waarom geloofde je mij nietquote:Op dinsdag 25 september 2018 19:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Damn, maar opzich ook wel logisch
Bedankt Hansquote:Op dinsdag 25 september 2018 19:04 schreef HPLC het volgende:
[..]
ik bedoel wel die amateurploeg AFC hè
laten we dan samen gaan bouwen aan een fundament van liefde dat ons in staat stelt te houden van, te troosten en te rouwenquote:
quote:Op dinsdag 25 september 2018 19:07 schreef HPLC het volgende:
en als ik terugkom dan moet ik nog anderhalve week werken en dan weer 2 weken weg
En dan zijn we verbaasd waarom de ontwikkelingen in chemie zo traag gaanquote:Op dinsdag 25 september 2018 19:07 schreef HPLC het volgende:
en als ik terugkom dan moet ik nog anderhalve week werken en dan weer 2 weken weg
Ik heb twee weken vakantie gehad dit jaar. Daarmee zal ik het even moeten doen.quote:
we zitten toch samen op fok?quote:Op dinsdag 25 september 2018 19:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
laten we dan samen gaan bouwen aan een fundament van liefde dat ons in staat stelt te houden van, te troosten en te rouwen
Damnquote:Op dinsdag 25 september 2018 19:07 schreef HPLC het volgende:
ik nog nietsquote:Op dinsdag 25 september 2018 19:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb twee weken vakantie gehad dit jaar. Daarmee zal ik het even moeten doen.
dan werk ik sowieso in de verkeerde industrie hahaatjesquote:Op dinsdag 25 september 2018 19:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En dan zijn we verbaasd waarom de ontwikkelingen in chemie zo traag gaan
maar je hebt het hele jaar kunnen tellenquote:Op dinsdag 25 september 2018 19:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb twee weken vakantie gehad dit jaar. Daarmee zal ik het even moeten doen.
misschien kunnen we een katalysator toevoegenquote:Op dinsdag 25 september 2018 19:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En dan zijn we verbaasd waarom de ontwikkelingen in chemie zo traag gaan
november vrijnemen denk ik. Loop tegen burnout aanquote:Op dinsdag 25 september 2018 19:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb jij ook niet nodig.
Zwakkelingquote:Op dinsdag 25 september 2018 19:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
november vrijnemen denk ik. Loop tegen burnout aan
Wat is er aan de hand vriendquote:Op dinsdag 25 september 2018 19:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
november vrijnemen denk ik. Loop tegen burnout aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |