ja achter boom5 zit een heel lab waar weiwater wordt gebrouwen en rozenkransjes worden gemaaktquote:Op woensdag 26 september 2018 18:07 schreef Crabapple het volgende:
Lange streamlock.... Politieinval?
Dat bedoel ik die winkel heeft dus zelf wei water kut zooi verkocht.quote:Op woensdag 26 september 2018 18:20 schreef Soulraven het volgende:
Alleen wat wel vaag is dus is dat de winkel zegt niks te weten van een afspraak dat zij een gedeelte zouden krijgen, en joa en Tim zeggen dat met hun besproken te hebben, van de week nog.
Neequote:Op woensdag 26 september 2018 18:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat bedoel ik die winkel heeft dus zelf wei water kut zooi verkocht.
En wat zei hij nou. Dat de trom opgeborgen was?quote:Op woensdag 26 september 2018 18:23 schreef IkFok het volgende:
John heeft led verlichting in zijn grote trom
Daar lijkt het op.quote:Op woensdag 26 september 2018 18:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat bedoel ik die winkel heeft dus zelf wei water kut zooi verkocht.
Ok. Ik snap er geen zak meer vanquote:
quote:
Breaking Badquote:Op woensdag 26 september 2018 18:21 schreef Charmian het volgende:
[..]
ja achter boom5 zit een heel lab waar weiwater wordt gebrouwen en rozenkransjes worden gemaakt
Mike zei staat zeker in de schuur Toen zei John dat die gewoon biinnen stond in huis begreep ikquote:Op woensdag 26 september 2018 18:24 schreef Zeyina het volgende:
[..]
En wat zei hij nou. Dat de trom opgeborgen was?
Nou nee hoorquote:Op woensdag 26 september 2018 18:25 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Maakt ook niet uit.
Zolang je maar onthoudt dat Timo en Joa oplichters zijn.
Met slippers kan je niet werkenquote:Op woensdag 26 september 2018 18:26 schreef FOKoffieleut het volgende:
merel ook met de werkslippers aan
Ze zijn slachtoffer.quote:Op woensdag 26 september 2018 18:25 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Maakt ook niet uit.
ik heb daar een andere mening overquote:Op woensdag 26 september 2018 18:25 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Maakt ook niet uit.
Als bijzettafeltje?quote:Op woensdag 26 september 2018 18:25 schreef IkFok het volgende:
[..]
Mike zei staat zeker in de schuur Toen zei John dat die gewoon biinnen stond in huis begreep ik
welnee,quote:Op woensdag 26 september 2018 18:25 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Maakt ook niet uit.
Een fatso die geen reet doetquote:Op woensdag 26 september 2018 18:27 schreef FOKoffieleut het volgende:
het is rood en groot en geen roodborstje
Adidasjes,ze kon haar teenslippers niet vinden.quote:Op woensdag 26 september 2018 18:26 schreef FOKoffieleut het volgende:
merel ook met de werkslippers aan
een merelquote:Op woensdag 26 september 2018 18:27 schreef FOKoffieleut het volgende:
het is rood en groot en geen roodborstje
Nou die zijn al blij dat ze geen bier douche krijgen.quote:Op woensdag 26 september 2018 18:29 schreef chufi het volgende:
Dus de artiesten motten op wat pallets ?
Eh ... wat denk je zelf?quote:Op woensdag 26 september 2018 18:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Electrische kachel is binnen..... Wie gaat de stroomrekening betalen ?
Joa en Tim hebben die rozenkransen gekocht bij Kunsthandel St.Jans Basiliek.quote:
Nou er mot gebeerponged worreh... je weet maar nooit .. Ja nee laveloos zullen ze niet worden ..quote:Op woensdag 26 september 2018 18:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou die zijn al blij dat ze geen bier douche krijgen.
Ik wil niet lullig doen maar bijna hele cos was voor haar. En nu gaan zeiken. Jammer dan. Ook uuuhhhh ik stem niet hoor de FEBO beslist toch. Gezeikquote:Op woensdag 26 september 2018 18:30 schreef Bramenstruik het volgende:
hoe hebben ze dat wijf in hemelsnaam binnen kunnen halen??????????????????????????
Niet 1 kacheltje maar 2. Voor beiden huisjes eenquote:Op woensdag 26 september 2018 18:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Electrische kachel is binnen..... Wie gaat de stroomrekening betalen ?
ja dat onthouden ook dat jij ze zo graag neer wil zetten op deze manierquote:Op woensdag 26 september 2018 18:25 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Maakt ook niet uit.
Dat lijkt mee meer dan logishequote:Op woensdag 26 september 2018 18:30 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Joa en Tim hebben die rozenkransen gekocht bij Kunsthandel St.Jans Basiliek.
Een winkeltje dat vlak bij de basiliek staat.
De mw uit die winkel gaat met artikelen naar de basiliek om ze te laten wijden door bisschop de Korte (dat zei ze ook vorige week aan de telefoon)
Opgelicht heeft info ingewonnen bij de basiliek zelf, die dus zegt dat ze dat niet hebben (in hun winkel, als ze die al hebben)
Joa en Tim maken 10 % meer over dan wat ze zouden moeten betalen voor inkoop.
Die 10 % is voor die winkel, die het blijkbaar aan de kerk schenkt.
Opgelicht is dus naar helemaal verkeerde adressen gegaan voor hun info over de rozenkransen.
Naar de basiliiek zelf i.p.v. naar die kunsthandel
Dat is zoals het is in mijn ogen.
Zou best zoiets kunnen zijn.. Als je het ook op Opgelicht ziet zie je dat ze fout zijn met de teksten en niet goed hebben gelezenquote:Op woensdag 26 september 2018 18:30 schreef Zeyina het volgende:
[..]
De mw uit die winkel gaat met artikelen naar de basiliek om ze te laten wijden door bisschop de Korte (dat zei ze ook vorige week aan de telefoon)
Opgelicht heeft info ingewonnen bij de basiliek zelf, die dus zegt dat ze dat niet hebben (in hun winkel, als ze die al hebben)
Opgelicht is dus naar helemaal verkeerde adressen gegaan voor hun info over de rozenkransen.
ik heb helemaal niet voor haar gestemd, niet dat het een flikker uitmaaktquote:Op woensdag 26 september 2018 18:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wil niet lullig doen maar bijna hele cos was voor haar. En nu gaan zeiken. Jammer dan. Ook uuuhhhh ik stem niet hoor de FEBO beslist toch. Gezeik
Dat is een beter verhaal, jammer is dan wel dat alle partijen zich ineens voor de domme houdenquote:Op woensdag 26 september 2018 18:30 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik ook niet maar de discussie was dat niemand op Mick stemdequote:Op woensdag 26 september 2018 18:33 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik heb helemaal niet voor haar gestemd, niet dat het een flikker uitmaakt
Ze hebben die kunsthandel gesproken.... Lees je nou gewoon niet?quote:Op woensdag 26 september 2018 18:30 schreef Zeyina het volgende:
[..]
dit klopt als een busquote:Op woensdag 26 september 2018 18:30 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik zou niet met gelovige zaken doenquote:Op woensdag 26 september 2018 18:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat is een beter verhaal, jammer is dan wel dat alle partijen zich ineens voor de domme houden
quote:Op woensdag 26 september 2018 18:35 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
voor jou een kransje uit de rijnstraat
Ik ook niet. Zag het al aankomen bij haar. Geen aanvulling. Ontwijken van conflicten.quote:Op woensdag 26 september 2018 18:33 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik heb helemaal niet voor haar gestemd, niet dat het een flikker uitmaakt
Nee dat hebben ze niet. Ze hebben met de kerkwinkel gesproken. Waarop Talpa heeft gereageerd dat ze ze bij een kunsthandel hebben gekochtquote:Op woensdag 26 september 2018 18:34 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ze hebben die kunsthandel gesproken.... Lees je nou gewoon niet?
De uitnodiging van Sanne ingepikt.quote:Op woensdag 26 september 2018 18:36 schreef StruisZVeugelT het volgende:
![]()
![]()
Joa heet een uitnodiging gefixst
voor Gerrit
het feestjes van Brenda
.. gaat weer wat worden straks
ben daar vertrokken, nu Noord Gestoordquote:Op woensdag 26 september 2018 18:35 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
voor jou een kransje uit de rijnstraat
bron?quote:Op woensdag 26 september 2018 18:36 schreef Soulraven het volgende:
Nou sorry hoor maar dan zijn er ook mensen hier die niet goed lezen. Ze hebben die kunsthandel ook gesproken en die zegt niks te weten van een afspraak over geld doneren.
En als de basiliek wel rozenkransen besprenkelden wekelijks dan zouden ze heus wel weten waar het over gaat...
als de stagiars bij opgelicht van dezelfde opleiding komen als die bij de febo zou ik me er niet al te druk over maken, sanne is toch wel echt gedooptquote:Op woensdag 26 september 2018 18:30 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Grappig ik geloof je wel hoor maar het gros wilde Merel hier. Niet zeiken dusquote:Op woensdag 26 september 2018 18:36 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik ook niet. Zag het al aankomen bij haar. Geen aanvulling. Ontwijken van conflicten.
Er tussen door schipperen.
Zoals gisteravond. Alleen even naar het feestje gaan.
Dus die kunnen niet zeggen dat ze niet geweest is en club Mike kan ook niet zeggen dat ze er bij gezeten heeft.
Laffe weg m.i.
goffer, lees ff terug nu. Er staat in het bericht van opgelicht dat ze kunsthandel gesproken hebben.quote:Op woensdag 26 september 2018 18:36 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Nee dat hebben ze niet. Ze hebben met de kerkwinkel gesproken
quote:Op woensdag 26 september 2018 18:37 schreef Amputalent het volgende:
[..]
De uitnodiging van Sanne ingepikt.
Kan dit meteen in de OP?quote:Op woensdag 26 september 2018 18:30 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Bron dit is geen NWSquote:
Mooi verhaal, maar zo wordt er niet mee geadverteerd op de webshop.quote:Op woensdag 26 september 2018 18:30 schreef Zeyina het volgende:
[..]
niet de hele cos hoor, de meeste weten hier wel hoe het werkt bij de feboquote:Op woensdag 26 september 2018 18:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wil niet lullig doen maar bijna hele cos was voor haar. En nu gaan zeiken. Jammer dan. Ook uuuhhhh ik stem niet hoor de FEBO beslist toch. Gezeik
Plus de kunsthandel zegt van niks te weten...quote:Op woensdag 26 september 2018 18:39 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Mooi verhaal, maar zo wordt er niet mee geadverteerd op de webshop.
En als daar onwaarheden staan dan is er gewoon sprake van misleidende reclame wat dus niet mag.
Lil Kleine?quote:Op woensdag 26 september 2018 18:40 schreef cobain1994 het volgende:
Adriaan heeft vroeger meegespeeld in Die Blechtrommel.
[ afbeelding ]
De meeste reclame is misleidendquote:Op woensdag 26 september 2018 18:39 schreef Yaksa het volgende:
[..]
En als daar onwaarheden staan dan is er gewoon sprake van misleidende reclame wat dus niet mag.
Oh je was er een keerquote:Op woensdag 26 september 2018 18:39 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
niet de hele cos hoor, de meeste weten hier wel hoe het werkt bij de febo
maar met wie heeft joa dan elke keer contact?quote:Op woensdag 26 september 2018 18:40 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Plus de kunsthandel zegt van niks te weten...
Ik denk dat dat wel meevalt.quote:Op woensdag 26 september 2018 18:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De meeste reclame is misleidend
ga door met je haat aub we weten nu wel dat je dit om te smullen vindquote:Op woensdag 26 september 2018 18:39 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Wel raar dan dat de vrouw vorige week of die week daarvoor vertelde dat het wel klopte toen de heren haar belde naar dat ze die mail hadden gekregen van dat stuk schuim wat zo nodig de aandacht wil.quote:Op woensdag 26 september 2018 18:40 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Plus de kunsthandel zegt van niks te weten...
Ja de kunsthandel maar doe zeggen niks van eventuele donatie te weten dus. En nu willen ze ook geen contact meer dus het is allemaal maar vaagquote:Op woensdag 26 september 2018 18:43 schreef Charmian het volgende:
[..]
maar met wie heeft joa dan elke keer contact?
Het gaat dus om de donatiesquote:Op woensdag 26 september 2018 18:45 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ja de kunsthandel maar doe zeggen niks van eventuele donatie te weten dus. En nu willen ze ook geen contact meer dus het is allemaal maar vaag
Hoe dan? Ze hebben daar toch geen geld voor?quote:Op woensdag 26 september 2018 18:45 schreef StruisZVeugelT het volgende:
vanaaf een sauna bestellen
plannen in de Knoert
iedereen maakt zelf wel uit waar hij of zij op wil zeiken. Ik zeik voornamelijk over Jessie Sanne en Jeffry oh en Hiske die nieuwe heeft nog een week de tijd voor ik los gaquote:Op woensdag 26 september 2018 18:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Grappig ik geloof je wel hoor maar het gros wilde Merel hier. Niet zeiken dus
Tja dat kan die vrouw van de winkel wel zeggen maar een programma als.opgelicht heeft ook advocaten. Die gaan niet zomaar of ander maar half kloppend verhaal posten.quote:Op woensdag 26 september 2018 18:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel raar dan dat de vrouw vorige week of die week daarvoor vertelde dat het wel klopte toen de heren haar belde naar dat ze die mail hadden gekregen van dat stuk schuim wat zo nodig de aandacht wil.
Ja prec het schuimpje is gewoon smerig bezig geweest... en ja sommige haters willen t zo graag hequote:Op woensdag 26 september 2018 18:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel raar dan dat de vrouw vorige week of die week daarvoor vertelde dat het wel klopte toen de heren haar belde naar dat ze die mail hadden gekregen van dat stuk schuim wat zo nodig de aandacht wil.
Dat zeg ik ook niet maar de "cos" is ineens anti Merelquote:Op woensdag 26 september 2018 18:46 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
iedereen maakt zelf wel uit waar hij of zij op wil zeiken. Ik zeik voornamelijk over Jessie Sanne en Jeffry oh en Hiske die nieuwe heeft nog een week de tijd voor ik los ga
het klopt dan sowieso niet dat ze geen contact hebben opgenomen met joa en tim maar wel met de redactiequote:Op woensdag 26 september 2018 18:46 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Tja dat kan die vrouw van de winkel wel zeggen maar een programma als.opgelicht heeft ook advocaten. Die gaan niet zomaar of ander maar half kloppend verhaal posten.
Linksom of rechtsom, ERGENS klopt het niet.
Onzin. Als het product wat aangeboden word niet klopt heeft een consument alle recht daar wat van te zeggen.quote:Op woensdag 26 september 2018 18:46 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ja prec het schuimpje is gewoon smerig bezig geweest... en ja sommige haters willen t zo graag he
Hoe willen ze met Tim en joa direct in contact komen? Dan moet je via de redactie.quote:Op woensdag 26 september 2018 18:47 schreef Charmian het volgende:
[..]
het klopt dan sowieso niet dat ze geen contact hebben opgenomen met joa en tim maar wel met de redactie
Maar dat had wel gekund en heel makkelijk ook!quote:Op woensdag 26 september 2018 18:48 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Hoe willen ze met Tim en joa direct in contact komen? Dan moet je via de redactie.
Klopt, en het mooiste is ook nog dat degene die het aangeboden heeft zal moeten bewijzen dat het wel klopt. En in dit geval gaat dat heel lastig worden, zo niet onmogelijk.quote:Op woensdag 26 september 2018 18:48 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Onzin. Als het product wat aangeboden word niet klopt heeft een consument alle recht daar wat van te zeggen.
ze worden toch ergens van beschuldigd? dan doen ze hun best maar of geen onderwerp in de uitzending van Opgelicht omdat ze geen volledig beeld hebben.quote:Op woensdag 26 september 2018 18:48 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Hoe willen ze met Tim en joa direct in contact komen? Dan moet je via de redactie.
Nou nee. Als de redactie dat niet doorlaat niet he.quote:Op woensdag 26 september 2018 18:50 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Maar dat had wel gekund en heel makkelijk ook!
Ries had iets aparts voor haarquote:Op woensdag 26 september 2018 18:52 schreef Charmian het volgende:
waar heeft jessie ineens die hoody vandaan?
Ries was er vandaag,zal wel van de Action komen.quote:Op woensdag 26 september 2018 18:52 schreef Charmian het volgende:
zat bij boodschappen die ries kwam brengenquote:Op woensdag 26 september 2018 18:52 schreef Charmian het volgende:
huh? ze mogen toch geen cadeautjes aannemen?quote:
Ik zit ook al met verbazing te kijken, zo'n lekkere dikke 34 ..aan komen waaien, het kruispunt van de 4 Windstreken hé?quote:Op woensdag 26 september 2018 18:52 schreef Charmian het volgende:
Was apart geregeld.. geen idee .. maar er zal wel betaald zijn.. Alhoewel het Ries volgens mij aan zn reet kan roesten, want die doet echt niet zelf de boodschappenquote:Op woensdag 26 september 2018 18:54 schreef Charmian het volgende:
[..]
huh? ze mogen toch geen cadeautjes aannemen?
nee dat geloof ik ook niet...die zal moeder de vrouw wel op pad sturenquote:Op woensdag 26 september 2018 18:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Was apart geregeld.. geen idee .. maar er zal wel betaald zijn.. Alhoewel het Ries volgens mij aan zn reet kan roesten, want die doet echt niet zelf de boodschappen
Welk geld van wie ? voor wat?quote:Op woensdag 26 september 2018 18:56 schreef FreshFruit72 het volgende:
Jessie heeft gisteren haar geld cash gekregen,daar zal die hoodie wel van betaald zijn.
`Komt allemaal van de FEBO... dat afplakken daar ga je toch niet een uur op zitten wachten als taxi-chauffeurquote:Op woensdag 26 september 2018 18:57 schreef Charmian het volgende:
[..]
nee dat geloof ik ook niet...die zal moeder de vrouw wel op pad sturen
Haar polliegeld wat op de bank stond,iets van 180 euro.quote:
Ze hebben het "Verdiend" DubbelTV gemaakt.. morgen vast weer die Geile NowNews binnendringen op zoek naar Oplichters Gezochtquote:Op woensdag 26 september 2018 18:57 schreef StruisZVeugelT het volgende:
vreetsels .. besteld
frituuur, milkshakes
![]()
snekkies in de Knoert
John en Mike bedoel jequote:Op woensdag 26 september 2018 18:58 schreef Mylene het volgende:
Joa en Tim zeggen geld zat te hebben, maar las ik nou eerder dat ze facturen hebben laten uitstellen?
ow ja dat moet ook nog altijd, het zal mij eigenlijk ook aan mijn reet roesten wie er boodschappen doetquote:Op woensdag 26 september 2018 18:58 schreef chufi het volgende:
[..]
`Komt allemaal van de FEBO... dat afplakken daar ga je toch niet een uur op zitten wachten als taxi-chauffeur
Zoiets hoorde ik Hiske zeggen.quote:Op woensdag 26 september 2018 18:58 schreef Mylene het volgende:
Joa en Tim zeggen geld zat te hebben, maar las ik nou eerder dat ze facturen hebben laten uitstellen?
Dat ze nog kunnen eten nadat ze gehoord hebben in wat voor ellende ze mensen hebben gestort, wat een geteisem, boehoehoehoe! Eruit met die gasten en hun gevaarlijke nepkransenquote:
Hikse is toch 34 ...quote:Op woensdag 26 september 2018 19:01 schreef 5thencounter het volgende:
Jetsers Nr 34 is echt een Size-Merel.. komt vast te leen uit d'r grote zuigzak
Samen bestellen is natuurlijk wel voordeliger.quote:Op woensdag 26 september 2018 19:03 schreef chufi het volgende:
Oh ze zijn pissed want ze weten toch dat ze altijd op woensdag bestellen....
Niemand die er ook wat van zegt ... Ja Alles voor de BV ... schijnhilen...
bij de boodschappen besteld en anderen maar wijzen op hun bestelquote:Op woensdag 26 september 2018 18:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik zit ook al met verbazing te kijken, zo'n lekkere dikke 34 ..aan komen waaien, het kruispunt van de 4 Windstreken hé?
[ afbeelding ]
Nee hoor, zolang hetboven de 7:50 of zo is maakt dat niet uit..quote:Op woensdag 26 september 2018 19:03 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Samen bestellen is natuurlijk wel voordeliger.
om de bv te helpen ja,maar dat hebben ze geloof ik terug gedraaid en de rekening alsnog betaald.quote:Op woensdag 26 september 2018 18:58 schreef Mylene het volgende:
Brutaaltje.. maar ja, dat gedrag kennen we inmiddels al 4 episodes lang.. de finance sjoemelt in eigen voordeel, de bestellers bestellen in eigen voordeel, de bouwers bouwen in eigen voordeel... whats new?quote:Op woensdag 26 september 2018 19:05 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
bij de boodschappen besteld en anderen maar wijzen op hun bestel
Gedrag en dat de bv failliet is...
zou heel fijn zijnquote:Op woensdag 26 september 2018 19:07 schreef FOKoffieleut het volgende:
misschien heeft mari ook nog kooktips of hippe fingerfoodjes serveren tijdens een fohnsessie
zal mij benieuwen of hij dat ook echt durft om er vanavond heen te gaan,dan lig ik echt gestrektquote:Op woensdag 26 september 2018 19:09 schreef snetje het volgende:
Gerrit heeft een uitnodiging te pakken...er is ook slagroomtaart besteld door de BV dus de heren hebben daar ook recht op ...
Het is ook kinderachtig.quote:Op woensdag 26 september 2018 19:09 schreef FOKoffieleut het volgende:
tim: blijkt dat die mensen nog gewoon in groep 3 zitten joh (over deurbeleid brenda's party)
Intussen werkt de KnipKuttenShop op volle toeren.. geen spoor van broodnijd.. maar Dellie heeft toch mooi géén uitnodigingquote:Op woensdag 26 september 2018 19:08 schreef StruisZVeugelT het volgende:
verjaarsfeest is om 20 uur tot 22uur
in Brentown
kladje ...klieder
Gerrit heeft er zinan
jOa wil Gerrit zn haar doen
![]()
Ook.quote:Op woensdag 26 september 2018 19:12 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
De broeders zijn pas kinderachtig, met dat pestgedrag.
Serieus? Ik zou het niet aannemenquote:Op woensdag 26 september 2018 19:09 schreef snetje het volgende:
Gerrit heeft een uitnodiging te pakken...er is ook slagroomtaart besteld door de BV dus de heren hebben daar ook recht op ...
Ik wel, taart is taart.quote:Op woensdag 26 september 2018 19:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Serieus? Ik zou het niet aannemen
quote:Op woensdag 26 september 2018 19:14 schreef Bestweldonker het volgende:
Sanne haalt even uitgebreid tarrel tussen de jetsers uit.
Tartquote:
Oh, wat een smiecht, ik dacht dat ze een aansteker kwam lenen.quote:Op woensdag 26 september 2018 19:15 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Merel komt vragen wat de Knoert heren dr van vinden
niet uitgenodigd op het feestje![]()
quote:Op woensdag 26 september 2018 19:14 schreef StruisZVeugelT het volgende:
is dat Juff Jannie van Jiskefit .. op de stoel bij Shelly ??
'it's my party and I cry if I want to...'quote:Op woensdag 26 september 2018 19:16 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Brenda gaat janken straks
iemand probeerde haar jaardag feest te verpesteh
![]()
![]()
Leukquote:Op woensdag 26 september 2018 19:16 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Brenda gaat janken straks
iemand probeerde haar jaardag feest te verpesteh
![]()
![]()
Ik vind Gerrit eigenlijk wel leuk nu, gewoon lekker terug eikelen!quote:Op woensdag 26 september 2018 19:15 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Merel komt vragen wat de Knoert heren dr van vinden
niet uitgenodigd op het feestje![]()
Hoe zielig ben je als je je eigen feestje organiseert omdat je mag blijven terwijl er nog iemand anders mag blijven ?quote:Op woensdag 26 september 2018 19:20 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ik vind Gerrit eigenlijk wel leuk nu, gewoon lekker terug eikelen!![]()
Hoe kinderachtig en wat voor zielenpiet ben je als je mensen in Utopia uitsluit van een feestje.
Basisschool drama in UTO2
Gerrit heeft wel iedereen uitgenodigd.......dat dan weer wel!quote:Op woensdag 26 september 2018 19:23 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Hoe zielig ben je als je je eigen feestje organiseert omdat je mag blijven terwijl er nog iemand anders mag blijven ?
Dat is pas zielig!
allemaal diep zieligquote:Op woensdag 26 september 2018 19:23 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Hoe zielig ben je als je je eigen feestje organiseert omdat je mag blijven terwijl er nog iemand anders mag blijven ?
Dat is pas zielig!
quote:Op woensdag 26 september 2018 19:22 schreef Bestweldonker het volgende:
Gerrit - Ben best wel zenuwachtig voor vanavond, toch spannend, allemaal andere mensen op het feestje.
quote:Op woensdag 26 september 2018 19:25 schreef Amputalent het volgende:
Heel Utopia is zielig maar met Fok er bij is het weer leuk
Nee hoor!quote:
quote:Op woensdag 26 september 2018 19:27 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Nee hoor!
Het zijn allemaal weldenkende, hoog opgeleide, beschaafde, niet liegend en bedriegende mensen in UTO2![]()
![]()
![]()
Kamp ASO bestaat niet, die dragen al hun geld netjes af voor het nut van een ieder en dat ze toevallig voor 60 euro friet bestellen voor een selecte groep, dat is een vergissing, dezelfde vergissing die de broeders ook maken.........niks met opzet.
Ik ben team Gerrit!![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 september 2018 19:27 schreef UtoStreamer het volgende:
[..]enige reden waarom ik stream is de cos
![]()
Jeff is echt enorm opgeknapt na die junkenverkanzie in Zuid Afrika!quote:Op woensdag 26 september 2018 19:28 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Jeff laat foto's zien uit zn post
aan Brenda
de verkanzie van de zorgverzekering ...
junken verkanzie in Afrika
Ik wil nog olifanten aaienquote:Op woensdag 26 september 2018 19:30 schreef StruisZVeugelT het volgende:
ff een vraag
hoe moet je dr aan toe zijn
aan wat verslaafd .. wie maakt die indicatie ??
gratis naar Afrika
. < Cos verslaafd
< RLS verslaafd
noem iets
wil ook een graties verkanzie
Gewoon contact opnemen met https://www.vincere-ggz.nl/locaties/zuid-afrika/quote:Op woensdag 26 september 2018 19:30 schreef StruisZVeugelT het volgende:
ff een vraag
gratis naar Afrika
. < Cos verslaafd
< RLS verslaafd
noem iets
via dr Phill kun je ook verkanties boekenquote:Op woensdag 26 september 2018 19:30 schreef StruisZVeugelT het volgende:
ff een vraag
gratis naar Afrika
. < Cos verslaafd
< RLS verslaafd
noem iets
quote:Op woensdag 26 september 2018 19:31 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik wil nog olifanten aaien![]()
En er niet bij nadenken dat uiteindelijk John met dit gedoe is begonnen...quote:Op woensdag 26 september 2018 19:22 schreef Yaksa het volgende:
Een van de inwoners stelde vanmiddag voor om het verkoopbord van Joa en Timo te veranderen.
Van Knakkers naar Stakkers.
Gerrit is de enige schuldige, alles komt door Gerrit!quote:Op woensdag 26 september 2018 19:36 schreef snetje het volgende:
[..]
En er niet bij nadenken dat uiteindelijk John met dit gedoe is begonnen...
Die hebben eters.quote:Op woensdag 26 september 2018 19:37 schreef 5thencounter het volgende:
Waar zitten die Griepske&Verhipske eigenlijk? Al uren uit beeld
Houden zoquote:Op woensdag 26 september 2018 19:37 schreef 5thencounter het volgende:
mee eters... t.o. blauwe bunkertquote:Op woensdag 26 september 2018 19:37 schreef 5thencounter het volgende:
Nee,dat weer niet.quote:Op woensdag 26 september 2018 19:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Aha. gezellig.. in hun hangmatten?
Ik snap 'I helemaal... AnkieGebit zat er lelijk doorheenquote:Op woensdag 26 september 2018 19:39 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
mee eters... t.o. blauwe bunkert
terror potteh o .a.
tuurlijk of cam
kan er weer van alles worden gegeven ..
Doe ik ook nooit.quote:Op woensdag 26 september 2018 19:41 schreef chufi het volgende:
precies 60¤ nee we geven nooit fooi... stelletje ....
Die zijn bij hun met 60¤ gratis ..quote:Op woensdag 26 september 2018 19:43 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Doe ik ook nooit.Ik betaal toch bezorgkosten.
Schat je doet het kut , je gedraagt je lelijk.. Al je klanten van buiten hebben afgehaakt.. Misschien is het beter als je nu thuiskomt en dan neem ik je mee naar huis voor een privee feestje...quote:
quote:Op woensdag 26 september 2018 19:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Schat je doet het kut , je gedraagt je lelijk.. Al je klanten van buiten hebben afgehaakt.. Misschien is het beter als je nu thuiskomt en dan neem ik je mee naar huis voor een privee feestje...
Je buurman
quote:Op woensdag 26 september 2018 19:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Schat je doet het kut , je gedraagt je lelijk.. Al je klanten van buiten hebben afgehaakt.. Misschien is het beter als je nu thuiskomt en dan neem ik je mee naar huis voor een privee feestje...
Je buurman
Sjon en Mike nemen schnitzel platequote:Op woensdag 26 september 2018 19:49 schreef Bumfuzzle het volgende:
Het is alleen maar patat wat ze laten bezorgen...
Ik zou ook wel eens wat anders willen
Ja, maar het is iedere keer snackbarvoer.quote:Op woensdag 26 september 2018 19:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Sjon en Mike nemen schnitzel plate
Ja ik snap ze ook niet .. Terwjl ze daar best wel een lange lijst hebben en uitgebreid vega zelfsquote:Op woensdag 26 september 2018 19:51 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Ja, maar het is iedere keer snackbarvoer.
Geen chinees of shoarma of weet ik veel wat.
Doe de streams aan en was het eerste wat ik hoorde bij team zuur, dat vieze gesmakquote:Op woensdag 26 september 2018 19:50 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
wat een vies geluid dat vreten van hun zeg... kunnen niet normaal eten dus
Die luft blijft de hele avond in je slaapvertrek hangen.quote:Op woensdag 26 september 2018 19:52 schreef Amphorapotje het volgende:
[ afbeelding ]
Friet met satésaus en een loempia
Klopt ookquote:Op woensdag 26 september 2018 19:53 schreef Charmian het volgende:
sjon en mike sommen even op wat merel merel doet: laat opstaan, roken, make-up, roken, vijlen, roken
Ik mis alleen nog de roestvrijstalen plee in dat hok.quote:Op woensdag 26 september 2018 19:52 schreef Amphorapotje het volgende:
[ afbeelding ]
Friet met satésaus en een loempia
Ja is geen gehoor hoe ze etenquote:Op woensdag 26 september 2018 19:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Doe de streams aan en was het eerste wat ik hoorde bij team zuur, dat vieze gesmak
Moest zelfs van de dokter.quote:Op woensdag 26 september 2018 19:53 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Hoor hem het nog zeggen: "ik mot gewoon goet vretuh hebben, aardappeltjes groenten en een stukkie vlees. Gewoon normaal vretuh"
[ afbeelding ]
Ze vergeten languit voor de spiegel liggenquote:Op woensdag 26 september 2018 19:53 schreef Charmian het volgende:
sjon en mike sommen even op wat merel merel doet: laat opstaan, roken, make-up, roken, vijlen, roken
quote:Op woensdag 26 september 2018 19:53 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Ik mis alleen nog de roestvrijstalen plee in dat hok.![]()
[ afbeelding ]
zei ie hangende op z'n bed met een bak friet/patat onder z'n muilquote:Op woensdag 26 september 2018 19:54 schreef 5thencounter het volgende:
En maar weer kankeren en mekkeren.... Merel is aan de beurt... net binnen doet al geen flikker
[ afbeelding ]
Ach wat maakt het uitquote:Op woensdag 26 september 2018 19:53 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ja is geen gehoor hoe ze eten
dat zien ze niet omdat ze zichzelf altijd opsluiten in hun hutje...die zijn hun wereldje ook heel klein aan het makenquote:Op woensdag 26 september 2018 19:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze vergeten languit voor de spiegel liggen
Vooral Sjon... En ook Timo kan er ook wat van trouwens (niet dat ie nu on stream is )quote:Op woensdag 26 september 2018 19:53 schreef UtoStreamer het volgende:
dat gesmak, echt onsmakelijke varkens dat het zijn
Nou dan zet ik de streams bij de voertrog van de varkensfokker in brabant wel aan als ikquote:
Doe je dat tochquote:Op woensdag 26 september 2018 19:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nou dan zet ik de streams bij de voertrog van de varkensfokker in brabant wel aan als ik
gesmak wil luisteren/zien
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 26 september 2018 19:57 schreef Bumfuzzle het volgende:
Brenda weet al dat de uitnodiging is gejat
quote:Op woensdag 26 september 2018 19:57 schreef Bumfuzzle het volgende:
Brenda weet al dat de uitnodiging is gejat
Ik weet zeker dat dat mens waar Sjon mee getrouwd is nog dagelijks de Hemel dankt dattie daar nog zit.. wat een vreselijke kerelquote:Op woensdag 26 september 2018 19:54 schreef UtoStreamer het volgende:
[..]
zei ie hangende op z'n bed met een bak friet/patat onder z'n muil
Jammer dat het niet pist van de regen.quote:Op woensdag 26 september 2018 19:58 schreef Bestweldonker het volgende:
Leuk, zo'n feestje in het stikdonker.
Valt mij ook al een tijdje op. Maar kan gemeend zijnquote:Op woensdag 26 september 2018 19:59 schreef Charmian het volgende:
dat 'schat' van jessie constant tegen jefklinkt ook heel gemeend
en blij dat ze achter de hekken zit en er niet voorquote:Op woensdag 26 september 2018 19:59 schreef Bestweldonker het volgende:
Brenda haar ouders zijn enorm trots op hun eigenste, vloekende, tierende, chagrijnige stuk vreten!![]()
Is dat de loempia warmhouder?quote:
ik ben blij dat ik al gegeten hebquote:
Dat het U moge bekomenquote:Op woensdag 26 september 2018 20:01 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik ben blij dat ik al gegeten heb
ik weet het niet, maar als iemand het te pas en onpas roept dan stelt de hele betekenis erachter voor mij niks meer voorquote:Op woensdag 26 september 2018 20:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Valt mij ook al een tijdje op. Maar kan gemeend zijn
Ja ik weet het schatquote:Op woensdag 26 september 2018 20:02 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik weet het niet, maar als iemand het te pas en onpas roept dan stelt de hele betekenis erachter voor mij niks meer voor
Boeien... Hypocriet gedrag met al dat geld verspil gedrag alleen maar om nog meer een feestje dan gisteren op te voeren,..quote:Op woensdag 26 september 2018 20:00 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Dat brenda al weet dat de uitnodiging gejat is.
Dat kan leuk wordenquote:Op woensdag 26 september 2018 20:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
Jef en Brandon zijn vanavond de security.Gerrit komt er niet in.
Debiel en Debieltje als beveiligingquote:Op woensdag 26 september 2018 20:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
Wie zou er het eerst gaan matten?quote:Op woensdag 26 september 2018 20:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
jeffquote:Op woensdag 26 september 2018 20:05 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Wie zou er het eerst gaan matten?
als gerrit zich niet laat afschepen welquote:Op woensdag 26 september 2018 20:05 schreef espri het volgende:
Volgens mij komt hier herrie van straks.
quote:Op woensdag 26 september 2018 20:05 schreef espri het volgende:
Volgens mij komt hier herrie van straks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |