Een neger pakte mijn vriendinnetje af. Toen al blacked.quote:Op woensdag 26 september 2018 22:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik was verliefd op het enige getinte meisje uit mijn klas.
Kut om telkens met een zware boekentas te sjouwen.quote:Op woensdag 26 september 2018 22:21 schreef maxi-mus het volgende:
We hadden dus ook geen kluisjes op school.
Wil je erover praten?quote:Op woensdag 26 september 2018 22:22 schreef Coco. het volgende:
[..]
Een neger pakte mijn vriendinnetje af. Toen al blacked.
Wij hadden op de basisschool de boeken gewoon in de klas.quote:Op woensdag 26 september 2018 22:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kut om telkens met een zware boekentas te sjouwen.
quote:Op woensdag 26 september 2018 22:22 schreef Coco. het volgende:
[..]
Een neger pakte mijn vriendinnetje af. Toen al blacked.
Gast op de basisschool had je alleen een banaan met pakjes appelsap mee en misschien een broodtrommel als je moest overblijven.quote:Op woensdag 26 september 2018 22:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kut om telkens met een zware boekentas te sjouwen.
Elsa Jeanquote:Op woensdag 26 september 2018 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Was dit haar?
Nooit van gehoord.quote:Op woensdag 26 september 2018 22:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
grootste talent van fc volendam na zijn blessure
Oh de basisschool.quote:Op woensdag 26 september 2018 22:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wij hadden op de basisschool de boeken gewoon in de klas.
Ik mocht altijd het stukje peperkoek hebben van mijn klasgenoot.quote:Op woensdag 26 september 2018 22:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gast op de basisschool had je alleen een banaan met pakjes appelsap mee en misschien een broodtrommel als je moest overblijven.
Ik had Kapitein Koek en een plakbeker.quote:Op woensdag 26 september 2018 22:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gast op de basisschool had je alleen een banaan met pakjes appelsap mee en misschien een broodtrommel als je moest overblijven.
Ja niemand, ik wilde het 'grapje' gewoon even maken.quote:Op woensdag 26 september 2018 22:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh de basisschool.
Wie heeft er daar kluisjes dan?
Pakte niet echt goed uit he?quote:Op woensdag 26 september 2018 22:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja niemand, ik wilde het 'grapje' gewoon even maken.
Dat kwam er niet helemaal lekker uit hè.quote:Op woensdag 26 september 2018 22:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja niemand, ik wilde het 'grapje' gewoon even maken.
Ja, eens. Vreselijk irritant.quote:Op woensdag 26 september 2018 22:25 schreef Saekerhett het volgende:
Rot op met die interviews tijdens de wedstrijd.
Zoiets zei ik ook al.quote:Op woensdag 26 september 2018 22:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat kwam er niet helemaal lekker uit hè.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |