ja achter boom5 zit een heel lab waar weiwater wordt gebrouwen en rozenkransjes worden gemaaktquote:Op woensdag 26 september 2018 18:07 schreef Crabapple het volgende:
Lange streamlock.... Politieinval?
Dat bedoel ik die winkel heeft dus zelf wei water kut zooi verkocht.quote:Op woensdag 26 september 2018 18:20 schreef Soulraven het volgende:
Alleen wat wel vaag is dus is dat de winkel zegt niks te weten van een afspraak dat zij een gedeelte zouden krijgen, en joa en Tim zeggen dat met hun besproken te hebben, van de week nog.
Neequote:Op woensdag 26 september 2018 18:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat bedoel ik die winkel heeft dus zelf wei water kut zooi verkocht.
En wat zei hij nou. Dat de trom opgeborgen was?quote:Op woensdag 26 september 2018 18:23 schreef IkFok het volgende:
John heeft led verlichting in zijn grote trom
Daar lijkt het op.quote:Op woensdag 26 september 2018 18:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat bedoel ik die winkel heeft dus zelf wei water kut zooi verkocht.
Ok. Ik snap er geen zak meer vanquote:
quote:
Breaking Badquote:Op woensdag 26 september 2018 18:21 schreef Charmian het volgende:
[..]
ja achter boom5 zit een heel lab waar weiwater wordt gebrouwen en rozenkransjes worden gemaakt
Mike zei staat zeker in de schuur Toen zei John dat die gewoon biinnen stond in huis begreep ikquote:Op woensdag 26 september 2018 18:24 schreef Zeyina het volgende:
[..]
En wat zei hij nou. Dat de trom opgeborgen was?
Nou nee hoorquote:Op woensdag 26 september 2018 18:25 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Maakt ook niet uit.
Zolang je maar onthoudt dat Timo en Joa oplichters zijn.
Met slippers kan je niet werkenquote:Op woensdag 26 september 2018 18:26 schreef FOKoffieleut het volgende:
merel ook met de werkslippers aan
Ze zijn slachtoffer.quote:Op woensdag 26 september 2018 18:25 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Maakt ook niet uit.
ik heb daar een andere mening overquote:Op woensdag 26 september 2018 18:25 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Maakt ook niet uit.
Als bijzettafeltje?quote:Op woensdag 26 september 2018 18:25 schreef IkFok het volgende:
[..]
Mike zei staat zeker in de schuur Toen zei John dat die gewoon biinnen stond in huis begreep ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |