Heyyy Cholesterolliequote:Op dinsdag 25 september 2018 22:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
sorry heb mijn verlofuren al gebruikt voor red dead 2
Ga gewoon halve weken werken dan hoef je geen vrij te vragen voor goede releasesquote:Op dinsdag 25 september 2018 22:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
sorry heb mijn verlofuren al gebruikt voor red dead 2
wie zei iets over vrij vragenquote:Op dinsdag 25 september 2018 22:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ga gewoon halve weken werken dan hoef je geen vrij te vragen voor goede releases
Ghehequote:Op dinsdag 25 september 2018 22:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wie zei iets over vrij vragen
meestal zeg ik gewoon ik neem verlof terwijl ik 0 uren heb opgenomen
Goede pluspuntenquote:Op dinsdag 25 september 2018 22:45 schreef Catkiller het volgende:
https://www.dumpert.nl/me(...)het_al_vrijdag_.html
Meeste mensen zijn weg.quote:Op dinsdag 25 september 2018 22:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
zou de kringverjaardag bij ama gezellig zijn?
Nu al? Normaal horen feestjes door 4 uur in de ochtend door te gaan met exorbitante hoeveelheden drugs en hoeren.quote:
Werk enz hé. Maar ik vind het niet erg hoor.quote:Op dinsdag 25 september 2018 23:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nu al? Normaal horen feestjes door 4 uur in de ochtend door te gaan met exorbitante hoeveelheden drugs en hoeren.
enige wat jij achter je laptop speelt is je poesquote:Op dinsdag 25 september 2018 23:10 schreef Amarantha het volgende:
Heb wel een toffe xbox controller gekregen voor mijn laptop. Paars doorzichtig ❤️
Was het wel gezellig?quote:Op dinsdag 25 september 2018 23:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Werk enz hé. Maar ik vind het niet erg hoor.
Hahaquote:Op dinsdag 25 september 2018 23:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Werk enz hé. Maar ik vind het niet erg hoor.
Kuroiquote:Op dinsdag 25 september 2018 23:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
enige wat jij achter je laptop speelt is je poes
Of Kipquote:Op dinsdag 25 september 2018 23:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ach ja... Kan erger met Orka of Oortjes...
Haha morgen werkenquote:Op dinsdag 25 september 2018 23:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ook, collega's zijn er morgen niet dus zin in bijna half 5 tijdens lunchtijd
Oei, ben nu wel jaloersquote:Op dinsdag 25 september 2018 23:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb pokemon fire red op een usb stick gezet dus dat wordt hard werken ja
Ik hoop dat als ik sterf dat Allah mij 40 roodharige deernes geeft.quote:Op dinsdag 25 september 2018 23:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
liever fire red spelen dan naar een land met fire red haar
Veel plezier in Ierland, niet te veel Guinness drinken, want dan krijg je te maken met de wet van Murpheyquote:
En toch staat ie om 6 uur 's ochtends paraat in de plantenkasquote:Op woensdag 26 september 2018 01:05 schreef Catkiller het volgende:
Zag vandaag weer zo'n oostblokker met 7 halve liters, 4 blikjes wodka cola en een liter fles van iets met 12%, wat een leven.
Hij had beter kunnen douchen, de stinkerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |