ik kan moeilijk met omgekeerde kruizen en dood en verderf shirts aankomenquote:
quote:
Wat is hier zo raar aan?quote:Op woensdag 26 september 2018 11:54 schreef -Miauw- het volgende:
Iemand in mijn vriendenkring heeft een nieuw nummer, hoorde ik van Whatsapp.
“Huppeldepup heeft een nieuw nummer. Tik om een bericht te sturen of het nieuwe telefoonnummer toe te voegen.”
WTH
Dat is raar, stel ik heb een ander telefoonnummer, en ik wil niet dat sommige mensen dat nieuwe NIET nummer krijgen. Maar dan verklapt Whatsapp dat ik een nieuw telefoonnummer heb.quote:Op woensdag 26 september 2018 11:54 schreef -Miauw- het volgende:
Iemand in mijn vriendenkring heeft een nieuw nummer, hoorde ik van Whatsapp.
“Huppeldepup heeft een nieuw nummer. Tik om een bericht te sturen of het nieuwe telefoonnummer toe te voegen.”
WTH
quote:Op woensdag 26 september 2018 11:56 schreef UitStraling het volgende:
Donkere kleding is toch vaak een teken van een introvert, zwaarmoedig en gezapig karakter
Dat kan toch ook niet zomaar?quote:Op woensdag 26 september 2018 12:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is raar, stel ik heb een ander telefoonnummer, en ik wil niet dat sommige mensen dat nieuwe NIET nummer krijgen. Maar dan verklapt Whatsapp dat ik een nieuw telefoonnummer heb.
Dat zou ik niet leuk vinden
Nou blijkbaar dus welquote:Op woensdag 26 september 2018 12:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat kan toch ook niet zomaar?
Dat dacht ik dus ookquote:Op woensdag 26 september 2018 12:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is raar, stel ik heb een ander telefoonnummer, en ik wil niet dat sommige mensen dat nieuwe NIET nummer krijgen. Maar dan verklapt Whatsapp dat ik een nieuw telefoonnummer heb.
Ik heb alleen effen basic zwart.quote:Op woensdag 26 september 2018 11:59 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik kan moeilijk met omgekeerde kruizen en dood en verderf shirts aankomen
in groepsapps zie ik het wel eens langs komen dat iemand zn nummer wijzigt, maar nooit er in verdiept hoe dat dan in zn werk gaatquote:Op woensdag 26 september 2018 12:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 september 2018 12:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook![]()
Maar je kunt het zelf instellen wie dat bericht krijgt en wie niet. Gelukkig. Mooi voor de stalkers anders
ik niet alleen maar bandshirtsquote:Op woensdag 26 september 2018 12:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb alleen effen basic zwart.
luie k*tstudentquote:Op woensdag 26 september 2018 12:25 schreef RockNijntje het volgende:
Als je zelf je nummer wijzigt in WhatsApp gebeurt dat pas. Geen zin om mensen te quoten.
ik had ook 2 stalkers, gelukkig heb ik nu een spaans nummerquote:Op woensdag 26 september 2018 12:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook![]()
Maar je kunt het zelf instellen wie dat bericht krijgt en wie niet. Gelukkig. Mooi voor de stalkers anders
ik had er ooit ook 1 die zei nooit wat dus ik heb een luisterboek opgezet met mijn telefoon ernaastquote:Op woensdag 26 september 2018 12:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik had ook 2 stalkers, gelukkig heb ik nu een spaans nummer
quote:Op woensdag 26 september 2018 12:32 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik had er ooit ook 1 die zei nooit wat dus ik heb een luisterboek opgezet met mijn telefoon ernaast
dan had diegene wat te luisteren
Automatisch doorschakelen dat nummer met een viriele Gambiaanse prinsquote:Op woensdag 26 september 2018 12:32 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik had er ooit ook 1 die zei nooit wat dus ik heb een luisterboek opgezet met mijn telefoon ernaast
quote:Op woensdag 26 september 2018 12:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik had ook 2 stalkers, gelukkig heb ik nu een spaans nummer
quote:Op woensdag 26 september 2018 12:32 schreef Giertje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |