Dus? Haags ook. Alleen dan niet in de plantenkas.quote:Op woensdag 26 september 2018 01:20 schreef Remqo het volgende:
[..]
En toch staat ie om 6 uur 's ochtends paraat in de plantenkas
misschien fokt hij wel tijdens het tomaten plukken..quote:Op woensdag 26 september 2018 07:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Dus? Haags ook. Alleen dan niet in de plantenkas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
jepquote:Op woensdag 26 september 2018 07:49 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ook weer hard aan het werk?
Veel plezierquote:Op woensdag 26 september 2018 07:59 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Over half uurtje vertrek ik naar Duitsland, even boodschapjes doen
quote:Op woensdag 26 september 2018 07:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien fokt hij wel tijdens het tomaten plukken..Helemaal goud.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Misschien ging ie lopend naar Ierlandquote:Op woensdag 26 september 2018 08:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik wacht nog steeds op mijn vader die om sigaretten ging toen ik in groep 6 zat
Hij valt hier ook niet zo op, maar dat komt omdat ie nogal simpel is.quote:Op woensdag 26 september 2018 09:08 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja, daar valt hij tenminste niet zo op met z'n ginger hoofd.
Dan pas je er hier wel goed tussen ja.quote:Op woensdag 26 september 2018 09:09 schreef McGrath het volgende:
[..]
Hij valt hier ook niet zo op, maar dat komt omdat ie nogal simpel is.
de tickets van oostende naar ierland met het vliegtuig zijn te duurquote:Op woensdag 26 september 2018 09:10 schreef McGrath het volgende:
[..]
waarom zou je met de boot gaan? is hplc niels ofzo
Ken ik nietquote:Op woensdag 26 september 2018 09:21 schreef ArischeAlex het volgende:
[..]
Je sluit je aan bij Thomas Shelbi?
en ik moest 10x per week solliciteren om een uitkering te krijgen, echt hequote:Op woensdag 26 september 2018 10:33 schreef SideEffect het volgende:
Rihanna vraagt kaag 100miljoen voor ontwikkkelingshulp, kaag zegt Oke is goed
Wtf
En dan over jaar of 2 in media dat het geld slecht is besteedquote:Op woensdag 26 september 2018 10:33 schreef SideEffect het volgende:
Rihanna vraagt kaag 100miljoen voor ontwikkkelingshulp, kaag zegt Oke is goed
Wtf
rtquote:Op woensdag 26 september 2018 10:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en ik moest 10x per week solliciteren om een uitkering te krijgen, echt he
Wat een hondenquote:Op woensdag 26 september 2018 10:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en ik moest 10x per week solliciteren om een uitkering te krijgen, echt he
Gewoon solliciteren naar hbo functies. Daar lachen ze mijn cv weg en hoef ik nooit meer aan de bakquote:Op woensdag 26 september 2018 10:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maandenlang dezelfde sollicitaties laten zien
ik had ze naar functies waar een rijbewijs voor nodig is gestuurd maar die heb ik niet hahaquote:Op woensdag 26 september 2018 10:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
Gewoon solliciteren naar hbo functies. Daar lachen ze mijn cv weg en hoef ik nooit meer aan de bak
was het maar zo'n feestquote:Op woensdag 26 september 2018 11:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Uitkeringstrekker gespot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |