quote:Op donderdag 27 september 2018 16:57 schreef FreshFruit72 het volgende:
Gerrit vandaag 100 dagen in Utopia.Feestje.![]()
![]()
Ritititiit Ritititititi, Gerritquote:Op donderdag 27 september 2018 16:57 schreef FreshFruit72 het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 27 september 2018 16:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Waar ik eerder zei pindakaas, het is Chocopasta
STOP DE TIJD
quote:Op donderdag 27 september 2018 16:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Waar ik eerder zei pindakaas, het is Chocopasta
STOP DE TIJD
Macht is daar het aller belangrijkst......totdat ze weg gestemd worden .quote:Op donderdag 27 september 2018 16:56 schreef Soulraven het volgende:
Het is gewoon kinderachtig gedrag. Je woont daar met z'n allen. En nu mag hij heen boodschappen meer omdat Jessie hem niet mag? Ja doei.
Gerquote:Op donderdag 27 september 2018 16:57 schreef FreshFruit72 het volgende:
![]()
Volgens mij zijn ze gewoon afgewimpeld tijdens de SL.quote:Op donderdag 27 september 2018 16:59 schreef Mylene het volgende:
Ik denk niet dat Joa en Tim vandaag nog antwoord terugontvangen van Opgelicht.
whut? wtf?quote:Op donderdag 27 september 2018 16:56 schreef Soulraven het volgende:
Het is gewoon kinderachtig gedrag. Je woont daar met z'n allen. En nu mag hij heen boodschappen meer omdat Jessie hem niet mag? Ja doei.
Dacht dat tien minuten geleden Jessie een bord warm eten had wat volgens haar niet te vreten was......quote:Op donderdag 27 september 2018 17:00 schreef mazaru het volgende:
Shelley moet koken maar heeft geen zin. Ze wil meedoen met fittopia.
Vraagt of Gerrit wil koken.
Tuurlijk niet!!
Geen idee, toen zat ik nog in het zonnetjequote:Op donderdag 27 september 2018 17:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dacht dat tien minuten geleden Jessie een bord warm eten had wat volgens haar niet te vreten was......
Lekker genietonquote:Op donderdag 27 september 2018 17:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Geen idee, toen zat ik nog in het zonnetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |