]
Jéé wat erg, dat jij streams wil zien. Schandequote:Op donderdag 27 september 2018 18:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Foutje van de regie:
Talpa medewerker gespot:
[ afbeelding ]
Verhip.quote:
Doet die ook mee?quote:
Gaan jullie lekker?quote:
In Madame Taussoudsquote:
Het is gezelligquote:Op donderdag 27 september 2018 18:42 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Opa loeren .. hoeveel er op Gerrit z\n bord leg
grote ergenis van Opa
gerrit schep zoveel vreten op altijd
rust aan tafelt
. nom nom nom
Omdat ze niet goed wijs is.quote:Op donderdag 27 september 2018 18:43 schreef Vinamp het volgende:
Waarom loopt Christel iedere dag met die kappersriem om?
nou prima hoor dat ze eruit gaat,maar ze moet dus nog een week wachten,net goed voor haarquote:Op donderdag 27 september 2018 18:36 schreef Harrison het volgende:
[..]
daar wonen dr gereedschapjes inquote:Op donderdag 27 september 2018 18:43 schreef Vinamp het volgende:
Onzin dat mens gaat nergens heen.quote:Op donderdag 27 september 2018 18:45 schreef krabje het volgende:
[..]
nou prima hoor dat ze eruit gaat,maar ze moet dus nog een week wachten,net goed voor haar
En haar zwart geld.quote:Op donderdag 27 september 2018 18:46 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
daar wonen dr gereedschapjes in
schaar, boortjes, messie, ietsen ,vyl
pistool ,handgranaatjes.., vuur, snoepjes
Mooi kapsel tochquote:
Volgens mij zit daar haar zender in.quote:Op donderdag 27 september 2018 18:43 schreef Vinamp het volgende:
27 MC bakkiequote:Op donderdag 27 september 2018 18:48 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Volgens mij zit daar haar zender in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |