Te veel jankende Naomi. Maar gelukkig nog net niet zo irritant als dat hysterische mens uit Discovery.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:06 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Dit idd. En eerlijk gezegd blijft dat voor mij staan na de seizoensfinale. Te veel Naomi.
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:59 schreef Solstice1 het volgende:
De laatste aflevering leverde wel. Knoopt alle eindjes aan elkaar. Alleen het stuk met Alex is om begrijpelijke redenen wat raar gedaan. Ik vraag me alleen af, wat gebeurt er nou met dat schip als ze door de poort heen gaan aan het eind?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zeer vocale Trump hater - VEM2012
Dat is eerder dan ik verwachtte. Zin in.quote:
Ja zeker, was weer erg fijn. Zag er weer piekfijn uit. Voor de meeste dingen wordt netjes de tijd genomen. Jammer dat het er maar 6 zijn in totaal maar als het dit niveau heeft wordt het een nette afsluiting van de serie.quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:57 schreef Solstice1 het volgende:
Zat er meteen lekker in met deze eerste aflevering.
Stelde niet teleur inderdaad, blijft een topserie. Wel weer zonde dat dit het laatste seizoen is. Toch wel op dit moment ongeëvenaarde sci-fi, al moet ik Foundation nog zien.quote:Op maandag 13 december 2021 08:53 schreef Karstman het volgende:
[..]
Ja zeker, was weer erg fijn. Zag er weer piekfijn uit. Voor de meeste dingen wordt netjes de tijd genomen. Jammer dat het er maar 6 zijn in totaal maar als het dit niveau heeft wordt het een nette afsluiting van de serie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat heb ik dus ook. Hoe kun je dit in 2 afleveringen afronden.quote:Op zondag 2 januari 2022 00:26 schreef SiGNe het volgende:
Nog 2 afleveringen te gaan, eigenlijk te weinig om het hele verhaal mooi af te sluiten en ook wat verder te kijken naar de protomolecule en de ringen.
Ik hoop dat er nog een vervolgserie gaat komen, het verhaal is nog niet uitverteld.
Ik heb voor FOK! de cast en makers mogen interviewen (komende week op onze frontpage). Ik heb hierop door proberen te vragen. Duidelijk is dat de laatste aflevering niet het einde is. Er zijn meer plannen. Het is wel een logisch moment om te stoppen met de serie in het huidige format. Als je de boeken kent weet je waarom.quote:Op maandag 3 januari 2022 10:05 schreef Karstman het volgende:
Er komt een Telltale game met Camina Drummer in de hoofdrol en ik las laatst ergens een vrij vaag artikel dat men toch bezig is met een vervolgserie, misschien dat die meer over Laconia gaat en een flim, beide ook voor Amazon Prima. Maar zoals gezegd het was nogal een vaag artikel dat vooral stelde dat de makers van de serie en de mensen van Amazon dikke vriendjes zijn.
Benieuwd naar het interview. Leuk!quote:Op maandag 3 januari 2022 10:13 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Ik heb voor FOK! de cast en makers mogen interviewen (komende week op onze frontpage). Ik heb hierop door proberen te vragen. Duidelijk is dat de laatste aflevering niet het einde is. Er zijn meer plannen. Het is wel een logisch moment om te stoppen met de serie in het huidige format. Als je de boeken kent weet je waarom.
Er zal vast nog meer komen, maar er is nog geen aankondiging helaas.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |