abonnement Unibet Coolblue
pi_197103064
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 18:29 schreef dumble het volgende:
Ja vette aflevering weer. Ik vraag me wel af wie die 'peaches' is en wat haar mod is
Peaches is (s3 spoiler)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Amos noemt haar bij die bijnaam ergens in een eerder seizoen, volges mij in een videoboodschap naar haar ofzo.
pi_197112282
Helemaal bij nu. Was weer een toppertje.
Het Amos verhaal is redelijk trouw aan het boek, dus wist al hoe het af ging lopen.

De hele opbouw naar
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zie ik ook mooi terug.
  woensdag 30 december 2020 @ 22:02:19 #103
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_197112399
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 18:50 schreef VelitoX het volgende:

[..]

Peaches is (s3 spoiler)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Amos noemt haar bij die bijnaam ergens in een eerder seizoen, volges mij in een videoboodschap naar haar ofzo.
Zus van Julie Mao inderdaad.
Beetje het jaloerse zusje die vind dat haar zus voorgetrokken wordt door hun vader terwijl zij toch echt zo haar best doet.
pi_197290411
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_197302032
Uitstekend seizoen tot dusver.
pi_197320458
Prima seizoen ja. Ik vond het vorige ook wel wat hebben met het ontdekkingsgerichte. Ik ben toch wel erg nieuwsgierig naar alles omtrent het proto-molecuul en niet menselijke beschavingen. Hopelijk krijgen we uiteindelijk weer een soort mix waarbij we daar ook weer een stuk meer over leren.
pi_197401379
quote:
2s.gif Op zaterdag 26 december 2020 19:38 schreef DJKoster het volgende:

[..]

Zo verwarrend dat ze van dat stel met dat weglopend kind de rollen omgedraaid hebben t.o.v
het boek. :D
De Bobbie Draper en Drummer/Ashford verhalen zijn wel een mooie opzet naar het volgende seizoen. Inaros verschijnt in de boeken nogal plots. (Of het moet nog ergens in de short stories behandeld worden, nog niet gelezen.)

In seizoen 5 moet echt wel de volgende scène zitten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar was de scene uit je spoiler dus.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 14 januari 2021 @ 16:53:48 #108
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_197407515
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 11:26 schreef Solstice1 het volgende:

[..]

Daar was de scene uit je spoiler dus.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vergeet de plottwist in de laatste aflevering niet, geen idee wat dat zal zijn maar elk seizoen sluit af met iets groots.
Ik denk ook dat dingen niet zo zullen zijn dan we denken dat het is om het maar even vaag te omschrijven.
pi_197546921
Nieuwe aflevering gekeken. Het verhaal vordert erg traag op het moment. Hoop wel dat er een flinke pay-off is aan het einde van het seizoen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_197547043
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 11:07 schreef Solstice1 het volgende:
Nieuwe aflevering gekeken. Het verhaal vordert erg traag op het moment. Hoop wel dat er een flinke pay-off is aan het einde van het seizoen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_197547089
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 11:15 schreef Monolith het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_197550843
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 11:15 schreef Monolith het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit idd. Verveelde mijzelfs.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_197678383
Zonder in detail te treden. De show is de laatste 3 afleveringen enorm traag. Als er echt ergens naartoe gewerkt wordt maakt dat op zich niet uit. Maar ik heb het gevoel dat er nu enorm veel in de laatste aflevering gepropt moet gaan worden omdat het tempo van deze laatste afleveringen zo traag was.

De andere optie is dat dit seizoen in de laatste helft gewoon echt weinig om het lijf heeft, wat zonde zou zijn.
  donderdag 28 januari 2021 @ 17:10:26 #114
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_197688083
Ik vind het een topseizoen, vorig seizoen was pas traag..
Beetje jammer dat er meteen geklaagd wordt als er juist meer verhaal verteld wordt.

En er gaan geruchten dat de laatste 3 boeken ook verfilmd gaan worden maar daar zal wel een langer periode overheen gaan voor we die te zien krijgen.
Tussen boek 6 en 7 zit ook een gat van 30 jaar en men wil de acteurs ook een beetje op een natuurlijke manier verouderen.
Het is nog niet duidelijk hoe die boeken verfilmd gaan worden, of dat weer 3 seizoenen worden op Prime Video of dat het echte films gaan worden die in de bioscopen te zien zullen zijn (of TV movie is ook nog een optie)
Men wil in elk geval meer doen met de Intellectual Property dus misschien dat er ook games gaan komen over The Expanse.

Dat zou ik wel tof vinden trouwens, een game..
Dat je zelf in de Roci naar de 1300+ ringworlds kan gaan of een Maneo'tje kan doen :D
pi_197720556
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 17:10 schreef SiGNe het volgende:
Ik vind het een topseizoen, vorig seizoen was pas traag..
Beetje jammer dat er meteen geklaagd wordt als er juist meer verhaal verteld wordt.

En er gaan geruchten dat de laatste 3 boeken ook verfilmd gaan worden maar daar zal wel een langer periode overheen gaan voor we die te zien krijgen.
Tussen boek 6 en 7 zit ook een gat van 30 jaar en men wil de acteurs ook een beetje op een natuurlijke manier verouderen.
Het is nog niet duidelijk hoe die boeken verfilmd gaan worden, of dat weer 3 seizoenen worden op Prime Video of dat het echte films gaan worden die in de bioscopen te zien zullen zijn (of TV movie is ook nog een optie)
Men wil in elk geval meer doen met de Intellectual Property dus misschien dat er ook games gaan komen over The Expanse.

Dat zou ik wel tof vinden trouwens, een game..
Dat je zelf in de Roci naar de 1300+ ringworlds kan gaan of een Maneo'tje kan doen :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 30 januari 2021 @ 15:28:19 #116
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_197723941
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 12:03 schreef Solstice1 het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Discussies hoeven niet in spoilers..
En volgens mij heb je dan de vorige afleveringens niet goed opgelet, die machtstrijd is al begonnen toen de astroiden op aarde werden gegooid (en daarvoor ook al)
Het verhaal van Naomi is daarin natuurlijk hartstikke belangrijk omdat die als enige daar ook in de buurt is.
Dit hele seizoen gaat er juist om dat ze niet bij elkaar zijn als team maar nu weer bij elkaar proberen te komen.
pi_197730033
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 15:28 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Discussies hoeven niet in spoilers..
En volgens mij heb je dan de vorige afleveringens niet goed opgelet, die machtstrijd is al begonnen toen de astroiden op aarde werden gegooid (en daarvoor ook al)
Het verhaal van Naomi is daarin natuurlijk hartstikke belangrijk omdat die als enige daar ook in de buurt is.
Dit hele seizoen gaat er juist om dat ze niet bij elkaar zijn als team maar nu weer bij elkaar proberen te komen.
Als Naomi alleen zichzelf probeert te redden voor 2 afleveringen op dat schip dan heeft dat weinig relevantie voor die machtsstrijd m.i. Bedoelde het meer op die manier. Het is wel een krachttoer van Tipper, maar het moet wat mij betreft wel ontluiken tot in iets meer dan dit. Daar is nu nog 1 aflevering voor.

Ik heb de boeken overigens niet gelezen dus weet niet of dat in de latere boeken wel zit, maar een combinatie van wat er in die nieuwe sterrensystemen gebeurd met de machtsstrijd in het huidige sterrenstelsel had ik zelf op gehoopt voor dit seizoen.

Langzaam een verhaal vertellen over Naomi en dat inbedden in de rest van de machtsstrijd is prima, maar dan had ik verwacht dat er meer afleveringen in dit seizoen zouden zitten en we een soort pay-off in de overige afleveringen zouden krijgen.

Volgend seizoen is het laatste begreep ik en als dat weer 10 afleveringen is dan gaat daar dus de conclusie van de machtsstrijd in gestopt worden en komen we ook nog eens meer te weten over die mysterieuze beschavingen van het protomolecuul en de slopers van het protomolecuul?
  zaterdag 30 januari 2021 @ 22:36:40 #118
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_197734436
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 20:12 schreef Solstice1 het volgende:

[..]

Als Naomi alleen zichzelf probeert te redden voor 2 afleveringen op dat schip dan heeft dat weinig relevantie voor die machtsstrijd m.i. Bedoelde het meer op die manier. Het is wel een krachttoer van Tipper, maar het moet wat mij betreft wel ontluiken tot in iets meer dan dit. Daar is nu nog 1 aflevering voor.

Ik heb de boeken overigens niet gelezen dus weet niet of dat in de latere boeken wel zit, maar een combinatie van wat er in die nieuwe sterrensystemen gebeurd met de machtsstrijd in het huidige sterrenstelsel had ik zelf op gehoopt voor dit seizoen.

Langzaam een verhaal vertellen over Naomi en dat inbedden in de rest van de machtsstrijd is prima, maar dan had ik verwacht dat er meer afleveringen in dit seizoen zouden zitten en we een soort pay-off in de overige afleveringen zouden krijgen.

Volgend seizoen is het laatste begreep ik en als dat weer 10 afleveringen is dan gaat daar dus de conclusie van de machtsstrijd in gestopt worden en komen we ook nog eens meer te weten over die mysterieuze beschavingen van het protomolecuul en de slopers van het protomolecuul?
Ik ken de boeken ook niet maar het is als schaken en de stukken moeten wel eerst op de juiste plek staan voor je grote stukken kan slaan.
Ik heb wel begrepen dat Marco Inaros vrij plots in de boeken verschijnt, daarom gaat het in de boeken ook meer over de relaties tussen Naomi, Marco en Filip denk ik.
Dat verhaal van Naomi en haar zoon zal in de toekomst ook vast belangrijk zijn.
Ik vind het ook geweldige characterbuilding, je weet dat Naomi alles probeert om haar zoon te overtuigen dat Marco de bad guy is maar Marco probeert dat weer tegen te gaan.
Uiteindelijk weet je niet helemaal waar Filip staat, vertrouwt hij zijn vader of zijn moeder?

En de verhaallijn tussen Amos en Peaches (Clarissa Mao) lijkt me ook belangrijk, Clarissa heeft speciale krachten, die zullen later vast belangrijk worden.
En Amos heeft ook een morele gids nodig..
Clarissa had in de gevangenis een gedicht geschreven en dat maakte diepe indruk op Amos.
Clarissa zei in dat gedicht dat monsters niet bang zijn en dat zij dus geen monster kon zijn.
Amos zei eerder in de serie dat hij geen angst kent, is hij dan een monster? Die gedachte zit nu in z'n kop.
Waarom Amos Clarissa Peaches noemt is niet helemaal duidelijk maar waarschijnlijk is dat omdat ze zichzelf eerder bij een sabotagemissie Melba noemde.. Melba Peach..

Het verhaal tussen James en Monica (die reporter) is wat minder duidelijk, het verhaal tussen Alex en Bobbie ook
(Alex gaat de serie verlaten na dit seizoen, aanklachten wegens sexuele intimidatie enzo)
Maar ze proberen met z'n allen om weer bij elkaar te komen in elk geval.
pi_197741643
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 22:36 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Ik ken de boeken ook niet maar het is als schaken en de stukken moeten wel eerst op de juiste plek staan voor je grote stukken kan slaan.
Ik heb wel begrepen dat Marco Inaros vrij plots in de boeken verschijnt, daarom gaat het in de boeken ook meer over de relaties tussen Naomi, Marco en Filip denk ik.
Dat verhaal van Naomi en haar zoon zal in de toekomst ook vast belangrijk zijn.
Ik vind het ook geweldige characterbuilding, je weet dat Naomi alles probeert om haar zoon te overtuigen dat Marco de bad guy is maar Marco probeert dat weer tegen te gaan.
Uiteindelijk weet je niet helemaal waar Filip staat, vertrouwt hij zijn vader of zijn moeder?

En de verhaallijn tussen Amos en Peaches (Clarissa Mao) lijkt me ook belangrijk, Clarissa heeft speciale krachten, die zullen later vast belangrijk worden.
En Amos heeft ook een morele gids nodig..
Clarissa had in de gevangenis een gedicht geschreven en dat maakte diepe indruk op Amos.
Clarissa zei in dat gedicht dat monsters niet bang zijn en dat zij dus geen monster kon zijn.
Amos zei eerder in de serie dat hij geen angst kent, is hij dan een monster? Die gedachte zit nu in z'n kop.
Waarom Amos Clarissa Peaches noemt is niet helemaal duidelijk maar waarschijnlijk is dat omdat ze zichzelf eerder bij een sabotagemissie Melba noemde.. Melba Peach..

Het verhaal tussen James en Monica (die reporter) is wat minder duidelijk, het verhaal tussen Alex en Bobbie ook
(Alex gaat de serie verlaten na dit seizoen, aanklachten wegens sexuele intimidatie enzo)
Maar ze proberen met z'n allen om weer bij elkaar te komen in elk geval.
Dat snap ik allemaal. Maar het verhaal omtrent de samenleving van het protomolecuul en al het mysterie daar omheen sprak mij ook enorm aan. Ik vraag me gewoon af hoe daar nog een bevredigend einde aan gaat komen als ze ook de politieke situatie in het sterrenstelsel nog goed uit willen rollen. Dat wordt wel heel veel om in 10 afleveringen te proppen volgend seizoen.

Langzaam het verhaal opbouwen vind ik op zich wel prima, zolang er maar ruimte blijft om die dingen uit te werken.
pi_197829605
De laatste aflevering leverde wel. Knoopt alle eindjes aan elkaar. Alleen het stuk met Alex is om begrijpelijke redenen wat raar gedaan. Ik vraag me alleen af, wat gebeurt er nou met dat schip als ze door de poort heen gaan aan het eind?
pi_197829731
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 12:03 schreef Solstice1 het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit idd. En eerlijk gezegd blijft dat voor mij staan na de seizoensfinale. Te veel Naomi.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_197842207
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  vrijdag 5 februari 2021 @ 22:56:44 #123
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_197843843
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 10:59 schreef Solstice1 het volgende:
De laatste aflevering leverde wel. Knoopt alle eindjes aan elkaar. Alleen het stuk met Alex is om begrijpelijke redenen wat raar gedaan. Ik vraag me alleen af, wat gebeurt er nou met dat schip als ze door de poort heen gaan aan het eind?
Wat ik heb gelezen was dat Alex nadat het seizoen voor heel groot gedeelte al klaar was, eruit gegooid is door al die aanklachten. En dat dit dus het resultaat is. Nog aanvullende scenes gemaakt en alex later sterven in de serie.

Jammer, vond het personage echt gaaf.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  vrijdag 5 februari 2021 @ 22:58:33 #124
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_197843874
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 10:59 schreef Solstice1 het volgende:
De laatste aflevering leverde wel. Knoopt alle eindjes aan elkaar. Alleen het stuk met Alex is om begrijpelijke redenen wat raar gedaan. Ik vraag me alleen af, wat gebeurt er nou met dat schip als ze door de poort heen gaan aan het eind?
Bij Alex had ik in eerste instantie niet eens door dat die dood was, pas later zag ik dat er wat bloeddruppeltjes om 'm heen zweefden.
In de boeken is ie ook niet dood heb ik begrepen (heb de boeken niet gelezen) maar Cas Anvar, de acteur is betrokken bij een sex schandaal en is dus ontslagen.
Wel een lullige manier om op deze manier dood te gaan, die onbekende Belter die door Marco uit het schip werd getrapt werd harder om gehuild.

Dat snapte ik trouwens ook niet, ja natuurlijk was hij een vriend van Drummer en de anderen maar wat dachten zij dan wat er zou gebeuren als ze muiterij zouden plegen?
Het vriendinnetje van die gast sloeg met een brandblusser op het hoofd van Karal en daarna schoten ze 2 schepen van Marko in flarden.
En meteen laat die crew Drummer vallen.. waar willen ze heen dan? Het schip kunnen ze niet af als die in de ruimte vliegt en bij Marko kunnen ze ook niet meer terecht.
pi_197847303
Het einde met dat schip is precies als het einde van het boek. Wordt pas later verklaard.

Drummer en crew zijn als groep vergelijkbaar met de 8(?) ouders van Holden, verlies van een lid komt daardoor hard binnen.

Rip Alex ;(
SPOILER: boek spoiler over dood van een personage
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 21 februari 2021 @ 22:27:58 #126
458679 Ruse
Super, man
pi_198139462
nu een tijdje bezig met deze serie, s03e03

eerder al eens geprobeerd maar afgehaakt op het B-gehalte, vind het nog steeds wat goedkoop ogen en slecht geacteerd, maar de hele wereld vind ik wel interessant.

Steven Strait is mn grootste ergernis en Wes Chatham vind ik tot nu toe het meest overtuigende karakter spelen
got some money in my pocket, don’t remember where I got it
pi_198141217
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 11:06 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Dit idd. En eerlijk gezegd blijft dat voor mij staan na de seizoensfinale. Te veel Naomi.
Te veel jankende Naomi. Maar gelukkig nog net niet zo irritant als dat hysterische mens uit Discovery.
pi_198144873
tot de helft van het seizoen was het echt genieten. Daarna werd het allemaal heel traag zonder heel erg boeiende zaken. Sinds Amazon het heeft overgenomen is het budget duidelijk omhoog gegaan maar qua verhaal vind ik het maar matig en traag. Het vorige seizoen speelde zich vrijwel alleen af op die rare planeet met wat ruzie's zoals je die vooral in The 100 ziet (en dat is geen pluspunt) en dit seizoen had veel potentie maar het schoot uiteindelijk allemaal weinig op na de aanval op aarde. Marco zit maar de hele tijd wat in te praten op zijn crewleden, Naomi zit vrijwel het hele seizoen gevangen en ontsnapt en op aarde gaan ze na de ramp naar de ruimte. Dat is het wel zo een beetje. Op het laatste deel van de laatste aflevering na natuurlijk.

Voor mijn gevoel zat er de eerste 3 seizoenen toch wat meer tempo in het verhaal.
  maandag 22 februari 2021 @ 13:06:42 #129
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_198145154
De serie volgt redelijk trouw de boeken, voor zover ik weet. In ieder geval de eerste vier. Deel vijf heb ik nog niet gelezen, maar op basis van de synopsis lijkt het er in ieder geval wel op.
No Dyson Barrier is going to stop me!
pi_198301041
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 10:59 schreef Solstice1 het volgende:
De laatste aflevering leverde wel. Knoopt alle eindjes aan elkaar. Alleen het stuk met Alex is om begrijpelijke redenen wat raar gedaan. Ik vraag me alleen af, wat gebeurt er nou met dat schip als ze door de poort heen gaan aan het eind?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  zaterdag 17 april 2021 @ 22:41:17 #131
458679 Ruse
Super, man
pi_199047284
Jezus wat is die Naomi slecht gespeeld zeg, alleen maar janken janken janken :') nu bij tweede helft seizoen 5

prima serie hoor, maar de acteurs zijn echt niet goed genoeg, die hadden ze in al die jaren toch wel wat bij kunnen scholen?
got some money in my pocket, don’t remember where I got it
pi_201697777
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_201699329
quote:
Dat is eerder dan ik verwachtte. Zin in.
pi_201808003
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_202220237
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_202227417
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_202574484
Zat er meteen lekker in met deze eerste aflevering.
pi_202595136
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 december 2021 22:57 schreef Solstice1 het volgende:
Zat er meteen lekker in met deze eerste aflevering.
Ja zeker, was weer erg fijn. Zag er weer piekfijn uit. Voor de meeste dingen wordt netjes de tijd genomen. Jammer dat het er maar 6 zijn in totaal maar als het dit niveau heeft wordt het een nette afsluiting van de serie.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_202595170
quote:
2s.gif Op maandag 13 december 2021 08:53 schreef Karstman het volgende:

[..]
Ja zeker, was weer erg fijn. Zag er weer piekfijn uit. Voor de meeste dingen wordt netjes de tijd genomen. Jammer dat het er maar 6 zijn in totaal maar als het dit niveau heeft wordt het een nette afsluiting van de serie.
Stelde niet teleur inderdaad, blijft een topserie. Wel weer zonde dat dit het laatste seizoen is. Toch wel op dit moment ongeëvenaarde sci-fi, al moet ik Foundation nog zien.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 13 december 2021 @ 09:10:10 #141
8369 speknek
Another day another slay
pi_202595286
Ik heb, wellicht tegen beter weten in, toch wel enigszins hoop dat dit niet het laatste is wat we van The Expanse gaan zien, maar dat ze gewoon het huidige contract met Amazon en de hoofdverhaallijn willen afronden. Ze sneden net Laconia aan en zullen dat vrijwel zeker niet kunnen behandelen, en er komt ook nog een game met Drummer uit, nadat de serie is afgelopen.


Zal waarschijnlijk zijn omdat de developers fan zijn, maar misschien ook om de IP levend te houden.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_202712850
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_202830863
Derde aflevering _O_
pi_202840047
Dit is zo'n ganz geile scene.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 2 januari 2022 @ 00:26:26 #145
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_202988694
Nog 2 afleveringen te gaan, eigenlijk te weinig om het hele verhaal mooi af te sluiten en ook wat verder te kijken naar de protomolecule en de ringen.

Ik hoop dat er nog een vervolgserie gaat komen, het verhaal is nog niet uitverteld.
  maandag 3 januari 2022 @ 09:26:46 #146
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_203005745
quote:
0s.gif Op zondag 2 januari 2022 00:26 schreef SiGNe het volgende:
Nog 2 afleveringen te gaan, eigenlijk te weinig om het hele verhaal mooi af te sluiten en ook wat verder te kijken naar de protomolecule en de ringen.

Ik hoop dat er nog een vervolgserie gaat komen, het verhaal is nog niet uitverteld.
Ja, dat heb ik dus ook. Hoe kun je dit in 2 afleveringen afronden.
Ben echt bang dat het eindigt met het ontploffen van de Rocinante of iets. Een anti-climax.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_203005821
Ze kunnen het hele verhaal niet in twee afleveringen afronden, daar zijn nog drie boeken voor nodig. Alleen die boeken zijn nog een stuk lastiger te verfilmen.

Hopelijk komt er nog iets van een animatieserie oid, dat ze Laconia laten zien geeft iets van hoop want dat heeft te maken met de latere boeken en kwam in heel boek 6 niet voor.

Als je lezen niet erg vind, is na het zien van de serie boek 7 op zich een redelijk instappunt.
pi_203006056
Er komt een Telltale game met Camina Drummer in de hoofdrol en ik las laatst ergens een vrij vaag artikel dat men toch bezig is met een vervolgserie, misschien dat die meer over Laconia gaat en een flim, beide ook voor Amazon Prima. Maar zoals gezegd het was nogal een vaag artikel dat vooral stelde dat de makers van de serie en de mensen van Amazon dikke vriendjes zijn.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  Public Relations / Redactie Film maandag 3 januari 2022 @ 10:13:33 #149
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_203006126
quote:
2s.gif Op maandag 3 januari 2022 10:05 schreef Karstman het volgende:
Er komt een Telltale game met Camina Drummer in de hoofdrol en ik las laatst ergens een vrij vaag artikel dat men toch bezig is met een vervolgserie, misschien dat die meer over Laconia gaat en een flim, beide ook voor Amazon Prima. Maar zoals gezegd het was nogal een vaag artikel dat vooral stelde dat de makers van de serie en de mensen van Amazon dikke vriendjes zijn.
Ik heb voor FOK! de cast en makers mogen interviewen (komende week op onze frontpage). Ik heb hierop door proberen te vragen. Duidelijk is dat de laatste aflevering niet het einde is. Er zijn meer plannen. Het is wel een logisch moment om te stoppen met de serie in het huidige format. Als je de boeken kent weet je waarom.

Er zal vast nog meer komen, maar er is nog geen aankondiging helaas.
pi_203006168
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 10:13 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]
Ik heb voor FOK! de cast en makers mogen interviewen (komende week op onze frontpage). Ik heb hierop door proberen te vragen. Duidelijk is dat de laatste aflevering niet het einde is. Er zijn meer plannen. Het is wel een logisch moment om te stoppen met de serie in het huidige format. Als je de boeken kent weet je waarom.

Er zal vast nog meer komen, maar er is nog geen aankondiging helaas.
Benieuwd naar het interview. Leuk!
Heb de boeken niet gelezen maar ik snap dat de ringen en alles wat daar omheen zit een eigen verhaal verdient. En dat dat nu, behalve de kleine maar heel interessante stukjes aan het begin van de aflevering. Ze zijn nu vooral bezig in onze eigen achtertuin om de verrader Marco Inaros om te leggen en een nieuw evenwicht te bewerkstelligen.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')