Als je niet kunt passen wordt het hem niet.quote:
dat laatste zou een godswonder zijnquote:Op zaterdag 29 september 2018 19:18 schreef tompsv18 het volgende:
Op deze manier blijft het 0-0 of wordt het straks 1-0 voor NAC
Als je zo blijft spelen roep je het over jezelf afquote:Op zaterdag 29 september 2018 19:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
dat laatste zou een godswonder zijn
eens maar nac creeert nog minderquote:Op zaterdag 29 september 2018 19:21 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Als je zo blijft spelen roep je het over jezelf af
NACquote:Op zaterdag 29 september 2018 19:18 schreef tompsv18 het volgende:
Op deze manier blijft het 0-0 of wordt het straks 1-0 voor NAC
Willem II en NAC willen zich altijd bewijzen tegen PSV, tegen Ajax is het openhuis..quote:Op zaterdag 29 september 2018 19:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
NAC
Ook dat de trainer voor de beker zijn team op 7 plaatsen ofzo wisselt omdat ze zo kut spelen. Vervolgens verliezen van RKC. En dan nu weer die kneuzen opnieuw opstellen.
Op papier redelijke spelers, maar wat een ellendig team.
Laat Willem II hier buiten.quote:Op zaterdag 29 september 2018 19:24 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Willem II en NAC willen zich altijd bewijzen tegen PSV, tegen Ajax is het openhuis..
Dit.quote:Op zaterdag 29 september 2018 19:24 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Willem II en NAC willen zich altijd bewijzen tegen PSV, tegen Ajax is het openhuis..
NAC is vooral vaak ruk tegen Feyenoordquote:Op zaterdag 29 september 2018 19:24 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Klopt. Willem II tegen Ajaxquote:Op zaterdag 29 september 2018 19:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
NAC is vooral vaak ruk tegen Feyenoord
Die wonnen vorig jaar nog in de Kuip.quote:Op zaterdag 29 september 2018 19:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
NAC is vooral vaak ruk tegen Feyenoord
quote:Op zaterdag 29 september 2018 19:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Laat Willem II hier buiten.
in Breda.quote:Op zaterdag 29 september 2018 19:28 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Die wonnen vorig jaar nog in de Kuip.
Dat was voor het eerst in de historie.quote:Op zaterdag 29 september 2018 19:28 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
En Willem II 2 seizoenen geleden nog in de ArenA.quote:Op zaterdag 29 september 2018 19:28 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
PSV verliest ook heus wel eens van Utrecht. Maar het is weldegelijk zo dat sommige tegenstanders je meer liggen dan anderequote:Op zaterdag 29 september 2018 19:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En Willem II 2 seizoenen geleden nog in de ArenA.
Het gaat dus allemaal niet echt op.
Eens.quote:Op zaterdag 29 september 2018 19:29 schreef nickhguitar het volgende:
Man man man wat een excuusjes hier. Dit NAC is gewoon kanonnenvoer en moet je gewoon oprollen. Dat je dit vanavond laat zien is gewoon een gebrek aan mentaliteit, niks meer niks minder.
Als van Bommel Pereiro niet heel rap wisselt is hij echt totaal ongeloofwaardig, wat een slappe klootzak is dat zeg. Wisselen en Guti vanaf volgende wedstrijd basis, Pereiro pas weer inpassen tegen Feyenoord.
Nu is Pereiro ook wel een simpel slachtoffer. Bergwijn en Lozano laten bijvoorbeeld net zo goed geen ene drol zien.quote:Op zaterdag 29 september 2018 19:29 schreef nickhguitar het volgende:
Man man man wat een excuusjes hier. Dit NAC is gewoon kanonnenvoer en moet je gewoon oprollen. Dat je dit vanavond laat zien is gewoon een gebrek aan mentaliteit, niks meer niks minder.
Als van Bommel Pereiro niet heel rap wisselt is hij echt totaal ongeloofwaardig, wat een slappe klootzak is dat zeg. Wisselen en Guti vanaf volgende wedstrijd basis, Pereiro pas weer inpassen tegen Feyenoord.
Nou zegquote:
Verschil is dat Pereiro gewoon een recidivist is natuurlijk. Bergwijn en Lozano hebben veel meer krediet, daarnaast vind ik Lozano nog best ok spelen.quote:Op zaterdag 29 september 2018 19:37 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nu is Pereiro ook wel een simpel slachtoffer. Bergwijn en Lozano laten bijvoorbeeld net zo goed geen ene drol zien.
Kijk naar de statistieken van de Jong als spits. Stelt ook niet heel erg veel voor, maar hij is op dit moment misschien wel de belangrijkste in het elftal.quote:Op zaterdag 29 september 2018 19:40 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Verschil is dat Pereiro gewoon een recidivist is natuurlijk. Bergwijn en Lozano hebben veel meer krediet, daarnaast vind ik Lozano nog best ok spelen.
Reken alle penaltys die Pereiro scoort eens even niet mee, dan schrik je je echt de pleuris over zijn statistieken denk ik
VVV is wel prima tochquote:Op zaterdag 29 september 2018 19:42 schreef nickhguitar het volgende:
Ik heb overigens echt een tyfushekel aan alle andere clubs uit het zuiden. W2, NAC, Roda, het maakt allemaal niet uit. Wat een conjo's allemaal.
quote:Op zaterdag 29 september 2018 19:23 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Jullie winnen gewoon met 3-0 jongens geen gekkigheid
VVV is wel ok idd.quote:Op zaterdag 29 september 2018 19:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
VVV is wel prima toch
(NEC ook wel als je dat tot t zuiden rekent)
Vind de 1-1 meer in de lucht hangen dan de 0-2, dus het zal wel 0-2 worden jaquote:
Vind ik niet per se. Maar je voelt gewoon aan alles dat elk klein discutabel dingetje in de 16 van PSV ook meteen een strafschop tegen wordt.quote:Op zaterdag 29 september 2018 19:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vind de 1-1 meer in de lucht hangen dan de 0-2, dus het zal wel 0-2 worden ja
NAC komt behoorlijk vaak in de 16 nu met hoge ballen, zie dat niet de hele tijd goed gaanquote:Op zaterdag 29 september 2018 19:46 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Vind ik niet per se. Maar je voelt gewoon aan alles dat elk klein discutabel dingetje in de 16 van PSV ook meteen een strafschop tegen wordt.
Ik wel. Daar zijn ze nauwelijks gevaarlijk mee geweest, alle wordt weggekopt. Zou wel fijn zijn als Zoet eens een bal vastpakt trouwens, waar die jongen in godsnaam mee bezig is.quote:Op zaterdag 29 september 2018 19:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
NAC komt behoorlijk vaak in de 16 nu met hoge ballen, zie dat niet de hele tijd goed gaan
Ja sorry, maar ik had hem eerder.quote:Op zaterdag 29 september 2018 19:49 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ja, alle.
Wat ontzettend kut trouwens dat je dezelfde UI hebt.
Kan je mij de weg naar die instellingen wijzen maat?quote:Op zaterdag 29 september 2018 19:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja sorry, maar ik had hem eerder.
Gewoon UI's uitzettenDie onzin boeit toch niet joh.
Dat idee heb ik ookquote:Op zaterdag 29 september 2018 19:56 schreef nickhguitar het volgende:
Ik heb overigens het idee dat deze commentator een klein orgasme krijgt wanneer NAC onverhoopt nog een doelpunt weet te maken.
HANSEN MET DE HAKquote:Op zaterdag 29 september 2018 19:56 schreef nickhguitar het volgende:
Ik heb overigens het idee dat deze commentator een klein orgasme krijgt wanneer NAC onverhoopt nog een doelpunt weet te maken.
een dubbelequote:Op zaterdag 29 september 2018 19:56 schreef nickhguitar het volgende:
Deze zou het ook krijgen bij een stunt in de 70ste minuut.quote:Op zaterdag 29 september 2018 20:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
overigens krijgen commentatoren toch altijd een orgasme bij een stunt in de laatste minuten?
is altijd wel bij potjes van de top 3. laat lekker gaanquote:Op zaterdag 29 september 2018 20:04 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Deze zou het ook krijgen bij een stunt in de 70ste minuut.
Geen idee. Je werkt je de ballen uit de broek om een goed resultaat neer te zetten tegen Ajax, maar als je zo speelt als vanavond dan is het niks waard.quote:Op zaterdag 29 september 2018 20:09 schreef TehRocks het volgende:
Waarom staan ze te ballen alsof het 0-3 is?
Echt heel storend weer ja.quote:Op zaterdag 29 september 2018 20:12 schreef nickhguitar het volgende:
Lozano moet ook kappen met dit kutgedrag trouwens, wat een kutje kan dat ook zijn zeg.
Dat is ondertussen toch echt een typisch eredivisie-kwaaltje, dat een ploeg zich maar eens in de tien dagen écht kan opladen voor een topprestatie. Het valt nog mee joh, Ajax speelt deze potten over het algemeen nog gelijk ook.quote:Op zaterdag 29 september 2018 20:10 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Geen idee. Je werkt je de ballen uit de broek om een goed resultaat neer te zetten tegen Ajax, maar als je zo speelt als vanavond dan is het niks waard.
quote:Op zaterdag 29 september 2018 20:16 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Dat is ondertussen toch echt een typisch eredivisie-kwaaltje, dat een ploeg zich maar eens in de tien dagen écht kan opladen voor een topprestatie. Het valt nog mee joh, Ajax speelt deze potten over het algemeen nog gelijk ook.
Lekker, in de pocket. Maar wat mij betreft nog steeds straftraining morgen.quote:Op zaterdag 29 september 2018 20:20 schreef Rabieluh het volgende:
MAAAAAAAAAALEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN
Waan van de dag. Volgende week is het weer compleet anders.quote:Op zaterdag 29 september 2018 20:17 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Het valt mij echt niet mee. Ik las vorige week reacties van Ajax supporters dat PSV al kampioen zou zijn omdat zowel Ajax als PSV zoveel beter zijn dan de rest en daardoor niks laten liggen tegen de kleintjes. Als je dit toch ziet dan krab je je wel even achter de oren.
Mauro wordt na een goed vorig seizoen ook bijna volkomen genegeerdquote:Op zaterdag 29 september 2018 20:25 schreef tompsv18 het volgende:
Heel apart dat Guti geen minuten kreeg en Ramselaar wel
Mwoah. Maak van goed maar redelijk. Vond hem bij vlagen ook wel te licht, zowel letterlijk als figuurlijk.quote:Op zaterdag 29 september 2018 20:31 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Mauro wordt na een goed vorig seizoen ook bijna volkomen genegeerd
Lastig voetballen tegen 11 gekken die niks te verliezen hebbne ,achteraf was het wel een easy win mer Inter in het achterhoofdquote:Op zaterdag 29 september 2018 20:30 schreef nickhguitar het volgende:
Luuk vond dat we niet slecht gespeeld hebben. Schiet mij maar lek.
Elke wedstrijd begint weer met inzet. Hoe slecht sommige teams in de ED ook moge zijn; het blijven wel gewoon profs natuurlijk, die vanuit een gesloten defensie kunnen spelen.quote:Op zaterdag 29 september 2018 20:41 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Lastig voetballen tegen 11 gekken die niks te verliezen hebbne ,achteraf was het wel een easy win mer Inter in het achterhoofd
Breda is de leukste stad van Nederland joh, mafkeesquote:Op zaterdag 29 september 2018 19:44 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
VVV is wel ok idd.
Snel 0-2 maken en dan naar huis uit dit stinkdorp.
Lolquote:Op zaterdag 29 september 2018 21:02 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Breda is de leukste stad van Nederland joh, mafkees
Mwaah. Den Bosch vind ik echt leuker.quote:Op zaterdag 29 september 2018 21:02 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Breda is de leukste stad van Nederland joh, mafkees
Breda Iowa?quote:Op zaterdag 29 september 2018 21:33 schreef Scarface88 het volgende:
Leuke stad ja. Aantal vriendinnetjes gehad daar. Leuke kroegen en terrasjes inderdaad.
Daarom is het zo'n leuke stadquote:Op zaterdag 29 september 2018 22:03 schreef Rabieluh het volgende:
Heb ook een hele leuke studententijd gehad in Breda, alleen de technofeestjes bleven vaak ver weg.
Helmondquote:Op zaterdag 29 september 2018 22:02 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Breda Brabant. Toen ik nog in NL woonde.
Jij ookquote:
Thanksquote:Op zaterdag 29 september 2018 22:47 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Jij ook
Ajax is dit seizoen voor de derde keer erg goed weggekomen. Dat Ajax de gedoodverfde kampioen zou zijn is nog belachelijker dan die uitspraak van Mertens een aantal jaar geleden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |