Ga ik straks kijken. Nu eerst mijn moeder aan de telefoon die denkt dat ik van de Apple Helpdesk ben.quote:Op donderdag 27 september 2018 15:01 schreef Giertje het volgende:
[..]
je zou eens beelden moeten opzoeken van obscene extreme
Mooi, perfect weer ookquote:Op donderdag 27 september 2018 15:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker nog stuk door het park en daarna langs stuk natuurgebied onderaan de sint pieter berg naar huis gefietst
ik ben om tien uur naar huis gegaan ze gingen de lockers verplaatsen, zat m'n kleding in konden niet vertellen wanneer ze klaar zijn, ik heb me weer omgekleed en ben naar huis gegaanquote:Op donderdag 27 september 2018 14:55 schreef DerRabbit het volgende:
Half uur eerder naar huis gaan omdat je vergeten bent pauze te pakken is toch ergens wel lekker
quote:Op donderdag 27 september 2018 15:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ga ik straks kijken. Nu eerst mijn moeder aan de telefoon die denkt dat ik van de Apple Helpdesk ben.
"Hoe werkt iKloot?"
Lekker handig danquote:Op donderdag 27 september 2018 15:08 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik ben om tien uur naar huis gegaan ze gingen de lockers verplaatsen, zat m'n kleding in konden niet vertellen wanneer ze klaar zijn, ik heb me weer omgekleed en ben naar huis gegaan
Ga ik in de loop van de dag verzinnenquote:
Ik moet nog twee dagen werken en dan heb ik pas een dag weekendquote:Op donderdag 27 september 2018 15:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga ik in de loop van de dag verzinnen
Heb gelukkig wel een langggg weekend
En jij al plannen?
Ow, dat duurt dus nog evenquote:Op donderdag 27 september 2018 15:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik moet nog twee dagen werken en dan heb ik pas een dag weekend![]()
Hoe was je gesprek maandag nog gegaan?
Dat is wel zwaar kut danquote:Op donderdag 27 september 2018 15:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ow, dat duurt dus nog even
Maandag ging het ineens over iets anders. Maar we zaten wel netjes in de loopgraven.
Dinsdag zijn we ineens overruled van boven af, dus er vrij vuil gespeeld. Geen vriendjes gemaakt zeg maar.
Yep,. en het bizarre is, dat kan wel eens heel hard gaan terugkomen bij zequote:
Dat is wel weer een pluspuntjequote:Op donderdag 27 september 2018 15:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Yep,. en het bizarre is, dat kan wel eens heel hard gaan terugkomen bij ze
Maar goed, vandaag wel weer iets leuks, dus er kan ineens meer
Een grote misschien welquote:Op donderdag 27 september 2018 16:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is wel weer een pluspuntje![]()
Wel lekker om daarmee het weekend in te gaan
Het kwartje van wat het wél is, valt nu pas.quote:Op donderdag 27 september 2018 15:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ga ik straks kijken. Nu eerst mijn moeder aan de telefoon die denkt dat ik van de Apple Helpdesk ben.
"Hoe werkt iKloot?"
Tot wanneer heb je vrij?quote:Op donderdag 27 september 2018 16:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een grote misschien wel
En ja, zeker dit 'weekend'
De 29equote:
sprak gisteren iemand die het steeds had over ie-helsquote:Op donderdag 27 september 2018 16:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het kwartje van wat het wél is, valt nu pas.
quote:Op donderdag 27 september 2018 16:09 schreef Molo het volgende:
[..]
sprak gisteren iemand die het steeds had over ie-hels
...quote:Op donderdag 27 september 2018 16:09 schreef Molo het volgende:
[..]
sprak gisteren iemand die het steeds had over ie-hels
Zondag weer aan het werk dus. Dan wissel je mij net afquote:
Nou nee, maandag de 29equote:Op donderdag 27 september 2018 16:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zondag weer aan het werk dus. Dan wissel je mij net af
Lol! Dank je!quote:
Owja, je hebt nu vakantie.quote:
Die begint eigenlijk maandag pas, eerst weekendquote:Op donderdag 27 september 2018 16:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Owja, je hebt nu vakantie.
Was ik alweer vergeten
Gelijk heb jequote:Op donderdag 27 september 2018 16:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die begint eigenlijk maandag pas, eerst weekend
Nee, tijd zat om iets te regelenquote:Op donderdag 27 september 2018 16:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gelijk heb je![]()
Vakantie inmiddels al gepland?
Als je je maar niet te lang bedenktquote:Op donderdag 27 september 2018 16:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, tijd zat om iets te regelen
Komt wel goed.quote:Op donderdag 27 september 2018 16:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je je maar niet te lang bedenkt
Succes met martelen!quote:Op donderdag 27 september 2018 16:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Komt wel goed.
Straks eerst laten martelen en eens kijken wat ik ga eten.
Vanaf morgen begint het, ook met kiezen
Geniet van het mooie weerquote:Op donderdag 27 september 2018 16:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Succes met martelen!![]()
Ik ga hier nog even een uurtje of twee genieten van het weer op de fiets.
quote:
ik eet ook geen sushiquote:Op donderdag 27 september 2018 17:18 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Ik bak hier wat aardappelkroketjes voor die kleine
Snoep ik er wel een paar mee
Ik zing al een week lang versies op liedjes van de dijkquote:Op donderdag 27 september 2018 17:19 schreef UitStraling het volgende:
Waarom zit ik met Jody Bernal in mijn hoofd
Je inner zonnebankpiraat komt naar boven?quote:Op donderdag 27 september 2018 17:19 schreef UitStraling het volgende:
Waarom zit ik met Jody Bernal in mijn hoofd
quote:Op donderdag 27 september 2018 17:23 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik eet ook geen sushiben nu de frietpan aan het verwarmen, lekkerbekje in de oven en een bakje kant en klare salade
quote:Op donderdag 27 september 2018 17:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nou, dit was mij het dagje wel beste mensen.
Vertel?quote:Op donderdag 27 september 2018 17:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nou, dit was mij het dagje wel beste mensen.
Nog 7 uur om 1000 kekke berichtjes op Fok! te plaatsen en dan mag je weer 3 uurtjes slapen tot de volgende lange dag begintquote:
quote:Op donderdag 27 september 2018 15:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
"Hoe werkt iKloot?"
En tot die tijd naakt je training doen?quote:Op donderdag 27 september 2018 18:27 schreef G-Pier het volgende:
Zo, uniform gepast. Heb alles genomen wat ik kon nemen. Nu 6 weken wachten. 8 november zou ik het uniform moeten hebben.
lolquote:Op donderdag 27 september 2018 18:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nog 7 uur om 1000 kekke berichtjes op Fok! te plaatsen en dan mag je weer 3 uurtjes slapen tot de volgende lange dag begint
Natuurlijk, iedereen kan dan van mijn lichaam genieten.quote:Op donderdag 27 september 2018 18:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
En tot die tijd naakt je training doen?
quote:Op donderdag 27 september 2018 18:33 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Natuurlijk, iedereen kan dan van mijn lichaam genieten.
Dit is hoe ik denk over jongens die net uit de Defensie-opleiding komen. Helaas zijn de meeste niet gay.quote:Op donderdag 27 september 2018 18:39 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Jonge verse knulletjes net van de opleiding af
quote:Op donderdag 27 september 2018 18:33 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Natuurlijk, iedereen kan dan van mijn lichaam genieten.
Gewoon gay makenquote:Op donderdag 27 september 2018 18:57 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Dit is hoe ik denk over jongens die net uit de Defensie-opleiding komen. Helaas zijn de meeste niet gay.
Jij bent ook al zo opmerkzaamquote:
Norsemen?quote:Op donderdag 27 september 2018 20:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Matige serie, check. Nagellak, check.
Nee, die is voor van het weekend.quote:
Welke dan?quote:Op donderdag 27 september 2018 20:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, die is voor van het weekend.
Ziet eruit als iets wat uit een buikdrain komtquote:Op donderdag 27 september 2018 20:32 schreef marcb1974 het volgende:
Goed, voor de echte diehard is dit misschien wat,
maar WTF
https://www.ad.nl/koken-e(...)koekenhuis~aec87f55/
Gilmore Girls, I waz not kidding.quote:
Treffende omschrijvingquote:Op donderdag 27 september 2018 20:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Ziet eruit als iets wat uit een buikdrain komt
Stomazakjesinhoudquote:Op donderdag 27 september 2018 20:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Ziet eruit als iets wat uit een buikdrain komt
quote:Op donderdag 27 september 2018 20:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gilmore Girls, I waz not kidding.
Nagellak in mijn haar.
Failing at life as usual.quote:
Goed bezig maal 2!quote:Op donderdag 27 september 2018 20:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gilmore Girls, I waz not kidding.
Nagellak in mijn haar.
Failin' home across the oceanquote:
'Als ik zelfs van haar niet geil wordt, dan ben ik gewoon 100% gay'quote:Op donderdag 27 september 2018 20:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Gewoon gay maken
Werden de meeste heteromannen waarmee ik op date ging ook, dus het kan prima
quote:Op donderdag 27 september 2018 20:58 schreef madam-april het volgende:
[..]
'Als ik zelfs van haar niet geil wordt, dan ben ik gewoon 100% gay'
Knap staaltje omdenken dit welquote:Op donderdag 27 september 2018 20:58 schreef madam-april het volgende:
[..]
'Als ik zelfs van haar niet geil wordt, dan ben ik gewoon 100% gay'
quote:Op donderdag 27 september 2018 21:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Knap staaltje omdenken dit wel
Ben blij. Hij zit nu in mijn hoofdquote:
Je zegt dit alsof dit iets vreemds en fouts is?quote:
Tering Piet, ik had vroeger als vroegjonge puber slechts een oude platenspeler met maar een enkele kromgetrokken plaat die door mijn vroeg uitfladderende zussen thuis waren achtergelaten dus die draaide ik dagelijksquote:
Goed heaquote:Op donderdag 27 september 2018 20:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Jij bent ook al zo opmerkzaam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |