kijk andere stream, maar als ie brandon uit de kast krijgt zeg ik tim toppiequote:Op dinsdag 25 september 2018 12:57 schreef MariaElena2018 het volgende:
Iemand hier die vindt dat broeder Tim nu goed bezig is?
Ja en nee... Met de huidige opzet bereik je ook niets.quote:Op dinsdag 25 september 2018 12:57 schreef MariaElena2018 het volgende:
Iemand hier die vindt dat broeder Tim nu goed bezig is?
... en de avondklokquote:Op dinsdag 25 september 2018 12:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja en nee... Met de huidige opzet bereik je ook niets.
Hij probeert tenminste wat.
Ik mis alleen de gevangenis
Inderdaad en misschien wat op de jassen borduren van iedereen onder de 25quote:
ja idd proberen waard, ben alleen bang dat Jessie en Jeff teveel naar Sjon en Mike gaan luisteren waardoor er frictie komt....maar alleen al dat Hiske van de finance afgaat zou top zijn. Die hoort daar niet.quote:Op dinsdag 25 september 2018 12:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja en nee... Met de huidige opzet bereik je ook niets.
Hij probeert tenminste wat.
Ik mis alleen de gevangenis
Zonder John en Mike word het idd Lastig.quote:Op dinsdag 25 september 2018 13:00 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
ja idd proberen waard, ben alleen bang dat Jessie en Jeff teveel naar Sjon en Mike gaan luisteren waardoor er frictie komt....maar alleen al dat Hiske van de finance afgaat zou top zijn. Die hoort daar niet.
Een gele limonadeflesquote:Op dinsdag 25 september 2018 13:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Inderdaad en misschien wat op de jassen borduren van iedereen onder de 25
Inderdaad de bus gaat dicht voor bepaalde bewoners......quote:Op dinsdag 25 september 2018 13:04 schreef chufi het volgende:
Niet te geloven.. zit Brenda nu in Mikes huisje te vertellen dat ze een partybus wil bestellen voor dr verjaardag... Mike j aHmm Afrikaanse dans en brenda ook denigrerend lachen over die dans van gisteren.... Terwijl ze met zn allen gisteren veel plezier leken te hebben...
Party bus is alleen voor Brendas vriendjes ...
En die party bus zal dan een aantal uurtjes 50 meter vooruit en dan weer 50 meter achteruit rijden?quote:Op dinsdag 25 september 2018 13:04 schreef chufi het volgende:
Niet te geloven.. zit Brenda nu in Mikes huisje te vertellen dat ze een partybus wil bestellen voor dr verjaardag... Mike j aHmm Afrikaanse dans en brenda ook denigrerend lachen over die dans van gisteren.... Terwijl ze met zn allen gisteren veel plezier leken te hebben...
Party bus is alleen voor Brendas vriendjes ...
Nee, net zo'n bus die de jongens op uto1 hadden die blijft gewoon stil staan.....maar het utopiaanse idee van ik bepaal dat er bepaalde personen er niet in komen en niet op mijn partytje mag komen......quote:Op dinsdag 25 september 2018 13:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
En die party bus zal dan een aantal uurtjes 50 meter vooruit en dan weer 50 meter achteruit rijden?
Kleutergedrag is juist het probleem met dit programma.quote:Op dinsdag 25 september 2018 13:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, net zo'n bus die de jongens op uto1 hadden die blijft gewoon stil staan.....maar het utopiaanse idee van ik bepaal dat er bepaalde personen er niet in komen en niet op mijn partytje mag komen......![]()
![]()
kleutergedrag dat ook erg veel op pesten lijkt.....nanananana
quote:Op dinsdag 25 september 2018 13:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kleutergedrag is juist het probleem met dit programma.
Er zit teveel domheid in die zandbak.
Terwijl het eigenlijk allemaal volwassen mensen zijn.....hoe hebben ze dit allemaal bij elkaar gekregen......dat er eentje of twee tussen kunnen zitten ala .......maar dit is ongelofelijk.....quote:Op dinsdag 25 september 2018 13:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kleutergedrag is juist het probleem met dit programma.
Er zit teveel domheid in die zandbak.
Idd. Dit is een zeldzaam stel vervelende mensen.quote:Op dinsdag 25 september 2018 13:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Terwijl het eigenlijk allemaal volwassen mensen zijn.....hoe hebben ze dit allemaal bij elkaar gekregen......dat er eentje of twee tussen kunnen zitten ala .......maar dit is ongelofelijk.....
Onvoorstelbaar.quote:Op dinsdag 25 september 2018 13:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Idd. Dit is een zeldzaam stel vervelende mensen.
vond een paard en bloemen nou ook niet echt nodigquote:Op dinsdag 25 september 2018 13:18 schreef Stray_cat het volgende:
Jeff over bezuinigen en geen onnodige uitgaven, aan de andere kant van de muur zit Gerrit te lullen dat hij van alles wil bestellen. Hamer, spijkers, een box om alles in op te bergen.
Oh ja......quote:Op dinsdag 25 september 2018 13:19 schreef MariaElena2018 het volgende:
Paard en bloemen is Jeff weer ff vergeten zeker
Ze zijn allemaal getikt, maar ik vond het contrast wel grappig. Ze moeten gewoon bij elkaar gaan zitten en een duidelijk plan opstellen maar dat gaat hem met deze groep nooit worden.quote:Op dinsdag 25 september 2018 13:19 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
vond een paard en bloemen nou ook niet echt nodig
Niet zolang er twee beslist niet met de groep mee willen doen.....quote:Op dinsdag 25 september 2018 13:21 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal getikt, maar ik vond het contrast wel grappig. Ze moeten gewoon bij elkaar gaan zitten en een duidelijk plan opstellen maar dat gaat hem met deze groep nooit worden.
omdat ze teveel de fouten van anderen zien maar nooit die van henzelf,quote:Op dinsdag 25 september 2018 13:21 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal getikt, maar ik vond het contrast wel grappig. Ze moeten gewoon bij elkaar gaan zitten en een duidelijk plan opstellen maar dat gaat hem met deze groep nooit worden.
Niet zolang ze stuk voor stuk elkaar het licht in de ogen niet gunnenquote:Op dinsdag 25 september 2018 13:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Niet zolang er twee beslist niet met de groep mee willen doen.....
En een Friese vlaggemast van 6meter ook niet.quote:Op dinsdag 25 september 2018 13:19 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
vond een paard en bloemen nou ook niet echt nodig
dat dus....en maar wijzenquote:Op dinsdag 25 september 2018 13:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
En een Friese vlaggemast van 6meter ook niet.
Klopt, daar is het vanaf dag 1 al de mist in gegaan en zij gaan dat ook niet veranderen. Maar dan zou je met rest nog wel afspraken kunnen maken en dat lukt ook niet omdat iedereen min of meer voor zichzelf begonnen is. En ook dat zou nog kunnen als mensen elkaar zouden vertrouwen en dat is dus niet zo.quote:Op dinsdag 25 september 2018 13:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Niet zolang er twee beslist niet met de groep mee willen doen.....
quote:Op dinsdag 25 september 2018 13:24 schreef chufi het volgende:
De ijskast is inmiddels ook aangesloten op een ander stopcontact... E-kabouters
quote:Op dinsdag 25 september 2018 13:24 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Klopt, daar is het vanaf dag 1 al de mist in gegaan en zij gaan dat ook niet veranderen. Maar dan zou je met rest nog wel afspraken kunnen maken en dat lukt ook niet omdat iedereen min of meer voor zichzelf begonnen is. En ook dat zou nog kunnen als mensen elkaar zouden vertrouwen en dat is dus niet zo.
En Voila, nu zitten ze er zo bij
Adje gaat het niet doenquote:Op dinsdag 25 september 2018 13:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Die Hiske moet ook eens een lesje krijgen hoor
Dit gezeik blijf je houden tot het einde van dit programma. Zwaar vermoeiend, ik zou liever een leuke groep zien die lol met elkaar hebben en samen iets opbouwen.quote:Op dinsdag 25 september 2018 13:23 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
omdat ze teveel de fouten van anderen zien maar nooit die van henzelf,
Als iedereen een basis salaris zou hebben en daarvan gewoon voor zichzelf moet zorgen dan kunnen er besluiten genomen worden die er toedoen. Niemand kan dan scheef naar een ander kijken
ik wacht er elke dag op....quote:Op dinsdag 25 september 2018 13:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Die Hiske moet ook eens een lesje krijgen hoor
ik ook met af en toe eens een leuke fitty, of iemand die een gekke beslissing neemt zoals dat zand wat Sjon bestelde... dat was goud op de streamsquote:Op dinsdag 25 september 2018 13:27 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Dit gezeik blijf je houden tot het einde van dit programma. Zwaar vermoeiend, ik zou liever een leuke groep zien die lol met elkaar hebben en samen iets opbouwen.
geen idee, de tuin winterklaar maken/gras inkuilen/plasticjes verzamelen/zich mateloos ergerenquote:Op dinsdag 25 september 2018 13:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Maar wat doet hij tegenwoordig nog wel?
Uiteraard fitty'squote:Op dinsdag 25 september 2018 13:29 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
ik ook met af en toe eens een leuke fitty, of iemand die een gekke beslissing neemt zoals dat zand wat Sjon bestelde... dat was goud op de streams
wat heeft die gein gekost eigenlijkquote:Op dinsdag 25 september 2018 13:19 schreef MariaElena2018 het volgende:
Paard en bloemen is Jeff weer ff vergeten zeker
bloemen enorme bos rozen was maar 25¤ en het paard huren 100¤quote:Op dinsdag 25 september 2018 13:30 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
wat heeft die gein gekost eigenlijk
e van wat heeft Jeff dat betaald
.. o wacht die had ook geld gehad van het thuisfront
of kwamen die later pas
heel raar knul maakt nergens geld mee
Ah daar ben je, wat hebben ze nu gestolen?quote:Op dinsdag 25 september 2018 13:31 schreef mazaru het volgende:
De twee klootzakken lopen nu al achter met de betaling van de wigwam
Snap er niks meer van......hoorde dat ze het betaald hadden en nu weer niet.....wie liegt er......of wachten de gebroeders precies tot eind van de maand.......quote:Op dinsdag 25 september 2018 13:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Dus de bewoners hebben het geld opgemaakt van de Gebroeders![]()
![]()
las dat er al was overgemaaktquote:Op dinsdag 25 september 2018 13:31 schreef mazaru het volgende:
Alles wat ze kunnen stelen. Fooi, inkomsten, verdienstenquote:Op dinsdag 25 september 2018 13:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ah daar ben je, wat hebben ze nu gestolen?
Aanname hoorde eerder dat ze al 450euro hebben afgedragen.....quote:Op dinsdag 25 september 2018 13:31 schreef mazaru het volgende:
Ze lopen achter. Ze hebben uitstel van betaling gevraagdquote:Op dinsdag 25 september 2018 13:32 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
las dat er al was overgemaakt
hoe zit het nou ?
De gebroeders hebben een gedeelte op de bank staan en een gedeelte in kas , totaal genoeg.quote:Op dinsdag 25 september 2018 13:32 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
las dat er al was overgemaakt
hoe zit het nou ?
Nog niets, er staat te weinig TimoTeefjesgeld op de bank om de Tent te betalen, en ze hebben nog niets aangeleverd om het banksaldo aan te zuiverenquote:Op dinsdag 25 september 2018 13:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ah daar ben je, wat hebben ze nu gestolen?
ze is niet eerlijk his, ze hebben 1500 op de bank, eigenlijk dus maar 1050 want daar zit nog 450¤ van de broeders bij van mensen die digitaal hebben betaald voor de yurtquote:Op dinsdag 25 september 2018 13:31 schreef FOKoffieleut het volgende:
Grappig die dubbelrol van His, Christel wil ze laten bloeden, volgens His is het uiteindelijk wij
Aha, ja duidelijk!quote:Op dinsdag 25 september 2018 13:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Alles wat ze kunnen stelen. Fooi, inkomsten, verdiensten
Dat is een heel ander verhaal dan wat ik net hoor vertellen. Het staat niet op de bank en ze hebben het ook niet liggen zei Hiskequote:Op dinsdag 25 september 2018 13:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
De gebroeders hebben een gedeelte op de bank staan en een gedeelte in kas , totaal genoeg.
Maar nu heeft de BV het geld op de bank ( ook van de gebroeders ) nodig voor andere rekeningen,.
dus datquote:Op dinsdag 25 september 2018 13:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Aanname hoorde eerder dat ze al 450euro hebben afgedragen.....
En toen cris vroeg: hebben ze het dan niet?quote:Op dinsdag 25 september 2018 13:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is een heel ander verhaal dan wat ik net hoor vertellen. Het staat niet op de bank en ze hebben het ook niet liggen zei Hiske
juist! En Joa en Timquote:Op dinsdag 25 september 2018 13:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
De gebroeders hebben een gedeelte op de bank staan en een gedeelte in kas , totaal genoeg.
Maar nu heeft de BV het geld op de bank ( ook van de gebroeders ) nodig voor andere rekeningen,.
Exact!quote:Op dinsdag 25 september 2018 13:35 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
juist! En Joa en Tim
Waren hier al bang voor daarom wilde zij het geld in eigen beheer
Chris: Hadden hen het dan al op de bank gestort?quote:Op dinsdag 25 september 2018 13:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En toen cris vroeg: hebben ze het dan neit?
Zei Hiske: dat weet ik niet.
Wel goed luisteren hè.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |