abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Spellchecker woensdag 3 oktober 2018 @ 22:49:46 #201
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_182305833
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 22:31 schreef Rewimo het volgende:
Ze lachen wel lief allemaal ;)
Smile, you're on puppy camera :Y
  donderdag 4 oktober 2018 @ 07:49:18 #202
386633 Adnap
I love Life !
pi_182310001
Ohhh die paarse pup.....
Nog even en dan de oogjes open O+
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
pi_182310109
Och wat zoet toch die gedrongen puppy lijfjes O+
pi_182311015
Geweldig hoe Cookie er nu bij ligt O+ Op de rug en de puppy's moeite doen om zo hoog te komen om te drinken _O-
  donderdag 4 oktober 2018 @ 09:31:57 #205
386633 Adnap
I love Life !
pi_182311025
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 09:30 schreef fresta het volgende:
Geweldig hoe Cookie er nu bij ligt O+ Op de rug en de puppy's moeite doen om zo hoog te komen om te drinken _O-
mooi he en ook hoe hun pootjes bewegen om maar melk te krijgen O+ O+ O+
I live life, i love life
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 4 oktober 2018 @ 09:36:46 #206
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_182311088
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 09:31 schreef Adnap het volgende:

mooi he en ook hoe hun pootjes bewegen om maar melk te krijgen O+ O+ O+
Ze moeten er hard voor werken :D
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_182321331
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 09:36 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ze moeten er hard voor werken :D
There's no such thing as a free lunch, zelfs niet voor puppy's ;)

Ik ben vanmiddag begonnen met het knippen van de nageltjes, ik heb nu alle teefjes gehad. Het is maar goed dat jullie geen geluid bij de camera hebben, je zou denken dat puppy Rood levend gevild werd :') krijsen..! Zalm lag heeeerlijk ontspannen op haar rug op mijn arm, Paars moest even wennen, piepte een beetje maar legde zich er uiteindelijk bij neer. Maar Rood, poeh! Die vond het echt totaal niet tof. Uiteindelijk wel alles geknipt, maar ze was er niet vrolijk onder. Misschien zit het grote verschil er in dat ik Zalm en Paars te pakken had net nadat ze hun buikje vol hadden gedronken, en Rood zojuist nadat ze een poos geslapen hadden en ze dus hongerig was. Later als ze een keer lekker rustig is en geen honger heeft nog maar eens een poging doen, kijken hoe ze dan reageert.
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
pi_182321508
Awww 💜 O+
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
  donderdag 4 oktober 2018 @ 20:00:11 #209
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_182321682
Haha rood is toch de dikste van t stel ? De grootste hongerlap dus ? :P
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  donderdag 4 oktober 2018 @ 20:20:55 #210
386633 Adnap
I love Life !
pi_182322020
Rood is het walrusje :D maar wel een lieve. Vaak oefenen dan went ze vanzelf toch ?
Zie je al wat verschil in de pups ?
Ik zie in elk geval dat er een paar proberen echt te lopen ipv kruipen
I live life, i love life
pi_182322255
Er zat een kattenkont in beeld _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_182322382
Ja Rood is (was) de dikste, maar nu niet meer. Blauw heeft een inhaalslagje gemaakt en is nu 1097gr, en Rood 'maar' 1040gr oid. Het zal inderdaad de honger wel zijn geweest, want daarnet was ze poeslief en heeft ze lekker relaxt bij me gelegen op haar ruggetje O+

Het nageltjes knippen zelf is eigenlijk nog niet zo belangrijk, maar de 1 op 1 tijd, het op hun rug bij me liggen en gefriemel aan hun pootjes toelaten natuurlijk wel. Daar blijven we de komende weken mee oefenen :)

En ja, zelf gaan ze ook steeds meer oefenen met echt lopen. Achterpootjes worden langzaam maar zeker meer gebruikt. Ook hun koppies lijken al wat meer hond-vormig te worden; snorhaartjes zijn er, oogjes lijken nu ook aanwezig (wel dicht, maar je kan zeg maar langzaam zien dat het echt een dicht oogje is ipv een zwart stukje niets). Volgende week om deze tijd zullen de oogjes wel haast open zijn verwacht ik, en de oortjes ook zo'n beetje. Langzaam maar zeker komt er wat meer model in :)
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
pi_182322439
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 20:35 schreef Miss_Isis het volgende:
Ja Rood is (was) de dikste, maar nu niet meer. Blauw heeft een inhaalslagje gemaakt en is nu 1097gr, en Rood 'maar' 1040gr oid. Het zal inderdaad de honger wel zijn geweest, want daarnet was ze poeslief en heeft ze lekker relaxt bij me gelegen op haar ruggetje O+

Het nageltjes knippen zelf is eigenlijk nog niet zo belangrijk, maar de 1 op 1 tijd, het op hun rug bij me liggen en gefriemel aan hun pootjes toelaten natuurlijk wel. Daar blijven we de komende weken mee oefenen :)

En ja, zelf gaan ze ook steeds meer oefenen met echt lopen. Achterpootjes worden langzaam maar zeker meer gebruikt. Ook hun koppies lijken al wat meer hond-vormig te worden; snorhaartjes zijn er, oogjes lijken nu ook aanwezig (wel dicht, maar je kan zeg maar langzaam zien dat het echt een dicht oogje is ipv een zwart stukje niets). Volgende week om deze tijd zullen de oogjes wel haast open zijn verwacht ik, en de oortjes ook zo'n beetje. Langzaam maar zeker komt er wat meer model in :)
Zie, je weet het zelf ook :P
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_182322683
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 20:38 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Zie, je weet het zelf ook :P
[/quote]

:(

Zelfs vormeloos zijn ze nog schattig. Zoals een cavia ofzo, maar beter O+ Klein, en baby-achtig, en met zo'n lekker puppyluchtje O+ O+ O+
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 4 oktober 2018 @ 20:49:26 #215
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_182322702
Er zit in elk geval een duidelijke voor- en achterkant aan :P
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_182322817
quote:
10s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 20:49 schreef Rewimo het volgende:
Er zit in elk geval een duidelijke voor- en achterkant aan :P
Ja, de voorkant is de kant waar het lawaai uit komt als je ze verkeerd vast pakt of onverhoopt met een leeg maagje op hun rug probeert te laten liggen :P
  donderdag 4 oktober 2018 @ 21:47:12 #217
85632 NijntjesUk
Nijntje is 'n uk..
pi_182323958
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 20:48 schreef Miss_Isis het volgende:

:(

Zelfs vormeloos zijn ze nog schattig. Zoals een cavia ofzo, maar beter O+
Hey :(
Hiervoor kom ik zelfs uit de lurkstand. :6
Maar ze zijn wel superschattig. O+
pi_182325324
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 21:47 schreef NijntjesUk het volgende:

[..]

Hey :(
Hiervoor kom ik zelfs uit de lurkstand. :6
Maar ze zijn wel superschattig. O+
Ik hou ook van cavia's hoor, ik heb er zes :@ Maar een beetje vormeloos zijn ze wel. Of wellicht klinkt gestroomlijnd beter :P En vooruit, cavia's zijn bijna net zo schattig als een nestje puppy's O+
pi_182325351
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 20:54 schreef Miss_Isis het volgende:

[..]

Ja, de voorkant is de kant waar het lawaai uit komt als je ze verkeerd vast pakt of onverhoopt met een leeg maagje op hun rug probeert te laten liggen :P
En Lily weet inmiddels ook wat de achterkant doet :+
pi_182325382
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 22:59 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

En Lily weet inmiddels ook wat de achterkant doet :+
Whehe, precies :') al was dat in dit specifieke geval meer de onderkant, want het was een reutje :+
  donderdag 4 oktober 2018 @ 23:17:46 #221
85632 NijntjesUk
Nijntje is 'n uk..
pi_182325760
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 22:58 schreef Miss_Isis het volgende:

[..]

Ik hou ook van cavia's hoor, ik heb er zes :@ Maar een beetje vormeloos zijn ze wel. Of wellicht klinkt gestroomlijnd beter :P En vooruit, cavia's zijn bijna net zo schattig als een nestje puppy's O+
Zes? :o
Mijm hemel, als ik zie wat die 2 van mij wegdouwen.. :Y)
Gestroomlijnd klinkt beter idd. Al noem ik ze stiekem gewoon plomp hoor. _O- :*
pi_182334905
Iemand zojuist een haan gezien op de cam? Mijn kleuter nam haar Eitje mee naar binnen :')
pi_182334992
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 13:57 schreef Miss_Isis het volgende:
Iemand zojuist een haan gezien op de cam? Mijn kleuter nam haar Eitje mee naar binnen :')
Ik zag wel even een kleuter maar heb Eitje gemist :D
pi_182335381
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 14:02 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ik zag wel even een kleuter maar heb Eitje gemist :D
No problem, gelukkig hebben we de foto's nog 8-)

Hij is overigens ook niet echt in de kist geweest, heeft alleen op de rand gezeten om naar de puppy's te kijken (geen foto helaas ;( ) en is daarna omgedraaid om het aanrecht op te fladderen. De kleuter maakte zich nog wel even zorgen (ze vroeg ineens 'mama, kunnen kippen ook op puppy's jagen..?') maar toen bleek dat Eitje vooral op kattenvoer joeg was ze wel gerustgesteld :+

.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 14:41:15 #225
456899 VenusFlyTrap
vind alles leuk
pi_182335578
Wat een dotjes O+ happy hormones
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')