abonnement Unibet Coolblue
  Spellchecker dinsdag 2 oktober 2018 @ 08:58:28 #161
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_182268253
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 08:47 schreef Miss_Isis het volgende:

[..]

Volgens mij deed mijn man haar toen naar buiten of gaf hij haar eten ofzo. Zelf lag ik al in bed, want ziek ;(

Zometeen mezelf even naar beneden slepen om de boel te gaan verschonen en het grut te wegen.
Beterschap! :*
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 09:05:57 #162
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_182268317
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 08:47 schreef Miss_Isis het volgende:

[..]

Volgens mij deed mijn man haar toen naar buiten of gaf hij haar eten ofzo. Zelf lag ik al in bed, want ziek ;(

Zometeen mezelf even naar beneden slepen om de boel te gaan verschonen en het grut te wegen.
Beterschap :*

Ze zijn echt schattig O+
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 11:15:06 #163
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_182270112
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 08:47 schreef Miss_Isis het volgende:

[..]

Volgens mij deed mijn man haar toen naar buiten of gaf hij haar eten ofzo. Zelf lag ik al in bed, want ziek ;(

Zometeen mezelf even naar beneden slepen om de boel te gaan verschonen en het grut te wegen.
Beterschap! :*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_182270749
Dank jullie wel :) Ik had geluk vanochtend, mijn ouders waren zo lief om al te gaan verschonen en wegen O+

Nog een paar foto's van gisteren (grafiekje van gisteravond, foto's van gisterochtend)

Nu OCD proof!
















Bonusfoto van de weeg-assistent
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.




"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 12:04:28 #165
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_182270872
Laatste foto O+
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 12:38:32 #166
132477 Zo-is-dat
of nie dan?
pi_182271374
Bonusfoto O+ O+
pi_182271451
O+ x1000
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_182271507
Omg!! O+ O+ O+

Gisteren vanaf een ander continent toch even live mee kunnen kijken.
pi_182271890
Wat fijn dat ze zo goed gaan *O* superlieve foto's.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 13:26:18 #170
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_182272183
Puppy Paars in het weegbakje 'kijkt' zoooo schattig.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 13:43:21 #171
479151 vraaghetsuus
vraag het suus
pi_182272477
ohhhh en ahhhhh en oohhhh en aahhhh bij elke foto :D
Wat zijn ze lief en die assistent is geweldig !
youtuber, docent en moeder
pi_182273564
Oh beterschap miss_isis :*
Oma past even op de puppies O+ O+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
pi_182274798
Grappig om de verschillen tussen kittens en pups te zien.
Kittens liggen vrijwel altijd in een hoopje bij en op elkaar, ongeacht temperatuur, waar de pups willekeurig verspreid door de box liggen. Moederpoezen lijken ze ook gemakkelijker warm te kunnen houden, met hun wat meer wollige vacht, Cookie is meer van het stretchen en de bar open houden. Misschien regelen pups hun temperatuur al sneller zelf?

En weegmethode is ook hetzelfde, zie ik. Diepvriesbakjes FTW! Voor zolang het duurt :P

Maar luiers worden door beide soorten moeders ijverig verwisseld, de slaapjes (inclusief zichtbare dromen) zijn hetzelfde en alles is O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 16:12:36 #174
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_182275103
Smelt O+
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_182276587
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 15:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
Grappig om de verschillen tussen kittens en pups te zien.
Kittens liggen vrijwel altijd in een hoopje bij en op elkaar, ongeacht temperatuur, waar de pups willekeurig verspreid door de box liggen. Moederpoezen lijken ze ook gemakkelijker warm te kunnen houden, met hun wat meer wollige vacht, Cookie is meer van het stretchen en de bar open houden. Misschien regelen pups hun temperatuur al sneller zelf?

En weegmethode is ook hetzelfde, zie ik. Diepvriesbakjes FTW! Voor zolang het duurt :P

Maar luiers worden door beide soorten moeders ijverig verwisseld, de slaapjes (inclusief zichtbare dromen) zijn hetzelfde en alles is O+
De pups liggen inderdaad redelijk verspreid, eigenlijk alleen als ze het echt koud hebben gaan ze op een bergje liggen. Dat ze overal en nergens door de kist verspreid liggen zie ik dan maar als een goed teken, temperatuurtechnisch gezien :)

Misschien heeft het minder snel koud worden ook wel wat te maken met de massa van een pup vs kitten, kittens van 1 week oud zijn natuurlijk nog wel héél erg klein. Deze pups wegen nu al rond de 700-800 gram per stuk. Meer massa (met speklaagje :Y) ) houdt ze makkelijker warm denk ik? Al is Cookie's buik ook wel erg warm hoor. Ze is niet zo wollig als een poes, maar de lichaamstemperatuur van een teefje is na de bevalling wel wat hoger dan normaal. De blote buik (de buikharen vallen uit voor de bevalling) geleidt de warmte ook best goed.

En ja, diepvriesbakjes inderdaad :D Eigenlijk ontdooibakjes hier in huis, want als we het voer voor de honden (en poezen) ontdooien gaat het in deze bakjes. Gelukkig hebben we ze ook nog een maatje groter, en straks voor het èchte werk hebben we een babyweegschaal die tot 20 kilo kan 8-)

quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 14:49 schreef tombolafan het volgende:
Oh beterschap miss_isis :*
Oma past even op de puppies O+ O+
Thanks :)

En ja, oma Nori vindt de pupjes heel leuk, dat hadden we eigenlijk niet zo verwacht. Ze gaat er nu Cookie iets minder beschermend is meerdere keren per dag even bij kijken en snuffelen, en vanmiddag zat ze er inderdaad midden tussen. Ze is hormonaal helemaal niet op zeg maar het schijndracht-punt; ze is juist loops nu, dus meer het begin van de cyclus. Schijndracht is normaal een aantal weken na de loopsheid, als ze natuurlijk gezien zou moeten bevallen. Maar ze gedraagt zich al wel een beetje zo. Vanmiddag ging ze zelfs voor de kist liggen en keek ze heel gemeen naar Cookie toen die de ren binnen kwam om de pups te controleren. Dat is natuurlijk niet de bedoeling, ze moet niet denken dat het haar pupjes zijn. Dus zodra we iets te veel belangstelling merken sturen we Nori er bij weg. Als de pups straks twee/drie weken verder zijn en gaan lopen door de ren en elke volwassen hond gaan belagen voor melk zal haar enthousiasme wel afnemen denk ik :P
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 19:03:43 #176
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_182278079
Ze liggen nu te drinken. Wat groeien ze hárd ! :P
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_182280061
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 19:03 schreef deedeetee het volgende:
Ze liggen nu te drinken. Wat groeien ze hárd ! :P
Ja, het gaat echt heel erg hard. Ze zijn vandaag 6 dagen oud, en allemaal verdubbeld in gewicht :)
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
pi_182280114
Vindt Lilly er ook iets van?
pi_182280771
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 20:46 schreef mootie het volgende:
Vindt Lilly er ook iets van?
Lily mag er niet zo veel van vinden van Cookie :P Ze vindt het heeeeel spannend en interessant, maar van Cookie mag ze nog niet zo vaak en dichtbij kijken. Ik denk dat zij er wel lol aan gaat hebben als de pupjes straks een week of 3-4 zijn. Dan kan ze lekker met ze spelen :)

Ze had laatst wel een echte close encounter :D Ze snuffelde iets te enthousiast aan het buikje van één van haar kleine neefjes tijdens het wegen, waardoor er een druppeltje plas op haar neus kwam. Waarna ze in een soort van reflex het er af wilde likken, waardoor er nog meer plas uit haar neefje kwam, waarna ze met zo'n uitdrukking op haar hoofd --> :? :X :r :r :r uiteindelijk uit een soort van plichtsgevoel ofzo een beetje half door bleef likken.. :') Maar sindsdien snuffelt ze er wel iets minder enthousiast aan als we de pupjes wegen :P
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
pi_182281194
Awww! Lily O+ _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 2 oktober 2018 @ 22:00:51 #181
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_182282099
Whahaha Lily _O-
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 22:11:34 #182
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_182282418
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 21:13 schreef Miss_Isis het volgende:

[..]

Lily mag er niet zo veel van vinden van Cookie :P Ze vindt het heeeeel spannend en interessant, maar van Cookie mag ze nog niet zo vaak en dichtbij kijken. Ik denk dat zij er wel lol aan gaat hebben als de pupjes straks een week of 3-4 zijn. Dan kan ze lekker met ze spelen :)

Ze had laatst wel een echte close encounter :D Ze snuffelde iets te enthousiast aan het buikje van één van haar kleine neefjes tijdens het wegen, waardoor er een druppeltje plas op haar neus kwam. Waarna ze in een soort van reflex het er af wilde likken, waardoor er nog meer plas uit haar neefje kwam, waarna ze met zo'n uitdrukking op haar hoofd --> :? :X :r :r :r uiteindelijk uit een soort van plichtsgevoel ofzo een beetje half door bleef likken.. :') Maar sindsdien snuffelt ze er wel iets minder enthousiast aan als we de pupjes wegen :P
_O- _O- _O-
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_182284148
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 21:13 schreef Miss_Isis het volgende:

[..]

Lily mag er niet zo veel van vinden van Cookie :P Ze vindt het heeeeel spannend en interessant, maar van Cookie mag ze nog niet zo vaak en dichtbij kijken. Ik denk dat zij er wel lol aan gaat hebben als de pupjes straks een week of 3-4 zijn. Dan kan ze lekker met ze spelen :)

Ze had laatst wel een echte close encounter :D Ze snuffelde iets te enthousiast aan het buikje van één van haar kleine neefjes tijdens het wegen, waardoor er een druppeltje plas op haar neus kwam. Waarna ze in een soort van reflex het er af wilde likken, waardoor er nog meer plas uit haar neefje kwam, waarna ze met zo'n uitdrukking op haar hoofd --> :? :X :r :r :r uiteindelijk uit een soort van plichtsgevoel ofzo een beetje half door bleef likken.. :') Maar sindsdien snuffelt ze er wel iets minder enthousiast aan als we de pupjes wegen :P
:D
pi_182286750
Wat een gezellige manier van wakker worden met de puppycam O+

Liefdevol verzorgt Cookie haar puppies O+
pi_182287911
Whahahaha Lily _O-

* Kirb gaat puppycam aanslingeren.

edit: ah schoonmaaktijd!
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  woensdag 3 oktober 2018 @ 09:28:28 #186
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_182288024
Ahw, Blauw lijkt al een beetje echt te lopen! O+ Met achterpootjes and all!
***
  woensdag 3 oktober 2018 @ 13:19:43 #187
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_182292276
Hoe groot zijn ze nu? De mama vroeg het.

Puppy Paars O+

[ Bericht 72% gewijzigd door Pinnenmutske op 03-10-2018 16:51:29 ]
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  woensdag 3 oktober 2018 @ 19:38:19 #188
386633 Adnap
I love Life !
pi_182299983
Hahaha die lily...die krijgt t zo wel afgeleerd :D
Maar wat gaan ze geweldig hard ! Echt genieten van die mormeltjes O+ O+
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
pi_182301020
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 13:19 schreef sararaats het volgende:
Hoe groot zijn ze nu? De mama vroeg het.

Puppy Paars O+
De pups wegen nu:

Rood: 984gr
Zalm: 849gr
Bruin: 894gr
Geel: 917gr
Oranje: 843 gr
Paars:898 gr
Blauw: 975gr

De eerste(n) zullen morgen dus al wel een kilo wegen!

Verder hadden de pups vanavond hun eerste fotoshoot met de huisfotograaf :) Hopelijk komt het resultaat daarvan vanavond of morgen binnen. Een paar foto's van vanmiddag naast de werpkist:

Cookie krijgt een beetje welverdiende TLC












O+
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
pi_182301062
Lilly is op dit moment niet weg te slaan bij de box met pups
  woensdag 3 oktober 2018 @ 20:48:50 #191
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_182301711
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 20:19 schreef Miss_Isis het volgende:

[..]

De pups wegen nu:

Rood: 984gr
Zalm: 849gr
Bruin: 894gr
Geel: 917gr
Oranje: 843 gr
Paars:898 gr
Blauw: 975gr

De eerste(n) zullen morgen dus al wel een kilo wegen!

Verder hadden de pups vanavond hun eerste fotoshoot met de huisfotograaf :) Hopelijk komt het resultaat daarvan vanavond of morgen binnen. Een paar foto's van vanmiddag naast de werpkist:

Cookie krijgt een beetje welverdiende TLC
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

O+
[ afbeelding ]
O+

Van lengte bedoelde ik.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_182302287
Oh, qua lengte heb ik geen idee eigenlijk, misschien 20cm ofzo...? :? Formaat gaat meestal in grammen bij puppy's :P
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
pi_182302641
Ze zijn lekker in hun bandjes gegroeid ^O^

Cookie met slagroom :9
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_182303103
Ja, de bandjes heb ik zelfs al een paar keer losser moeten doen. Ze gaan super hard!

Foto's van de fotoshoot vanavond (was een klein beetje een haastklusje, foto's buiten genomen en het was een beetje koud, dus helaas niet alles scherp):



Rood:




Zalm:




Bruin:




Geel:




Oranje:




Paars:




Blauw:


"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
pi_182303301
(Bul)dogjes O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 3 oktober 2018 @ 21:35:23 #196
208890 June.
Seriously?
pi_182303360
Die kleine oortjes O+
Shine bright like a diamond.
  woensdag 3 oktober 2018 @ 21:36:20 #197
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_182303391
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 21:06 schreef Miss_Isis het volgende:
Oh, qua lengte heb ik geen idee eigenlijk, misschien 20cm ofzo...? :? Formaat gaat meestal in grammen bij puppy's :P
Ow wist ik niet maar puppy paars is zo schattig
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_182303500
Ik zie nog geen verschillen :@ .
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 3 oktober 2018 @ 22:31:52 #199
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_182305355
Ze lachen wel lief allemaal ;)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_182305782
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 21:39 schreef Tegan het volgende:
Ik zie nog geen verschillen :@ .
Ze zijn wel allemaal verschillend hoor :Y

Als je goed goed kijkt achter hun oortjes in hun nek, dan zie je dat ze daar allemaal een ander kleurtje hebben :+

Maar nee, het zijn gewoon vormeloze, blinde zwarte molletje stuk voor stuk :P
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
  Spellchecker woensdag 3 oktober 2018 @ 22:49:46 #201
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_182305833
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 22:31 schreef Rewimo het volgende:
Ze lachen wel lief allemaal ;)
Smile, you're on puppy camera :Y
  donderdag 4 oktober 2018 @ 07:49:18 #202
386633 Adnap
I love Life !
pi_182310001
Ohhh die paarse pup.....
Nog even en dan de oogjes open O+
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
pi_182310109
Och wat zoet toch die gedrongen puppy lijfjes O+
pi_182311015
Geweldig hoe Cookie er nu bij ligt O+ Op de rug en de puppy's moeite doen om zo hoog te komen om te drinken _O-
  donderdag 4 oktober 2018 @ 09:31:57 #205
386633 Adnap
I love Life !
pi_182311025
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 09:30 schreef fresta het volgende:
Geweldig hoe Cookie er nu bij ligt O+ Op de rug en de puppy's moeite doen om zo hoog te komen om te drinken _O-
mooi he en ook hoe hun pootjes bewegen om maar melk te krijgen O+ O+ O+
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 4 oktober 2018 @ 09:36:46 #206
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_182311088
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 09:31 schreef Adnap het volgende:

mooi he en ook hoe hun pootjes bewegen om maar melk te krijgen O+ O+ O+
Ze moeten er hard voor werken :D
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_182321331
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 09:36 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ze moeten er hard voor werken :D
There's no such thing as a free lunch, zelfs niet voor puppy's ;)

Ik ben vanmiddag begonnen met het knippen van de nageltjes, ik heb nu alle teefjes gehad. Het is maar goed dat jullie geen geluid bij de camera hebben, je zou denken dat puppy Rood levend gevild werd :') krijsen..! Zalm lag heeeerlijk ontspannen op haar rug op mijn arm, Paars moest even wennen, piepte een beetje maar legde zich er uiteindelijk bij neer. Maar Rood, poeh! Die vond het echt totaal niet tof. Uiteindelijk wel alles geknipt, maar ze was er niet vrolijk onder. Misschien zit het grote verschil er in dat ik Zalm en Paars te pakken had net nadat ze hun buikje vol hadden gedronken, en Rood zojuist nadat ze een poos geslapen hadden en ze dus hongerig was. Later als ze een keer lekker rustig is en geen honger heeft nog maar eens een poging doen, kijken hoe ze dan reageert.
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
  donderdag 4 oktober 2018 @ 19:48:05 #208
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_182321508
Awww 💜 O+
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  donderdag 4 oktober 2018 @ 20:00:11 #209
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_182321682
Haha rood is toch de dikste van t stel ? De grootste hongerlap dus ? :P
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  donderdag 4 oktober 2018 @ 20:20:55 #210
386633 Adnap
I love Life !
pi_182322020
Rood is het walrusje :D maar wel een lieve. Vaak oefenen dan went ze vanzelf toch ?
Zie je al wat verschil in de pups ?
Ik zie in elk geval dat er een paar proberen echt te lopen ipv kruipen
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
pi_182322255
Er zat een kattenkont in beeld _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_182322382
Ja Rood is (was) de dikste, maar nu niet meer. Blauw heeft een inhaalslagje gemaakt en is nu 1097gr, en Rood 'maar' 1040gr oid. Het zal inderdaad de honger wel zijn geweest, want daarnet was ze poeslief en heeft ze lekker relaxt bij me gelegen op haar ruggetje O+

Het nageltjes knippen zelf is eigenlijk nog niet zo belangrijk, maar de 1 op 1 tijd, het op hun rug bij me liggen en gefriemel aan hun pootjes toelaten natuurlijk wel. Daar blijven we de komende weken mee oefenen :)

En ja, zelf gaan ze ook steeds meer oefenen met echt lopen. Achterpootjes worden langzaam maar zeker meer gebruikt. Ook hun koppies lijken al wat meer hond-vormig te worden; snorhaartjes zijn er, oogjes lijken nu ook aanwezig (wel dicht, maar je kan zeg maar langzaam zien dat het echt een dicht oogje is ipv een zwart stukje niets). Volgende week om deze tijd zullen de oogjes wel haast open zijn verwacht ik, en de oortjes ook zo'n beetje. Langzaam maar zeker komt er wat meer model in :)
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
pi_182322439
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 20:35 schreef Miss_Isis het volgende:
Ja Rood is (was) de dikste, maar nu niet meer. Blauw heeft een inhaalslagje gemaakt en is nu 1097gr, en Rood 'maar' 1040gr oid. Het zal inderdaad de honger wel zijn geweest, want daarnet was ze poeslief en heeft ze lekker relaxt bij me gelegen op haar ruggetje O+

Het nageltjes knippen zelf is eigenlijk nog niet zo belangrijk, maar de 1 op 1 tijd, het op hun rug bij me liggen en gefriemel aan hun pootjes toelaten natuurlijk wel. Daar blijven we de komende weken mee oefenen :)

En ja, zelf gaan ze ook steeds meer oefenen met echt lopen. Achterpootjes worden langzaam maar zeker meer gebruikt. Ook hun koppies lijken al wat meer hond-vormig te worden; snorhaartjes zijn er, oogjes lijken nu ook aanwezig (wel dicht, maar je kan zeg maar langzaam zien dat het echt een dicht oogje is ipv een zwart stukje niets). Volgende week om deze tijd zullen de oogjes wel haast open zijn verwacht ik, en de oortjes ook zo'n beetje. Langzaam maar zeker komt er wat meer model in :)
Zie, je weet het zelf ook :P
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_182322683
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 20:38 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Zie, je weet het zelf ook :P
[/quote]

:(

Zelfs vormeloos zijn ze nog schattig. Zoals een cavia ofzo, maar beter O+ Klein, en baby-achtig, en met zo'n lekker puppyluchtje O+ O+ O+
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 4 oktober 2018 @ 20:49:26 #215
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_182322702
Er zit in elk geval een duidelijke voor- en achterkant aan :P
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_182322817
quote:
10s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 20:49 schreef Rewimo het volgende:
Er zit in elk geval een duidelijke voor- en achterkant aan :P
Ja, de voorkant is de kant waar het lawaai uit komt als je ze verkeerd vast pakt of onverhoopt met een leeg maagje op hun rug probeert te laten liggen :P
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
  donderdag 4 oktober 2018 @ 21:47:12 #217
85632 NijntjesUk
Nijntje is 'n uk..
pi_182323958
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 20:48 schreef Miss_Isis het volgende:


:(

Zelfs vormeloos zijn ze nog schattig. Zoals een cavia ofzo, maar beter O+
Hey :(
Hiervoor kom ik zelfs uit de lurkstand. :6
Maar ze zijn wel superschattig. O+
pi_182325324
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 21:47 schreef NijntjesUk het volgende:

[..]

Hey :(
Hiervoor kom ik zelfs uit de lurkstand. :6
Maar ze zijn wel superschattig. O+
Ik hou ook van cavia's hoor, ik heb er zes :@ Maar een beetje vormeloos zijn ze wel. Of wellicht klinkt gestroomlijnd beter :P En vooruit, cavia's zijn bijna net zo schattig als een nestje puppy's O+
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
pi_182325351
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 20:54 schreef Miss_Isis het volgende:

[..]

Ja, de voorkant is de kant waar het lawaai uit komt als je ze verkeerd vast pakt of onverhoopt met een leeg maagje op hun rug probeert te laten liggen :P
En Lily weet inmiddels ook wat de achterkant doet :+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_182325382
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 22:59 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

En Lily weet inmiddels ook wat de achterkant doet :+
Whehe, precies :') al was dat in dit specifieke geval meer de onderkant, want het was een reutje :+
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
  donderdag 4 oktober 2018 @ 23:17:46 #221
85632 NijntjesUk
Nijntje is 'n uk..
pi_182325760
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 22:58 schreef Miss_Isis het volgende:

[..]

Ik hou ook van cavia's hoor, ik heb er zes :@ Maar een beetje vormeloos zijn ze wel. Of wellicht klinkt gestroomlijnd beter :P En vooruit, cavia's zijn bijna net zo schattig als een nestje puppy's O+
Zes? :o
Mijm hemel, als ik zie wat die 2 van mij wegdouwen.. :Y)
Gestroomlijnd klinkt beter idd. Al noem ik ze stiekem gewoon plomp hoor. _O- :*
pi_182334905
Iemand zojuist een haan gezien op de cam? Mijn kleuter nam haar Eitje mee naar binnen :')
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
pi_182334992
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 13:57 schreef Miss_Isis het volgende:
Iemand zojuist een haan gezien op de cam? Mijn kleuter nam haar Eitje mee naar binnen :')
Ik zag wel even een kleuter maar heb Eitje gemist :D
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_182335381
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 14:02 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ik zag wel even een kleuter maar heb Eitje gemist :D
No problem, gelukkig hebben we de foto's nog 8-)

Hij is overigens ook niet echt in de kist geweest, heeft alleen op de rand gezeten om naar de puppy's te kijken (geen foto helaas ;( ) en is daarna omgedraaid om het aanrecht op te fladderen. De kleuter maakte zich nog wel even zorgen (ze vroeg ineens 'mama, kunnen kippen ook op puppy's jagen..?') maar toen bleek dat Eitje vooral op kattenvoer joeg was ze wel gerustgesteld :+

.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 14:41:15 #225
456899 VenusFlyTrap
vind alles leuk
pi_182335578
Wat een dotjes O+ happy hormones
pi_182335637
Wat een lieve foto's weer O+
pi_182335727
Agh gossie met d'r haan _O-
I solemnly swear i'm up to no good
pi_182336335
Zie die kat begerig kijken _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_182336515
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 15:25 schreef Cat-astrophe het volgende:
Zie die kat begerig kijken _O-
Ja, Mia kent Eitje nog van toen hij een lekker mals kuikentje was. Toen joeg ze altijd achter hem aan samen met haar 'zus' Ziva. Ze heeft geloof ik nog niet helemaal door dat Eitje toch inmiddels een behoorlijk Ei is en de rollen binnenkort omgedraaid kunnen gaan worden :P (nou heeft Eitje dat zelf ook nog niet door... Dus Mia heeft vooralsnog de upper hand :') )
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
pi_182338193
Wat een verhalen _O- het moet toch tof zijn om een weekendje bij je beestenboel door te brengen :D
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 17:48:56 #231
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_182338634
Zo leuk om eea te kunnen volgen in dit topic O+
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 17:50:35 #232
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_182338654
Awww Eitje 💙
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_182338692
Eitje O+

Moest net lachen om een van de pups, die zat met z’n kop vast onder de stang...draai draai draai..wurm wurm wurm, omgedraaid *O* maar weer met z’n kop onder de stang _O-
pi_182338752
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 17:17 schreef Kirb het volgende:
Wat een verhalen _O- het moet toch tof zijn om een weekendje bij je beestenboel door te brengen :D
Mijn schoonzus zei al dat ik een kinderboerderij zou moeten beginnen, en een kennis had het over een kampeerterreintje op ons weiland. Misschien moet ik dat toch maar eens overwegen :P
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 07:24:09 #235
386633 Adnap
I love Life !
pi_182347853
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 17:57 schreef Miss_Isis het volgende:

[..]

Mijn schoonzus zei al dat ik een kinderboerderij zou moeten beginnen, en een kennis had het over een kampeerterreintje op ons weiland. Misschien moet ik dat toch maar eens overwegen :P
Dan kom ik kamperen (oke misschien niet t slimste met een hernia maar dat maakt ff niet uit)
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
pi_182348161
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 07:24 schreef Adnap het volgende:

[..]

Dan kom ik kamperen (oke misschien niet t slimste met een hernia maar dat maakt ff niet uit)
Misschien moet ik er meteen maar een paar luxe chalets bij laten neerzetten dan voor de gasten die wat minder goed ter been (of rug) zijn :+

Maar zoals een echte Fok!ker betaamd ben ik natuurlijk stiekem een beetje bang van mensen :@ dus ik denk dat we ons 'landgoed' nog maar even niet openstellen voor het grote publiek :')
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 08:36:31 #237
386633 Adnap
I love Life !
pi_182348225
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 08:26 schreef Miss_Isis het volgende:

[..]

Misschien moet ik er meteen maar een paar luxe chalets bij laten neerzetten dan voor de gasten die wat minder goed ter been (of rug) zijn :+

Maar zoals een echte Fok!ker betaamd ben ik natuurlijk stiekem een beetje bang van mensen :@ dus ik denk dat we ons 'landgoed' nog maar even niet openstellen voor het grote publiek :')
oeps dan ben ik geen echte Fok!ker..... ik zoek juist mensen op, zeker nu ik vlogs maak
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
pi_182348312
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 08:36 schreef Adnap het volgende:

[..]

oeps dan ben ik geen echte Fok!ker..... ik zoek juist mensen op, zeker nu ik vlogs maak
Echte Fok!kers zitten toch de hele dag op hun zolderkamertje achter de pc/laptop om maar zo weinig mogelijk andere mensen onder ogen te hoeven komen..? Dat is althans wat ik altijd doe, ik dacht dat dat zo hoorde :@
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 6 oktober 2018 @ 09:08:21 #239
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_182348546
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 08:45 schreef Miss_Isis het volgende:
Echte Fok!kers zitten toch de hele dag op hun zolderkamertje achter de pc/laptop om maar zo weinig mogelijk andere mensen onder ogen te hoeven komen..? Dat is althans wat ik altijd doe, ik dacht dat dat zo hoorde :@
Klopt helemaal hoor :Y
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_182349188
Ik dacht puppies te kijken, maar deze pup lijkt verdacht veel op een kat :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')