quote:Op woensdag 26 september 2018 12:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook![]()
Maar je kunt het zelf instellen wie dat bericht krijgt en wie niet. Gelukkig. Mooi voor de stalkers anders
ik niet alleen maar bandshirtsquote:Op woensdag 26 september 2018 12:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb alleen effen basic zwart.
luie k*tstudentquote:Op woensdag 26 september 2018 12:25 schreef RockNijntje het volgende:
Als je zelf je nummer wijzigt in WhatsApp gebeurt dat pas. Geen zin om mensen te quoten.
ik had ook 2 stalkers, gelukkig heb ik nu een spaans nummerquote:Op woensdag 26 september 2018 12:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook![]()
Maar je kunt het zelf instellen wie dat bericht krijgt en wie niet. Gelukkig. Mooi voor de stalkers anders
ik had er ooit ook 1 die zei nooit wat dus ik heb een luisterboek opgezet met mijn telefoon ernaastquote:Op woensdag 26 september 2018 12:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik had ook 2 stalkers, gelukkig heb ik nu een spaans nummer
quote:Op woensdag 26 september 2018 12:32 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik had er ooit ook 1 die zei nooit wat dus ik heb een luisterboek opgezet met mijn telefoon ernaast
dan had diegene wat te luisteren
Automatisch doorschakelen dat nummer met een viriele Gambiaanse prinsquote:Op woensdag 26 september 2018 12:32 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik had er ooit ook 1 die zei nooit wat dus ik heb een luisterboek opgezet met mijn telefoon ernaast
quote:Op woensdag 26 september 2018 12:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik had ook 2 stalkers, gelukkig heb ik nu een spaans nummer
quote:Op woensdag 26 september 2018 12:32 schreef Giertje het volgende:
[..]
Ik wilde graag weren hoe het verhaal afliep, sorryquote:Op woensdag 26 september 2018 12:37 schreef Giertje het volgende:
na 3 maanden hield het bellen eindelijk op ben er nooit achter gekomen wie het nou was
whahaha en ze leefden nog lang en gelukkigquote:Op woensdag 26 september 2018 12:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik wilde graag weren hoe het verhaal afliep, sorry
Zeker een goed sprookje!quote:Op woensdag 26 september 2018 12:41 schreef Giertje het volgende:
[..]
whahaha en ze leefden nog lang en gelukkig
de volgende keer als ik een stalker krijg dan zoek ik een luisterboek op van de bijbelquote:
Genesis 1:1quote:Op woensdag 26 september 2018 12:43 schreef Giertje het volgende:
[..]
de volgende keer als ik een stalker krijg dan zoek ik een luisterboek op van de bijbel
veel succes daarmee
dat dusquote:
quote:Op woensdag 26 september 2018 14:09 schreef Karzai het volgende:
witlof met ham en kaas, gebakken aardappeltjes en een karbonade
Niet echt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |